Jump to content
TRIO_driver

TRIO kruna u floti - Toyota Crown RS50 1968

Recommended Posts

Bolest kojom sam zadojen ocigledno nema leka...

 

Dugo merkam istinsku limuzinu visoke klase japanskih marki, a u Srbiji je to jako tesko naci..

 

Jedan model se izdvojio : Toyota Crown S50 generacija, 1966-1970, model.

 

Konkretna prica je isla ovako:

 

Prvo sam imao priliku da vidim plavi Crown sa NBGD, ali je prodavac trazio(iako je auto u odlicnom stanju), ipak preveliku cifru, tako da je ostao zal..

 

Medjutim, nas verni spotter Kabe je na jednom od svojih biciklo avantura spazio sivi Crown iste generacije negde na NBGD...

 

Potajno je postojala zelja da saznam vise o njemu, ali nismo imali info, dok se sreca nije osmehnula pre desetak dana, kada su me zvali iz jednog servisa, kome prodajem delove, koji je stacioniran na NBGD, da im je covek doterao Crowna srebrne boje iz 1968. godine!

 

Dobio je informaciju da mora da ukloni automobil sa parkinga, inace ce ga odneti, tako da je resio da ga proda..Naravno, ekipa iz servisa se setila mene odmah, tako da sam uspostavio kontakt sa vlasnikom, dogovorio posao i Crown je nova perjanica moje flote japanaca... :). Naravno, ne bih se tako na slepo odlucio, da Kabe nije otisao i napravio ginekoloski pregled automobila, tako da sam znao tacno sta uzimam, i za koje pare. Kabe, HVALA!!!

 

A kako je to islo:

 

Prvo smo dosli na parking(inace Celica pored je od istog vlasnika, gospodina Vlade):

 

11.jpg

 

Onda mi je ponudio da me provoza(da, Crown je u voznom stanju):

 

12.jpg

 

13.jpg

 

15.jpg

 

 

Vlasnik kola je u stvari njegova zena, gospodja Dusanka, koja je vozilo nasledila od svog oca, koji je umro 2009. godine, i koji je prvi vlasnik(pa su izrazili zelju da se slikaju zadnji put pored Crowna kao njihovog vozila):

 

15.jpg

 

16.jpg

 

A onda smo poceli da utovaramo Crowna na prikolicu:

 

17.jpg

 

19.jpg

 

111.jpg

 

112.jpg

 

114.jpg

 

116.jpg

 

118.jpg

 

120.jpg

 

121.jpg

 

122.jpg

 

Zastali smo na NBG da ostavim nesto:

 

124.jpg

 

125.jpg

 

Auto stize u Novi Sad:

 

128.jpg

 

129.jpg

 

A zatim smo istovarili Crowna u garazu na Fruskoj Gori, gde ce biti smesten do daljnjeg:

 

131.jpg

 

133.jpg

 

134.jpg

 

135.jpg

 

136.jpg

 

Auto je 2.0, 4cyl, 90 ks, ali ne planiram ga do kraja u kolima, imam neke restomod ideje.. :)

 

Planovi za sada su skladistenje do daljnjeg, Mazda i Supra su prioritet, tek kad se to zavrsi, onda cu se okrenuti Crownu..

 

Dok jednom ne svane, drugom se nece smrknuti, tako da zbog ovog odustajem od Civica i restomod projekta, tako da ce Civic ostati stock kao i do sada, i malo simpaticno prevozno sredstvo, necu ulagati u njega, a felne 13" ce ici na dobos..

 

Nije mi zao, jer Crown je ipak ono za cime zudim, jer je velika, elegantna, retka limuzina japanskog porekla, a ujedno je i 10 godina stariji od Civica..

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim sta reci...

 

RESPEKAT!!!

Podeli ovaj post


Link to post

Extra je sto ce ovaj auto imati, pored tebe, buducnost.  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Cestitam Trio ! ! !

Srecno sa novim projektom ;)

Podeli ovaj post


Link to post

svaka cast, zavrsice i plavi crown kod tebe  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Pa, skup je(jeste da je bolji od mog, ali gazda nece da spusti cenu), mada bi idealna prica bila da je plavi glavni za sredjivanje, a sivi donor, ali posto nije, sivi ce se raditi... :P

 

Planiram konverziju motora, ili 7M (videcemo turbo ili ne, lako se nalaze motori, radjeno je vec, ima mesta), ili jos ludje, 1UZFE V8 iz Lexusa LS400, to bi ovakvoj limuzini pristajalo skroz.

Podeli ovaj post


Link to post

Moj glas ide za 1UZFE V8 :D

Podeli ovaj post


Link to post

I ja sam blizi V8, ali polako, potrajace ovaj projekat..

 

To sto si okacio je redizajn, stock model, sa alu ratkapnama, ja hocu patos verziju:

 

ms50_2.jpg

 

P8020648_100.jpg

 

Ovo je ona koja mi se najvise svidja, crna mu lezi ahhhh!!

 

mooneyes-crown-picnic-toyota-s50-sedan-1.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

ja hocu patos verziju

8) 8) 8)

 

Podeli ovaj post


Link to post

Neki VIP style mozda :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bi da preterujem, ne treba mi extremni ET, niti ogromne gume, necu bagove, ova crna sa slike mi je uzor, jedino felne sta nadjem, ako se uradi swap, moraju jace kocnice, najverovatnije od donor vozila, a to znaci da nece moci da idu fabricke felne, vec minimum 16", da bi stala kljesta, jer ce kaciti.

Podeli ovaj post


Link to post

Neka je sa srecom !!!

 

Koliko sam puta samo prosao pored te Toyote u bloku 70a preko puta Delta city-a.....

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Koliko sam puta samo prosao pored te Toyote u bloku 70a preko puta Delta city-a.....

i nisi je fotografisao i nisi obavestio tria...c c c, stidi se  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

au pa bice tu posla vazda, samo peglaj Kralju

Podeli ovaj post


Link to post

 

 

Koliko sam puta samo prosao pored te Toyote u bloku 70a preko puta Delta city-a.....

i nisi je fotografisao i nisi obavestio tria...c c c, stidi se  ;)

 

Bojim se da ce mu biti mnogo kola na jednom mestu..... :D :D

Podeli ovaj post


Link to post

svaka cast veca sli luda od mene ja pokupovao sve krseva sto je ovdje bilo i jos trazim

Podeli ovaj post


Link to post

Motor je 1.6 benzin, 4cyl.

 

Necu slupan, hocu citav auto, ima jedan LS400 englez, prodaje ga covek za 1100 evra, ali nemam sad para, tek za godinu, dve ce Crown raditi, sada je sakriven u betonskoj garazi, konzerviran.

 

A znas sta ja sve iskopam svuda, da imam prostora i mesta, mogao bih navuci 30 zanimljivih japanaca vec sada, starijih od 1985... :)

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×