spale 0 Napisano Decembar 1, 2011 TCS-ovci, treba da menjam set kvačila i plivajući zamajac. Ima li neko dobru preporuku za proizvođača i profi servis? Auto sam do sada servisirao u Toyota Beograd i MAG-u i više neću Moj serviser mi kaže da je AISIN odličan izbor pogotovo u pogledu cene. Mene zanima samo original AISIN te vas pitam ima li neko iskustva sa ovim setovima i gde je najsigurnije kupiti a da nije bleda kopjia i sl? Hvala! Podeli ovaj post Link to post
ZS 0 Napisano Decembar 1, 2011 Auto sam do sada servisirao u Toyota Beograd i MAG-u i više neću Mozes li nam reci zasto vise neces kod njih? Ko ti je sadasnji serviser? Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Decembar 1, 2011 bolje uzmi EXEDI, AISIN je bas nezan nekim jacim tempom pocne da proklizava vec posle 5.-6.000km Podeli ovaj post Link to post
spale 0 Napisano Decembar 1, 2011 Proklizava posle 5-6.000 km?! Tu nešto drugo nije uredu, jer je to nemoguće, osim ako ideš na drag race! A ja sam od jednog lika čuo da baš sa Exidy-jem nije zadovoljan. Kod mog majstora vidim da stavlja Aisin gotovo svkodnevno i nema primedbi... Podeli ovaj post Link to post
bojanvet 4 Napisano Decembar 1, 2011 A jel si ti siguran da ti je to problem? I da li si se mozda raspitivao koliko kosta zamajac i set kvacila ? Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Decembar 1, 2011 AISIN je bas nezan nekim jacim tempom pocne da proklizava vec posle 5.-6.000km Tu nešto drugo nije uredu, jer je to nemoguće, osim ako ideš na drag race! :D :D :D Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Decembar 2, 2011 sta se ti smejes , isti set od Fidanze je izdrzala 5-6 puta duze. Tako da AISIN 0 bodova Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Decembar 2, 2011 Dobri su i Aisin i EXEDY, oba su u klasi, Toyotasi vise furaju Aisin, jer je Toyota vlasnik dela akcija Aisina.. Podeli ovaj post Link to post
spale 0 Napisano Decembar 2, 2011 AISIN je bas nezan nekim jacim tempom pocne da proklizava vec posle 5.-6.000km Tu nešto drugo nije uredu, jer je to nemoguće, osim ako ideš na drag race! :D :D :D Izgleda da je SrbiN žešći gutač lamela, čime se toliko smejete?! Podeli ovaj post Link to post
spale 0 Napisano Decembar 2, 2011 A jel si ti siguran da ti je to problem? I da li si se mozda raspitivao koliko kosta zamajac i set kvacila ? Čini mi se da jeste, jer imam neki feeling da kada zaštuca kao da prokliza i lamela, mada je to možda i zapušenog sito filtera što si ti imao kao problem. U svakom slučaju mnogo mi gore hvata pedala, škripi i več sam ranije menjao jedan plastični deo koji nateže feder i to su sve znaci - po rečima Toyota MAG servisa. Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Decembar 2, 2011 samo ovih svilenih AISIN a smejanje je vezano sa tvojim osim komentarom Podeli ovaj post Link to post
spale 0 Napisano Decembar 2, 2011 samo ovih svilenih AISIN a smejanje je vezano sa tvojim osim komentarom ajde onda i ja :D :D :D samo cepaj... Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Decembar 3, 2011 sta se ti smejes , isti set od Fidanze je izdrzala 5-6 puta duze. Tako da AISIN 0 bodova Znači Aisin za drag - 0 points! :D Inače, jesi li razmišljao o sinteru ili tako nečemu!? Stvarno zvuči nemoguće da taksisti sa Aisinom po BG-u prolaze po 200-300k km, dok ti jedva pređeš 2% od te kilometraže!? :-\ Podeli ovaj post Link to post
dzvini 281 Napisano Decembar 3, 2011 Pa kada taxisti voze do 2.000 obrtaja i shtede sve...chudi me da uopshte i troshe gume i slichne delove :D :D :D Dakle, Aisin je za taxiste :D Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Decembar 3, 2011 @Nasud dok postoje normlani prozivodjaci lamela nema potrebe za sinterom, na kojim to automobilima (kupljeni novi u Srbiji ili uvezeni) i koja lamela (fabricka ili durga ugradnja) izdrzava 200-300.000 po Beogradu nemoguce, smanji ribu pobices decu Podeli ovaj post Link to post
Seiz 0 Napisano Decembar 3, 2011 Izdrzavaju lamele kada se normalno vozi. ;D @ spale - Kupi Aisin, ako vozis koliko-toliko normalno neces imati nikakvih problema. A ako na svakom kretanju skines po 2mm gume kao sto Srboje radi onda je normalno da ces brzo i lako skidati milimetre lamele Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Decembar 3, 2011 @ Srbin - Kad se vidimo nabrojaću ti, nije mi do pisanja romana... Ako misliš da baš toliko preterujem, slobodno se raspitaj kod nekog taksiste... @ Seiz - AMIN! Čak je mrtva trka izmađu šare na gumi i materijala lamele... :D Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Decembar 3, 2011 Seiz pomesao si me sa nekim gume mi traju duze nego nekima... Ako se voze na otvorenom i van Beograda da ali taxi po Beogradu tesko Podeli ovaj post Link to post
Ave_220 0 Napisano Mart 9, 2015 Zna Nasud da ja vozim fabricku lamelu 570.000 km na Avensisu 2.2 D4D a nisam bas lagan na gasu i pri tom sam taxista. Podeli ovaj post Link to post
NenadRAV4 163 Napisano Mart 9, 2015 Nisi dirao set kvacila 570.000km?? Zamajac? Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Mart 10, 2015 @ Ave_220 - znao sam da je vozis, ali ne i da si vec na 570.000 km... :D Podeli ovaj post Link to post
novakno1 88 Napisano Mart 10, 2015 Па прошло је четири године од кад си рекао да траје 300ккм Што збуни кад се настави тема из 2011, а наставак као да је јуче било :D Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Mart 10, 2015 A pritom je i Milos shvatio da je sinter ipak druga prica... :D Podeli ovaj post Link to post