Jump to content
ToyotaTerminator

Terminator iz Bg..........

Recommended Posts

Dobro NAM Dosao ! ! !

Kaci neke slike Hiluxa

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao! :)

Podeli ovaj post


Link to post

Da vam malo bolje predsavim Hiluxa.Kupljen je 2008 godine,nov,u Mag centru na Bezaniji.Motor 2.5 D4D, kabina je D/C varijanta.

To mi je sluzbeni auto,vozim ga od prvog dana,niko sem mene,jako retko direktor (zet) :D .Auto je do danasnjeg dana presao 51.072 kilometra,80% cisto gradske voznje.Auto je bio prvenstveno namjenjen samo sa jednom namjenom,da vuce jahtu do mora i nazad i poneka voznja do Republke Srpske i nazad.

Medjutim moj direktor dok je probavao jahte desi mu se peh,nikako nije mogao spavat na njima i non stop je bio bolestan,doslo je dotlena da je bukvalno pobjego sa jedne jahte i doplivo do obale,srecom obala je bila blizu i batali to..I tako se Hiluxu od zivota u raju totalno preokrenula sreca i stavila ga na mnogo ozbiljniji ispit i zadatak u stvari,morao je i jos uvjek mora da radi ono zasta je napravljen i na cemu je izgradio svoje ime i reputaciju a to je rintanje,rmbacenje,teglenje i ostali fizicki poslovi.

Hilux je tako sasvim slucajno zavrsio u firmi koja se bavi inzenjeringom,gradnjom stambenih objekata,.Posto sam ja jedini vozac u firmi,pade meni u ruke ni krivom ni duznom.Pre toga smo imali razna vozila,Floridu pick -up koja je kupljena nova i nova je vukla u stranu i kamion Mercedes 814 kiper kojem se nema sta zamjeriti.E kad je Hiluh prebacan u firmu ovo ostalo je dobilo sut kartu,sve smo prodali i sve karte bacili na novog radnika i kolegu naseg Hiluxa.

Konkretno ovaj moj Hiluh od opreme ima elektricne podizace stakala,elektricne podesive retrovizore,alu felne,klimu,hromirani pragovi i zadnji branik,ugradjenu kuku sa atestom i to je to ako nisam sta zaboravio.Moj kolega Hilux vuce sve zivo,npr 20 dzaka cementa ili 30 -35 dzaka kreca,blokove,ciglu,daske,grede,armaturu,gips ploce,betonske blokove sve do 1 tone koliko trpam na njega,preko ne.Sleperi nam dovlace robu i na kraju uvjek nesto zafali i tad ja i Hilux stupamo u akciju i rjesavamo probleme i sa stovarsita dovlacimo radnicima neophodan materijal da bi se posao uspjesno zavrsio.

Nosivost mu je 968 kg ali kao sto sam napisao tovarim ga do 1000 kg,preko toga ni kile,mada retko se i tovari do te kilaze ali se zna desiti.

Auto od prvog dana pa do danas se odrzava u Mag centru.Generalno,ja sam jako zadovoljan Hiluxom,motor me posebno impresionira,da na pomenem da je mjenjac manuelni sa 5 brzina.Ato pun-prazan,vuce kao blesav,posebno me iznenadjuje u brdu kad je natovaren kako taj motor vuce i turbina lijepo zvizdi,obrtni moment mu je zaista strasan,mada tu ima i do prenosa,mjenjaca.Sa Hiluxom do sad nikakvih problema nisam imao,sem redovnih servisa,i to me zove Toyota Mag kad je servis.Redovno mu pratim ulje jer ipak taj auto vuce i tegli po gradu a to su ekstremni uslovi za motor i eksplotaciju i od zamjene do zamjene ni kap ne trosi,za sad ne.Vidcemo dalje kako ce se ponasati.

Jedini minus koji bi dao Toyoti a ne Hiluxu je taj sto su mu nazad stavili dobose a ne diskove sto je totalna glupost,platis auto blizu 30.000 evra i dobijes dobose ::) .

Auto je presao 51.072 kilometra i na njemu su jos fabricke gume Bridzston iz Tajlanda :o koje su zrele za zamjenu,sara je na izdisaju i gume su postale tvrde.Juce sam ga otjerao na valjke i tamo otkrio da su zadnje kocnice katastrofa,predpostavljam da su pakne u dobosima istrosene,prednje kocnice koce super,trap odlican B) .Sad jurim financije da to rjesim.Ovo nesmatram kiksom Toyote ipaka je to sve potrosni materijal.

Inace sto se tice pranja i same higijene auta za to sam licno ja zaduzen i niko vise posto ni jedna auto praona ne moze sa toliko ljubavi i paznje da uljepsa i osvjezi Hiluxa kao ja.Auto stvarno vuce dosta nezahvalne materijale sto se tice higijene ali vjerujte mi,auto mi je u bilo koje doba dana i noci cist kao apoteka.Imam sve moguce sampone,uslove i nije mi tesko auto odrzavati u perfektnom stanju.Ipak dobio sam gajnc nov auto i to Hilux.

Evo malo slicica,cini mi se da su iz 2010 godine..a se izvijavam ako sam malo udavio sa ovim pisanjem kad krenem onda pisem do karaja :D

 

194410655556859691438336.jpg

 

267271392379656364143833.jpg

 

267271392379696365143833.jpg

 

267271392385696515143833.jpg

 

267271392385816518143833.jpg

 

267271392385856519143833.jpg

 

267271392385896520143833.jpg

 

267271392392136676143833.jpg

 

267271392392176677143833.jpg

 

267271392392216678143833.jpg

 

267271392392336681143833.jpg

 

267271392392376682143833.jpg

 

267271392394816743143833.jpg

 

288281471860603338143833.jpg

 

288281471860723341143833.jpg

 

288281471860803343143833.jpg

 

288281471860843344143833.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav i dobro nam došao! Lepo si predstavio svog kolegu i ljubimca :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao :)

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast na predstavljanju, retko se vidi da je kupljen zbog potrebe, a ne sminke, mada su kupuju bas sto su univerzalci i to sposobni...

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodosao

:)

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro nam došao. :)

Svaka čast na predstavljanju. Ovo je za primer. Veoma zanimljivo da je Hilux zaista iskorišćen upravo za šta je napravljen. Ali pored toga on je uvek čist kao da se samo vozi u svrhu putničkog vozila.

 

Kao što Cp6uH reče dođi u nedelju na Mini skup na Košutnjaku.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na pozivima i drago mi je sto ste me prihvatili.Necu moci ovaj put,samo da se ispravim,u proslom postu sam napomenuo da su mi valjci pokazali lose zadnje kocnice,greska,zadnje kocnice su perfektne,on je nazad lagan i tad "slabije" vataju,tako je kako sam skonto fabricki napravljen da kad je prazan da ne bacaka zadnji kraj pri naglom kocenjju a kad je pun pozadi onad je druga prica,trebam samo dotegnuti sajlu rucne kocnice i nista vise.Toyota me opet odusevila,ovi na tehnickom su me htjeli izvacariti.Hilux rules....

Podeli ovaj post


Link to post

Evo malo danasnjih akivnosti,novi slicica...Ovu su mermerne ploce na njemu,izgledaju na oko da su lagane ali verujte mi,teske su kao tuc,stiropor dodje kao dekor :lol: .Letos sam otkinuo tu zadnju levu "zavesicu" isao sam u rikverc a put se renovirao pa je asfalt bio skroz skinut i stavljeni novi ivicnjaci i dosta su bili visoki j ja hteo da ga u rikverc popnem na trotoar i ta "zavesica" se nasloni na ivicnjak a zadnji tocak je je pritisne i kako sam dao gas tako je zadnji tocak otkinuo tu "zavesicu".Izgoreo sam kad sam video :angry:.Iznad te "zavesice" neko me na parkingu ocese o tu plastiku,bas maler.Sredicu ja to,samo malo da dodjem do vremena pa cu opet okaciti slicice.

Skoro smo uzeli polovni viljuskar,naftas,isto Toyota,danas smo malo radili sa njim,vec je dosad istovarao par slepera,dize 4,5 tona,dosta je jak,rusili smo i neku supu s njim :lol: ,uradio je koliko je mogao ali na kraju nije moglo bez Hiluxa.Sajlu smo zavezali za Hiluxa (kuka) i za grede,Prebacio sam pogon na obe osovine i uspero ga,ma cao,sa malo jacim gasom sravnio je supu s zemljom,samo se digla prasina :lol: .

Mali snimak,jutros je paljen vruc,pre snimka sam jos nesto vozio pa kad sam naso vremena ja sam na brzinu malo glumio kamermana ;D

E da,da ne zaboravim.U stvarno ekstremnim situacijama,kad Hilux gabaritski ne moze da obavi posao,da stigne na odredjenu tacku tad na scenu stupa BMW GS 650 Dakar.Za to imamo specijalno obucenog coveka,za njega ne postoji prepreka :lol:

 

 

dscn2118.jpg

 

dscn2119.jpg

 

dscn2120.jpg

 

dscn2121.jpg

 

dscn2122.jpg

 

dscn2123.jpg

 

dscn2124.jpg

 

dscn2125.jpg

 

dscn2131.jpg

 

dscn2132.jpg

 

dscn2133.jpg

 

dscn2134.jpg

 

dscn2140.jpg

 

dscn2135.jpg

 

dscn2136.jpg

 

dscn2137.jpg

 

dscn2138.jpg

 

dscn2139.jpg

 

dscn2128.jpg

 

dscn2129.jpg

 

dscn2130.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Imate i Kiu K2900, i ona je pouzdan, mali kamioncic, cuda cini, a teras ga sa B kategorijom... :)

Podeli ovaj post


Link to post

×