Milos CTS 359 Napisano Mart 10, 2015 A ni ono drugo nema veze sa sinterom o kom ti pričaš Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Mart 11, 2015 Au jbte... ja ga krstim, ono prdi... >_> Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Mart 11, 2015 Pokušavam da te naučim ali dobro kako hoćeš Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Mart 12, 2015 Opet on prdi kad mu vreme nije... kapiram sve, kao i da retko ko ima priliku da vozi pravi sinter ( set koji je nastelovan i prodaje se zasrafljen za zamajac), ali ne treba da vrsis nuzdu po necemu za sta si dao novce i sluzilo te dobro, osim ako me nisi lagao... Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Mart 12, 2015 Ti si definitivno nešto pomešao to što si opisao nije nikad bilo kod mene Podeli ovaj post Link to post
Ave_220 0 Napisano Mart 14, 2015 Nisi dirao set kvacila 570.000km?? Zamajac? Nisam nista dirao. Jedino sam menjao ulje u menjacu. Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Mart 14, 2015 Vrh! Hvala na odgovoru, nece rav4 skoro na prodaju Mozes li mi samo reci po pitanju dizni/pumpe visokog pritiska kako stvari stoje kod tebe, da li si nesto od toga radio? Podeli ovaj post Link to post
Ave_220 0 Napisano Mart 14, 2015 Regulator pritiska na pumpi i 2 polovne dizne zamenio Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Mart 15, 2015 Meni je poceo polako da pravi problem taj regulator pritiska (scv) a dizne nadam se nisu jos... Hvala na informacijama Podeli ovaj post Link to post
Ave_220 0 Napisano Mart 15, 2015 Kad bude prestao da prima gas i da se gasi moras da ga menjas. Prvi znak da je oslabio je malo zaletanje u leru. Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Mart 15, 2015 Meni je malo drugaciji problem, na leru kao da pomalo stucne svakih 10-15 sekundi kad je hladan (kad radi na 800rpm). Veci problem mi je paljenje kad je temperatura u minusu, na -10 jedva da moze da upali (tek upali sa gasom stisnutim 2/3 i 5-10s verglanja). Kazu mnogi sa ovim motorom da su to resili menjanjem pregulatora pritiska I stavljanjem nekog unapredjenog koji moze da izdrzi 100 bara prilikom verglanja umesto 50 bara. Softver motora se jos menja tu. Na sva 4 grejaca mi je isti otpor, dizne najzaprljanija prljava oko pola... Podeli ovaj post Link to post
Ave_220 0 Napisano Mart 16, 2015 Ja nisam imao taj problem i stalni palim bez gasa Podeli ovaj post Link to post