Jump to content
Mr Nebojša

Slike TOYOTA Land Cruiser

Recommended Posts

LandCruser, tailgate. Kako to drugi nemaju?

 

Pa to je najkorisnija moguca stvar kada si u blatu ili pesku i kade nemas na sta da sednes i da jedes ili bilo sta uradis.

 

tcslcgate01.jpg

 

Uporediva vozila kao Nissan Patrol, Range Rover, nemaju to. Mislim da nikada nisam video da ijedan od 4WD ima tu pogodnost.

 

Jedino ako je patentirano.

Podeli ovaj post


Link to post

Ajde drugari, da vidimo da li je ovo posteno. LandCruiser, polovan, po ceni novog.

 

Mali uvod. Ovaj LC Series 100, 8 godina star, na placu u Japanu je 15,500EUR.

Vlasnik je dobio mozda 10-11,000 EUR

 

tcslc8years.jpg

 

Sta sad imamo. LandCruiser 200, 5 godina star, 152,469km, kosta 82,995$ (Novi Zeland).

 

tcslcnz01.jpg

 

To je 6.5 miliona Yen. Moj novi LC 200 (isti kao ovaj, po opremi) je u decembru 2011. kostao 7 miliona yena.

 

Sta to znaci? Da su za svaku godinu starosti i svakih 30,000km od cene novog oduzeli samo po manje od 1,000EUR.

 

Vlasnik ovog je dobio mozda 10-11,000 EUR u Japanu. Onda ga Kiwiji uvezi na NZ i zalepili cenu da otpadaju ushi.

 

Pa od onoga sto su platili, recimo 12,000EUR + 1,000 EUR izvozna administracija + 1,000 EUR prevoz brodom (mada je vise kao 600EUR) stavili su cenu od skoro 58,000 EUR! Pa da 1 komad ovako proda, to je godisnja plata sluzbenika sa 25 godina staza u NZ.

 

Jos, ovo je sajt Toyota NZ koja ima "SBT" program, "Supplied by Toyota", tu kao nema navijanja odometra unazad. Opet, ta kilometraza je neverovatna za Japan, mora da je auto bio kod trgovackog putnika ili neke ustanove koja njime negde nesto patrolira. Kod prosecnih Japanaca (koji retko uzimaju LC jer je preveliki) bi imao max 80-100K km.

 

Pa posle kazu da je NZ zemlja "Prvog sveta", po standardu. Ti pokazatelji ne uzimaju u obzir sta oni treba da plate za kuce i kola (kredit) i silne kamate bankama.

 

Nesto se mislim, mogao bih i ja da napravim taj biznis tamo. Kao australijski drzavljanin (i u Australiji ih tako skupo valjaju) ne bih imao prepreka za bilo sta.

Podeli ovaj post


Link to post

Nesto se mislim, mogao bih i ja da napravim taj biznis tamo. Kao australijski drzavljanin (i u Australiji ih tako skupo valjaju) ne bih imao prepreka za bilo sta.

 

Samo napred i ako zatreba pomoć, znaš gde ćeš je pronaći! :D

Podeli ovaj post


Link to post

Redovni servis za LC 200, danas, kostao me je 86EUR. Ukljucuje i zamenu ulja i ne znam sta sve tu rade, verovatno ne mnogo za godinu dana star auto.

Za Yarisa mi je bilo 25EUR (mada su davali 50% popusta pa je bilo 12-13EUR).

Podeli ovaj post


Link to post

kako je to moguce, jel mozes da skeniras racun da vidim sta su menjali?

Podeli ovaj post


Link to post

Dao sam mu kljuceve danas, rekao mi je 86EUR, pa ce da uradi servis kada stigne tokom dana, prevesce auto kod njega. Auto je na mom parkingu, servis mi je preko puta a sutra radim u Nagoji pa idem vozom.

 

Sigurno, dace mi racun, sutra cu ga postaviti, mozda 1pm Bg vreme.

 

Za Yarisa nemam racune (imao sam, treba da ih odnegde iskopam), mislim da su govorili 12-13 stavki koje proveravaju i sta menjaju, ulje uvek.

Podeli ovaj post


Link to post

Redovni servis LC...Mnooogo litara ulja (mozda i gresim?), filter za ulje pod obavezno...E sad ne znam za filtere vazduha i klime. Svaka cast za Japance, tj za taj tvoj servis u komsiluku, bas vise nego povoljna cena.

Izmenjeno od Nessa

Podeli ovaj post


Link to post

Evo ga sta je.

 

Sam servis jeste 80 EUR.

 

Onda ide ulje:

 

7.5L po 16 EUR = 120 EUR.

 

Filter za vazduh:

 

16.5 EUR

 

Auto opran i usisan.

 

Sve zajedno 227 EUR. Da, jos mi je promenio zimske u letnje tockove i on ih cuva kod sebe, ne treba da ih nosim i stavljam na balkon.

 

Njegov servis nije Toyota, ovaj moj majstor preko puta radi samo nestandardna vozila (Sequoya, Mercedes, Rolls Royce, Bentley, uvozna i trofejna vozila). LandCruiser nije cest a nov je pa je uzeo i moj auto.

 

Bez zakazivanja, dam mu kljuceve a on ga uradi kad stigne i parkira mi ga nazad.

Podeli ovaj post


Link to post

Znaci "dobar dan" je 80eur tj, samo ruke. :) Ovo je vec realnija cifra.

Podeli ovaj post


Link to post

Kada god vidim ovaj Land Cruiser, mislim Series 70, pomislim da li su Prado ili Hilux ili oboje od njega nasledili liniju:

 

tcsseries6003.jpg

 

Uvek je utegnut, kao da je bila "Limited" verzija pa ih vlasnici zadrzavaju i posle 10-15 godina:

 

tcsseries6001.jpg

 

tcsseries6002.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

To je vrhunska masina!!!

 

Jeste kamion, u voznji je neudoban, ali zbog svog rusticnog izgleda, nepoderivosti i prohondosti, kao i maco izgleda, meni je najomiljeniji LC koji postoji... :P

Podeli ovaj post


Link to post

Ako je neki pravi ЏИП, to je onda Serija 40. Moja omiljena generacija i prvi susret sa objasnjenjem sta je u stvari dzip. S70 je vise kao shift resize, uvecana verzija 40

 

toyota_land_cruiser_40_series.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

F40 u gradu strci maltene kao traktor.

Kao sto gradska 4WD retko zalaze u pustinju, tako i on retko zalazi u gradove. I u Australiji izgleda rogobatno u vecim gradovima. Ne mogu da zamislim da se zaustavi a iz njega izadju momak i devojka, on u Timberland casual, ona u mini suknji i na stiklama.

 

Na autoputu je kao da si u vojnom vozilu, kakva muzika u kolima, ne bi se culo, ne mozes ni da razgovaras unutra. Imao moj kolega u Sidneju kao vikend vozilo.

Podeli ovaj post


Link to post

Nexco, japanska firma za odrzavanje autoputeva ima samo 4WD vozila koja nikada ne silaze sa autoputa.

 

tcsnexco01.jpg

 

tcsnexco02.jpg

 

To se zovu "Urban cruisers"?

 

Moja kilometraza od 25K godisnje je 90% na autoputu.

 

To je neko probao ranije, ne znam zasto, da pokaze kako bolje zna gde sam moje pare mogao bolje da potrosim i sta mi treba a sta mi ne treba i sta je prihvatljivo Forumu a sta nije.

Podeli ovaj post


Link to post

DZIP =/ SUV

 

LC 40 =/ LC 120/200

 

to sam rekao da je poenta

 

sta si ti radio sa tvojim parama tvoj problem

Podeli ovaj post


Link to post

Dzip = GP = Jee Pee = General Purpose vehicle, vojno vozilo, Ameri to izmislili, Willys Jeep (Jeep dosao kao zargon ime za vozilo).

 

SUV = Sport Utility Vehicle

Podeli ovaj post


Link to post

Da Jeep Williys prvi poceo pa je taj nadimak DZIP ostala za sve terenske automobile tj dzipove i onda se neko setio i napravio SUV lepsu udobniju i komforniju varijantu terenskih automobila zvanih Dzip

 

A tako je i LC poceo kao working mule pa je dogurao do SUV-a, a kada bi se vratili na pocetak price od svih LC meni je licno najlepsi i pravi LC serija 40

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znas sta si dotakao.

 

Nissan je bio u Australiji pre Toyota. Raspadao se u out back, posle 6 meseci vozilo je bilo kao ona masina za pecenje cigle. Samo shasija i sediste na njoj.

 

Toyota je imala mnogo bolji body work i ostajala cela i neunistiva posle godina i godina of outback abuse. Tu dolazi tvoj post i misljenje o F40. Na mestu je.

 

Nissan se popravio, posle Land Cruisera, moje misljenje, najbolje 4WD vozilo je Nissan Patrol.

 

Nikakvi Willys ili LandRover nisu mogli da prismrde u tim surovim uslovima. A Toyota jeste ne samo opstala nego odatle uzela inspiraciju i ideje za robustnost koje su drugi zanemarili. Pa je i glavno vozilo, sa reputacijom. Po australijskim uslovima dizajnirala Land Cruiser i napravila najrobusnije moguce vozilo.

 

Izvinte moj srpski.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa da...zato sto je dzip a ne Urban Cruizer

 

Urban Cruisers su Rav-4 i slicni. Da majka vozi decu do skole i ide u shopping. To po svetu.

 

U Japanu je zabranjeno decu voziti u skolu i sacekivati posle skole. Deca moraju sama da idu, peske.

U srednjoj skoli, koja moze biti dalje, bicikl da sama odu, nikada roditelji da ih voze.

Tako drzava pokazuje da su njene ulice bezbedne, cak i za decu koja ispunjavaju svoje duznosti (skola).

 

To trziste je za zemlje koje ne mogu da osiguraju da deca bezbedno sama odu u skolu i vrate se iz nje. To generise brizne majke i razvozenje dece i trziste za RAV-4 i slicne automobile.

 

To su, sto kazes "urban cruisers".

Podeli ovaj post


Link to post

MPV je kod mene "family van", za razliku od radnog kombija.

 

Mazda ima model koji tako izgleda i bas tako se i zove, MPV. Toyota ima Estima model i jos nekoliko manjih. Ne podsecaju na 4WD.

 

Urban "Cruiser" je manjima, svima bez low range i diff lock doslo od starijeg brata, LandCruiser.

 

Malo je poznato da su Land Rover i Land Cruiser imena nastala od sinonima: Rover i Cruiser, za velike krstarece brodove na jedra.

Podeli ovaj post


Link to post

Moje misljenje je da sve sto ne moze da sidje sa asfalta i da ide po kamenju je SUV, zato sam globalno rekao za svet te nasminkane terence Urban Cruzerima - Nisam mislio na Toyota Urban Cruiser...sto je i LC 200 samo moze veci potok od RAV4 da pregazi i nista vise.

 

Ona varijanta LC koja se prodaje Emiratima i ostalim naftasima su savremeni terenci...bas jednog takvog pripremljenog LC smo slikali na sajmu, mislim da je peta slika drugi post..ili jos bolje http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/3993-tcs-i-51-medunarodni-salon-automobila/

Podeli ovaj post


Link to post

"sto je i LC 200 samo moze veci potok od RAV4 da pregazi i nista vise."

 

Nije ti to tacno. U mom bivsem Toyota LandCruiser klubu sa RAV-4 ne mozes da se uclanis. Vozilo nije terenac, nema diff lock i low range.

Hilux, Pajero, moze.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa da to sam i rekao da RAV4 nije terenac jer sa njim ne mozes da pregazis ni potok, a ni potocic

Podeli ovaj post


Link to post

×