Jump to content
ssljuka

Toyota Carina E GLI

Recommended Posts

Pozdrav svima,

ja sam Slađan iz Priboja, imam 40 godina i ponosni sam vlasnik Toyote Carine E koja ima 14 godina!

 

A tu su i slike japanskog čuda mehanike a i tehnike!

16052011169.jpg

 

 

16052011170.jpg

 

 

16052011172.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro ti nama došao. :)

 

Lep primerak poseduješ.

 

Jel su to felne od Celice GTi?

Podeli ovaj post


Link to post
:welcome:

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na dobrodošlici!

 

Hvala, zaista i jeste lep primerak!

 

Da to su felne sa Celice GTi!

Podeli ovaj post


Link to post

Toliko o meni! A sad o japancu (japanki) u mom posedu!

 

Kupio vozilo 2009. god. od lika (kog sad nećemo imenovati, možda je i poznat ovom forumu, inače je majstor u BG, radi japance i ujedno ih obožava kao i ja). Lik uvezao Toyotu iste godine iz Italije malo vozio, i meni prodao (uz burazerovo nagovaranje) iako mu još nije bila istekla zabrana o otuđivanju.

 

Inače o prethodnom vlasniku u Italiji nemam pojma, ni kako ni koliko je vozio, ni šta je rađeno na autu, ali svi delovi nose potpis Toyota ili Denso.

 

Ne znam mnogo o japancima, sve što sam naučio o njima je od mlađeg burazera koji vozi već svog trećeg japanca (Toyota Corola 1.2 XLi '91.; Corola 1.4 VVTi 2001. hečbek i sad trenutno Corola Verso 1.8 VVTi 2003.). Znači žena plava, crna ali auto japanski! I naravno internet kao najveća baza znanja!

 

Auto od kako vozim na njemu zamenio prednje krajnice balans štangle, prednje disk pločice, set kaiševa, svećice i naravno ulje. Klima uređaj još uvek radi perfektno, nisam čak ni freon za ove tri godine dopunjavao!

 

Brojač je bio na oko 125000 km kada sam ga uzeo i već sad kod mene broji oko 170000 km. Koliko je auto stvarno prešao to sami Bog zna!? Ali ovo što navodim, i što ću dalje navoditi ukazuje da je kilometraža približna na satu ako ne i tačna!

 

Da zaboravio sam pomenuti već drugi dan nakon kupovine ugradio sekvenc TNG (STAG-3), potrošnja je neverovatna, 7,5 l/100 km ( doduše ČA-BG-ČA) sa nešto gradske vožnje u BG i jedan putnik sa mnom. Vožnja solo u glavnom do 100 - i povremeno 120 km/h. Dok je gradska (ako se kod mene to može nazvati gradska vožnja ovde u PB - jedan semafor i tri raskrsnice!) ali doduše uvek je to od kuće do centra grada (2 km), pa je motor pretežno hladan, ali nikad preko 10l/100 km.

Od svega što sam dodao na njega je daljinsko zaključavanje vrata i stock felge sa Celice Gti (što se da videti na slikama) i planiram uskoro ubaciti xenon svetla u farove. Centralno zaključavanje vrata je fabričko, fabrička sva četiri elektropodizača prozora. Stavio dva Sony trosistemca u prednja vrata u paru sa Pioneer mp3 playerom i to je to! A enterijer! Ovim putem bih se zahvalio Italijanu - italijanki što su mi očuvali ovako auto!

Da ga ne hvalim više, evo malo i nedostataka:

- na otprilike 2600 o/min negde na izduvu se čuje neko zujanje (brundanje) u svakom stepenu prenosa;

- na ležećim banditima se čuje sa zadnjih amortizera kao neko škripanje (kao kad škripa koža na kućnoj garnituri pri sedanju na nju), neko mi rekao da su prašnici na amortizerima, u šta nisam siguran;

- i ono što mi najviše smeta! Nešto mi škripa napred levo, kada vozim, na neravninama, nije amortizer provereno! Na većim brzinama i ne škripa! Tačnije to škripanje ne znam kako bih opisao kao škripucanje;

 

Toliko o japanskom čudu tehnike i mehanike!

Podeli ovaj post


Link to post

×