Jump to content
kikica40

Problem sa toyotom Camry 2,0i

Recommended Posts

Auto je na gas.Palim ga benzinom ali pumpa ne radi dok ne zaverglam.Tesko upali a kad predjem 2000 obrtaja prebaci se na gas. Pitanje je za nekoga ko zna da li pumpa treba da radi kada se da kontakt ili kada pocne da verglas kao u mom slucaju, i dali kada se prebaci na gas pumpa ostaje ukljucena.Hvala unapred.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Auto je na gas.Palim ga benzinom ali pumpa ne radi dok ne zaverglam.Tesko upali a kad predjem 2000 obrtaja prebaci se na gas. Pitanje je za nekoga ko zna da li pumpa treba da radi kada se da kontakt ili kada pocne da verglas kao u mom slucaju, i dali kada se prebaci na gas pumpa ostaje ukljucena.Hvala unapred.

 

 

DA, pumpa i treba tada da pocne da radi.....a odgovor na drugo pitanje ti mora dati majstor koji je ugradjivao gasni uredjaj, samo on zna da li je namestio relej da iskljuci pumpu po prebacivanju na gas ili nije, PRAVILNO JE DA PUMPA RADI I POSLE PREBACIVANJA NA GAS. U suprotnom benzinske dizne mogu stradati.

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala Vlado.Da li mozda znate koliki pritisak treba da ostvari pumpa za gorivo, i sta jos moze da bude uzrok sto nemogu da upalim auto kada je hladan. Znam da razloga mogu biti vise ali mozda je neko imao isti problem.

Podeli ovaj post


Link to post

Ops... Kada treba da pocne pumpa da radi Kada se da kontakt ili kada pocnem da verglam izvini Vlado ali nisi rekao kada treba da pocne.Hvala unapred.

Podeli ovaj post


Link to post

Cim das kontakt treba da cujes zujanje pumpe.Kad zujanje prestane okreces kljuc i startujes kola.

To mi nekako izgleda kao kod dizelasa kada cekas grejace da se ugase pa onda okreces kljuc ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Nije potapajuca, prosle godine mi je crkla bas pred tehnicki pregled u ovo vreme.Nalazi se van i ima na njoj (Izvinite ako gresim neki regulator, ili je to nepovratni ventil).Zato i znam da pumpa dobije napon tek kada pocnem da verglam.Da li ta sto nije potapajuca treba tako da radi.Juce sam bio kod jednog prijatelja da mi izmeri pritisak pumpe, ali je bio zauzet. Gde da prikljucim manometar. Da li to da uradim pre filtera za gorivo. Pitam zato sto su to \cevi a ne creva i imaju kolendere.

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota je 84 godiste camry 2,0i. Imala je automatski menjac pa je prebacena na manuelni sa 5 brzina prosle godine.

Podeli ovaj post


Link to post

Sada sam probao da upalim da je oteram kod prijatelja ,ali sada samo vergla,nema ni pomena da bar malo prebaci. Pre mi se palila ona zelena nainstrument tabli (ENGINE) kada prebaci i hoce da upali bar za trenutak ali sada ni to nece. Da se svecice od tolikog verglanja nisu zaprljale.

Podeli ovaj post


Link to post

Sada sam probao da upalim da je oteram kod prijatelja ,ali sada samo vergla,nema ni pomena da bar malo prebaci. Pre mi se palila ona zelena nainstrument tabli (ENGINE) kada prebaci i hoce da upali bar za trenutak ali sada ni to nece. Da se svecice od tolikog verglanja nisu zaprljale.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo sada vracajuci se sa posla probaj ja da upalim ovu moju ljutu guju kad gle upali iz prve. Vise neznam sta to moze da zeza.Jos mi niste odgovorili kada pumpa treba da radi kada se da kontakt ili kada zaverglam.

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam bas nesto pametan, ali ja do sada nisam imao toyotu koja se ponasa kao ford, bmw, vw, tj. da pokrece pumpu cim das kontakt.

 

Znaci svaka moja toyota, a nisam ih imao bas malo, je pokretala pumpu kada ECU dobije signal na STA pin, a to znaci kada pocnje verglanje.

Neke toyote cak imaju varijabilni relej benz. pumpe koji omogucava rad u dve brzine, tj. punim i nizim naponom u zavisnosti od potrebe sistema.

 

Inace ne meri se pritisak pumpe, pumpa moze da nabije i 5 bar, a recimo deklarisana je na 3 bar na tom i tom protoku....

 

Pritisak se meri u magistrali pre regulatora pritiska, i za tvoj auto treba da iznosi 2.3 - 2.7 bar.

Najlakse ti je meriti na nekom holenderu, bilo to na IZLAZU iz filtera benzina ili recimo ako imas petu diznu onda ti je jos prilaznije na njenom holenderu.

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

E, aj sada stvarno, jel ima neko da mu se pumpa ukljucuje na kontakt, pre pocetka verglanja?

 

Pretezno me interesuje na novijim autima, posle 2000, godine, naravno da je toyota u pitanju.

 

Uslov da je instalacija u fabrickom stanju, da nije neki elektricar povezao pumpu na poseban relej koji je ukljuci na recino ACC signal sa kontakt brave...

 

 

Moze da se desi da je kod Mirka75 recimo pumpa niskog pritiska u pitanju, pa da se ona ukljucuje na kontakt.

@Mirko75, daj oznaku motora, godiste, da proverimo to....

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala Vlado zato i pitam sto sam laik za te stvari.Stvarno nisam znao dali je neki majstor pre kupovine Tojote nesto dirao oko instalacije, i nisam znao princip rada pumpe kod Tojote.Pa ja sam se odmah izvinio za neka laicka pitanja.U svakom slucaju mnogo ste mi pomogli,crkla je pumpa.Jos jednom hvala puno.Inace kod opel Vektre 1990 1,7 pumpa se ukljucuje po datom kontaktu, pa je posle verglanje, ali je  pumpa je potapajuca.Vlada car.

Podeli ovaj post


Link to post

Nema veze da li je potapajuca ili spoljna, kod toyote oba modela se ukljucuju pri verglanju.

 

Sada sam pogledao sistem ubrizgavanja kod tvoje toyote, pumpa ti jeste spoljna, lep EFI sistem, isti kao i na svim EFI toyotama 80-tih i 90-tih godina.

Imas petu diznu, na njoj ti je najlaske izmeriti pritisak benzina.

 

Mislim da ti je najjeftinije da trazis pumpu od nekog kadeta GSI, oni imaju te spoljne pumpe, a od GSI-ja ce pumpa da zadovolji potrebe pritiska i protoka na tvom autu.

Polovne mozda nekih 20-tak eur, a imas i nove kineske za 40....

Ako se odlucis za novu pumpu, gledaj da bude po gabaritu slicna tvojoj, znaci najbolje da je skines i poneses, a od specifikacija te interesuje samo da je 12V i 3 bar, protok manje vise nije bitan, jer je jako slican na tim modelima pumpi.

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bi mogao da garantujem a jos manje da proverim u stanju u kome sam trenutno, ali mislim da i na celi ,rav-u i yaretu kada dam kontakt cujem zujanje pumpe niskog pritiska u trajanju od par sekundi. 2003,2003,2002 year. ali proverice dzvini za par dana kada bude dosao do mene, ukoliko je bas nekome ovo bitno i hitno.  :) mozda sam nesto i utripovao taj zvuk od predhodnih automobila... :D

Podeli ovaj post


Link to post

Odlicno, neka proveri Dzvini pa napisite. Mene interesuje kako je to reseno na 2000+ autima.

Inace to su pumpe visokog pritiska, a pumpu niskog pritiska sam pomenuo zbog Mirka75 pod uslovom da je njegova corolla verzija sa karburatorom, one imaju pumpu niskog pritiska 0.2-0.3 bar

 

Meni se iskreno ovaj sistem toyoti 80-tih i 90-tih sa tim paljenjem pumpe pri pocetku verglanja NE SVIDJA nikako.

Auto pali iz prve samo preko leta kada stoji na +40 napolju ili ako je vozen pa ne stoji neko preterano dugo vreme ugasen.

 

Ko ima problem sa prvim jutarnjim paljenjem, moze da prespoji pin B+ i pin FP u dijagnostickom konektoru, da kontakt i pumpa ce poceti da radi radi,

posle par sekundi zavergla, auto mora da upali "iz prve"

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

×