Jump to content
saint

Corolla, serija E120, 2001-2006, iskustva, pitanja, nedoumice

Recommended Posts

Vase misljenje...koji biste izabrali izmedju ova dva auta..

 

 

Vehicle offer: Toyota Corolla 1.6 VVT-i Combi Sol KLIMATRONIC+ALU for 3990 EUR

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=190264563

 

ili ovoga

 

Vehicle offer: Toyota Corolla 1.4 Combi Sol for 3099 EUR

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=191169746

 

Koliko se uopste osjeti razlika od tih dodatnih 13ks ..da li se isplati davati dodatnih 900eura zbog mladjeg auta (koje je malo vise preslo) zarad jaceg motora...

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ne oseti se razlika u 13ks između ta dva automobila već razlika u obrtnim momentima. 1.4 vvt-i motor je preslab za karavana. Drugo cene su prejake za oba automobila. Kola se u inosranstvu kupuju od privatnog lica ili na auto pijacama.

Podeli ovaj post


Link to post

Postoji li neki online pretrazivac gdje mogu da se pogledaju ponude od privatnika.

Nesto slicno ovom nasem. polovniautomobili.com

Hvala na informaciji vezanom za obrtni moment...o tome nisam razmisljao.

Podeli ovaj post


Link to post

Imaš na svakom sajtu npr. mobile.de, autoscout, marktplaats, automobile.it itd prilikom odabira kriterijuma pretraživanja i opciju da li želiš da ti prikažu samo vozila od privatnih lica

Podeli ovaj post


Link to post

Danas su dubinski oprana sedista, sat vremena i gotovo. Najvise mi je smetalo sto je naslon za ruke uvek izgledao

masno. Naravno da nebo nisam dao da se dira. Da ne dobijem za mesec dana baldahin :) A nije ni prljavo.

Sad su sterilisana, samo jos malo da ocistim klimu sa aerosolom i spremna za leto. Sutra cu nalagano da izmenjam gume i nafajtam i zimske i letnje

glicerinom da se sjaje ko pasja myda.

Podeli ovaj post


Link to post

Ne glupiraj se sa aerosolom... Kupiš polen filter sa karbonom i onda odradiš jedan tretman sa Mafra-om ili Liqui Molly!

 

26438-gallery-422014165540.jpg49_eA.jpg

 

Oba sam koristio u protekle 3 godine (na svakih 6 meseci) i napokon sam izbacio smrad iz klime! ;) :)

Podeli ovaj post


Link to post

Danas su dubinski oprana sedista, sat vremena i gotovo. Najvise mi je smetalo sto je naslon za ruke uvek izgledao

masno. Naravno da nebo nisam dao da se dira. Da ne dobijem za mesec dana baldahin :) A nije ni prljavo.

Sad su sterilisana, samo jos malo da ocistim klimu sa aerosolom i spremna za leto. Sutra cu nalagano da izmenjam gume i nafajtam i zimske i letnje

glicerinom da se sjaje ko pasja myda.

I ja isto dezinfikujem klimu sa asepsolom ( aerosol ) već dugi niz godina . I nemam uopšte nikakvih problema po pitanju razno raznih neprijatnih mirisa :)

Btw asepsol se koristi kao dezinfekciono sredstvo u bolnicama, zubarskim ordinacijama. Možeš da biraš između dva mirisa, jabuka i limun. Cena više nego smešna :) a efikasnost maksimalna ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Htedoh da napisem ali si me preduhitrio :)

U Hondi nisam trebao da cekam 3 godine da izbacim smrad iz klime....sa asepsolom je nestao odmah. A sta se tice polen filtera imao sam naviku da cim krene

sezona ukljucivanja klime skratim period zamene, kad vidim da je bas prljav zamenim i pre malog servisa. Ako moze da traje stanem na pumpu i izduvam ga komprimovanim

vazduhom koliko se moze. A ta 'specijalna' sredstva su kao i ona za gume. Kupis litar glicerina i pomesas malo sa vodom 1:4 pa u prskalicu i da vidis kako se gume sjaje.

Mislim da sam litar platio preko oglasa 400 din, trajace ne znam ni ja koliko. Cistim glicerinom mazem kedere pred zimu. Al' ko ima para neka trosi. I coca cola nije nista vise do

ofarbana vodica sa mnooogo secera i co2 pa kosta BogaOca.

Podeli ovaj post


Link to post

Htedoh da napisem ali si me preduhitrio :)

U Hondi nisam trebao da cekam 3 godine da izbacim smrad iz klime....sa asepsolom je nestao odmah. A sta se tice polen filtera imao sam naviku da cim krene

sezona ukljucivanja klime skratim period zamene, kad vidim da je bas prljav zamenim i pre malog servisa. Ako moze da traje stanem na pumpu i izduvam ga komprimovanim

vazduhom koliko se moze. A ta 'specijalna' sredstva su kao i ona za gume. Kupis litar glicerina i pomesas malo sa vodom 1:4 pa u prskalicu i da vidis kako se gume sjaje.

Mislim da sam litar platio preko oglasa 400 din, trajace ne znam ni ja koliko. Cistim glicerinom mazem kedere pred zimu. Al' ko ima para neka trosi. I coca cola nije nista vise do

ofarbana vodica sa mnooogo secera i co2 pa kosta BogaOca.

Isto i ja :) Samo da dodam za Coca Colu ima tu i ortofosforne kiseline. Može da se skine površinska rđa hahaha

Podeli ovaj post


Link to post

Za više od dvadest godina kako koristim glicerin za zaštitu guma i kedera nisam imao problema sa muvama :D Ne znam s čime si ti mazao gume, pa imao probleme sa gomilom muva :huh:

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo je Polo sa gomilom nekih buba na sebi. :lol: Odoh u off.

Podeli ovaj post


Link to post

Pitanjce za raju.

 

Kupih juce u Triu filter kabine (klime). I rece covek u radnji da ga treba okrenuti sa strelicama na gore (air flow). Medjutim, kad sam skidao stari primetim da je okrenut na dole (strelice pokazuju na dole). Njega su mi, takodje u Trio servisu stavljali na proslom malom servisu. Koji je pravilan smer kretanja vazduha, tj kako treba okrenuti filter?

 

Fala unapred

Podeli ovaj post


Link to post

U praksi ne menja puno, trebalo bi da idu na gore, mada tu razliku nikad vozac nece osetiti.

Podeli ovaj post


Link to post

Ma zbunio sam se kada sam skidao stari jer se prljavstina nahvatala sa gornje strane. Pa sam se zapitao da l mozda ne treba na dole da pokazuju.

Logicno mi bilo da je onda air flow na dole.

 

Posebna prica je to koliko se prljavstine nahvatalo, majko mila. Za nepunih god dana od poslednje zamene...Lisce, prasina, perje, polen...ludilo!

 

:)

Podeli ovaj post


Link to post

Gledao sam neke Corolle i znam da neka od serija tih godišta ima fabrički problem sa povećanom potrošnjom ulja pa me interesuje ako neko tačno zna koji je motor u pitanju sa tim problemom? Hvala unapred!

Podeli ovaj post


Link to post

1.4 i 1.6 pre facelift modeli

Podeli ovaj post


Link to post

Matori kod facelifta farovi se razlikuju , imaju tzv "suzu". Tokom 2004 je urađen facelift koliko se sećam, nisam siguran.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja pre sam pre kupovine Airisa razmatrao kupovinu Corolle, i radi 'sigurnosti' sebi postavio granicu na 2005. godinu.

Podeli ovaj post


Link to post

Našao sam dve lepe 2002. godište i hteo ih videti. Nemam para za 2004-2005. godište. Neću toliko da rizikujem onda. Video sam da se spominje i po litra ulja na 1000km, a to mi je previše. Nisam samo znao koji je motor u pitanju jer ovi što sam gledao su 1.4. Obići ću onda Corollu. Hvala svima!

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je bas taj isti 1.4 motor trosio preko litar Eneosa. Doduse u E11. Samo da znas da se kockas opasno ako ides na taj motor. Osim ako mu slucajno nije zamenjen polumotor. Onda si miran. Ima i finta kako to prepoznati.

Ja sam cak pre kupovine sproveo anketu  i kod komsija ali ispada da niko nema problem sa potrosnjom u E11. Ja sam ipak odustao od modela do 2004.

 

http://www.toyotaclubcroatia.com/forum/viewtopic.php?t=4735

Podeli ovaj post


Link to post

×