Jump to content
kikica40

Problem sa toyotom Camry 2,0i

Recommended Posts

Proverio ja sad sa drugarom, mehanicarom, koji mi odrzava automobile u TC ZR put....kod svih novijih benzinaca je upravo kako sam i ja rekao. Pumpa zuji na prvom kontaktu par sekundi nabija pritisak goriva na rampi i zato valjda uvek pale na 1/2 kljuca  :)....inace rade do 3 bara i ja mislim da su to pumpe niskog pritiska...visokog pritiska su one valjda kod disela comon rail koje idu na vise stotina bara...

Podeli ovaj post


Link to post

Pa zato nam one lampice gore kada damo kontakt, i kada se ugase posle 1,5-2 sekunde moze da se vergla :)

Podeli ovaj post


Link to post

Eh ludi opet ja i moji problemi.Sta sam uradio. Imao sam kod mog zeta auto limara drugu pumpu. Ja je zamenim sa ovom mojom sto je na autu kad jutros nece opet da upali. Upalim ja nekako posle dosta verglanja naostrim se i kazem zetu da mi oslobodi garazu.Vidim ja pumpa mi zuji(zujalo mi vala u glavi),pa krenem dalje,sa ispitivanjem.Skinem ubrizgivac hladnog starta,pokusam da zaverglam ka ono ona ne rasprsuje gorivo.Vidim ja da je ona u sprezi sa nekim temperaturnim prekidacem.Izvadim ja taj ddzek od tog temperaturnog prekidaca prespojim ga i i probam da vidim da li ce dizna da rasprsuje gorivo,ali nista od toga.Nadjem ja crnu zilu to je masa koja ide odmodula pa se grana jedna ide na temperaturni prekidac druga naubrizgivac hladnog starta a treca ulazi u neki dzek paide nekud. Nju nisam hteo dalje da pratim.Druga zila je zelena i ona povezuje ubrizgivac i temperaturni prekidac.Ukapiram ja da bi trebalo kada je hladno da prekidac treba da propusti napon prema ubrizgivacu i da samim tim ubrizgivac radi dok se malo ne zagreje da pusti prekidac.Medjutim ta zelena je samo most izmedju ubrizgivaca i prekidaca nema zile koja dovodi napon do prekidaca, pa sam uradio sledece.Otkacio sam dzek sa ubrizgivaca, nasao drugi dzek. Uzeo sam napon sa akumulatora odvuko ispod volana do tastera koji sam ugradio, vezao na red otpornik od 5,5 oma i spojio na jedan kraj kontakta tastera . Sa drugog kraja kontakta vukao zilu do ubrizgivaca i vezao za jedan kraj, drugi kraj ubrizgivaca sam vezao za masu, tako da je on sad odvojen.Probao sam kada ga palim da ujedno drzim i taster,to jest ukljucen ubrizgivac i palio je iz prve.Ujutru probam opet pa va javljam.Vlado molim te reci mi ako sam negde pogresio,ili napravio neku glupost da to ispravim.Hvala puno.

Podeli ovaj post


Link to post

Hm, mislim da bi termo prekidac-dizna hladnog starata trebalo da bude zelena i crvena zica.

Crna i zelena je jednino na modelima sa automatskim menjacem.

 

Najsigurnije bi bilo da si unimerom ispitao da li na konektoru dizne hladnog starta imas 12V u trenutku verglanja.

 

Kod americkih modela jedna "strana" kabla je u prekidu preko prekidaca kvacila kod MT i preko prekidaca neutrala kod AT menjaca.

 

Tako da bi morao da krenes redom i da ispitas sta i gde je u prekudu.

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

×