Jump to content
Milos CTS

Milos i Corolla TS

Recommended Posts

Evo i ja da se parkiram ;)

Milos 85 iz BGDa

 

E sad moj prevoz Corolla TS 01.04.2003. godiste 141kw

 

Ono sto nije starndardno:

 

TAR OX Sport Japan prednji diskovi

EBC Red Stuff Plocice

Xenon Kratko svetlo

Digitaltuning - NST chip

KN panel filter

Neka Pioneer muzika

 

i to bi bilo to...

 

Bice toga jos...................

post-56-132930683328.jpg

post-56-132930683433.jpg

post-56-132930683547.jpg

post-56-132930683573.jpg

Izmenjeno od Milos CTS
ubačen tačan dan proizvodnje

Podeli ovaj post


Link to post

Sjajan primerak TS-a, dobro nam došao.

Ostani aktivan.  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala, Bolje vas nasao ;)

 

100%

Podeli ovaj post


Link to post
Digitaltuning - NST chip

 

Mozes li napisati malo vise informacija???

Sta je ponudjeno na papiru a sta se dobije u stvarnosti?

Kolika je cena? jesi li bio prisutan dok su radili?

 

NST je jedina firma kod nas koja nudi remap za toyote i honde, recimo pored njih samo jos SM chiptuning iz Gradiske nudi to isto

ali su cene vise nego jake.

Podeli ovaj post


Link to post

Na papiru stoje stvari http://www.digitaltuning.ch/prodotti_dett.php?id=2670

Sto se tice podataka sa papira max brzina je visa nego sto je napisano e sad ubrzanje do 100 nije ni stock dobar podatak. Konjaza realno je receno da se dobija oko 5ks malo zivahniji u nizim obrtajima. Cim sam uvezao auto odradjen je chip tako da ni ne znam kako ide standardno mapirana Corolla TS. Za Civic Type R znam da imaju jedan od najpopularnijih chipova jedan od onih koji spustaju paljenje VTECa i pomeraju blokadu sto je vise nego potrebno za Civica.  

E sad na zalost nisam ni imao prilike da izmerim auto pre chipa ali posle chipa je stanje ovako (ako neko sad zna koliki je gubitak snage nek preracuna ja ne znam) e da na zalost nismo uspeli da izmerimo obrtni moment u liftu iz nekog ne poznatog razloga ::

 

post-56-132930683733.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Levo na grafikonu ti je obrtni momenat ova linija koja je odmah skocila i ispostavilo se da sam dobio vise obrtnog momenta nego sto je ocekivano(nesto preko 220Nm) i to na delu grafikona na kom nije max obrtni moment, max obrtni moment je u liftu, a desno ti je ks na tocku.

 

Najbolje je da pozoves kontakt telefon i da pitas 011/309-6590 i 064/640-4727. Veruj mi ne ujedaju  ;)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Uzeta nova obuca za CTSa ;)

 

post-56-132930683892.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

T1R - leeeepo, lepo :D

 

jedna stvar koja me cudi vec duze vreme

zasto ova Corolla ima tako slabo ubrzanje  do 100???

sva konkurencija se vrti oko 7", a ona je vise nego sekund slabija, sto je bas mnogo

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala Hvala

 

pravo vreme Corolle je oko 7.5, a glavni razlog tako "sporom" ubrzanju do 100tke je jarac look samog auta visi je i meksi od svih u konkurenciji. Internet je prepun raznih informacija koje idu od 6.9 -8.5 za Corollu tako da se nista tacno ne zna.

Podeli ovaj post


Link to post

doduse, i za moj auto pise da je do 60mph ubrzanje 7, sto onda govori da je do 62(100kmh) jos i vise, a on je rame uz rame, a ako ne i brzi, posebno iz mesta od novog R koji je deklarisan na 6.6

Podeli ovaj post


Link to post

hehe sa najnovijim Type R om sam se probao i ja i do 100tke sam brzi. ali ne bitno dok ne dobijem neko svoje verodostojno vreme od 0-100 necu da nagadjam. Pogotovo sto se prica i da ima dosta ne pravilnosti u vremenima od 0-100 za Civic Type R

Podeli ovaj post


Link to post

verodostojnije ti je da nadjes stari R ili kakav stariji Civic ili Integru pa da vidis gde si

Podeli ovaj post


Link to post

Pa možemo naći i neku stariju Supricu, pa da se onda vidi gde su te zujalice Hondice, heheh, šalim se ja malko

Ali uzgred Supru sam imao prilike da vozim i to 3.0 biturbo, dakle do je aždaja koja jede sve pred sobom ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Milsiš? :D Ja se ipak ne bih tako lako kladio na "S", ipak zna se ko je kralj DRAG-a u SAD-u!

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

au trovaci jedni pa kakve veze ima ovo sa mojim autom ;) koju supru si vozio ?

au ala se prackira ova supra ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala

Hvala ;)

ajde odmah nesto vezano za CTSa na visokim obrtajima (oko 8.400 ;) ) tesko ide iz prve u drugu da li bi se resio problem quick shifterom.

Podeli ovaj post


Link to post

Slažem se potpuno, tema je na tren postala ooftopic, ali baš i ne mogu sve takve stvari da se iskontorlišu jer jednostavno tanka je granica između nekih modela kao i teme ;)

Ajmo ljudi, previše smo se opustili, prekidamo off i vraćamo se na Crbinovu Corollu ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala

Hvala ;)

ajde odmah nesto vezano za CTSa na visokim obrtajima (oko 8.400 ;) ) tesko ide iz prve u drugu da li bi se resio problem quick shifterom.

 

Ne bi resio problem, da li se cuje malo da zakrci sinhron ili jednostavno nece da prihvati???

Probaj da napravis sekund pauze po stiskanju kvacila pa onda da saltas.

 

recimo na st182 menjac S53, takodje st185 menjac E151F obavezno strada sinhron druge a cesto i trece brzine

 

Podeli ovaj post


Link to post

×