Jump to content
Celica STi

Corolla 2.0 D4D

Recommended Posts

Joooooj bre... Lično znam između 5-10 taksista koji voze Avensis - Corolla 2.0 D-4D i ljudi prezadovoljni! Ako treba, ima da slikam njihove prosečne potrošnje u centru BG-a, a verujte da nisam video nijednog kome je prešla 7.5 i to sa uključenom klimom!

 

Plivajući zamajac... ako me ljudi nisu slagali, to je izum "omiljene" nam fabrike VW, tako da se ne brini, verovatno ga ima i taj TDI...  ;)

 

Održavanje: verovatno je VW jeftiniji za održavanje, ali ajde da pričamo o kvalitetu materijala, na koliko se menjaju i koliko puta godišnje ćeš posećivati majstora...  ;) 

 

Na kraju, imao sam priliku da sednem u Gnojfa IV fabrički, odlično očuvan, sve pod konac, ALI moju raspalu Corollu iz 94-te koja nema ništa (ni servo, klimu, elektro podizače,...) ne bih menjao ni 2 takva da mi daju... Kvalitet materijala jedno 2 klase iznad! Sa Carinom neću ni da ga poredim, besmisleno je...

Podeli ovaj post


Link to post

Nije tacno da su jeftiniji delovi ako hoces kvalitet kostace te isto ko i za Toyotu ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam vec jednom na ovom forumu naveo da me jeza hvata kad pomislim da samo Bojanvet i ja vozimo dizele ili u boljem slucaju samo se mi na dizel teme oglasavamo sa licnim iskustvom.  :o

 

Ili smo se mi toooollliikoooo za***li ili ljudi koji voze dizele D4D nece da ucestvuju ovde.  :(

Ja vozim i benzinca sa sekvent plinom, a pre avensisa sam vozio sigurno desetak modela benzinaca, raznoraznih, i provodio silno vreme po servisima. Jeste da nisu bili Toyote, ali su benzinci.

Dizel generalno prelazi vise km od benzinca, redje se kvari, a d4d nema premca. Jtd, Hdi, Tdi, se kvari mnogo cesce, mada su svi izuzetno stedljivi i pouzdani.

Da budem iskren, nigde kod nas, a ni po raznoraznim belosvetski forumima nisam cuo da je neko imao problema sa d4d motorom.

Pusti te price i diskusije sa nekima koji su kao culi,"tetka od moje devojke je imala problem sa tim motorom i sl" slusaj informaciju iz prve ruke, zao mi je sto nisi malo blize da te provozam, da osetis uzitak zvani D4D. A Golfici bi nam samo duvali u auspuh!

Podeli ovaj post


Link to post

Izvinjavam se ali je po meni ova tema potpuno promasena!porediti golfa dizela sa bilo kojom toyotom je iluzorno kada se sve sabere i oduzme, golf ima samo jednu i jedinu prednost nad toyotom a to je sto je to OVDE kultni auto, statusni simbol itd, nije poenta samo u potrosnji vec generalno poredjenje dva automobila po kvalitetu i trajnosti.ako se nadje i jedan golf bilo dizel ili benzinac negde u africi, saudiskoj arabiji i u kriznim misijama ujedinjenih nacija onda mozemo da pricamo o poredjenju.toyota je svoj kvalitet i pouzdanost dokazala u najgorim uslovima, neuporedivo-po svemu....

Podeli ovaj post


Link to post

Super je sto si zadovoljan Bojane, dao bog da su svi, ali cini mi se da Saint ne deli odusevljenje dizelom :(

 

Uf... ne mogu da kazem da sam za ovih 7000 km nezadovoljan sto se tice samog auta, ali mi se cini da ja sa benzincem troskovi odrzavanja znatno nizi i da se cena dizela i benzina toliko priblizila da je razlika koja je nekad bila znatna u korist dizela sada znacajno smanjila. Sto se tice same voznje ja sam veliki ljubitelj voznje koje ti pruza dizel motor ali mi se cini da je ekonomska racunica promenjena i da dizel finansijski nije vise u prednosti kada se kupuje polovno vozilo. Kada je auto nov i pod garancijom i prelazi veliki broj kilometara sva logika se menja i dizel je sigurno u prednosti.

 

Sto se tice poredjenja sa TDI motorima tu sam izneo svoj sud i mislim da je D4D tu neuporedivo bolji sto se tice performansi, a sto se tice odrzavanja mislim da bi moje misljenje posle 7000 km bilo krajnje nerealno.

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne otvaram novu temu, u opticaju je i Yaris restyling tipa 2003,04,05 godiste, naravno sa 1.4 D4D ;) da li neko ima iskustva sa ovim motorom?

P.S. Imao sam 2005. 1.3vvti i prezadovoljan sam svime samo ne sa potrosnjom ::)

Podeli ovaj post


Link to post

svidja mi se novi potencijalni auto ;)

Podeli ovaj post


Link to post

konkretno taj auto sa tim motorom ima clan "markomiha"iz podgorice, kontaktiraj ga pa vidi njegovo iskustvo, koliko je meni poznato taj 1.4d4d iz yarisa nije isti kao u corolli ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ako se ne varam taj motor ima lanac umesto zupcastog koji je na 2.0 D4D. Koliko se secam i na ovom forumu su neki havalili taj motor kao najbolji D4D.

 

E sad mislim da ima mnoooogooo iskusnijih i pozvanijih da ga tehnicki opisu  ;)

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

nasudeeeeeeee, javi se....i ja znam da ga svi hvale kao najbolji, sa najboljim odnosom snage i potrosnje ;)

Podeli ovaj post


Link to post

konkretno taj auto sa tim motorom ima clan "markomiha"iz podgorice, kontaktiraj ga pa vidi njegovo iskustvo, koliko je meni poznato taj 1.4d4d iz yarisa nije isti kao u corolli ;)

 

To je 1ND-TV motor. Isti je izvorno i u Corolli i u Yarisu, razlika je u podesavanju za klasu, ali odrzavanje je isto.

 

Kao ogromna vecina novih motora, ne samo Toyote, on nosi lanac, a ne kais, zato mu se smanjuje trosak odrzavanja na duze staze(tek na 150k do 200k se menja lanac i razvod sistema).

 

Isto tako, nije ozloglasen kao skup, zato sto je relativno mali i nema toliki obrtni moment, pa ni potrebu da ima plivajuci zamajac, vec normalno kvacilo, koje je bitna stavka kod svih kola koja se kupuju iz druge ruke, jer tada skoro uvek i dolazi na red da se menja...Retko je prvi vlasnik imao potrebu da menja isti..

 

Ja jos recimo nisam radio generalnu za isti, a ima ih, ne pije ulje kao ZZ serija...Odrzavanje je pristojno, ne ugrobari te, ako stavljas kvalitetne aftermarket delove..

 

Zanimljivo za njega je da nosi viljuske prednje samo on, dok benzinski Yarisi nose drugacija ramena...Verovatno zbog tezine i polozaja motora.

 

Moze se preporuciti opusteno... ;D

Podeli ovaj post


Link to post

Pa mislim, hocu po svaku cenu da pobegnem od wagena:D

8) 8) 8)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na info i savetima, mislim da zbog troskova odrzavanja a i potrosnje Yaris prelazi u prvi plan  ;D

Podeli ovaj post


Link to post

E a sto ne ubacis u drugi plan i pola 1.4 TDI :)

Podeli ovaj post


Link to post

A tek da vidiš kako (ne) pali zimi, a i kad upali dobiješ osećaj kao da si u Fergusonu ili John Deer-u...  :D

 

Kao što reče Trio, taj 1.4 D-4D se vozi po gradu (Yare, Corolla, Auris) i jedini problem je imao čovek na Aurisu kada mu je trošio između 8-9 litara dizela, bla bla bla, na kraju "balade" sa ovlašćenim servisima, slovenac došao i rešio problem za sat vremena i sad radi kao satić...  :)

 

I iskren da budem, ni ja ne znam da je nekome taj motor otvaran, što znači da se dobro (da ne kažem odlično) pokazao u Srbiji... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Kod nas taksisti na PAN Taxiju teraju 15tak Corolli, Aurisa i jednog Yarisa i nijedan nema problema, a sad imaju 150k km svaki...

Podeli ovaj post


Link to post

×