Jump to content
edi4yu

Benzin / Dizel / Plin na pumpama

Recommended Posts

@novakno1- drugi puta kad budeš do Šida , javi se pa da popijemo kafu i izdivanimo se. 

 

@Japanautofan- Kod nas je donešen zakon o slobodnom formiranju cene goriva. Nema veze da li je na autoputu ili u nekoj leniji , cena se slobodno formira. Tako da kod istih pumpi(npr. NIS) veća je cen gorivu na autoputu nego u gradu ili čak dve NIS-ove na autoputu imaju različite cene. Ona koja je na udarnom mestu i koja bolje radi , tu dignu malo cenu. 

Podeli ovaj post


Link to post

@novakno 28.09. sam je sipao prvi put

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi, meni se desilo nešto neobično na povratku iz Ljubljane. Naime, Opel Vivaro je u pitanju, sam u vozilu, vozilo napunjeno gorivom na Petrolu, vremenski uslovi - pljusak kroz Sloveniju i Hrvatsku, kišica kroz Srbiju. Vozilo stavljeno 140 na tempomat, 6. brzina. E sad, potrošnja - Slovenija: 10-10.5, Hrvatska: 8.5 - 9.5, Srbija : 12 - 12.5!?!? Ajd sad, ko je ovde lud?! *očitavanje je trenutne potošnje, NE prosek!

Podeli ovaj post


Link to post

grublji asfalt u Srbiji

Podeli ovaj post


Link to post

Brljavi ti board comp

Podeli ovaj post


Link to post

Ако имаш гпс снимак руте па да бациш поглед на висинске разлике.. До словеније се чини да је све равно али није баш... Значи и 0.5% за велике раздаљине

Podeli ovaj post


Link to post

Da li je neko "primetio" kolike su razlike u ceni tng-a ? Cak i na NIS-ovim pumpama nije svugde ista sto me je iznenadilo. Inace sipam na Europetrolu i Knezu....Ima li neko da oseti razliku kada sipa na drugim pumpama ? Meni sve isto :)

ja stalno primetim ;) doduse ne na Nisu posto njih izbegavam zbog kvaliteta. ali npr Mol i Avia pratrim posto samo kod njih i sipam na Mol je trenutno tng 70 a Avia 69,6. pazi sto se potrosnje tice Mol po meni ima najbolji plin,posto mi kad sipam kod njih najbolji prosek vadim,mada i Avia na auto putu kod iskljucenja Medak isto ima ekstra gas. sto se Europetrola tice kazu svi da imaju ok gorivo dok Knez i ne bas,pogotovo gas ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Europetrol sa karticom je 61,40 din. Na ulazu u NS pumpe na skoro svakih 50 metara (temerinski put) i sve razlicite cene....zato sam i pitao kakva su iskustva da ne bude cena jedino merilo....Europetrol mi je ok, a redje sipam na Knezu mada nisam primetio neku razliku....

Podeli ovaj post


Link to post

pa da cena na Euro petrolu je ok,jos popus ekstra. samo sto meni nije nigde usput pa tako da dok dodjem do pumpe izgubim i volju da sipam :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ne znam koja je razlika jer evo 4 godine sipam samo na NIS-u.

Podeli ovaj post


Link to post

Ljudi, meni se desilo nešto neobično na povratku iz Ljubljane. Naime, Opel Vivaro je u pitanju, sam u vozilu, vozilo napunjeno gorivom na Petrolu, vremenski uslovi - pljusak kroz Sloveniju i Hrvatsku, kišica kroz Srbiju. Vozilo stavljeno 140 na tempomat, 6. brzina. E sad, potrošnja - Slovenija: 10-10.5, Hrvatska: 8.5 - 9.5, Srbija : 12 - 12.5!?!? Ajd sad, ko je ovde lud?! *očitavanje je trenutne potošnje, NE prosek!

Asvalt, nagibi, ko sto su ti rekli, a mozda i vetar. Na toj brzini mali vetar mnogo znaci, pogotovo kod neaerodinamickih vozila.

Podeli ovaj post


Link to post

Asvalt, nagibi, ko sto su ti rekli, a mozda i vetar. Na toj brzini mali vetar mnogo znaci, pogotovo kod neaerodinamickih vozila.

Ne znam, izmedju Ljubljane (oko 280m) i Zagreba (oko 120m), jednim delom put prolazi preko brda od koji su neka visoka i 450m (50m manje od Avale), tako da veca potrosnja u SLO je verovatno zbog toga, posebno sto si tempomatom 'forsirao' odrzavanje zadate brzine.

 

Kroz HR je cela trasa kroz ravnicarska podrucja, a asfalt je (osim na jednom kracem delu) maltene savrsen.

 

Kroz Srbiju, asfalt je na dobrom delu prilicno 'hrapav' iskrpljen, pa to povecava otpore, ali je svakako JUGOISTOCNI VETAR koji duva danima uticao na znacajnije povecanje potrosnje, jer ti je dolazio skoro pa čeono, a kombi ma koliko zakosen, ima veliku čeonu povrsinu.

 

 

Ja sam jednom na povratku iz Budimpeste imao obrnut slucaj - smesnu potrosnju.

Vracao sam se iz Beca i cudio kako mi auto na delu od Budimpeste 'leti', a potrosnja sve manja i manja.

Tek kada sam stao da odmorim na poslednjoj pumpi pred granicu i izasao iz kola, shvatio sam da severac nosi, ilicu mom slucaju - 'gura' auto.

Podeli ovaj post


Link to post

Nije retkost da u odlasku auto troši više nego u povratku npr...

Podeli ovaj post


Link to post

Sto se TNG a tice, dok sam jos vozio na njega, secam se da su cene u NS-u bile u nize od 3 do 6 dinara po litru. Znam samo da se uvek prijatno iznenadim kad odem za NS.

Kvalitet plina isti, auto vuce normalno trosi kao i kad sipam po BG-u.

Nikad mi nije bila jasna ta razlika u ceni.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ne znam koja je razlika jer evo 4 godine sipam samo na NIS-u.

promeni malo nis pa ces da vidis, nadji negde Mol pa naspi pun i videces razliku u kilometrima koje predjes  ;)  provereno! :)

Podeli ovaj post


Link to post

Mol je superioran samo po pitanju Eurodizela.

Svi ostali derivati im se uklapaju u srpski prosek.

Podeli ovaj post


Link to post

nzn za dizel ali po pitanju plina siguran sam da imaju bolji od ostalih provereno. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ok, ne vozim na plin vise od 3 godine, tako da ostavljam mogucnost da se nesto u medjuvremenu promenilo.

 

INA plin je nesto najbolje sto sam ja tocio.

Prosto sam pomislio da nesto nije OK koliko je to bila i mala potrosnja i dobra vuca.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa to je ona politika reformi. Povećaju akcize za gorivo da bi imali nadopuniti povećanje penzija i plata u javnom sektoru. Mi smo fantastični u izmišljanju presipanja iz šupljeg u prazno. Naravno, sve preko leđa običnog čoveka. 

Podeli ovaj post


Link to post

Javni sektor je širok pojam i većina je van ovog minimalnog vraćanja na staro

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je žena vaspitačica pa smo osetili "reforme". I za to malo povećanja se nema odakle pokriti već otmi od naroda da malo utišaš javni sektor. Gorivo i cigare odma moraju gore, a gorivo najjeftinije na svetskoj berzi i uopšte nema osnova za dizanje cena(osim ovoga što sam naveo).

Podeli ovaj post


Link to post

e sta je sledece bas se pitam? kad cena goriva ode na gore prica se 24h u medijima i televiziji a kad padne skoro za upola o tom se nespominje nista. :no:

Podeli ovaj post


Link to post

×