Jump to content
Mr Nebojša

Nova Toyota RAV4

Recommended Posts

Nova Toyota RAV4

 

26 Nov, 2012

 

 

toyota%20rav4%20703.jpg

 

Četvrta generacija Toyotinog SUV modela RAV4 (prvi RAV4 se pojavio 1994. godine) će premijeru imati još tokom ove nedelje, ali su se slike i ovog modela u javnosti pojavile i pre njegovog zvaničnog

predstavljanja.

 

toyota%20rav4%20701.jpg

 

toyota%20rav4%207021.jpg

 

Sem novog izgleda, novi RAV4 će najverovatnije dobiti i novi automatski menjač, dok će se motori odlikovati smanjenom potrošnjom goriva i manjom emsijom CO2.

 

toyota%20rav4%2070.jpg

 

toyota%20rav4%2070111.jpg

 

toyota%20rav4%207.jpg

 

toyota%20rav4%20702.jpg

 

 

toyota%20rav4%207011.jpg

 

toyota%20rav4%20702.jpg

 

Proizvodnja treba da počne u januaru sledeće godine, dok bi više detalja trebalo da bude saopšteno 28. novembra.

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Po slikama sa strane mi deluje da je duzi od starog

Inace sve super sem zadnjih stopaljki

Podeli ovaj post


Link to post

Kakav je pogon 4x4 koji se ugradjuje u RAV4? Interesuje me njegova funkcionalnost na putevima pokrivenim snegom, ledom... Upravo u situacijama kao sada.

i da li se u RAV4 planira ugradnja BMW-ovih 2.0 turbo dizel motora?

Podeli ovaj post


Link to post

Ja mogu samo sa aspekta end usera iz iskustva u protekle 3 zime da nesto pomognem. Zenin Rav-4 2003.-a godina, pogon permanentan 4x4, mislim da je raspored prenosa 50-50. Ide jako lepo po ovom kijametu, kratak medjuosovinski razmak, all season gume, evo zadnjih 2-3 dana ne izlazim iz njega, prezadovoljan sam u prakticnom smislu kako se ponasa po snegu. Verovatno su novije generacije otisle mnogo ispred po pitanju karakteristika prenosa/pogona. Zao mi je sto jos uvek nisam nabavio full zimske gume, osecao bi se mnogo bezbriznije, mada i ove zavrsavaju posao za sada. Nije "pravi" jeep ali daleko je ispred putnickih automobila po snegu i ledu, zbog visine i naravno 4x4.

Podeli ovaj post


Link to post

To me zanimalo, mozda nisam konkretno postavio pitanje. Znaci ima permanentan 4x4 pogon. Nije tip: pogon na prednje tockove, pa kada oni proklizaju, to kompjuter registruje pa onda prebacuje na zadnje, sto uzme verujem par sekundi da proradi.

Podeli ovaj post


Link to post

A ja bash pre neki dan pocheo da gledam od pochetka ceo serijal Big Bang-a :D

Podeli ovaj post


Link to post

Danas sam video 3 ta RAV4 i pomislio da su bolje dizajnirani nego Nissanov konkurent.

Ako i jesu uporedivi po svemu, RAV4 izgleda mnogo lepse. MHO.

Podeli ovaj post


Link to post

544126_149260668584441_610146223_n.jpg

Toyota RAV4 – VW Tiguan – Mazda CX-5 – KiaSportage – Honda CR-V

Osnivač protiv sledbenika

 

Novu generaciju Tojotinog modela „RAV4“ za kratko vreme smo upoznali na tri načina –najpre na međunarodnoj premijeri u Španiji, zatim u vožnji po Staroj planini na domaćoj prezentaciji, a odmah potom i kroz uporedni test u centru NAVAK. Uporedili smo je sa večitim rivalom, hondom „CR-V“, kao i ambicioznim pridošlicama u ovoj klasi, mazdom „CX-5“, kijom „sportidž“ i folksvagenom „tiguan“. Iako je „RAV4“ osnivač klase kompaktnih SUV modela, na ovom testu se pokazalo da mu nikada ranije konkurencija nije bila ni opasnija ni brojnija.

 

Revija SAT Plus br. 313 od 11.04.2013.

Ukupan broj strana rubrike: 8

Podeli ovaj post


Link to post

Clanak je prenet, razumem da nije stav Foruma.

 

Ono sto napis kao sugerise je kao da se RAV4 suocava sa istom sudbinom kao IBM PC, od firme koja je izmilslila personalni racunar. I izasla iz tog biznisa (prodala ga kineskom Lenovo).

 

Ovde je situacija malo drugacija. Niko nema realnu nameru da jede RAV4 prodaju nego da zahvati rastuce trziste koje se preorijentise na taj tip vozila. Vlasnike njihovih vozila da ne idu na Toyotu nego da nastave dil sa firmom cija (drugacija i spremna za zamenu) kola vec imaju.

 

Nece to ugroziti apsolutne brojke prodaje RAV4, moze da im umeri rast na nivo kako i drugi rade.

 

Krajnji rezultat bi mogao biti vise izbora, svi su na prstima da naprave bolje i bolje i "sta dobijem za te pare". Sve je to dobro za kupce svih tih vozila.

Podeli ovaj post


Link to post

I dalje bih pre kupio Rav4 prve generacije nego li ijedan drugi... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Novi RAV4 zakazao na testu sudara sa malim preklapanjem

 

Test sigurnosti pri čeonom sudaru sa takozvanim malim prepustom, koji je nedavno uveo američki Insititut za bezbednost na putevima, postao je prava noćna mora za proizvođače automobila. Na njemu su pala mnoga velika imena auto-industrije, a poslednji u nizu je novi RAV4.

 

168382736851e06b6bbf764554271131_640x36085.jpg

Od sredine 2012. godine američki Institut za bezbednost na putevima (Insurance Institute for Highway Safety – IIHS) sprovodi novu vrstu frontalnih test-sudara, koja je otkrila konstruktivne nedostatke kod većine modela mnogih poznatih proizvođača automobila.

 

Da podsetimo, reč je o testu u kom automobil čeono udara u čvrstu prepreku pri brzini od 64 km/h. Kontaktna površina iznosi samo 25 odsto površine prednjeg dela vozila, na vozačevoj strani, za razliku od ranijih testova kod kojih je iznosila 40 %.

 

Rezultati testa svrstavaju automobile u tri kategorije - one koji su zadovoljili, zatim one čiji je rezultat bio prihvatiljvi i, na kraju, one čije su se bezbednosne karakteristike pokazale kao loše.

 

IIHS je testu malog preklapanja nedavno podvrgao i novi RAV4. Rezultati nije bio zadovoljavajući, pa je nova generacija Toyotinog SUV automobila ocenjena od strane IIHS-a kao "loša".

 

Pogledajte video snimak testa Toyote RAV4:

 

http://youtu.be/jRo-ZO8eXo8

 

RAV4 pokazao je konstruktivne slabosti koje su prethodno otkrivene i kod nekih automobila premijum proizvođača, poput Merceesa, BMW-a, Audija i Lexusa, a koje su karakteristične za ovaj test.

 

Reč je o tome da je stub upravljača nakon udara u značajnoj meri bio dislociran, dok je glava test-lutke koja simulira vozača, promašila vazdušni jastuk koji treba da je zaštiti od udara. U IIHS-u kažu da je pored toga i noga lutke završila zaglavljena u deformisanom metalu.

 

Rezltati testa predstavljaju malo iznenađenje, s obzirom da je reč o novom modelu koji je značajno unapređen u oblasti bezbednosti u odnosu na svog prethodnika i koji se dobro pokazao na drugim testovima IIHS-a.

 

Iako neki proizvođači automobila kritikuju ovaj test, navodeći da je scenario po kojem se izvodi neuobičajen u realnim uslovima, istraživanja u SAD su pokazala da se četvrtina svih smrtnih slučajeva u saobraćajnim nesrećama sa frontalnim sudarima dešava prilikom sudara gde dolazi do malog preklapanja površina. Takvi sudari dešavaju se najčešće na dvosmernim putevima.

 

Ipak, sve je više kompanija koje ovaj IIHS test koriste da bi unapredile bezbednost svojih vozila.

 

Preuzeto sa B92.net

Podeli ovaj post


Link to post

Vau!!! Eto "tople vode"! :blink: Sledeći potez - svi moraju imati bull bar-ove! Nakon toga - automobili postaju sve teži, povećava se koncentracija ugljen monoksida (dioksida), sumpora i ostalih štetnih hemijskih elemenata i jedinjenja!

Podeli ovaj post


Link to post

×