Jump to content
Kokorajko

Zveket ispod haube

Recommended Posts

Kad malo bolje razmislim, potpuno si u pravu, jer tamo uglavnom rade Srbi, Turci i ostala braća.

 

Pogrešno si informisan... I nije mi jasno zašto naglašavaš da su balkanci (srbi, turc i ostala braća) lopovi, prevaranti,... Da je zaista tako, zašto bi ljudi dovozili automobile u Srbiju na servis i pljuvali švajcarce?! O kvalitetu rada tek ne želim da pričam, jer sam video kako rešavaju najbanalnije stvari.  ;)

 

 

Što se tiče havarije kod pucanja lanca, negde sam opet pročitao da su, pokušaću da prepričam da ne bih tražio po netu, toyotini konstruktori, za razliku od Hondinih (jer su u tekstu upoređivali ova dva proizvođača), napravili motor kod kog i u slučaju pucanja lanca ili kaiša ne dolazi do veće havarije.

 

Za Hondu ne znam, ali većina Toyotinih motora sa kaišem su konsturisani tako da ne naprave ozbiljniji haos pri pucanju istog, dok je sa lancem (modeli sa 4 cilindra) druga priča. I dalje mi žao što nisam slikao "spajanje" klipa i ventila na yarisu 1.3 usled pucanja lanca... Slika bi bila za rubriku "verovali ili ne".  :D

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima, tema je interesantna pa reko da se prikljucim. Ja imam Carina II XLi 1991 4AFE sa kojom od skora imam slicnu situaciju, ne uvek ponekad kada se motor dobro zagreje (pogotovu na ovoj vrucini) pocne da se cuje zveckanje iz motora. To se desava, pored toga sto je motor zagrejan, kada dodam jaci gas. Jos nisam definisao sta je konkretno uzrok ali 95% slucajeva tocim na OMV i koristim Castrol 10W40 Magnatec ulje. Cele zime sam vozio auto i taj zvuk se nikad nije pojavio ispod haube. Mozda je ulje koje gubi viskoznost na visokim temperaturama, ili gorivo ili cak i kais :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pod jedan, batali OMV.

I Predji na EKO, NIS, AVIA, MOL

Podeli ovaj post


Link to post

Zveket ispod haube - hmm... kod mene se čuje brujanje kad se pusti kvačilo na oko 2.500 obrtaja. Ja sam mislio da je auspuh, ali majstor kaže "bregasta"!

Podeli ovaj post


Link to post

Od pre mesec dana i kod mene zvecka oko 2000-2500 pri dodavanju gasa. Isto se desava i na benzinu i na LPG. U pitanju je Corolla 1.6vvti, 81kW, 2006. prešla 89.500km, ulje Eneos 5W30. Pri konstantnoj brzini se ne čuje, samo kod ubrzanja ili opterecenja uzbrdo. Zvuk se najbolje čuje kad su prozori zatvoreni i tisina u kabini, nije neki ubitačan ali zabrinjava. Mislim da je počelo od kad sam sipao BMB95 i LPG u Makedoniji, a jos ih nisam potrosio da probam drugo gorivo.

 

U isto vreme mi počelo kvačilo da zafrkava. Nekoliko puta mi se desilo da propadne, a sledecim pritiskom uhvati. Mali tragovi curenja ispod papučice kvačila postoje i ulje kvačila je crno. Da nema neke veze zveckanje sa ovim?

 

Sve u svemu mislim da je uzrok visoka temperatura, prašina i veliki usponi i serpentine po Grčkoj(Lefkada). Pri povratku sve počelo.

Pratiću šta se dešava i prenositi iskustvo. Takođe molim sa sličnim problemima da ostave svoja zapažanja.

Podeli ovaj post


Link to post

Upravo sam locirao svoj zveket!

 

Mogu slobodno da se pohvalim da sam prosao dobro, jer sam procitao celu temu i poceo toliko da se tripujem da sam Nasuda na NAVAK skupu cerao da mi slusne moj zveket...

Kod mene limeni poklopac intercoolera nije dovoljno dobro pricvrscen.

 

posle svega ipak imam nekoliko zakljucaka:

 

- Svima se cuje sveket od 1500 do 2500 RPM jer motor u tom opsegu najnemirnije radi

- Ne uzimaj za ozbiljno sve sto ljudi pricaju jer moze da se  desi da specificno na tvom automobilu moze biti totalno drugacija situacija, pa cak i ako neko ima neko iskustvo sa autom koji je istog modela kao ti.

- Imaj dobrog majstora koji ce podeliti sa tobom svoje "saznanje" i nece te dovesti u situaciju da te dere pogresnim dijagnozama

- TOYOTA je to, ali matora!  ;D ;D ;D

 

Podeli ovaj post


Link to post

Isti takav zveket sam cuo kod drugih, a njima su konstatovali: perca na lameli ili nekakav iglicasti lezaj na spojnici (nije druk). Ovom drugom je taj lezaj zaglavio te nije mogao da izbaci iz brzine. Sve u svemu nesto oko spojnice.

Podeli ovaj post


Link to post

×