Jump to content
spale

Avensis 2.0 d4d 116KS - koji set kvačila i plivajući zamajac uzeti, servis... ?

Recommended Posts

Da... ono što SADA voziš nije...  :P   :D

Podeli ovaj post


Link to post

A ni ono drugo nema veze sa sinterom o kom ti pričaš

Podeli ovaj post


Link to post

Au jbte... ja ga krstim, ono prdi... >_>

Podeli ovaj post


Link to post

Pokušavam da te naučim ali dobro kako hoćeš ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Opet on prdi kad mu vreme nije... kapiram sve, kao i da retko ko ima priliku da vozi pravi sinter ( set koji je nastelovan i prodaje se zasrafljen za zamajac), ali ne treba da vrsis nuzdu po necemu za sta si dao novce i sluzilo te dobro, osim ako me nisi lagao... :huh:;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ti si definitivno nešto pomešao to što si opisao nije nikad bilo kod mene

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne mislish na Luku i MR2? :)

Podeli ovaj post


Link to post

Nisi dirao set kvacila 570.000km?? Zamajac?

Nisam nista dirao. Jedino sam menjao ulje u menjacu.

Podeli ovaj post


Link to post

Vrh! Hvala na odgovoru, nece rav4 skoro na prodaju :) Mozes li mi samo reci po pitanju dizni/pumpe visokog pritiska kako stvari stoje kod tebe, da li si nesto od toga radio?

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je poceo polako da pravi problem taj regulator pritiska (scv) a dizne nadam se nisu jos... Hvala na informacijama :)

Podeli ovaj post


Link to post

Kad bude prestao da prima gas i da se gasi moras da ga menjas. Prvi znak da je oslabio je malo zaletanje u leru.

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je malo drugaciji problem, na leru kao da pomalo stucne svakih 10-15 sekundi kad je hladan (kad radi na 800rpm). Veci problem mi je paljenje kad je temperatura u minusu, na -10 jedva da moze da upali (tek upali sa gasom stisnutim 2/3 i 5-10s verglanja). Kazu mnogi sa ovim motorom da su to resili menjanjem pregulatora pritiska I stavljanjem nekog unapredjenog koji moze da izdrzi 100 bara prilikom verglanja umesto 50 bara. Softver motora se jos menja tu.

Na sva 4 grejaca mi je isti otpor, dizne najzaprljanija prljava oko pola...

Podeli ovaj post


Link to post

×