Jump to content
ZS

Auris-dobra kupovina ili ne?

Recommended Posts

Vec par puta su me kolege pitale o Aurisu. Posto vozim Avensisa, misle da se kao razumem u Toyotina vozila uopste, sto nije slucaj.

Da li je Auris, pre svega polovni, 1.4 d4d u srednjem paketu, recimo 2007-2008 god. dobra kupovina u ovoj klasi?

Na jednom nasem forumu su poznavaoci automobila postavili pitanje, da li iko moze navesti bilo koju prednost Aurisa u odnosu na Octaviu ili hyundai i30, tvrdeci da nema.

Da li je neko pre kupovine Aurisa probao i neke konkurente i da li je primetio neku sustinsku prednost Aurisa.

 

Ja koliko vidim specifikacije, mali je potrosac, recimo kao deo Toyotine familije da po default-u ima reputaciju pouzdanog auta, ali postoji li neki jasniji razlog zasto se istice nad konkurencijom (Astra, Focus, Megane, i30, Ceed, Octavia,...)?

Podeli ovaj post


Link to post

 

ali postoji li neki jasniji razlog zasto se istice nad konkurencijom (Astra, Focus, Megane, i30, Ceed, Octavia,...)?

pouzdanost, o opelu fordu i renaultu ne vredi pricati, kvare se, octavia je klasa iznad, a i 30 i ceed su se priblizili cenom toyoti ali ne i kvalitetom i zavrsnom obradom

Podeli ovaj post


Link to post

Sve je to made in Europe, a Auris je made in Mala Azija, Otomanska imperija. Licno, mislim da nije bolji od Kie, Hundai-a i Skode... Sve je to iz iste kutije sklapano...

Podeli ovaj post


Link to post

Kod nas u NS-u, puno taxista je uzelo Aurisa 1.4d,

i svi ti taxisti se dobrano žale na dosta stvari

počevši od motora, pa do kočionih elemenata

pre svega na kratak vek i jako skupu zamenu istih

 

Podeli ovaj post


Link to post

To je delimicno tacno, posto ih dosta servisiram, taksisti su po defaultu teski kupci, jer hoce najjeftinije za najbolji deo...

 

Ima stvari koje su skupe, ali samo zato sto je jos mlad auto, a oni su vec nabili 200k km+, zatim ima onih koji su vec na 60k km lepili plocice, jer nece da plate original, dok ima i onih koji su i dalje u ovlascenom servisu, delom je i do moderne tehnike(lezaj tocka sa glavcinom sa magnetom itd), tako da ne treba generalizovati.

 

Dobar je auto, nije kao nekadasnje Toyote, ali vise nego konkurentan u klasi.

Podeli ovaj post


Link to post

Nakon pređenih 15ak hiljada u Aurisu 2.0D ne mogu reći da li bih ponovo kupio Aurisa. Moj Zlatni Dečko je u Sol opremi, pa stoga lista prednosti u odnosu na druge automobile nije kratka a ono što je najlepše je smart entry/start sistem. Klima uređaj je vrhunski i nakon ulaska u vreo automobil posle 90 sekundi postaje podnošljivo, nakon tri minuta prijatno. Power heat (Webasto) greje posle 90 sekundi. Kabinski prostor na dužinu od 4,2m je ogroman. Položaj ručice menjača bi na svakom automobilu morao biti gde je na Aurisu.

Sa druge strane ima mnogo toga što nije dobro, što zbog novca uloženog, što zbog toga što ne bi trebalo da je slučaj u bilo kom automobilu. Kvalitet plastike, u cenovnom rangu, je skandalozan. Ogebaće je oštar pogled  >:(. Stabilnost Aurisa je bedna, a sa 126KS svakako je potrebna. VSC (vehicle stability control) se svodi na oduzimanje snage, neshvatljivu distribuciju kočenja i nikada ne znate gde će automobil završiti nakon što prestane da radi. Servo živi sopstveni život i voli da luduje, a gde su točkovi nikada nećete znati. Fabričke pločice krš.

I mogao bih još dugo i o dobrom i o lošem, ali ko bi pročitao toliki tekst.

Generalni stav - ako je cena dobra, što da ne. Rekao bih da je to pouzdan automobil u mehaničkom smislu. Dati nešto više novca u odnosu na konkurente, nisam nešto uveren.

Podeli ovaj post


Link to post

@springboy - mislim da bi svi voleli da procitaju, samo napred sa vise podataka i utisaka

Podeli ovaj post


Link to post

Lično mislim da Auris 1.4 dizlo nije dobar izbor, iz više razloga. Srče kao i jači dizel jer mora da povuče i pogura veliku karoseriju. Taj 1.4 se dobro pokazao na Yarisu, ali to je dosta manji auto, 200 kg lakši.

E sad isto i postoji pitanje toyote koja iznad krova ima kišobran (Engleska varijanta) ili ona što na krovu nosi fes (turska varijant), sigurno je da postoje razlike u Eng ver. u odnosu na Tursku. Kod nas se prodaju isključivo Turski Aurisi, osim ako je iz uvoza.

Meni se auto lično veoma sviđa, ali ne znam koliko opravdava visoku cenu, jer je i polovan oko 10k jevra. Mislim da ima boljih automobila za te pare.

Podeli ovaj post


Link to post

×