Jump to content
cakicaribrod

Plin - vaša iskustva

Recommended Posts

Ugradio bih plin u yarisa 2003 1.0 pa  me interesuju kakva su iskustva  tj mogu li da ****(auto recenzija) nesta auto itd.znam da to sve zavisi od majstora koji radi to al bi mi dobro dosla svaka informacija za ili protiv

Podeli ovaj post


Link to post

Hmmm, nije bas vvti motor stvoren za plin a ti vozis auto koji svakako malo trosi. Jedino ZA je ako prelazis JAKO mnogo km godisnje...

Podeli ovaj post


Link to post

Baci ti lepo to na papir, sekvent plin + flashlube sa ugradnjom, pa podeli sa cenom goriva i koliko km prelazis, pa vidi.

Druga stvar, sigurno ce ti goreti lampica CheckEngine, gori svakom ko vozi na plin. E sad, to nekom ne smeta, ali moze da maskira neki drugi problem ako se javi...

Podeli ovaj post


Link to post

Racunaj da ce ti trositi za najmanje 1L vise goriva cak i ako ugradis sekvent. Flash lube tecnost sluzi za podmazivanje ventila pa ako ti je glava motora dobra ne bi bilo lose i nju zastititi..Racunaj da ces morati da sipas benzin i dalje, bez obzira sto vozis na plin. Imaj na umu pri proracunima da je to jos jedan zaseban sistem sa membranama, filterima, i potrosnim delovima koje svakako treba odrzavati.

 

U jedno budi siguran: svaka modifikacija fabrickog automobila zasigurno vodi do kraceg veka trajanja automobila u celosti!

 

EDIT: Zli pretekao si me!!!  ;D

Podeli ovaj post


Link to post

 

Druga stvar, sigurno ce ti goreti lampica CheckEngine, gori svakom ko vozi na plin. E sad, to nekom ne smeta, ali moze da maskira neki drugi problem ako se javi...

 

Meni nije gorela ni na Elantri 2001, a ni na Supri...

Podeli ovaj post


Link to post

Ja nisam iskljuciv uopste, meni je uz dobar aparat Elantra presla 60k km, vozim i cisti benzin, vozim i moderni dizel, vozim i karburatore, sve zavisi, ja imam vise kola, pa po potrebi.

 

Za allround auto, ako prelazis dosta(ja ubijem sa daily driverom 25k km godisnje), isplati se. Zavisi od kola, Elantri je legla kao budali samar, Supri bas i ne, za djiranje i normalnu voznju ok, ali da je peglam, ne bas, prebacim na benzin.

 

Ja bi na 2 rezervoara plina uvek stukao pola rezervoara benzina, i tako je auto uvek u formi...Za ozbiljan sekvent ne ide ispod 500-600 evra, tvoj motor je mali trosadzija, i uzece ti prtljaznik, ne znam da li bi u Yarisa stavio da sam na tvom mestu, za neki drugi auto naravno...

Podeli ovaj post


Link to post

Prelazim najmanje 20000km godisnje tako da bi mi plin znacajno ustedeo finansije.U Auto Moto savezu u Pirotu traze 400e za ugradnju s tim da bi ja verovatno trebao da  kupim flashlube

Podeli ovaj post


Link to post

sto se ugradnje plina tice,moje misljenje treba izbegavati,zna i Toske sam,da trenutno nemam posao,i znacilo bi mi da imam plin,vozio bih se vise i jeftinije,ali po meni bolje je ovako kako radim,kad imam pare sipam gorivo i vozim se,kad nemam jbg,ima alternativa,taxi,bicikla,ili sta ko voli... ali plin nekazem da necu ugraditi nikad,izbegavacu dokle god budem mogao..

Podeli ovaj post


Link to post

falshlube nije obavezan. On se ugradjuje kada je automobil u garantnom roku pa da ugradnja ne bi narusila fabricku garanciju. To je tecnost koja podmazuje ventile i cija se potrosnja broji u nekoliko kapi na 100km. Tecnost nije nimalo jeftina, mislim da u maloprodajama cena ide cak do 1500 din za jedan litar ove tecnosti.

 

@ filip kod nas u NS je jeftinije ici na benzin nego taksijem...  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam shvatio da je zbog specificnosti konstrukcije vvti motora flashlube potreban. Naravno, ne mora se staviti, kao sto se moze menjati ulje na 40.000km, auto ce ici, al koliko dugo...

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne bi otvarao novu temu....ko zna nek pomaze. Info mi treba za drugara koji je pre par dana kupio corolu verso 1.6 sa plinom. Plin je marke E-G@S. U Beogradu smo bili kod par majstora i niko nema software za ovu vrstu plina. Ima flash lube...i to je sve sto znam. Problem je sto "proguta knedlu" kada treba da krene. Na benzinu mu sve radi savrseno, cak i na plinu, samo sto od lera do 1200rpm, malo stucne. Majstor kaze da bi trebale da se ociste dizne ali da on posle ne moze da lepo nasteluje jer nema suport za E-G@S.

Podeli ovaj post


Link to post

@vojislavbb naveo sam taxi kao opciju misleci na Cacak koji je dosta manji od NS,pa sam zato napisao,svrha price je da treba izbegavati ugradnju plina..

Podeli ovaj post


Link to post

Cacak biciklom u precniku za 25 min da predje covek :D

 

A sta narode mislite z ugradnju plina na Celicu T18? ( da ne otvaram novu temu bez razloga, ili ako moderatori misle da treba neka premeste )

Podeli ovaj post


Link to post

ako je STI ici ce lose, a ako je GTI imace jako malo mesta za isparivac..

Podeli ovaj post


Link to post

STI varijanta 1.6 105 ks

Podeli ovaj post


Link to post

imao, vozio, presao 60k km i uspesno prodao. ako hoces da ide ne povecavaj fabricku dimenziju guma.. ne teraj na plin u crveno.. redovno odrzavaj plinski sistem.. pali svaki put na benzin...

Podeli ovaj post


Link to post

Sve mi je jasno osim sto gume da ne diram ( nisam bas poznavalac automobila ) sve ostalo je jasno :) naravno kad treba da se ludija benzin je majka :)

Podeli ovaj post


Link to post

vrlo prosto, promenom dimenzije guma menjas tezinu tocka, i trenje, samim tim utices na potrosnju i agilnost auta..

Podeli ovaj post


Link to post

×