TRIO_driver 2 Napisano Decembar 20, 2010 Nastavljam ovde pricu o Mazdi, posto sam zakljucao Elantrinu temu, gde je i ona bila, nema veze... Dosao je i taj dan, da mi garazica pri kraju, tako da smo organizovali slepanje Mazde i Hemijevog Caprija, da ih stavimo pod nadstresnicu, a drugu Mazdu cu sledeci vikend da doslepam do garaze, tako da ce uskoro sva tri da budu na sigurnom i toplom.. Srafljenje krece od januara, moram da prenesem dosta delova, alat sto mi je stigao, tako da preguramo radno ove zimske mesece, a i da garazica posluzi svrsi... Prvo smo slepali Mazdu(nazalost, iako radi), propiskilo je sve ulje, tako da nema kocnice ni kvacila, a i umro je akumulator, pa smo morali na krutu vezu, i dok je nas 4 se zajebavalo, jedini koji je radio je moj dragi maestro Robika, bez cije kuke nista.. :D Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Decembar 27, 2010 Stigla i druga Mazda, sad su konacno ekipa na okupu!! Kako je sve krenulo, prvo smo otisli do mog drugara Boce, gde je druga Mazda cucala pod nadstresnicom i cekala da je pokupim, angazovao sam mog drugara Gagija, koji je doslepao i prvi put, naravno slepao me je japanac, Mitsubishi L-300 4WD dizlo, bivsi UNproforski, cipa iz mesta... Onda je krenula preko Dunava, na novu lokaciju.. Stigla je pred garazu: Ortaci na okupu: Faca Hemija posle slepanja i nosenja ves masine: Gay is OK: Hemi zamislja da je u Mustangu, a ne Scenicu.. Proba hoce li stati u kanal: :mrgreen: :mrgreen: Podeli ovaj post Link to post
Karadza 0 Napisano Januar 16, 2011 Uzeo si jos jednu mazdu i to u istoj boji 8) Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 16, 2011 Da, imam dve skoro iste, tj. broj sasije je jedan za drugim, SUA-82411 i SUA-82412, isto sve, s tim da druga ima neke SS detalje, pre svega volan... Imam i dosta delova, jos jedan menjac, soferke, itd.. Uskoro nastavljamo sa srafljenjem... Podeli ovaj post Link to post
Karadza 0 Napisano Januar 16, 2011 Kupljene na istom mestu 1969. sigurno :D Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 17, 2011 Ne, osim sto su stigle u Srbiju u istom kontigentu, prva(registrovana), je kupljena u Smederevskoj Palanci(imali su ladno dealership 1969!), i ceo zivot je tamo, dok je druga(donor), prodata u BGD i vozila se po njemu i okolini, i na kraju je kupljena u Borci. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 27, 2011 Dan D se desio, organizovao sam ekipu izuzetno pametnih i nacitanih ljudi, koji su uspeli da ubace dve Mazde sa izduvanim gumama i Capri sa zapeklim kocnicama, na idealnoj podlozi od sljunka i snega... Onda je Hemi opet pao u fotografski zanos, i probao da locira svaki detalj rdje na Capri... Pa onda par umetnickih: Naravno, dok sam ja gledao sta me ceka od posla na Mazdi, moji drugari dragi su skrnavili, klasika.. Dok je pozerska ekipa otisla na kafu, ja nisam mogao od uzbudjenja da odem odmah kuci, pa sam se dohvatio VANovog poklona, Fordov 2.0 V6, koji ce da bude moj buduci motor-sto, pa sam mu skinuo radilicu i sve ostale elemente i ogolio blok(sine ala smrdi matoro i zagorelo ulje, uf!!) Bez tata TRIO nema da se nesto desava... Idemo dalje.... Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 28, 2011 Nastavljamo punim gasom, day two: Prvo sam resio da zamenim zadnju desnu gumu, jer se stara izduvala, da bi auto se lakse kretao po potrebi: [/img] Pa sam presao na prtljaznik, da ga ocistim: Izvadio oplatu: Da bi radili, treba imati i alata, a plan kako i sta, kao i USER i SERVICE manuale.. Onda sam krenuo da poskidam oplate sa svih vrata: Nazalost, vec tu se videlo da je auto iz juznijih delova, secena vrata za zvucnike, nazad Stojadinove rucice za podizanje stakala(sreca, donor Mazda ima sve original): Pa sam presao na unutrasnjost, da skinem sedista, lajsne i pojaseve: Moje kutije za ostavljanje delova, da se ne zagube: Sustina je da hocu da ogolim auto iznutra, da se dodje do lima, i onda ce doci Goran da vidi sta ga ceka od posla, da je pretrese, i onda je skidam do skoljke, teram do Gorana na limariju i farbanje, a za to vreme ja sredujem detalje, i na kraju sklapanje. Cilj mi je da zavrsim do sredine aprila.. Nastavice se... Podeli ovaj post Link to post
dzvini 281 Napisano Januar 28, 2011 Odlichno...garaza je doeggsna za ovakav poduhvat...da si u BGu veoma bih te posecivao i pomagao Nego...ona prve fotka ne pokazuju zadnji desni tochak, vec levi :D Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 28, 2011 Nista te ne sprecava da se organizujete i dodjete jedan vikend kod mene, ja sam sutra u BGD na Honda zurci... Podeli ovaj post Link to post
dzvini 281 Napisano Januar 28, 2011 Pa ja bih stvarno voleo da lechim zivce i cooliram tako sa tobom oko kola...ali nije mi blizu bash da "svracam"...jedino stvarno da dodjem na vikend...mislicu o tome Podeli ovaj post Link to post
mitar_bgd 0 Napisano Januar 28, 2011 Ti i ja se ionako cesce vidjamo po Novom sadu nego u Beogradu tako da nije nemoguce Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 29, 2011 Apsolutno istinito... Svakako ce mi trebati u buducnosti robe sto radite, maltene ces po sluzbenoj duznosti dolaziti u servis.. Podeli ovaj post Link to post
Mića 1824 Napisano Januar 29, 2011 bravo trio!samo nastavi, bice to pravi originalni old timer :-* Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 29, 2011 Evo cisto malo slika, izludela me instrument tabla, skotina se ne da, puno srafova i tiplica, zica, prespajanja, kombinovanja...UF!! Izgleda da je dosta zdrava limarijski, jedini deo gde je korozija vidljivija je deo kod nogu vozaca i suvozaca: Bio mi je moj limar i farbar Goran danas, pogledao auto, kaze dobar je, zdrava osnova za rad, a tu je i donor Mazda, sa koje cemo cerupati delove, npr. zadnji gepek vrata, prednje krilo itd. Cilj mi je da ogolim auto, ali da ga ostavim na trapovima, pa da Goran krene da radi.. Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Januar 29, 2011 40+ godina star auto i samo to rđe!? Nigde rupa?! Ala si ubo primerak, svaka ti čast! Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Januar 30, 2011 Auto je radjen jednom, pre tri godine, ofarban i zasticen od dole, doduse pomalo traljavo, ali dovoljno da mi ostavi pristojnu bazu za rad.. Sad cemo je odraditi po P.S. Inace, Mazda je kao tenk, tako debeo lim, nije ni cudo sto je trajna, dozivece i prezivece sve Mazde od 2000 pa naovamo.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Februar 3, 2011 Radilo se juce malo: Skinut prednji branik i svetlosna grupa prednja i zadnja(ovo zvuci smesno, ali za amatera poput mene, specificnu konstrukciju i zapekle srafove nije ni najmanje jednostavno..)...A pride sto je struja kao da su se deca igrala, sve ce to opet da se uradi.. Sledecu subotu doktor Robi i ja vadimo motor, menjac i kardan.. Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Februar 3, 2011 jel ovo VW znak ili mi se cini ? Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Februar 3, 2011 Ne cini ti se, tako se to radi u dole kad nemaju delova, stavili su mi zmigavce od nekog VW, da li TL model, tako nesto... Sreca, ima na eBAY da se nadje reprodukcija iz Malezije, nije ni skupo, to cu na kraju.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Februar 7, 2011 Srafilo se juce, uskocio je i moj prodavac Goran u pomoc, voli covek da srafi, ako, ako!! Skinuo sam zadnji branik: Onda sam presao na auspuh: I na kraju sam demontirao hladnjak, elisu, alternator, razvodnik, kuciste filtera za vazduh, bobinu, itd.. Sve da bi oslobodio prostor, kad dodje Robika, da mozemo odmah da se bacimo na skidanje motora i menjaca. Motor je suv, ali menjac slini, sredjicemo ih kad budu bili napolju, dok se karoserija radi. Podeli ovaj post Link to post