Jump to content
Yoyogi

Toyota: malo poznata vozila i delatnosti

Recommended Posts

Toyota "Aristo".

Stade ispred, prvi put vidim.

 

tcsaristo01.jpg

 

tcsaristo02.jpg

 

Ta kola su vec uveliko isla u prodaju u Americi kao Lexus (Luxury Exports to US).

Tek 2005. je Lexus postao i lokalna marka u Japanu, nastavak je ovog modela.

 

tcsaristo03.jpg

 

Na krivini, slika losa, kao da slikam nesto nelegalno :)

 

tcsaristo04.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Bas lici na Lexus GS

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota Avensis, Japan.

 

Onaj za koji nisam znao koji je (ispao je Ipsum) a vi ste ga prepoznali kao Avensis (sto u Evropi i jeste)::

 

tcsxx03.jpg

 

Danas mi stade ispred jedan koji se bas zove Avensis:

 

tcsavensis01.jpg

 

To su drugacija kola, osetno niza:

 

tcsavensis02.jpg

 

I bas pise Avensis:

 

tcsavensis03.jpg

 

Mrak, brzo je prosao, mislim da se vidi da je nizi :

 

tcsavensis04.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

To je Avensis wagon poslednje generacije, i to je cistokrvi Avensis.

 

Avensis Verso vise ne postoji u evropskoj ponudi, tu boje brani samo Verso, ali derivat izveden iz Corolle.

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota Vanguard. Verzija RAV4 za japansko trziste, produzena sasija i dosta opreme koja je standardna.

 

tcsvanguard01.jpg

 

 

tcsvanguard02.jpg

 

tcsvanguard03.jpg

 

Dosta retko ga vidjam, slika spreda sam nasao na netu.

 

tcsvanguard04.jpg

 

Trzisna pozicija mu je izmedju RAV4 i Klugera.

Podeli ovaj post


Link to post

On se i u Americi prodaje sa produzenim zadnjim delom sa 7 sedista, ima ih par u Srbiji, USA import..

 

U sustini, klasican Rav 4, osim sto dolazi sa benzinskim motorima velike zapremina.

Podeli ovaj post


Link to post

Nevezano za temu ali ako neko zna...

 

Ovo zaokruzeno smo na sajmu videli na nekoliko standova i misljenja su podeljenja, od punjaca acc do nezavisnog napajanja

 

post-1184-0-43080800-1366493210.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota S-800 izlozena u "Asakuma" restoranu uz Toyota Motomachi fabriku:

 

tcss80006.jpg

 

Isti taj, iz Toyota Automobile Museum:

 

tcss800100.jpg

 

tcss800101.jpg

 

Na videu pozadi idu snimci sa trka gde je ucestvovao. Kao da se samo trkama i bavio:

 

tcss800102.jpg

 

Krov se skida i staje u "korice" u prtljazniku:

 

tcss800103.jpg

 

Jes da spreda malo izgleda kao pitbull:

 

tcss800105.jpg

 

Prva slika, primerak (kazu da u svetu ima jos 320 komada) u restoranu, pitam sto su mu gume ispumpane. Kazu, 2005. kada su otvorili restoran, auto je donet cakum-pakum. Tek pre godinu dana su gosti poceli da primecuju da su gume izgublie vazduh. Kazu, pitali su klub vlasnika, gume ne smeju da se dirnu. Ko proba da ih napumpa ima samo da se raspadnu i auto padne na bandase. Od stajanja su izgubile elasticnost. Misle da ga podignu na klocne pa da se ne vidi da su gume ispumpane ali i to rizikuje da se gume raspadnu kada izgube tezinu na koju su se nakalemile 8 godina.

Podeli ovaj post


Link to post

U sustini, klasican Rav 4, osim sto dolazi sa benzinskim motorima velike zapremina.

 

Isto, isto, samo drugacije. Jos 7,000EUR skuplje da opravda drugaciji naziv modela koji se kao Vanguard prodaje samo u Japanu. Pazljiviji pogled na slike otkriva da su mu shavovi na drugim mestima (poklopac motora, na primer) nego RAV4.

 

The extended-length RAV4 is sold in Japan as the Toyota Vanguard, released on August 30, 2007. It is sold in five- and seven-passenger versions and slots between the regular RAV4 and Kluger. As it is often the case in Japan-only vehicles, the Vanguard comes loaded with high-tech gadgets, including steering-assisted stability control, keyless entry and satellite navigation. The Toyota Vanguard was facelifted in 2010.

Podeli ovaj post


Link to post

Kako Toyota Serbia kaze, ovo je RAV4:

 

tcsrav4reklama.jpg

 

I to je tacno to, RAV4.

 

Vidjen na ulici danas u Nagoya:

 

tcsrav4vanguard01.jpg

 

Sada moze bolje da se vidi da je Vanguard vece i duze vozilo:

 

tcsrav4vanguard02.jpg

 

Kako Toyota kaze, trzisno pozicioniran izmedju RAV4 i Klugera. Kluger, vidjen danas:

 

tcskluger02.jpg

 

Kluger je veci, kao Mitsubishi Chalenger ili skoro tako.

 

tcskluger03.jpg

 

Vozeci, video sam Subaru Forester, Mitsubishi Outlander, sa strane i sa 50m, sva ta kola izgledaju isto, treba koncentracija da se vide razlike.

Podeli ovaj post


Link to post

Da ne editujem, editor Foruma je uzasan, mora sve iz pocetka da se formatira.

 

Konkurencija RAV4 je narasla, svako voli da bude u tom rastucem segmentu trzista.

 

Zato i prepoznajem da ima nekoliko (a i vise) vozila koja su bas kao RAV4, tesko ih je i razlikovati.

 

Kao ovejani Toyotash, tu vidim konkurenciju, iskrenu, koju svaka dobra firma ocekuje i pozdravlja, sigurno i Toyota.

 

Da se vidimo "na crti" : prodaja, kvalitet, 4.5 miliona korisnika RAV4.

Podeli ovaj post


Link to post

Ovo sto si slikao je Rav4 prethodni model

Podeli ovaj post


Link to post

Duzina vozila je bitna, kako se otvaraju zadnja vrata.

RAV4 zadnji leptir pocinje odmah iza glavnog stakla, kod Vanguarda ima 20-ak cm.

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota "Coaster", mini autobus sa 26-30 sedista. Prisutan je po Aziji i u lokalu kao Hino Liesse II. (Hino je Toyota, samo za teska vozila).

 

tcssanagebus01.jpg

 

Ovde je u vlasnistvu onsena (banje) Sanage u Toyota City i sluzi kao besplatan shuttle od znacajnijih mesta to onsena.

 

tcssanagebus02.jpg

 

Sta mu znaci majmun naslikan u vodi? Majmuni (makaki) u Japanu obozavaju onsene. Na -10C zimi u planini, sta ce nego u toplu vodu?

 

tcssanagebus03.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota "Origin", retro baziran na danasnjem Toyota Progress a da podseti na nekadasnji Toyopet Crown.

 

 

tcsorigin01.jpg

 

Bila je na prodaju samo u Japanu, samo godine 2000-te, za 70K EUR.

 

tcsorigin03.jpg

 

"Samoubilacka" zadnja vrata, otvaraju se u opasnom smeru. To je i na Ficama (Z-750) promenjeno 1968. u sklopu evropskih standarda.

 

tcsorigin01.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota "Sai" proizvodjena od oktobra 2009. do oktobra 2011. Nikad cuo, prvi put je danas vidim (dok vozim bicikl).

 

tcstoyotasai01.jpg

 

Toyotin "flop", prodavan u Americi kao Lexus HS. Proizvodnja i prodaja prekinuta zbog brojnih primedbi kupaca.

 

tcstoyotasai02.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota Celsior. Luksuzna limuzina, konkurencija BMW 735i ili Mercedes 420 SE.

 

tcscelsior01.jpg

 

Ova, druga generacija, je proizvodjena od 1997 do 2000. i bla je najluksuznije sto Toyota pravi. U Americi je bila Lexus LS400

 

tcscelsior02.jpg

 

Lexus je kao marka u Japan uveden tek 2006. i do tada je Celsior bila vrhunac u luksuzu.

 

tcscelsior03.jpg

 

tcscelsior04.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Century je Toyotin Rolls Royce, to je van opsteg trzista. Postovao sam to (post #94 na ovom topiku) , licno slikao, ne trebaju mi tvoji linkovi sa neta. To vozi Emperora i za specijalne prilike, vencanja, drzavnici, to javnost ne kupuje, samo organizacije i ustanove.

 

U smislu Lexus koji svako ko ima para moze da kupi, ovaj Celsior je bilo najluksuznije sto Toyota pravi.

Podeli ovaj post


Link to post

Posto se drzimo svega po P.S. kao pravi Japanci, onda ipak jeste da je Century najluksuznija Toyota koju mozes serijski kupiti, to sto je skupa kao otrov i ima takvu klijentelu, to je vec druga stvar.

 

Bitno je da je serijski model, a ne posebna prerada poput Century Royal.

Podeli ovaj post


Link to post

Da, kao sto je kao Titov Mercedes sa 6-oro vrata mogao da se kupi.

Koliko je privatnih lica to kupovalo?

 

Bukvalno tako bi izgledalo privatno lice u Japanu da vozi licni Century, groteskno kao da vozi taj Titov Mercedes.

Podeli ovaj post


Link to post

×