TRIO_driver 2 Napisano Oktobar 25, 2011 Nastavljamo sa projektom restauracije, Mazda je ocupana do gole koze, odabrani elementi koji ce se sredjivati, i sve zajedno utovareno na slepu(hvala Deki Karlovci, covek nije hteo nista da mi uzme za slepu...), i naredne dve, tri nedelje je kod Jaroslava u Petrovaradinu, radi se do gole koze i po P.S. pre nego sto ispeskirana se vrati kod Gorana u limarsku radionicu.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Novembar 15, 2011 Prvi rezultati peskarenja... Zadnji deo se drzi dobro, ali prednjim sam razocaran, pokazalo je mnogo vise rupa...Auto je gitovan, kombinovan, varen, sreca pa sam sacuvao i drugu Mazdu, najverovatnije ide njuska od donora, novi rubovi, pragovi, sve u svemu, ima limar Goran da se naradi, ali imamo svo vreme sveta.. Prethodni mehanicar i limar su takvi dunsteri, da je to strasno... Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Novembar 15, 2011 Da, da... ovo liči na Lipu-ov rad! :D Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Novembar 15, 2011 Ma, ovo k'o slepi da su uklapali, dunster do dunstera, no napravice je od pocetka kako valja... Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Decembar 11, 2011 Stigli delovi sa peskiranja, zasticeni, ostaje jos malo rada na skoljci, onda je vracamo kod limara, donosimo prednji deo od donora i peskiramo i njega.. Podeli ovaj post Link to post
Mića 1824 Napisano Decembar 11, 2011 Odlican rad, bice to jedna perfektna mazda olditimer posle ovolikog rada i truda Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Februar 28, 2012 Ubudjavila mi se tema, daj da je malo osvezimo... Mazda je ispeskarena u fullu, nazalost se pokazalo da ce biti dosta rada i na karoseriji, ali nema nazad, ovo je maltene obavezan postupak svake restauracije, znaci do golog metala i sve nanovo.. Trenutno je kod mene u servisu, srecom imamo toliko posla da ni Supra ne moze da stigne na redovan servis, a ne Mazda, kojoj treba da vratimo trap nazad, da bi smo je preterali kao skoljku do Gorana limara, gde ce se raditi narednih meseci.. Verovatno cemo napraviti mala kolica, na cemu ce stojati karoserija... Evo slika prenosenja na gole ruke skoljke, od peskare do mog servisa.. Moji pomocnici.. Mazda na slepi: I na mestu u servisu, ceka svoj red... Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Februar 28, 2012 Samo uradi sa unutrašnje strane lima komplet antikorozivnu zaštitu. To je jednostavno moranje kada se takvi poduhvati vrše na karoseriji. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Februar 28, 2012 Kad uradimo karoseriju, nanece se sva moguca zastita po P.S. pre farbanja, jer ovaj auto ostaje i ne prodaje se, radi se sebi za dusu... Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Mart 6, 2012 Posto sam resio da ne vracam trap nazad, da bi mogla da se ofarba do detalja i sredi, morali smo da napravimo neka kolica da bi Mazda bila pokretna u radionici, i kod mene i kod limara, malo se igrali i evo rezultat: Kad se to stavi kako treba: I sad imamo pokretnu Mazdu, koja moze da se radi kvalitetno sa svih strana.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Mart 18, 2012 Pre nego sto ode kod limara, mora da se sredi trap i da se namontira, jer mora auto biti opterecen, da bi se pravilno odradila limarija, tako da sam pristupio sredjivanju trapa, kompletan prednji i zadnji trap je rastavljen, potrpan u dzip i pravac Ruma na peskarenje, odradjeno kompletno peskarenje, i odmah zastita na to, tako da ostaj e da se samo ofarba u crnu boju i onda da se repariraju svi novi delovi i kocnice, pre nego li ga namontiramo na karoseriju... Gomila delova: Uradjena je zadnja osovina, ostalo nisam slikao, morao sam da se vratim za NS, ali sad su svi delovi opet kod mene.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Jun 10, 2012 Baviti se oldtajmerima, kao jednim segmentom automobilizma, daje jednu dodatnu draz u odnosu na druge segmente - drag, drift, krug itd. Zasto? Zato sto baviti se oldajtmerima podrazumeva jedan vid arheologije, tj. trazenja iskopina. U mom slucaju, iskopali smo Sveti gral svakog vozaca i ljubitelja Mazde - originalnu 1500 SS. Kad kazem mi, to podrazumeva citav krug ljudi, kojima ovom prilikom zelim da se zahvalim na nesebicnoj pomoci, a to cu najbolje uraditi kako budem isao hronoloski sa pricom.. Korak 1: Vocko sa Mazda Club Serbia foruma mi kaze da postoji jedna bela Mazda 1500 SS na parkingu kod njegove zgrade. Nazalost po njega, vlasnik iste je jedan gospodin bez sluha za oldtajmerizam, i u ratu sa celom Vockovom zgradom, sto automatski(opet kazem nazalost), diskvalifikuje Vocka i njegovog oca, kao potencijalne kupce. Zahvaljujem mu se na cinjenici da je podelio tu info sa mnom, jer kod oldtajmera, s obzirom da vozila nema kao novijih, svaka info je zlata vredna. Korak 2: Milan a.k.a Kabe sa Honda, Mazda, Oldtajmera i svih mogucih auto foruma, ide sa mnom i svojim mocnim king size fotoaparatom detaljno analizira doticnu Mazdu sa mnom i Vockom na parkingu. Njegove slike ce mi znaciti za kasniju pricu, jer u silnom uzbudjenju sto vidim 1500 SS original prvi put uzivo, ne obracam paznju na bas sve detalje. Par njegovih slika, dok je jos bila na NBGD: Korak 3: Moja zahvalnost ide Urosu, znanom kao Superbird, moderatoru Oldtajmeri.rs, sto mi je javio da se na FB profilu odredjenog beogradskog otpada pojavila bela Mazda 1500 SS, zajedno sa linkom ka propratnoj slici. Takodje, skidam kapu i Djape1977 sa istog foruma, koji mi je isto na PP javio tu informaciju malo kasnije, kao i sto je, na poziv Vlade (gtjunior sa oldtajemeri foruma), nazvao vlasnika otpada i rekao mu da je jedan njegov drugar zainteresovan za istu. To mi je znacilo da vlasnik otpada zauzme malo meksi stav pri pregovaranju. Korak 4: Zovem otpad i raspitujem se za zdravlje, stanje i cenu Mazde. Po slikama je to nesumnjivo ta, koju smo Vocko, Kabe i ja pregledali i fotografisali. Naravno, preko telefona krecu standardne preprodavacke price, cisto da opipamo teren, meni najbitnije je da vlasnik otpada ne zna sta je SS uopste. Jasno mu postaje da ja itekako dobro poznajem pricu oko 1500 modela, tako da spusta loptu i pregovaramo, inicijalna cena je 500 evra za kompletan automobil.Posto mi nije cilj da kupim ceo automobil, pregovaram za delove, ali za sada(prosli petak), stav je da auto ide samo kompletan. Korak 5: Ako vec idem u Beograd da bi uzivo video auto, i pre svega, kupio nesto sa njega, onda gledam da to bude isplativo, tako da zakazujem odredjeni posao, gde mi treba dzip da prevezem neku robu. Sa sobom vodim Urosa (Superbird), koji se sam ponudio da bude asistencija kod demontaze samog automobila. Naravno, veliki udeo u tome nosi cinjenica da je Uros opasan dasa iz Sapca, a takvi su majstori za pregovore, vezbaju sa Ciganima i otpadarima svaki dan.. Korak 6: Dolazak na plac, pregovor sa vlasnikom otpada i celu akciju kasnije, mislim da bih najbolje opisao sledecim recima: Kombinacija PAWN STARS sa AMERICAN PICKERS, na srpski nacin.. Igramo se igre bad cop, good cop, Uros glumi nestrpljivog, ja strpljivog, prodavac ima sve pare sveta, nista mu ne znaci da je da u delove, on je ulozio 5000 evra u svog Fiata 850 dok ga je restaurirao i slicno...Na kraju, demonstrativno zatvara vrata placa, kaze da nece da je proda, vec da ce da se malo vozi i da sredi kola. Potisteno odlazim nazad, usput pricamo, i otkrivam mu da ja vec imam 2 komada, sa brdom delova, servis i delove za azijate, te da ni najmanje nisam amater kao sto me smatra.Na to on spusta loptu, ali zadrzava stav. Mi se povlacimo i krecemo. Opa!Dolazi do preokreta. Nisam presao ni pet koraka, prodavac me zove da se ipak dogovorimo nesto... Da ne bi duzio dalje, krenuli smo od par stvari, nastavili sa pogadjanjem i kombinacijama, da bismo dosli do krajnjeg zakljucka: 200 evra, skidamo sa kola sta god zelimo i nosimo SAMI, samo da mu ostavim hladnjak i alternator, akumulator i gorivo iz rezervoara je njegovo. PRODATO!! Korak 7: Da bi se razumeo moj postupak, pojasnicu malo sta u stvari znaci Mazda 1500 SS, i u cemu se ona bazicno razlikuje od moje obe Deluxe verzije. Eksterijer: Unikatna maska, drugacijeg dizajna od Deluxe i Confort verzije. Na samoj masci stoji sexy SS znak...Nazalost, iako se vide rupe, dve male crvene SS znace na C stubu vise ne postoje...Ratkapne postoje 3 tipa:Confort(imam jednu 14"), Deluxe(dobio sam sa ovom 3 komada u losem stanju), i SS(nasao sam u Australiji, verovatno cu ih dobiti do kraja leta). Motor: SS je znaci malo vise sporta, u ovom slucaju umesto usisne grane sa jednim karburatorom, kao kod moje 2, koji je davao 78 ks, SS je nosila drugu usisnu sa dva odvojena karburatora, i drugacijim kucistem za filter za vazduh, koji je davao 90 ks. Unutrasnjost: Sexy drveni original volan(kao na donor Mazdi), kao i unikatna instrument tabla sa obrtaljkom, glavne su odlike unutrasnjosti. Crni enterijer(za razliku od bez u Deluxe), krov pre svega... Sad kad znate sta je SS, razumecete zasto sam otrcao odmah da probam da otkupim ono sto je odlika SS(to sto nije po sasiji SS, ne mora da znaci nista, obe moje Deluxe su dosle sa diskovima napred, iako treba da imaju dobose), tako da cemo se praviti da je 1969, kad su isporucene, prvi vlasnik moje Mazde porucio sve SS zacine, za svoj Deluxe model./:) Sumirano: Prednja maska SS - odlicno stanje, nabavljena. Drveni volan SS - odlicno stanje, nabavljen. Instrument tabla sa obrtaljkom - odlicno stanje, nabavljen. Usisna grana i dva karburatora - nazalost, neko je swapovao ranije granu sa moje Deluxe, nisam nabavio... Sreca, imam kuciste filtera za SS, a Vockov cale bi trebao da ima granu i dva karburatora, samo da dam pravu ponudu.. Ostatak kola - bukvalno sve sto je moglo da se skine, skinuto je.. Korak 8: Napad na Mazdu, skidamo sve sto se moze skinuti. Ostavljam samo vrata(losa su), motor bez razvodnika(imam 2 komada i brdo rezervnih delova), menjac(imam 3 komada), prednji i zadnji trap(imam 2 komada, a jedan se generalno sredjuje vec sa novim delovima), stakla(imam 3 seta), zadnji branik(los, zardjao i korodirao hrom, ne pomaze reparacija). Sve ostalo je moje.. S obzirom da sam bio spreman da za one 4 SS stvari od gore dam 200 evra, vise sam nego zadovoljan sto sam dobio skoro ceo auto za istu sumu. Cisto da se zna, ponudio mi je vlasnik ostatak kola za 100 evra, sto je je malo verovatno, imam sve sto mi treba vec.No, cak i ako bi bio toliko lud, ceo auto u paketu izadje onda 300 evra, sto znaci da sam ubio cenu za 200 evra...Uvek vodite Sapcane sa sobom.. Korak 9: Mazda je delovima, dzip pun do vrha stvari, ja neopisivno srecan, jos jednom hvala svima koji su bili sa mnom, pomagali informacijama i snagom misica, nastavljamo dalje sa restauracijom, uveliko se radi trap, cekaju se poneki delovi, idemo dalje.. Podeli ovaj post Link to post
TcS 141 Napisano Jun 13, 2012 Malo je reći alal vera! Sledeći put, obavezno da ponesete kameru i da snimite ceo događaj. Imam utisak da bi bilo bolje od filma. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Jun 13, 2012 Sad se radi na trapu, a onda se trap i ostatak kola sklapa za limara, pa mi je palo na pamet da stavim kameru koja ce snimati kompletan proces(par sati), pa da ubrzamo onda, bice zanimljivo, samo da vidim ko ima takav foto... Podeli ovaj post Link to post
Nessa 40 Napisano Jun 13, 2012 Ovo je za neki Kusturicin film....Svaka novija HD camerica ima tkzv timelaps i to bi bilo do j...Ako ti treba, pozajmicu ti sa sve stativom. Posle snimanja, nema nikakve montaze i ubrzavanja, sve sama odradi. Sve pohvale za akciju. Podeli ovaj post Link to post
Zix 6 Napisano Jun 13, 2012 Svaka rec je suvisna,svaka cast na strpljenju,volji,vremenu,itd itd naravno i ljubavi da se ovaj model vrati u zivot i na drum... Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Jun 14, 2012 Ovo je za neki Kusturicin film....Svaka novija HD camerica ima tkzv timelaps i to bi bilo do j...Ako ti treba, pozajmicu ti sa sve stativom. Posle snimanja, nema nikakve montaze i ubrzavanja, sve sama odradi. Sve pohvale za akciju. Odlicna ideja, glupo mi je zarad jednog snimanja da kupim kameru, tako da bih prihvatio predlog, s tim da jos ne znam kad cemo je sklapati za limara.. Sibni mi na PP broj moba, pa da ti se javim kad budem u BGD, da prodjem obuku za koriscenje... Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Jun 16, 2012 Ovih dana sam bas inspirisan radom na Mazdi, tako da proslonedeljni ulov SS nije jedino sto je novo.. S obzirom da smo dosli u fazu sklapanja automobila, tj. skoljke sa trapovima, da bi takva isla limaru(najduzi deo restauracije), poradili smo na samom trapu, sklapanjem doslovno svih novih delova. Prvo smo krenuli od kocnica, pri cemu su stavljeni novi prednji diskovi i plocice. Kad smo vec tu, stavili smo potpuno nove prednje lezajeve tocka, i to NOS delovi + retro delovi japanskih proizvodjaca, ja mislim da ni Koyo nema ovakvu kutiju u svom muzeju.. Naravno, sve je to podmazano i ocisceno pre ugradnje: Cak imam i nove poklopce OEM od glavcine, tkz. prasinare, da ne udje prljavstina i ispere mast lezaja tocka.. Pored ispeskiranih i ofarbanih rukavaca tocka, na sta se kaci glavcina sa diskovima, a to izgleda sklopljeno ovako: ocistili smo, ispeskirali, stavili nove gumene setove za reparaciju samih kocionih kljesta, AKEBONO marke: Kocioni klipovi su losi, zato smo nasli nove po uzorku, tj.precniku klipa, i odneli kod strugara da nam napravi nove, cekaju se, pa da se kompletno sklope prednje kocnice.. Krenulo se i na prednji trap, kompletno ispeskiran i ofarban, na njemu se nalaze gornja i donja ramena: Naravno, nismo ni njih zapostavili, tako da su sva cetiri ramena dobila nove 555 NOS kugle, jedva sam ih iskopao, poslednju cekam da stigne iz Grcke sledece nedelje.. Jedna donja viljuska, to smo tek naknadno videli, je trula bila na delu gde naleze opruga, ok, nikakav problem, imam 2 donora sa strane... Uzeo od donora drugu, poslao za Rumu da se ispeskira, vracena, ofarbana temeljnom bojom, pa onda zavrsnom, cekamo kuglu gornju jednu, kocione klipove, i time je prednji trap uradjen skroz. Zadnji trap ne zahteva toliko posla, jer je generalno u dobrom stanju, a dobila je nove pakne i kocione cilindre tri meseca posle kupovine, tako da se moze reci da je trap skoro zavrsen.. Imam plan da, zahvaljujuci Nessi sa TCS, koji ce mi ustupiti kamericu, napravim ubrzano snimanje sklapanja za limare Mazde, te napravim jedan ubrzani klip.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Avgust 23, 2012 Uhvatila se prasina na moj projekat restauracije, glavni razlog je sto je bilo puno posla, i jednostavno nisam stigao da se posvetim, u medjuvremenu sam nabavio jos par stvari sto mi je falilo da kompletiram potpuno novi trap, sredili smo i ofarbali i jedno rame sto je bilo trulo: Kad smo sklapali kociona kljesta, shvatili smo da moraju nova...Da, kako da ne, za 1968 bas imam na lageru....Ali opet, ljudi su pravili masine, resicemo i to, i napravili smo nova kociona kljesta... Kad sam hteo da sklopim trap konacno, skontali smo da ne mogu da klasicne stege za opruge da se iskoriste, pa smo napravili specijalni alat.. Sve u svemu, dok je samo do mene i moje ekipe, mi relativno brzo radimo(u zavisnosti od guzve u servisu), ali najvise vremena gubim cekajuci na druge majstore svih fela...I tu pomoci nema... Podeli ovaj post Link to post
dzvini 281 Napisano Oktobar 10, 2012 Jel trpi projekat zbog braka? Kako stoje stvari? http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=126554&page=1 Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Oktobar 10, 2012 Ne trpi toliko, jer se finansira iz drugih izvora.. Bice update, samo ne stizem.. Otisla je kod limara, pa sad cekamo... Stigle su i original ratkapne.. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Decembar 13, 2012 Nisam dugo pisao o Mazdi, jedan uvodni tekst kako smo se upoznali na mom blogu: http://www.triodriver.com/jdm-legende/mazda-1500-luce-kako-smo-se-upoznali/ Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano April 29, 2013 Danas otisao prednji deo na peskiranje: Podeli ovaj post Link to post