ssljuka 0 Napisano Septembar 7, 2012 Pozdrav svima, ja sam Slađan iz Priboja, imam 40 godina i ponosni sam vlasnik Toyote Carine E koja ima 14 godina! A tu su i slike japanskog čuda mehanike a i tehnike! Uploaded with ImageShack.us Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Septembar 7, 2012 Dobro ti nama došao. Lep primerak poseduješ. Jel su to felne od Celice GTi? Podeli ovaj post Link to post
ssljuka 0 Napisano Septembar 7, 2012 Hvala na dobrodošlici! Hvala, zaista i jeste lep primerak! Da to su felne sa Celice GTi! Podeli ovaj post Link to post
ssljuka 0 Napisano Septembar 7, 2012 Toliko o meni! A sad o japancu (japanki) u mom posedu! Kupio vozilo 2009. god. od lika (kog sad nećemo imenovati, možda je i poznat ovom forumu, inače je majstor u BG, radi japance i ujedno ih obožava kao i ja). Lik uvezao Toyotu iste godine iz Italije malo vozio, i meni prodao (uz burazerovo nagovaranje) iako mu još nije bila istekla zabrana o otuđivanju. Inače o prethodnom vlasniku u Italiji nemam pojma, ni kako ni koliko je vozio, ni šta je rađeno na autu, ali svi delovi nose potpis Toyota ili Denso. Ne znam mnogo o japancima, sve što sam naučio o njima je od mlađeg burazera koji vozi već svog trećeg japanca (Toyota Corola 1.2 XLi '91.; Corola 1.4 VVTi 2001. hečbek i sad trenutno Corola Verso 1.8 VVTi 2003.). Znači žena plava, crna ali auto japanski! I naravno internet kao najveća baza znanja! Auto od kako vozim na njemu zamenio prednje krajnice balans štangle, prednje disk pločice, set kaiševa, svećice i naravno ulje. Klima uređaj još uvek radi perfektno, nisam čak ni freon za ove tri godine dopunjavao! Brojač je bio na oko 125000 km kada sam ga uzeo i već sad kod mene broji oko 170000 km. Koliko je auto stvarno prešao to sami Bog zna!? Ali ovo što navodim, i što ću dalje navoditi ukazuje da je kilometraža približna na satu ako ne i tačna! Da zaboravio sam pomenuti već drugi dan nakon kupovine ugradio sekvenc TNG (STAG-3), potrošnja je neverovatna, 7,5 l/100 km ( doduše ČA-BG-ČA) sa nešto gradske vožnje u BG i jedan putnik sa mnom. Vožnja solo u glavnom do 100 - i povremeno 120 km/h. Dok je gradska (ako se kod mene to može nazvati gradska vožnja ovde u PB - jedan semafor i tri raskrsnice!) ali doduše uvek je to od kuće do centra grada (2 km), pa je motor pretežno hladan, ali nikad preko 10l/100 km. Od svega što sam dodao na njega je daljinsko zaključavanje vrata i stock felge sa Celice Gti (što se da videti na slikama) i planiram uskoro ubaciti xenon svetla u farove. Centralno zaključavanje vrata je fabričko, fabrička sva četiri elektropodizača prozora. Stavio dva Sony trosistemca u prednja vrata u paru sa Pioneer mp3 playerom i to je to! A enterijer! Ovim putem bih se zahvalio Italijanu - italijanki što su mi očuvali ovako auto! Da ga ne hvalim više, evo malo i nedostataka: - na otprilike 2600 o/min negde na izduvu se čuje neko zujanje (brundanje) u svakom stepenu prenosa; - na ležećim banditima se čuje sa zadnjih amortizera kao neko škripanje (kao kad škripa koža na kućnoj garnituri pri sedanju na nju), neko mi rekao da su prašnici na amortizerima, u šta nisam siguran; - i ono što mi najviše smeta! Nešto mi škripa napred levo, kada vozim, na neravninama, nije amortizer provereno! Na većim brzinama i ne škripa! Tačnije to škripanje ne znam kako bih opisao kao škripucanje; Toliko o japanskom čudu tehnike i mehanike! Podeli ovaj post Link to post
wazzuu 66 Napisano Septembar 13, 2012 Sve je lepo dok Carina sluzi kako treba :D Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Septembar 14, 2012 Dobro nam dosao, odlicno i temeljno predstavljanje!! O0 Podeli ovaj post Link to post