Jump to content
Laki 69

Toyota korola 1.4 D 4 MMT menjac - saveti???

Recommended Posts

Jos jednom pozdrav svim ponosnim vlasnicima Toyota automobila. Ja sam ponosni vlasnik Toyote Korole 1.4.d 4 sa MMT menjacem od nedavno i za ovo kratko vreme koliko je imam sam prezadovoljan sa istom .

Zamolio bih sve clanove Toyotacluba Srbija ukoliko imaju saznanja da mi pojasne u cemu se ogledaju problemi sa MMT menjacem posto sam citao da je ozloglasen pa sam malo u tripu u vezi sa istim .Unapred hvala ..........

Podeli ovaj post


Link to post

U parkingu je samo predstavljanje, a imas garazu za tehnicia pitanja

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav i dobro dosao. Predstavi malo bolje sebe i svoj auto, ako imas i neku fotografiju auta, postavi u ovoj temi. Pitanje oko menjaca postavi u drugoj temi kao sto ti je Srbin vec odgovorio i siguran sam da ces dobiti odgovore.

Podeli ovaj post


Link to post

Vec je predstavio sebe i auto u drugoj temi

Podeli ovaj post


Link to post

Laki, premestio sam ti temu u odsek Garaza, siguran sam da ce ti se neko od vec javiti sa nekim savetom..

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih za pocetak savetovao da se promeni ulje u menjacu ako jos nije menjano ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svim clanovima Toyota kluba Sbija .Ja sam Dejan iz B.Topole imam 42 godine i posedujem od nedavno Toyotu Corolu 1.4d4 MMT i posto sam citao da je MMT menjac ozloglasen da mi pomognete u cemu je problem tih menjaca i zasto su ozloglaseni .Do sada sam posedovao  mnogo modela automobila  tj proizvodjaca ali toyotu nikad.Citao sam na vise foruma da je ozloglasen MMT menjac ali niko nista konkretno nije rekao .Zato vas molim da mi pomognete da resim nedoumico oko ovog menjaca.Unapred hvala............

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bih za pocetak savetovao da se promeni ulje u menjacu ako jos nije menjano ;)

sta da sipam Vojo auto 2006 godiste ima 122000 km stvarnih od prvog vlasnika sam kupio sve je jos fabricko na njemu jos je pod garancijom do septembra tako da nemam pojma koje ulje da sipam .

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ulje pod OBAVEZNO, ako ne zamena onda samo provera.

Slucaj mog drugara od pre nekoliko dana: kupio je Peugeot 306 karavan automatik(zadnji model pre 307) u full varijanti.Otisao da promeni ulje u menjacu i majstor mu kaze da bi bilo zgodno i da se zameni i filter tog ulja i to bi ga kostalo nesto oko 250 evra( nisam strucan za automatske menjace ali valjda to toliko kosta).Kada je ovaj krenuo da radi provali da je prethodni vlasnik sipao u menjac sasvim deseto ulje i da je sje... svih 300 i kusur lamelica i ko zna cega.Da skratim pricu, ta "zabava" ga je na kraju izasla oko 800 evra.

Da napomenem da je automobil platio 3500 evra pa cisto da se zna kolika je to zaj....

Podeli ovaj post


Link to post

treba ga promenuti na to godiste i tu kilometrazu, ako je jos uvek fabricko u njemu..

 

Ja sam kadgod sipao BP ulje za menjace, ali ima ovde i strucnijih koji ce da kazu...

Podeli ovaj post


Link to post

Imas na engleskim forumima, gledao sam tu temu jer je zena zapela da uzme taj model pa sam je jedva odgovorio. Znam da ova dva proizvodjaca nisu za poredjenje ali  mene je taj tip menjaca na Citroenu ubio u pojam. Auto je trzao prilikom kretanja kao lud, sreca pa je bio firmin i bio u garanciji ali je vise bio u servisu nego kod mene. :(

 

Na 18.000 mu je prvi put menjan softver menjaca a 28.000 menjan zamajac u menjacu i od tada su problemi smanjeni do nekih 60.000 kada je sve bilo "jovo nanovo". Nadam se da na Toyoti to nije bas tako, ali nije zgoreg da proveris.

Podeli ovaj post


Link to post

MMt ili u prevodu MultiMode Transmission, razlika izmedju klasicnog automatika i ovoga se ogleda u tome sto je ovo poluautomatik.kod klasicnog automatika se menja ulje na oko 40000 km, proverava se kada je motor u radu i pre provere obavezno prebaciti od P do L....

Podeli ovaj post


Link to post

Mico koliko ja znam ovaj menjac je klasican menjac i elektro motor stiska umesto vozaca kvacilo i kazu da nema nikakve veze sa automatskim menjacem.

Podeli ovaj post


Link to post

U pravu ste obojica, tj. obojica pricate o istoj stvari, poluautomatski jeste bas zato sto je to po konstrukciji manuelni menjac, koji ima dodatnu elektroniku, koja menja brzine. Pouzdanije i jeftinije resenje, mada ja nisam nesto fan automatika...

Podeli ovaj post


Link to post

Trio j a zasad nemam nikakvih problema mogu i rucno da ga menjam tj triptronik .Jedino treba pustiti papucicu gasa na oko 2000 obrtaja i prebacuje bez trzaja.Malo sam u tripu posto sam citao kao da je ozloglasen menjac ali neznam zasto a mislim das a si kompetetan za to pa ako znas napisi posto sam bas u tripu mada je auto sjajan i prezadovoljan sam snjim .

Podeli ovaj post


Link to post

Nemoj da budes u tripu, da ne prizoves zlo... :P Ako te sluzi dobro, a sluzi, uzivaj...

Nisam kompetentan, ali koliko se secam, citao sam da se nije pokazao bas pouzdanim, i to je sve. To ne znaci da ce tvoj sutra da crkne i da ti napravi trosak. Ljudi su prosto navikli od Toyote da sve radi ko sat, pa cim nesto bar malo odstupi od toga, odmah bude "ozloglaseno" :D

Podeli ovaj post


Link to post

Opusteno, vozi i uzivaj, uvek je manuelni bolja solucija od automatskog, komfor mora da se plati skupljom konstrukcijom, delovima i potrosnjom, tvoj je nesto izmedju, ali sa druge strane, kad neko krlja nesto, nema toga sto nece polomiti, odrzavaj kako treba i vozi, ne bi trebalo da bude problema.

Podeli ovaj post


Link to post

×