Jump to content
sniffer

Korisnicko uputstvo Carina II 1991 XLi

Recommended Posts

Pozdrav,

trazio sam na netu bilo sta o korisnickom uputstvu za Carinu pa i ovde na nasem forumu ali nisam, naravno, nasao. Najvise me interesuje tabla, pored brzinometra i obrtometra postoje razne "sijalicke" :) koje ako se budu ikada upalile necu znati cemu sluze (osim naravno onih koje su standardne prirode).

Bio bih zahvalan ako neko ima ovo korisnicko uputstvo da podeli sa nama!

 

Pozdrav!

Podeli ovaj post


Link to post

...iiiii nakon dve godine evo odgovoraaaa!!! ;D

Imam ja u kompu, servis i riper za Carinu 3 od 92 do 97 - Haynes, na Engleskom.

Imam i za Carinu 2 od 88 do 92, ali to je nesto slikano/skenirano i neki ruski/bugarski jezik.

S' vremena na vreme procesljam net trazeci Haynes za Corollu i Carinu 88-92 na Engleskom...

 

E sad dal smem ovde da okacim to sto imam? ::)

Verujem da ima jos zainteresovanih.

Podeli ovaj post


Link to post

Kada su ta kola dosla, jos sam bio u Srbiji, od onda promenio 10 drzava i 3 zivota.

 

Nisam ni mislio da su kola od tada jos u voznom stanju. Svaka cast Toyoti da prezivljava sve zahteve realnosti, tokom decenija.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ti mogu nabrojati bar 5 Toyoti do 1970 u Srbiji, koji su jos u voznom stanju, od toga par su odlicni primerci(doduse garazirani, ali opet).

 

Ta masprodukcija kojoj se priklonio i Japan, dovelo je do toga da nova vozila nikad vise nece biti toliko pouzdana i izdrzljiva kao vozila iz sedamdesetih...

Podeli ovaj post


Link to post

Nije to samo trajnost vozila, tu su i standardi i regulacije koje su se vremenom promenile.

 

Na primer, kako taj auto ide na samo bezolovni benzin (kod mene nema "starog" olovnog benzina nigde, ni na jednoj pumpi).

 

Izduvi i ostale stvari koje se traze pri registraciji, kako sa time?

 

Vidjam Mini Morise iz 1970. pa i originalne Fiat 500 iz 1960., mislim da oni imaju svoj klub koji im obezbedjuje zastarelo i danas nelegalno za opstu prodaju gorivo pa ih i voze samo vikendima, mozda 10 puta godisnje. Mozda su ih preradili, ne znam.

 

Verovatno su registrovani kao "club cars", bez namere da budu u saobracaju kao i sva druga kola.

Podeli ovaj post


Link to post

Forum je otvoren, pa bi bilo dobro da pazite sta pricate.

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi vidim da ste se bas raspricali na ovu moju temu ovde :) ako... hvala za linkove i informacije! Te ruske skenove imam, skinuo sam ih skoro kad sam i nabavio auto, ali nikad nije lose da se ima ovde na forumu neki link i info o tome pogotovu o Carini II koja je izgleda retka na nasim ulicama. Takodje sa zakasnjenjem odgovaram na ovu temu ali sta cemo imamo i drugih obaveza.

 

Sto se tice ostalih komentara, mogu vam reci da Carina II ako je dobro ocuvana moze da zadovolji sve potrebe prosecnog vozaca. Potrosnja je za to godiste auta odlicna prosek i to po gradu je 6,5 litara bezolovnog, ako ga gazite u crveno :) onda ide do 7 ali preko toga tesko. Na otvoreno do 120km/h takodje stednjiv motor, nisam neki strucnjak ali sam primetio da 4AFE motori su masovno korisceni u vise modela Toyotinih vozila tih nekih generacija, odlican motor.

 

Puno pozdrava i vozite pazljivo!

Podeli ovaj post


Link to post

×