Jump to content
Truly

Truly i T23

Recommended Posts

Očigledno nisi shvatio o čemu sam pisao, a nemam potrebu (ni želje ni volje) da se dalje objašnjavam ili opravdavam nekome za napisano na forumu. Ko hoće da me posluša, ok, ko neće, opet ok...

Podeli ovaj post


Link to post

Zvuci odlicno, kazi mi koliko je trajalo da se uredjaj ugradi, da li pri tom modifikuju nesto od fabricke instalacije na autu, gde su ti radili i koliko to zadovoljstvo kosta?

Pozdrav, i pustaj rezultate sa testa potrosnje :) !

 

Ugradio mi je Dora iz Novog Sada, a iskreno ne znam koliko mu je trebalo da uradi, jer je auto bio kod njega nedelju dana zbog nekog našeg dogovora. Cena je isto tako bila stvar dogovora, tj. dobio sam sa popustom na količinu kako on kaže :)

Koliko ja znam, jedina modifikacija fabričke instalacije je to što se reduktor mora povezati sa sistemom za hlađenje.

 

@ Truly - Ili smanji broj rpm na 4000 ili, što je po meni bolja varijanta, namesti da prebacuje na temperaturu! Em što je ekonomičnije, em kad god ti treba benzin dovoljno je da klikneš na dugme! Prijateljski savet iz ličnog iskustva. :)

 

Nismo se razumeli, sistem je podešen da se sam prebaci na gas kada je na više od 1600 obrtaja i kada je temperatura reduktora preko 40C. Znači startuje na benzin, kada se zagreje prebaci se sa benzina na gas, ali kada je stisnem pa pređe 5500 obrtaja onda opet pređe na benzin. Kada spusti obrtaje ispod 5500, opet se vraća na gas. Sipaš i ne misliš sistem :)

Ne znam koliko sam bio jasan sad.

Podeli ovaj post


Link to post

Očigledno nisi shvatio o čemu sam pisao, a nemam potrebu (ni želje ni volje) da se dalje objašnjavam ili opravdavam nekome za napisano na forumu. Ko hoće da me posluša, ok, ko neće, opet ok...

 

nemam reci ::)

Podeli ovaj post


Link to post

Selika je do pre dva dana bila kod Živka u servisu, a evo i zašto.

 

Još kada sam prvi put otišao da pogledam auto, javio se check engine. Serviser iz TCB-a očita grešku odmah i kaže izostanak paljenja na prvom i drugom cilindru. Ništa strašno, da se ne brinem, oće to od stajanja, obrisaćemo pa da vidimo da li će opet da se javi. I stvarno se nije javila do pre mesec dana. Sa druge strane, majstor Đole koji je pošao samnom na dan kupovine kako bi pretresao auto primeti da se sporo greje kabina i da verovatno ima vazduha u sistemu za hlađenje.

Auto kupljen, urađeno sve iz prvog posta i dođe red i da se ugradi gas. Dora mi javlja da izgleda kao da je vodena pumpa crkla, jer maltene nema protoka rashladne tečnosti. Odvezem auto kod Živka i majstor Đole kaže da ne veruje da je to pitanju, već da treba odzračiti. Kod selike se to radi tako što se posuda u koju se sipa antifriz i na kojoj se nalazi odzraka na nekin način podigne tako da bude viša od najviše tačke rashladnog sistema, tj. hladnjaka i cevi za grejanje kabine. Znači može i da se odšrafi i podigne, a može i da se na dizalici samo podigne prednji kraj kako bi se postigao isti efekat. Nakon odrzračivanja, auto normalno greje u kabini, Dora podesi gas i taman se odvozam dva dana kad opet check engine, opet izostanak paljenja na prva dva cilindra. Đole zameni mesta bobinama kako bi se utvrdilo da li su one problem ili možda dizne treba očistiti. Check engine se javlja posle dva dana, kada se vraća i problem koji je Dora prvi ustanovio. Motor diže temperaturu, a opet nema protoka rashladne tečnosti. Nazad kod Živka u servis, ovaj put ostavio da se očita greška i odzrači opet, ali se ispostavlja da je u stvari probio dihtung glave između prva dva cilindra. Otuda gubitak vode, pojave vazdušnog čepa i prestanka cirkulacije rashladne tečnosti kao i izostanka paljenja na prva dva cilindra.

 

Suma sumarum promenjeni su dihtung glave, dihtung ventil dekle, gumice ventila, ležišta svećica i benzinskih dizni, svećice (Brisk Silver DR15ZS-9) i antifriz, a glava motora je izravnana.

Nabavio sam original delove od Centra S iz BG-a po znatno povoljnijim cenama od bilo kog ovlašćenog servisa, plus su imali sve na stanju. Uopšte mi nije jasno kako mogu da ponude toliko bolje cene (od 50% pa do 70%) i to im nije prvi put, ali baš me briga. Sve gumice mi je nabavio Đole i veliko mu hvala!

 

Jedino objašnjenje je da je dihtung oslabio kod bivšeg vlasnika, a da sam ga ja dokusurio. Nadam se me od sada čekaju samo redovni servisi.

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro si prosao kako je moglo da bude, jel ste skidali karter da proverite kakvo je stanje dole?

Jel rasturena glava kad su je ravnali ili su je samo "liznuli" da skinu ostatke dihtunga.

Podeli ovaj post


Link to post

Živko piše blog o ovoj avanturi, pa kad završi videćeš sve do detalja.

Podeli ovaj post


Link to post

Bice, samo da se organizujem, sve je detaljno dokumentovano slikama, cim se vratim iz Nemacke, to mi je cilj..

Podeli ovaj post


Link to post

Setio sam se da pitam limara šta je koristio za zaštitu od dole. Ovo mi je odgovorio sms-om:

 

"To je Grčka firma Body, oznaka je 933, kupuje se na kilu u tubi i košta oko 650 din, nanosi se pištoljem pomoću kompresora i potrebno je od 8 do 10 tuba po autu za dve ruke, inače je mešavina smole, voska, kauceka i katrana... odnos cene i kvaliteta je odličan, ima naravno mnogo boljih 3M je vrh ali su oko 1500."

 

Znači ipak nije čist kobit kako mi je prvo rekao.

Podeli ovaj post


Link to post

Ja se nešto puno ne razumem u ovo, al ajd da pitam...Razlog zaštite auta 2004.year koji ima pocinkovan lim i verovatno je u fabričkom izdanju bogato zaštićen?

Pročitah i one tvoje muke oko dihtunga. Nadam se da je tu kraj i kao što si rekao, od sada, na dalje i ubuduće samo redovni servisi. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Između ostalog, auto je pre kupovine pregledan i od dole, pa je tada uočeno da je krenula rđa na mostu i pri spoju sa šasijom, ali da nije ništa ozbiljo ako se sanira na vreme.

Iz tog razloga sam ga odvezao na pregled kod limara i onda mi je čovek rekao da je fabrička zaštita pri kraju. Pokazao mi je mesta gde se ta zaštita vremenom skinula od kamenčića i ostalih gluposti na koje nalećemo na putu i koja udara o nju, umesto u lim. Znači tačno si mogao da vidiš gde je više nema, tj. vidi se lim. Ovo se naročito videlo na zadnjem delu, na blatobranima.

Njegova preporuka je bila da se to uradi, a obzirom da je koštalo 7k dinara i da sam tad bio pri parama pristao sam :)

Podeli ovaj post


Link to post
Gost
This topic is now closed to further replies.

×