Yoyogi 0 Napisano April 18, 2013 Toyota "Aristo". Stade ispred, prvi put vidim. Ta kola su vec uveliko isla u prodaju u Americi kao Lexus (Luxury Exports to US). Tek 2005. je Lexus postao i lokalna marka u Japanu, nastavak je ovog modela. Na krivini, slika losa, kao da slikam nesto nelegalno Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 19, 2013 Toyota Avensis, Japan. Onaj za koji nisam znao koji je (ispao je Ipsum) a vi ste ga prepoznali kao Avensis (sto u Evropi i jeste):: Danas mi stade ispred jedan koji se bas zove Avensis: To su drugacija kola, osetno niza: I bas pise Avensis: Mrak, brzo je prosao, mislim da se vidi da je nizi : Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano April 19, 2013 To je Avensis wagon poslednje generacije, i to je cistokrvi Avensis. Avensis Verso vise ne postoji u evropskoj ponudi, tu boje brani samo Verso, ali derivat izveden iz Corolle. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 20, 2013 Toyota Vanguard. Verzija RAV4 za japansko trziste, produzena sasija i dosta opreme koja je standardna. Dosta retko ga vidjam, slika spreda sam nasao na netu. Trzisna pozicija mu je izmedju RAV4 i Klugera. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano April 20, 2013 On se i u Americi prodaje sa produzenim zadnjim delom sa 7 sedista, ima ih par u Srbiji, USA import.. U sustini, klasican Rav 4, osim sto dolazi sa benzinskim motorima velike zapremina. Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano April 20, 2013 Nevezano za temu ali ako neko zna... Ovo zaokruzeno smo na sajmu videli na nekoliko standova i misljenja su podeljenja, od punjaca acc do nezavisnog napajanja Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 21, 2013 Toyota S-800 izlozena u "Asakuma" restoranu uz Toyota Motomachi fabriku: Isti taj, iz Toyota Automobile Museum: Na videu pozadi idu snimci sa trka gde je ucestvovao. Kao da se samo trkama i bavio: Krov se skida i staje u "korice" u prtljazniku: Jes da spreda malo izgleda kao pitbull: Prva slika, primerak (kazu da u svetu ima jos 320 komada) u restoranu, pitam sto su mu gume ispumpane. Kazu, 2005. kada su otvorili restoran, auto je donet cakum-pakum. Tek pre godinu dana su gosti poceli da primecuju da su gume izgublie vazduh. Kazu, pitali su klub vlasnika, gume ne smeju da se dirnu. Ko proba da ih napumpa ima samo da se raspadnu i auto padne na bandase. Od stajanja su izgubile elasticnost. Misle da ga podignu na klocne pa da se ne vidi da su gume ispumpane ali i to rizikuje da se gume raspadnu kada izgube tezinu na koju su se nakalemile 8 godina. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 21, 2013 U sustini, klasican Rav 4, osim sto dolazi sa benzinskim motorima velike zapremina. Isto, isto, samo drugacije. Jos 7,000EUR skuplje da opravda drugaciji naziv modela koji se kao Vanguard prodaje samo u Japanu. Pazljiviji pogled na slike otkriva da su mu shavovi na drugim mestima (poklopac motora, na primer) nego RAV4. The extended-length RAV4 is sold in Japan as the Toyota Vanguard, released on August 30, 2007. It is sold in five- and seven-passenger versions and slots between the regular RAV4 and Kluger. As it is often the case in Japan-only vehicles, the Vanguard comes loaded with high-tech gadgets, including steering-assisted stability control, keyless entry and satellite navigation. The Toyota Vanguard was facelifted in 2010. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 21, 2013 Kako Toyota Serbia kaze, ovo je RAV4: I to je tacno to, RAV4. Vidjen na ulici danas u Nagoya: Sada moze bolje da se vidi da je Vanguard vece i duze vozilo: Kako Toyota kaze, trzisno pozicioniran izmedju RAV4 i Klugera. Kluger, vidjen danas: Kluger je veci, kao Mitsubishi Chalenger ili skoro tako. Vozeci, video sam Subaru Forester, Mitsubishi Outlander, sa strane i sa 50m, sva ta kola izgledaju isto, treba koncentracija da se vide razlike. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 21, 2013 Da ne editujem, editor Foruma je uzasan, mora sve iz pocetka da se formatira. Konkurencija RAV4 je narasla, svako voli da bude u tom rastucem segmentu trzista. Zato i prepoznajem da ima nekoliko (a i vise) vozila koja su bas kao RAV4, tesko ih je i razlikovati. Kao ovejani Toyotash, tu vidim konkurenciju, iskrenu, koju svaka dobra firma ocekuje i pozdravlja, sigurno i Toyota. Da se vidimo "na crti" : prodaja, kvalitet, 4.5 miliona korisnika RAV4. Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano April 22, 2013 Ovo sto si slikao je Rav4 prethodni model Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 22, 2013 Duzina vozila je bitna, kako se otvaraju zadnja vrata. RAV4 zadnji leptir pocinje odmah iza glavnog stakla, kod Vanguarda ima 20-ak cm. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 24, 2013 Toyota "Coaster", mini autobus sa 26-30 sedista. Prisutan je po Aziji i u lokalu kao Hino Liesse II. (Hino je Toyota, samo za teska vozila). Ovde je u vlasnistvu onsena (banje) Sanage u Toyota City i sluzi kao besplatan shuttle od znacajnijih mesta to onsena. Sta mu znaci majmun naslikan u vodi? Majmuni (makaki) u Japanu obozavaju onsene. Na -10C zimi u planini, sta ce nego u toplu vodu? Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano April 29, 2013 Toyota "Origin", retro baziran na danasnjem Toyota Progress a da podseti na nekadasnji Toyopet Crown. Bila je na prodaju samo u Japanu, samo godine 2000-te, za 70K EUR. "Samoubilacka" zadnja vrata, otvaraju se u opasnom smeru. To je i na Ficama (Z-750) promenjeno 1968. u sklopu evropskih standarda. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano Maj 4, 2013 Toyota "Sai" proizvodjena od oktobra 2009. do oktobra 2011. Nikad cuo, prvi put je danas vidim (dok vozim bicikl). Toyotin "flop", prodavan u Americi kao Lexus HS. Proizvodnja i prodaja prekinuta zbog brojnih primedbi kupaca. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano Maj 22, 2013 Toyota Celsior. Luksuzna limuzina, konkurencija BMW 735i ili Mercedes 420 SE. Ova, druga generacija, je proizvodjena od 1997 do 2000. i bla je najluksuznije sto Toyota pravi. U Americi je bila Lexus LS400 Lexus je kao marka u Japan uveden tek 2006. i do tada je Celsior bila vrhunac u luksuzu. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Maj 22, 2013 Nije, Century je iznad njega, LS400/Celsior je prica od 1989. iako zaceta 10 godina ranije, a Century je isto serijski Toyotin model, ali mnogo stariji.. http://www.triodriver.com/jdm-legende/toyota-century-i-v12-motor-1gzfe/ Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano Maj 22, 2013 Century je Toyotin Rolls Royce, to je van opsteg trzista. Postovao sam to (post #94 na ovom topiku) , licno slikao, ne trebaju mi tvoji linkovi sa neta. To vozi Emperora i za specijalne prilike, vencanja, drzavnici, to javnost ne kupuje, samo organizacije i ustanove. U smislu Lexus koji svako ko ima para moze da kupi, ovaj Celsior je bilo najluksuznije sto Toyota pravi. Podeli ovaj post Link to post
TRIO_driver 2 Napisano Maj 23, 2013 Posto se drzimo svega po P.S. kao pravi Japanci, onda ipak jeste da je Century najluksuznija Toyota koju mozes serijski kupiti, to sto je skupa kao otrov i ima takvu klijentelu, to je vec druga stvar. Bitno je da je serijski model, a ne posebna prerada poput Century Royal. Podeli ovaj post Link to post
Yoyogi 0 Napisano Maj 23, 2013 Da, kao sto je kao Titov Mercedes sa 6-oro vrata mogao da se kupi. Koliko je privatnih lica to kupovalo? Bukvalno tako bi izgledalo privatno lice u Japanu da vozi licni Century, groteskno kao da vozi taj Titov Mercedes. Podeli ovaj post Link to post