Jump to content
sasa popovic

pobedjeni kralj bespuca

Recommended Posts

Ne znam da li ce iko ovo procitati, ali cu vam napisati da meni bude lakse.Zadnjih 25 dana sam opsednut toyotom, citam sve sto je vezano za Land Cruiser, zadovoljstvo kupaca, itd i td. Pred ve godine sam kupio land Cruisera 2005. godiste. Doduse presao 200000 km, ali kad sam se raspitivao, a mislim zvao Toyota centar rekli su mi" ma to je toyota land cruiser prelazi i po 500000 km". Mojoj sreci nije bilo kraja sto sam dosao do takvog automobila. Pri prvom ulasku u toyotin servis receno mi je da ovaj neunistivi auto ima problem sa diznama i moraju se menjati. Sta cu promenio sam. Sa tim novim diznama sam presao oko 30000-40000 km,i puce klip u motoru. U servisu kazu da ne znaju zasto ali verovatno dizne i lose gorivo. Popravka citavo bogatstvo. Onda citam sve i svasta i shvatim da je to normalna pojava kad taj neunistiv auto prodje 200000 km, cak mi je i poklonjeno citavih 50000. Na zalost sredstava za popravku nemam a i da imam mislim da bi mi se isto ponovilo na sledecih 40000 km, znaci godinu dana pa ponovo popravka motora. Nije mi jasno obzirom da je to tako ne obavsete vlasnike da na 200000 km treba da promene motor pa nastave bezbrizno da voze. danima pokusavam da stupim u kontakt direktno sa japancima i da im prezentujem ponos i diku njihove automobilske industrije, ali sam shavtio da je to odavde nemoguce, ali da je lako moguce iz Australije ili Amerike, a preko drustvenih i drugih mreza potrudicu se da prava slika o ovom automobilu izace na svetlost dana, da bi mi obicni smrtnici zaljubljenici u dzipove konacno toyotu stavili na svoje mesto

Podeli ovaj post


Link to post

Jbga, zao mi je sto si tako prosao, nisu to male pare u pitanju, plus izgubljeno vreme i pokidani zivci, to se ne moze naplatiti. Malo znam o LC, ali koliko se secam sa foruma, vec se neko zalio kako trosi jedan motor godisnje...

Nazalost, cini mi se da je legendarna toyotina pouzdanost otisla bestraga negde na ulazu u 21 vek, od yarisa pa sve do lc-a.

Drzim ti palceve da isteras pricu do kraja, i da stignes do japana(ca), ali mislim da sve to oni vec znaju...

Podeli ovaj post


Link to post

Istina je da bilo koji LC prelazi pola miliona bez problema, ali isto tako i da savremeni dizelaši (ne samo Toyotini) imaju ozbiljan problem sa diznama, zato i nije svejedno na koliko se radi servis, gde se sipa gorivo, šta se radi na koliko km (ovo je posebna stavka, jer kad ljudima napraviš listu neophodnih stvari, oni se šlogiraju, jer i dalje žive u nekom vremenu gde si mogao da sipaš gorivo i da teraš dok se ne raspadne), tako da se posatavlja i pitanje šta je prethodni vlasnik ispoštovao od tih stavki...

 

Razumem tvoju ogorčenost, ali u svetu LC je i dalje kralj puteva i pouzdanost, a drugi je par čarapa što živimo u državi gde vladaju pogrešne vrednosti.... npr. ljudi daju 70.000 za LC, voze na rezervi, sipaju krš ulja, servisni intervali se produžuju na 20-30.000 km i kad nastane haos, počinje češkanje po glavi (pričam u globalu)....

 

U svakom slučaju, držim fige za isterivanje priče do kraja!

Podeli ovaj post


Link to post

Slazem se sa Nasudom, LC je skup auto za odrzavanje, ali ako je odrzavan kako treba, bez stednje, onda je pouzdan.

 

U biti, ono sto je neunistivo ima manje elektronike, a to su LC ranijih serija, oni koji prelaze milionce su recimo serije 70 sa starim 2.4 dizelom 2L serije...

 

Ali, novi 3.0 1KDFTV su ok, ali kao sto rekoh, ima mane modernog dizela, u paketu sa neredovnim odrzavanjem, dobije se tvoj slucaj...

 

Jbg, to sto je tih, sto ide, sto ima snage, itd, sve to je zasluga elektronike i novih tehnickih resenja, ali to ujedno i znaci da se komplikuje konstrukcija, i povecava mogucnost kvara...

 

Ja imam oldtimer Toyotu, mogu da se kladim, da je ne otvorim sada, nista da ne diram, na 220.000 km ce preci jos duplo i vise...bez da sam ista taknuo, ali to je 1968 godiste..

Podeli ovaj post


Link to post

Iskreno mi je zao sto ti se to sve desilo. Mada...mislim da je u pitanju opsti problem i da nema puno veze sa LC-om kao modelom.

 

Istina je negde u prici Nasuda i Zivka. Tako je to sa svim kolima, a sa Toyotom posebno.

 

Kupio si auto sa predjenih 200.000 km, to nije malo, uopste nije malo...znaci da je prelazio 50.000 godisnje, a to je bar dva ozbiljnija servisa godisnje koji kostaju, i 5 zamena ulja i filtera... Sta je on stvarno preziveo za 200.000 to niko zivi ne zna...vlasnik mozda, pod uslovom da se iole razume u automobile.

 

Kao pouka moze da bude prica mog prijatelja koji radi u servisu jedne japanske marke. Ljudi doteruju automobile sa 30.000 km vise od redovnog intervala za zamenu ulja!!! Vozilo u garancii, staro godinu-dve, kad ga vidis odmah bi ga kupio...kad ono, vec krs.

 

Kupovinom takvog automobila mogao-morao si da budes spreman da krenes...od pocetka. Tacnije receno skupa zaj..cija.

 

Odrzavanje je kljuc svega, ko, sta, kad i kako.

 

Sa "pravim" LC serije 70 ili serije 100, ovakvih problema sigurno ne bi imao.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Evo ti primer iz prve ruke:

 

Ovaj LC:

 

DSC04569.jpg

 

dosao je kod nas u servis, 2004 godiste je, na satu pise 130k nesto hiljada....A nije bas u najsjanijem izdanju....Full oprema, nema sta nema...

 

Pogledas ispod haube, stoji nalepnica da je zamenjen zupcasti na 300k nesto hiljada pred dve godine, a presao je bar jos 50k od onda..

 

LC 120 kod su doziveli bum od kad su se pojavili, kupovali su ih svi dobrostojeci kupci, ako nisu uzeli BMW X5...I taj skoro nikad nije sisao sa asfalta, ali je zato presao kilometrazu samo takvu, vozen po autoputevima i po gradu...

 

Sve u svemu, racunaj da pri tom tempu, na svakom servisu na 15k km treba 4 filtera i 8 litara ulja, i 2 radna sata, po satnici od 3800 din u ovlascenom servisu...Znaci, za LC imas trosak svakih 15k km najmanje 20-30k dinara, bez ostalih elemenata...A vozis ga stalno i pun gas...

 

Da si uspeo da ga proveris pre kupovine, postedeo bi sebe daljih troskova...

 

Sustina je da ne mozes suditi o vozilu, ako si ga uzeo polovnog, a bez jasnog pedigrea i istorije odrzavanja...

 

Mislim da je onaj ko ga je uzeo novog, odrzavao kako recimo Sule odrzava svoj auto, i ima ga i dalje, on je merodavan da napise kakav je automobi...

 

Nista ti ne prebacujem, vec samo pokusavam da pricu ispricam i iz drugog ugla.. :)

Podeli ovaj post


Link to post

 

Sustina je da ne mozes suditi o vozilu, ako si ga uzeo polovnog, a bez jasnog pedigrea i istorije odrzavanja...

 

Mislim da je onaj ko ga je uzeo novog, odrzavao kako recimo Sule odrzava svoj auto, i ima ga i dalje, on je merodavan da napise kakav je automobi...

 

Nista ti ne prebacujem, vec samo pokusavam da pricu ispricam i iz drugog ugla.. :)

na zalost, nije mi da ti stajem na muku ali.....u pitanju je isti auto, ista godina, moja sestra prvi vlasnik, auto se vozi u extremno losim temperaturnim uslovima{dubai}ista kilometraza mozda oko 250K km, redovan servis i nikada, ali nikada nikakav problem a bukvalno svaki dan oko i preko 100 km na putu, nije jadan auto kriv, ko zna u kakvim rukama je bio pre tebe, pa pogledaj temu toyote iz oglasa i nadji crvenu corollu TS koju smo pogledali, auto je unisten a zaista je presao samo 100K km prava kilometraza i kompletno poreklo, prvi vlasnik i  servisna istorija sto je jos tuznije :(

sto se zalbe direktno toyoti tice mislim da to "pije vodu"samo i iskljucivo ako postoji kompletna servisna istorija u ovlascenom servisu pa da se posumnja u kvalitet samog vozila....

Podeli ovaj post


Link to post

Vec skoro 6 meseci sam bio u potrazi za Land Cruiserom gledali smo sve moguce i naleteli na 2005 god u top stanju(vizualno) sa 83k ,kaze covek idite u toyotu i proverite auto,idemo mi kazu nam da je stvarno preshao toliko i daju nam predrachun na 484.000 din koliko treba da se ulozi u njega ja u shoku -.- na kraju smo pazarili LC 2006 sa 225 000 pravih sa kompletnom servisnom knjigom s`tim sto je kineticki morao da se zameni koji je 96.000 din ali smo bar znali,predhodni vlasnik je 4 dizne zamenio koje su oko 2400 eura i uradio veliki servis..auto je placen  18000 eura +1000 kineticki+1500 registracija i prenos sve u svemu jesi kralj na putu ali sve to kosta :) ko voli nek izvoli

Podeli ovaj post


Link to post

s`tim sto je kineticki morao da se zameni koji je 96.000 din

 

Kinetički? Pričaš o homokinetićkom zglobu?! Ako da, onda bi trebao da proveriš neke stvari, jer, koliko sam upoznat, Toyota nikad nije prodavala zglob, manžetnu ili krst zasebno, već samo poluosovinu u celini, u rangu te cene koju si platio...   ;)

 

I da, servisiranje LC-a ne mora biti preskupo, ali kad ljudi vole ovlašćene servise...

Podeli ovaj post


Link to post

To je sigurno cena poluosovine.

 

Mogu posebno manzetne sa mascu, ali sami zglobovi samo zajedno sa polusovinom u paketu.

Podeli ovaj post


Link to post

vrlo je moguce ne razumem se skroz u te stvari,znam da mi je majstor reko da su manzetne propale i da je voda usla u taj krs i on je "zaribao",mogu da vam slikam deo koji je zamenjen pa da mi kazete o cemu je rech...96 000 je iskesirano i to kod obicnog majstora ne ovlascenog ...

Podeli ovaj post


Link to post

Steta sto na vreme nisu zamenjene manzetne, prosao bi MNOGO jeftinije, manzetna kosta do 2000 dinara zamenska japanska, a ovako je kostalo....preventivno odrzavanje je majka...

Podeli ovaj post


Link to post

slazem se ali bisvi vlasnik auta je covek od 65 godina koji ima tri firme i ne pita kolko sta kosta kod ovlascenog servisera,a u servisu nisu to primetili i na meni se zalomilo :D

Podeli ovaj post


Link to post

I ja sam zamalo imao problem sa mojim autom, ali sam na vreme video da je pukla manzetna i zamenjena je na vreme  ;D

Podeli ovaj post


Link to post

Jeste al ako vec ima para da ga kupi i plati registraciju morao je da misli i na odrzavanje  :(

Podeli ovaj post


Link to post

×