Jump to content
springboy

Zlatni Dečko i Auris 2.0 D4D

Recommended Posts

Pozdrav svim ljubiteljima Toyota automobila

 

Nakon što sam prodao svoju prelepu Alfu Romale tražio sam automobil koji bi do o-100 stizao za oko 10 s, da je do tri godine star, i da košta do 14000 evra. Prva želja mi je bila Honda Civic 1.8 hatchback, ali su bile preskupe. Od gosn Čede sam kupio ovog Aurisa, Sol, starog 32 meseca, 26400km na satu, 2.0 D4D. Svaki panel mu je, sa izuzetkom haube i krova, imao poneku ogrebotinu, ali sve u svemu u pristojnom stanju. Nisam očekivao da ću morati da se predstavim odmah po registrovanju pa slike nisu neke, biće lepših.

 

alfaf.th.jpg

 

auris1.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

auris3.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

auris4.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro NAM Došao ! ! !

Podeli ovaj post


Link to post

dobro nam dosao, aurisi su nam u deficitu.... ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Evo par novih. Mada se nisam proslavio. Nisam siguran šta je u pitanju, objektiv ili neznanje  ;)

 

predstavljanje1.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje2.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje3.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje4.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje5.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje6l.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje7.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

predstavljanje8.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Podeli ovaj post


Link to post

Sol oprema podrazumeva gomilu opreme od kojih su neke fore stvarno sjajne. Izdvojio bih

- Smart entry, smart start (daljinac ključa stalno emituje radio signal tako da se Auris otključava čim se približite na manje od metar vratima vozača, a startujete ga pritiskom na dugme - SJAJNO!)

- Power heat (bukvalo peć na dizel, greje 90 sekundi nakon pritiskanja prekidača)

- Senzori za kišu (Auris sam jako dobro procenjuje kojom brzinom bi trebalo da rade brisači, a osetljivost senzora je podesiva u četiri stepena)

- Motor OPAK

 

Na žalost ima i stvari koje zaslužuju kritiku, a obzirom da je nov automobil plaćen 23500 evra, smatram da ih je prilično.

-Ono što mi najviše smeta je stabilnost automobila, mada je ona direktno vezana za stil vožnje. U prvih mesec dana po kupovini aktivirao sam kontrolu stabilnosti svaki drugi dan  :'(  Zarad udobnosti Toyota je žrtvovala stabilnost, ali za automobil koji može da ide 210km/h pitam se koliko je to mudro? Jadnoj stabilnosti se priključuje aktivni servo upravljač koji ima sopstveni razum, tako da nikada ne znate gde su vam točkovi.

-Prednje diskove sam morao da obradim nakon 30,000km, pločice koje sam skinuo izgledale su kao da su prešle 5000 km, a gotovo su uništile diskove. U Mag servisu nisu hteli da stave pločice po mom izboru u garantnom roku, tako da za obradu diskova nisam ni pitao. Pločice su sada ATE na prednjoj osovini a isti posao me očekuje sledećeg meseca i na zadnjoj osovini.

-Parkirna kočnica mi jednom u dve nedelje blokira zadnje čeljusti. U Mag servisu su "sredili" problem na redovnom servisu, tako da moram naći nekog ozbiljnog servisera za taj problem.

-Brisač zadnjeg stakla ŠKRIPI, kvalite plastike enterijera loš.

 

Eto toliko. Mesec dana nakon kupovine hteo sam da ga prodam, ali sada posle 6500km, navikao sam se na njegove nesavršenosti, počeo da cenim pouzdanost i otkrivam dobre aspekte ovog automobila. Ako imate nekih pitanja slobodno mi se obratite, ali mislim da će administrator insistirati da priču nastavimo u okviru neke druge teme, što je i u redu. POZDRAV

Podeli ovaj post


Link to post

Farbani su samo branici i to parcijalno, ogrebotine su polirane ali se još uvek vide. Ako baš insistirate mogu i ogrebotine da slikam, odnosno slikao sam ga tako da refleksija površine sakrije ogrebotine. Rado bih ofarbao sva vrata, ali tu se srećem sa pitanjem Ko će to čestito uraditi?

Moj nik je springboy a Aurum na latinskom zlato  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Rado bih ofarbao sva vrata, ali tu se srećem sa pitanjem Ko će to čestito uraditi?

 

ima ko moze, i ja sam parcijalno farbao branike i sajtne i odradjeno je da se ne primecuje....

Podeli ovaj post


Link to post

Pre svega, DOBRO NAM DOŠAO!

 

Kao što Mića reče Aurisi su nam zaista u deficitu, tako da nam je jako drago što te vidimo sa zlatnim autom kod nas na forumu ;)

 

Što se tiče kačenja postova i ispravnih mesta gde bi polemisao i postavljao pitanja, Zdushan ti je dao više nego odličan odgovor:

 

Sve sto je vezano za tvoj automobil,  mozes slobodno ovde da postujes. Garaza sluzi za opsta tehnicka pitanja i probleme, a neka konkretna pitanja koja imas (ako ih imas) za ovaj model postavi u  AE 86 / Corolla / Auris

 

Jako mi se sviđa i to što si kritičan, naveo si sijaset nedostataka svoga Aurisa. Iskreno mislim da su donekle krivci upravo ne japanski delovi (čitaj evropski) mada to svakako ne može biti opravdanje pretvrdim kočionim oblogama ili nekvalitetnoj metlici brisača.  ;)

Nastavi da deliš i dalje sa nama svoje utiske kao i kritike, a ja se iskreno nadam da ćemo te videti na nekom od narednih skupova ;)

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Pa sporne pločice zbilja potpisuje Bosch, a metlice sigurno ne transportuju iz Japana do Turske, tako da je argument na mestu. Ono što smeta je ovlašćeni serviser koji ugrađuje iste te pločice i metlice ponovo.

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da je stabilnost posledica konstrukcije tog trapa. Prosto nije konstruisan da se vozi tako kako ga ja vozim, i postepeno se učim kako voziti Aurisa a da ne ugrozim sebe i druge učesnike u saobraćaju. Da je trap tvrđi auto bi bio stabilniji ali samim tim i neudobniji.

Drugar me vozio u Meganu guzonji i kada sam video kojom će brzinom pregaziti ležećeg policajca spremio sam se, očekujući da se ponaša kao i moja Alfa 156, na strašan udarac. Čulo se samo "glup", auto je upio udarac i meko nas preveo preko prepreke, a Neša se pocepao od smeha.

Ali isti taj Neša je mesec dana pre mene kupio Aurisa 2.0 D4D Luna i tvrdi da je Auris nestabilniji od Megana.

Ovih dana ćemo zameniti Aurise na dva-tri dana pa ću znati postoji li neki problem sa vešanjem mog Aurisa, ali mislim da će zaključak ipak biti da je auto jednostavno nestabilan.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo i mene da se pridruzim dobrodoslici. Nadam se da cemo se videti na nekom od narednih skupova.

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se tice upravljivosti i oslanjanja u voznji, moja Corolla nema premca. Savrseno je upravljiva, mnogo stvari cini umesto vozaca. Sto se diskova tice, nemam primedbe, kao i na pločice. Imam 86 000 i "mesa" koliko voliš. Kad sam vozio u MAG na servis nisu verovali da ne trebam zamenu.

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se tice upravljivosti i oslanjanja u voznji, moja Corolla nema premca. Savrseno je upravljiva, mnogo stvari cini umesto vozaca. Sto se diskova tice, nemam primedbe, kao i na pločice. Imam 86 000 i "mesa" koliko voliš. Kad sam vozio u MAG na servis nisu verovali da ne trebam zamenu.

isti slucaj, e sad sto se plocica tice, otisle su na 50000, diskovi su samo obradjeni zbog novih plocica.

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo je Nešin Auris koga ću voziti par dana. 2.0 D4D Luna oprema, januar 2008, prešao 7ooookm. Pre dva dana su mu zamenjene zadnje kočione čeljusti, diskovi i pločice. Automobil je bio u Mag-u DESET dana!

 

neinauris1.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

neinauris2.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

neinauris3.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

neinauris4.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da su ove Snowflake felne mnogo gotivnije od mojih  :-*

Podeli ovaj post


Link to post

Kakav profesionalizam. A jel tvoj prijatelj dobio od njih drugi auto na koriscenje za tih 10 dana?

Podeli ovaj post


Link to post

Nije, ali neke kompenzacije je bilo, istina po drugom osnovu. Iako znam detalje ne bih da ih iznosim bez njegovog znanja. Srećom imao je ženi da otme Yarisa  ;) Predložiću mu da se predstavi na forumu pa će, nadam se, biti prilike za pitanja.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao sa zakasnjenjem!!!

 

Vidim da mi je Nesa sa Aurisom komsija  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Nakon desetak dana vožnje na letnjim gumama (Michelin Primacy HP) mogu reći da je automobil osetno stabilniji. Dozvoljva malo više bezobrazluka  ;)

Moj drugar Neša je vozio moj a ja njegov auto, kod obojice su bile zimske Goodyear Ultragrip 7 i složili smo se da se oba automobila identično ponašaju.

Obzirom da je Neša Valjevac očekujte ga na Divčibarama, ja ću nažalost biti na severu Banata.

Podeli ovaj post


Link to post

Ipak moram da naglasim da je Auris i sa ovim gumama mnogo pipaviji za agresivnu vožnju od Alfe 156. Poboljšanje jeste osetno, ali i dalje me ponekad uhvati jeza kada osetim kako mu dupence zaigra.

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi, nemojte mešati babe i žabe... Alfa i Toyota nemaju istu filozofiju pravljenja automobila, koliko primetih ranije si vozio 156-icu? Ako je tako, znaj da Auris i ta 156-ica nisu u istoj klasi!  ;)

 

Inače, vožnja sa zimskim i letnjim pneumaticima je nebo i zemlja! Počevši od ponašanja gume pri različitim temperaturama, do prijanjanja, osećaja na volanu, pa i buke u toku vožnje...

 

Ako hoćeš da forsiraš Aurisa (što i nije tako pametno, jer imaš plivajući zamajac), lepo uzmi broj veću gumu, spusti za 1-2 cm, stavi bolji kočioni sistem i vozi...  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

×