banezr 0 Napisano Septembar 30, 2012 dobar dan! imam toyotu celicu 89god 2.0 gt kazite mi mogu li da ubacim motor od 92godista isto 2.0 gt a da ne menjam menjac i polu osovine Podeli ovaj post Link to post
banezr 0 Napisano Septembar 30, 2012 moze li mi neko reci molim vas!!! moram li da menjam i menjac Podeli ovaj post Link to post
wazzuu 66 Napisano Septembar 30, 2012 Ja mislim da ne moras, ali samo mislim... Potrazi po googleu, trenutno ne mogu da ti pomognem oko toga, tek u sredu Podeli ovaj post Link to post
banezr 0 Napisano Septembar 30, 2012 ajde mi javi molim te u sredu molim te i HVALA!!! Podeli ovaj post Link to post
Vladimir Korać 2 Napisano Oktobar 1, 2012 Uz motor ti treba samo kompletna motorna instalacija i ECU, sve ostalo na sraf Podeli ovaj post Link to post
banezr 0 Napisano Oktobar 1, 2012 hvala puno na iformaciji!!!!!!!!!!!!!!!!! Podeli ovaj post Link to post
MRTRD 0 Napisano Oktobar 2, 2012 sve sraf za sraf menjac je isti SVE BOLT ON!!! samo ecu Podeli ovaj post Link to post
domagojkl 0 Napisano Decembar 26, 2013 Netko je tražio sliku motornog prostora kod Celice ST182 ilitiga 2.0 GT-i 16, sa klimom, pa eto Inače, meni su zanimljive opreme koje su ugrađivane u Celice, moja ima klimu, memoriju volan, stakla na struju, nema šibera, ima sistem sa 10 zvučnika, ali nema ABS!!!??? Podeli ovaj post Link to post
domagojkl 0 Napisano Januar 26, 2014 Poznato je da 3S-GE motor ima 156 KS i da je teško iscijediti još pokoje kljuse iz njega. Gledam ovaj set remenica sta se prodaje, i na glas razmišljam koliko on donosi snage. Naravno da su rotirajuće mase puno manje, no da li netko ovdje ima konkretnog iskustva? http://gt4-racing.eu/index.php/toyota-celica-st182/3s-ge-alloy-pulley-set Nadalje, na nekim forumima spominju bregaste osovine od 3. gen. 3S-GE motora kao swap u 2. gen. Treba na njih staviti štelajuće remenice i stvar bi trebala funkcionirati. Taj motor u 3. generaciji 3SGE ima 170 KS (koliko je meni poznato), ipak tih 15 konja nije za baciti. Našao sam bregaste, ima za naručiti remenice, samo nisam još u ovim krajevima čuo da se netko zaigrao sa time... Podeli ovaj post Link to post
mahatma 340 Napisano Januar 26, 2014 Onda samo preostaje da preneses utiske i slike sa dyno masine :D Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Januar 26, 2014 Postoje bolji načini da baciš 160+ eu... Podeli ovaj post Link to post
domagojkl 0 Napisano Januar 26, 2014 Postoje bolji načini da baciš 160+ eu... Misliš da nema veće razlika u rotirajučoj masi kod originala i od aluminija? Podeli ovaj post Link to post
Vladimir Korać 2 Napisano Januar 28, 2014 Poznato je da 3S-GE motor ima 156 KS i da je teško iscijediti još pokoje kljuse iz njega. Gledam ovaj set remenica sta se prodaje, i na glas razmišljam koliko on donosi snage. Naravno da su rotirajuće mase puno manje, no da li netko ovdje ima konkretnog iskustva? http://gt4-racing.eu...lloy-pulley-set Nadalje, na nekim forumima spominju bregaste osovine od 3. gen. 3S-GE motora kao swap u 2. gen. Treba na njih staviti štelajuće remenice i stvar bi trebala funkcionirati. Taj motor u 3. generaciji 3SGE ima 170 KS (koliko je meni poznato), ipak tih 15 konja nije za baciti. Našao sam bregaste, ima za naručiti remenice, samo nisam još u ovim krajevima čuo da se netko zaigrao sa time... Ja bi se slozio sa Nasudom, pored toga sto je bacanje para, rizikujes da neki od lezajeva radilice dobije po nosu.... Remenica na radilici nije samo remenica..... A za bregaste je stanje sledece, treba ti samo usisna bregasta sa 3.gen, ali sa verzije GT ili ti 129kw, slabija verzija koja ima 125kw nema odgovarajucu bregastu (te slabije su verzije sa automatskim menjacima, verzije sa oznakom 2000 16V ili kako ih vec za koje trziste krste) Izduvna bregasta ostaje tvoja, to je moje misljenje jer ima za 0.2 veci lift, samo je timing drugaciji.... Stelujuce remenice se podrazumevaju, stelovanje na dinamometru, drugacije mislim da nema smisla. Ja bi u tom slucaju isao i na dizne sa 3.gen Podeli ovaj post Link to post
domagojkl 0 Napisano Januar 28, 2014 ECU od 2. gen. ostaje ili treba od 3. gen? Nasao sam jeftino bregaste, stelajuce remenice moram narucivat ako se primim svega toga... Podeli ovaj post Link to post
Vladimir Korać 2 Napisano Januar 28, 2014 ECU ostaje tvoj. Remenice ima jeftino na aliexpress-u, samo ne znam kakav je kvalitet, da ne bude samo kao sa patikama... :ph34r: Gde si nasao bregaste? Da li tu ima cela glava? Jer u svakom slucaju ako menjas usisnu bregastu ne gine ti stelovanje ventila, a onda ako taj ima celu glavu mogao si mu pokupiti i solje podizaca za plocicama, da uradis odmah konverziju na "shim under bucket" "over bucket" levo vs dva komada "under bucket" desno.... Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Januar 28, 2014 Sta te sprecava da ih saopstis? Ima tu dosta toga, a nemam ni snage ni želje ni volje da pišem... a i takvi saveti se ozbiljno naplaćuju... Misliš da nema veće razlika u rotirajučoj masi kod originala i od aluminija? Još mi samo reci da si čuo i/ili odlučio da olakšaš zamajac?! Kao što rekoh, postoje osnove od kojih se kreće, a finansije, raspoloživo vreme i potrebe su faktori koji odlučuju do kojih detalja ćeš ići... Podeli ovaj post Link to post
domagojkl 0 Napisano Februar 17, 2014 Da slažem auto za track day olakšao bi i zamajac a stavio bi i alu remenice iliti pulley. Našao sam bregaste zajedno sa pločicama i čašicama za 3SGE treca gen, sve za 120e. Osim šta cu složiti konverziju na "pločice ispod" iz svog iskustva cu vidjeti šta se događa sa drugim bregastima. Nigdje nisam nasao podatak koliko se dobije snage sa drugim bregastima (ako se dobije), razlika u okretajima, itd. Podeli ovaj post Link to post