Jump to content
TcS

Can/can't Destroy TOYOTA

Recommended Posts

Toške mi je prvi skrenuo pažnju na ovaj video, i hteo sam da podelim sa vama, ako neko nije video.

 

Top Gear - Killing a Toyota [part 1]

Podeli ovaj post


Link to post

Evo još jednog jako zanimljivog:

 

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

   Siguran sam, da mnogi od nas, okorelih ljubitelja Toyota vozila, kao jako bitan faktor prilikom odabira svoje Toyote je svakako njen nesvakidašnji i bezkompromisni kvalitet koji kotira upravo ovu marku kao najpouzdaniju i najkvalitetniju od svih.

Nadovezite se i kažite, da li su ove priče zapravo samo puka fraza ili su istinite i jeste li i vi to okusili na svojim leđima, da li i kada vas je vaša Toyota ostavila na putu, nekoj nedođiji, da li je imala bilo kakvih problema i kakvo ste joj održavanje pružili?

 

    Evo krenuću prvi na tu temu:

 

U razgovoru sa svojim prijateljima, poznanicima, rodbinom,.. došao sam do zakljuška da Srbi jako malo poznaju Toyotu kao i japanske marke uopšte, ustaljen priča koju ste , siguran sam svi čuli je:

 

"Pa Golf 2 je najbolji auto,najbolji auto za naše puteve. Kakva Toyota, ona je dobra jedno vreme ali kada počne da se kvari to je haos, sve se prospe,..."

 

Znate svaki put kada čujem tu priču, ma koliko se uzdržavao, jako se iznerviram, ne zato što ja imam Toyotu, niti što sam vezan za nju, već jednostavno, ti automobil ma koliku torturu da im zadajete nikada vas neće iznevertiti, jednom rečju neuništivi su.

Sve moje Toyote su se bezkompromisno ponašale upravo tako-NEUNIŠTIVO.

 

I kada znam da ti motori prolaze bezbroj kilometara bez ikakvih intervencija na motoru (a odličan je pokazatelj jedan moj prijatelj koji ima corollu iz 197neke i sa  njom je prevalio preko 750.000km i ne zna šta je generalna), onda je jasno kakvi su Toyota automobili, razna istaživanja su pokazala da obično ona grupa ljudi koja je jednom vozila Toyotu, u velikoj većini slučajeva se upravo opet odlučuje za istu.

 

Verujem da puno nas koji su probali  svakako najpouzdanu i najkvalitetnu marku automobilia deli slična mišljenja, pa hajde da ih čujemo:

 

("Želim da se ogradim i apelujem na sve članove TcS, da pišu isključivo o svojim autima bez vređanja i omaložavanja drugih marki")

Podeli ovaj post


Link to post

Pozz,

 

Stvar je vrlo prosta, rec je o japanskoj filozofiji. Sramota je naparaviti los auto!

 

Kvalitet i pouzdanost. Evo primera. Kad sam kupi CS, desni homokineticki je pucketao kad se skroz smotaju tockovi. Majstori su me tesili kako je to zanemarljivo. Vozio sam takav zglob jos 40.000km bez ikakvih problema sa istim takvim pucketanjem. Na kraju je zamenjen na moje insistiranje (sa poluosovinom naravno).

Svi su se cudili, u smislu koji ti je k.... da menjas dobru djuntu. A prica je: Gde si ti video da se na Toyoti raspao homokineticki.

 

Sta vise reci...

 

Savet: Zamenite samo ono sto treba i nikada ne dajte da vam drugi daju savete sta i kada treba menjati ili popravljati. Postoji lista servisa za odredjenu kilometrazu i to je to!!!

Podeli ovaj post


Link to post

Pozz,

 

Ima je svaki ovlasceni servis, slobodno zamoli da ti daju specifikaciju tzv. servisnih intervala.

Ako je automobil polovan i ne zna se stvarna kilometraza, moze se jednostavno krenuti od neke prepostavljene i onda postovati servisne intervale (15, 30, 45, 60.... ).

Ja sam tako uradio. Veliki servis na 100.000km + sve sto je bilo sumnjivo, pa sam nastavio sa servisnim intervalima. U principu me ne zanim sta pise, oteram u servis na datoj kilometrazi i to je to.

Ne drzim se jedino intervala za promenu ulja i filtera, vec to radim na 5.000km.

 

Na ovaj nacin ce vas auto sigurno sluziti bez problema.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo nekoliko (od mnogih) dokaza o Toyota kvalitetu! Komšija koristi službenu Škodu Superb, mislim da je 2006 god, sa top iliti full opremom (V6 motor, sve na struju,...). Posle 2 godine, žali se kako mu se zadnji desni prozor otvara kada želi da otvori vozačev ( :D :D :D), dok se na mojoj Carina-i svi prozori otvaraju sasvim normalno i posle 13 godina!  8)

 

Dalje, ortakova Fabia 2001 - pušta vodu kod suvozačevih nogu, zakazala centralna,... jbg, kod mene i na Corolla-i i na Carina-i nigde nema vode, centralna radi bez problema...

 

"Najbolji auto je nov auto"... Važi! Dacia Logan 2008, posle samo 2 meseca vožnje - reklamacija na tapacirung vozačevih vrata, koji je, verovali ili ne - otpao... a prvo je škripuckao...  :D

 

Na kraju, šta reći posle pljuvačine po Golfu 5 1.9 TDI, od strane čoveka koji sada vozi Auris 1.4 D-4D?!

 

P.S. Imam ja toga još, ali da ne pišem sada sve...  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih ispričao jednu jako poučnu priču, mislim da je vredna čitanja,

 

naime relativno skoro upoznao sam čoveka koji se kotira kao jedan od imućnijih u gradu, gospodin je inače bio ponosni vlasnik "prestižne nemačke marke" koji je, u šta sam se uverio bio potpuni totalni ful. Auto sa sjajnim niklovanim felnama, panorama krovom, zlatnom bojom i sve na dugme, kupljen kao nov i plaćen papreno, prosto je ukazivao na uglancanu aristrokratsku notu.

 

 

Posle pređenih 2500km auto je već bio spreman da pokaže i prvi kvar, prvo je se pokvario jedan senzor klime, potom sledeći senzor, a već na 10.000km i računar, tako da do tada veoma ponosni vlasnik i nije bio tako ponosan.

 

U međuvremenu, sa druge strane se dešava istovremeno potpuno jedna druga priča. Čoveku je bio potreban i auto za svoju ženu a pošto nikada nije imao iskusta sa malim autima (a takav je trebao kupiti), odluku je prepustio inače njegovom jako dobrom drugu-prijatelju koji inače drži jedan od najvećih autoplaceva u gradu.

 

Žena je inače imala svoj posao tako da joj je auto bio neophodan. Na svoje insistiranje dotični vlasnik je molio svoga drugara da mu što pre nabavi auto nebitno koje marke samo da bude dobar, naravno ni cena nije igrala neku bitnu ulogu.

Vlasnik placa i ako u ponudi je imao na desetine malih auta, upravo traženog segmenta, nijedan od njih nije želeo da proda svome drugaru, uz obrazloženje da nijedan od tih nije to što bi njemu trebalo.

 

Posle nekoliko meseci i bezbroj puta pozivanja i opominjanja svoga prijatelja da je auto jako hitan i neophodan, čovek je se već ohladio i pomirio sa tim da auto neće dobiti. Posle još 2 meseca pozvao ga je svoj prijatelj-vlasnik placa i rekao mu je da dođe po svoj auto, upravo je pristigao. Marka auta je bila TOYOTA tip YARIS inače ona jača izvedba sa 1.5 motorom.

 

Da napomenem i ako je se Yaris jako puno vozio bio polovan i nije pokazaju ni jedan jedini kvar, za svo to vreme provedenog u garaži što zbog ekskluzivnosti što zbog kvarova ekskluzivni model dosta manje kilometara je prešao od Toyote.

Uvidevši koliko zapravo kvalitetan auto vozi njegova supruga, uradio je ono što ja ni na kraj pameti nebi pomislio da će učiniti.

Kad sam se jedno prilikom vozio zastao sam jer sam ga primetio da ulazi u jednog polovnog dzipa.

Uz svoj veliki kez prišao sam mu da se pozdravimo i pitao ga: "Šta je ovo, gde je ........" On mi je se samo nasmejao i rekao:

 

"Ma kakav ........ nisam znao za bolje". Uz osmeh lagano je dao gas a moj pogled je ostao upućen ka natpisu "LAND CRUISER"

Toliko o ekskluzivnosti prestiža prepunog kvarova. ;)

 

(priča je istinita i ništa nije izmišljeno)

Podeli ovaj post


Link to post

OK, slazem se da je Toyota neunistiva, dokle god koristi samo svoju tehnologiju..

 

95% je i tako, ali ima ona i svojih promasaja, tipa Corolla 97-2001 sa 1.9 Peuget dizelom, motor je ne bas za pohvalu, skupi delovi i kvari se dosta..No, sem tako nekog(za Toyotu usamljenog primera), moze se reci da su stvarno pouzdani, sto je i logicno, jer najveci proizvodjac na svetu nema potrebe da uzima tudji know-how...Taj zlosrecni dizel je samo prelazna stepenica, jer prvi D4D jos nije bio gotov, a stare generacije prethodnih dizela Toyota se vise nije isplatilo osavremenjivati, tako da je to bilo zbog traznje na evropskom trzistu...

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Trio, potpuno se slažem! Taj 1.9d je kršina od motora, a i muka je da se nađu delovi jer taj motor nije zaveden ni u pežou, ni u tojoti, što je i razumljivo, s`obzirom kakvo je gowno.  :)

 

A u istom tom periodu, kada se toyota spremala za ulazak (prelazak) u EU, nastala je i najružnija toyota do sada - buljava Corolla (Carlos Sainz), koja je toliko bila nedopadljiva evropljanima da su je restilizovali već nakon godinu dana!

Podeli ovaj post


Link to post

cao svima,

o kvalitetu corolle iz 90 te koju sam vozio samo mogu da kazem da sam za 170.000 km prvi put zamenio prednje plocice na 130, sva 4 amortizera na 100, kajseve, filtere i ulje po specifikaciji{ulje na 5 i filtere na 10}i TO JE SVE!a da, fabricki akomulator sam zamenio posle devet godina:)sve je proverljivo, a auto mozete videti na slikama u rubrici prodajem/kupujem-opet sam uzeo corollu.pozdrav svima:)

Podeli ovaj post


Link to post

Uf, ti bas vozis penzionerski ako su ti plocice potrajale 130k km... :)

 

Ja moje sprzim za 35k km, a istog su ranga kao original...:)

Podeli ovaj post


Link to post

Trio, te original pločice za E90 su pravljene od ko zna čega, ali da traju - traju... na mojoj E100 (2E motor, iste pločice) su trajale prvo 55k, a trenutne su došle na brojku od 60k i nisam siguran da ću ih uskoro menjati. Inače ta služi kao "službeni auto" i isto tako se i ophodimo prema njoj.  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih ispričao jednu jako poučnu priču, mislim da je vredna čitanja,

 

naime relativno skoro upoznao sam čoveka koji se kotira kao jedan od imućnijih u gradu, gospodin je inače bio ponosni vlasnik "prestižne nemačke marke" koji je, u šta sam se uverio bio potpuni totalni ful. Auto sa sjajnim niklovanim felnama, panorama krovom, zlatnom bojom i sve na dugme, kupljen kao nov i plaćen papreno, prosto je ukazivao na uglancanu aristrokratsku notu.

 

 

Posle pređenih 2500km auto je već bio spreman da pokaže i prvi kvar, prvo je se pokvario jedan senzor klime, potom sledeći senzor, a već na 10.000km i računar, tako da do tada veoma ponosni vlasnik i nije bio tako ponosan.

 

U međuvremenu, sa druge strane se dešava istovremeno potpuno jedna druga priča. Čoveku je bio potreban i auto za svoju ženu a pošto nikada nije imao iskusta sa malim autima (a takav je trebao kupiti), odluku je prepustio inače njegovom jako dobrom drugu-prijatelju koji inače drži jedan od najvećih autoplaceva u gradu.

 

Žena je inače imala svoj posao tako da joj je auto bio neophodan. Na svoje insistiranje dotični vlasnik je molio svoga drugara da mu što pre nabavi auto nebitno koje marke samo da bude dobar, naravno ni cena nije igrala neku bitnu ulogu.

Vlasnik placa i ako u ponudi je imao na desetine malih auta, upravo traženog segmenta, nijedan od njih nije želeo da proda svome drugaru, uz obrazloženje da nijedan od tih nije to što bi njemu trebalo.

 

Posle nekoliko meseci i bezbroj puta pozivanja i opominjanja svoga prijatelja da je auto jako hitan i neophodan, čovek je se već ohladio i pomirio sa tim da auto neće dobiti. Posle još 2 meseca pozvao ga je svoj prijatelj-vlasnik placa i rekao mu je da dođe po svoj auto, upravo je pristigao. Marka auta je bila TOYOTA tip YARIS inače ona jača izvedba sa 1.5 motorom.

 

Da napomenem i ako je se Yaris jako puno vozio bio polovan i nije pokazaju ni jedan jedini kvar, za svo to vreme provedenog u garaži što zbog ekskluzivnosti što zbog kvarova ekskluzivni model dosta manje kilometara je prešao od Toyote.

Uvidevši koliko zapravo kvalitetan auto vozi njegova supruga, uradio je ono što ja ni na kraj pameti nebi pomislio da će učiniti.

Kad sam se jedno prilikom vozio zastao sam jer sam ga primetio da ulazi u jednog polovnog dzipa.

Uz svoj veliki kez prišao sam mu da se pozdravimo i pitao ga: "Šta je ovo, gde je ........" On mi je se samo nasmejao i rekao:

 

"Ma kakav ........ nisam znao za bolje". Uz osmeh lagano je dao gas a moj pogled je ostao upućen ka natpisu "LAND CRUISER"

Toliko o ekskluzivnosti prestiža prepunog kvarova. ;)

 

(priča je istinita i ništa nije izmišljeno)

 

 

Samo da se nadovežem.

Kostantno viđam dotičnog gospodina. Izgleda da je i definitivno oduzeo ženi Yareta TS. Gotovo da ne izazi iz njega. ;) Malopre krenuh van, kada videh dotično Yare ispred dvorišta (čovek inače ima neku rodbinu u mom komšiluku), pa se setih Nesse, da ćeru ne zadesi slična sudbina, kao što je ženu gospodina iz priče.

 

ps: Nesso, ostavi detetu auto da se vozi i ne pomišljaj na oduzimanje  ;D

Podeli ovaj post


Link to post

Prica je fantasticna, ali ja sebe vidim tek na samom kraju.  :D :D :D, tj u Yaretu, naravno kad cera dopusti  ;)

Salu na stranu, ja zaista, posle samo 2 dana voznje po gradu, nemam zelju da sednem u zeninog Rav-a ili moju Celicu.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Pa znachi da ne bacam pare na felne nego da skupljam pare za Cecu :D

Podeli ovaj post


Link to post

Rekao sam "gradska voznja" a ne da cu da prodajem Celicu...Po tome bi neko zakljucio i da je Rav na prodaju.  :D

Podeli ovaj post


Link to post

mogu samo da potvrdim iz licnog prilicno obimnog iskustva da je Land Cruiser definitivno neunistiv terenac ,nista mu nemoze pustinjski pesak koji ulazi u rucne satove niti ruska zima ni posle 700000 km dizel 4,2 lit ne pomislja na predaju.Imao sam cast da vozim ovoga , serije 80 i to vec poprilicno urnisanog od strane domorodaca koji nemaju predstavu gde se sipa ulje ili da auto uopste ima nekakvu tecnost za hladjenje??

pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Odgledao sam ceo ovaj klip i nije mi jasno kako ima nekih glupih i nelogickih sudara...ko da deca od 10 godina voze u nekim situacijama ...

Podeli ovaj post


Link to post

×