Jump to content
Mr Nebojša

Daihatsu u Srbiji

Recommended Posts

 

daihatsulogocrnobelo210.jpg

 

Daihatsu je poslednjih godina promenio nekoliko firmi koje su ga zastupale na tržištu Srbije. Novi uvoznik i serviser je beogradsko preduzeće Terios.

 

Planirano je da u programu prodaje bude cela gama "Daihatuovih" modela, s tim što će se svaki model postepeno uvoditi u sistem prodaje.

 

Za sad je najtraženiji model Terios, gradski SUV, a postoji interesovanje i za kompaktno jednozapreminsko vozilo "Materija", kao i gradsko vozilo Sirion sa trocilindričnom motorom.

 

 

Servis je obezbeđen, najvažniji rezervni delovi već popunjavaju police magacina, a uvoznik je u pregovorima i oko servisiranja starijih modela "Daihatsua", kojih još uvek ima na našim ulicama.

 

Širenje prodajno-servisne mreže je naravno u planu, a preduzeće Dijalog Moto iz Novog Sada je već ovlašćeno za sever Srbije.

 

daihatsuterios2007front.th.jpgdaihatsumateria2008fronc.th.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

hm ovo na slici SCION xB i TOYOTA RAV4 ;)

zanimljivo kakve li ce cene biti

Podeli ovaj post


Link to post

Verujem da će biti dosta povoljniji od Toyote iz prostog razloga, Daihatcu su upravo Toyotine jeftinije izvedbe sa podjednako dobrim kvalitetom.

Podeli ovaj post


Link to post

da znam dosta slucaja da ljudi ne mogu da zaborave koliko su se dobro vozili u Daihatsu Applausu jos nisam cuo da je neko rekao nesto lose za taj auto.

Podeli ovaj post


Link to post

meni se taj scion bas svidja za automobil koji se vozi svaki dan:)

Podeli ovaj post


Link to post

Bogami Daihatsu se već duže vreme prodaje u BG-u, a prodajni salon im je (ili je bio) u blizini SC Vračar! A da će biti jeftiniji od Toyote, hoće, ali šanse nema da bih dao 20.000 za Teriosa AKA Baby RAV4, dok se Materia prodavala za nekih 15.000... sve je to ok, i kvalitet i da je japanac, ali ne hvala...

 

Scion je npr. 3x funkionalniji auto, ali jbg, kad je za američko tržište... mada ih ima u BG-u...

Podeli ovaj post


Link to post

ozb nikad nisam video ni jednog uzivo ....koje li su im cene;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja imam Daihatsu Coure 1.0 12v 2005 godiste i pre jedno pola godine sam ga platio 3300e, i cini mi se da je dosta pristupacan i ima mogo mesta u kabini, stavicu slike za koji dan samo da bude lepse vreme :D

Podeli ovaj post


Link to post

Evo jedan zanimljiv Cuore, ne prepoznajete auto, ali trebao je da nam se pridruzi na Avali, ali je Danijel odlucio da ostane kuci.

U svakom slucaju zanimljiv autic, lepo uradjen, sa BMWovim sajtnama i toyotinim felnama.

 

slika011.jpg

 

slika012.jpg

 

slika013.jpg

 

slika014.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Recite mi da li ima delova za charade 1.0 td i kakve su cene? I sta da gledam pri kupovini pored limarije?Hteo bih da pazarim jednog(red bi bio) :)

Podeli ovaj post


Link to post

gledaj sve :D ;)

salu na stranu, znam par slučajeva gde su izbijali dihtunzi glave, zbog iskrivljenja iste. ali je bio i slucaj iskrivljenog bloka.

Paša je radio jedno vreme kod doticnog "ovlašcenog uvoznika" na Zvezdari, a i licno je posedovao par komada.

Potrošnja je "ko upaljač", ali ide jako lepo za tu kubikažu i te generacije vozila.

Naravno, govorimo o automobilu starom 20 i kusur godina, pa je stanje svakako od primerka do primerka vrlo različito.

Podeli ovaj post


Link to post

E pa super.Ortak mi vozi isto charade 1.0 td al on nema pojma nista o kolima,jedino sto zna je da malo trosi :D Reci mi jos da li mozda znas delova da li ima?

Podeli ovaj post


Link to post

Moj ćale je '90 kupio novog Daihatsua Charadea 1.0 benzinca. Odličan auto za svoje vreme. Oduševljava sa količinom prostora unutra. Veoma mali potrošač. Pogotovu 1.0 td troši ko' upaljač. Posle 20 godina prodali smo ga jer je već postalo preveliko maltretiranje nabavljanje delova. Zadnje četiri godine nabavljao sam delove na otpadu u Ledinama. Dečko koji je držao otpad sa ćaletom dovlačio je lupane Daihatsue i Mitsubishie iz Nemačke i čerečio ih u delove. Još tada 2010 su se mnogo teže nalazili delovi za turbo dizela.nego za 1.0 benzinca. Prodao sam auto čoveku koji je imao već jedan u delovima charade , a kupio je moj sa motorom koji je već poprilično troškario ulje zbog odlične limarije, prve farbe i očuvane unutrašnjosti . 

Verujem da još uvek možeš da pronađeš po prodavnicama za japanske auto delove filtere i tako neke sitnice koje pasuju od drugih japanaca. A za ostale delove mislim da je to već nemoguća misija. 

Podeli ovaj post


Link to post

Videh na limundu, neki lik prodaje blok od 1.0 td,,,verovatno ima jos delova

Podeli ovaj post


Link to post

Samo jedna stvar. Gde ćeš da nađeš turbinu za 1.0 td ako ti prosvira. Ne može unedogled da se remontuje. Ako i nađeš nova originalna košta boga oca . Polovne su već sve izraubovane. Onda letva volana koja isto zna da im otkaže itd. Ima delova koji pasuju od micre tog godišta . Ako već hoćeš charadea , bolja varijanta ti je 1.0 benzinac. Proizvodio se u Kini do 2006 . Koliko se sećam išli su 1.0 i 1.3 16v motori kod kineza. Posle ga je nasledio Yaris. Radi se o Toyotinoj fabrici u Kini.

Podeli ovaj post


Link to post

pfff kad crkne ta turbina stavis vecu i odvrnes boost dok ne razneses motor :)

Podeli ovaj post


Link to post

moze i bez turbine, nece da smeta. Za Rocky-a (88) se danas novi delovi ipak lako nalaze kod nas

problem je bio pre 15-20 godina, samo stankovic na zvezdari (preskup) i grcka.

Podeli ovaj post


Link to post

Hmm pre 20 godina je Rocky bio još nov džip a originalni delovi za nov džip koštaju. 

Podeli ovaj post


Link to post

Stankovic je prodavao originalne delove, zato su cene i bile jace.

U to vreme posebno zahvaljujuci 'medjunarodnoj zajednici' i njenim 'pravednim sankcijama',

onaj ko je imao tu privilegiju da ima u ponudi originalan rezerni deo za svog cetvorotockasa smatrao se izuzetno srecnim covekom.

Mi sa Toyota-ma smo se snadbevali preko tadasnjeg 'Auto servis Dragan' iz Boleca, koji je kasnije prerastao u 'Centar S' i bio uvoznik Toyote za srbiju sa salonom u Trise Kacelerovica na Vozdovcu.

 

E sad, zasto kazem srecan covek?

Pa na primer zato sto sam preko njih po paprenoj ceni za ondasnje uslove , standard i plate (50DM) nabavio originalni sinhron 2. brzine za Korolu KE 30.

Jeste, bila je to tih godina cifra od pola plate, a nekome i cela, za jedan obican 'ring'.

Ali druge opcije su bile ceo polovan menjac za 250DM, ili da automobil ne bude u funkciji.

 

Jeste, stoji i cinjenica da su i ti originalni delovi neretko bili i po 30-40% skuplji nego u drugim zemljama, ali takodje treba znati da nije bilo regularnog uvoza od proizvodjaca, vec su se uvoznici dovijali i robu nabavljali kao 2. ili 3. ruka, pa svercovali turistickim autobusima i sve to na mizerno male kolicine, sto je sve zajedno znacajno povecavalo troskove.

 

Izvinjavam se na malo poduzem, mozda OFF tekstu, ali da ipak razbijemo malo tu pricu u preskupim delovima i servisima

Podeli ovaj post


Link to post

homokineticki zglob za Rocky-a je tada placen 800dm, polovan regler 100dm...

Podeli ovaj post


Link to post

×