Jump to content
TcS.Bot

Toyota GT 86 varijacije

Recommended Posts

Toyota GT 86 dobija verziju sa više snage

4 Dec, 2011

 

 

toyota_gt_86_supercharged.jpg

 

 

 

Novi Toyotin sportski kupe GT 86 je tek predstavljen javnosti na Salonu automobila u Tokiju, a japanski stručnjaci već rade na snažnijoj varijanti ovog automobila.

 

Kupe čiji je motor potpomognut kompresorom već testira Toyotin takmičarski ogranak. TRD već godinama vlasnicima Toyotinih automobila nudi mogućnost poboljšanja performansi uz pomoć kompresora, pa bi implementacija jednog u novi GT 86 bio jednostavan i vrlo efikasan način podizanja performansi automobila koji trenutno ima 200KS.

 

Razlog zbog koga se Toyota odlučila za kompresor umesto turbine je turbo rupa koja kvari osećaj pri vožnji automobila potpomognutih turbo punjačem.

 

Sa koliko će snage raspolagati Toyota GT 86 sa kompresorom nije poznato. U Toyoti su ranije izjavljivali da GT 86 bez problema može da podnese rast snage od 50KS bez ikakvih promena na njenoj šasiji. To bi značilo da će varijanta ovog kupea sa kompresorom na raspolaganju imati oko 250KS.

 

 

 

 

Izvor: Automotoportal.hr

Podeli ovaj post


Link to post

ocigledno u Toyoti nisu culi za twinscroll turbine, pa ugradjuju kompresor da bi izbegli turbo rupu al dobro bice interesantno 2.0 ~ 250ks RWD :D

Podeli ovaj post


Link to post

"U Toyoti smatraju kako su automobili opremljeni pogonom na svim kotačima i turbo motorima dosadni za vožnju pa nemaju namjeru takvo što priuštiti vlasnicima novog kupea GT 86"

Podeli ovaj post


Link to post

Kaze da je slichan osecaj u voznji kao sa AE86, shto je dobro, zar ne!? :)

 

Podeli ovaj post


Link to post

TRD Toyota GT86

14 Jan, 2012

 

 

 

TRD_Toyota_86_11.jpg

 

 

 

TRD (Toyota Racing Development) na Tokyo Auto Salonu predstavlja svoj paket za modifikaciju nove Toyote 86 (u Evropi kao Toyota GT 86).

 

TRD paket u ovom slučaju između ostalog sadrži novi aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), novi poklopac rezervoara za gorivo, set crnih alu točkova od 18 inča, sportska sedišta, dugme za start motora, modifikovano ogibljenje, novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i jači kočioni sistem sa šestoklipnim kočionim kleštima napred i četvoroklipnim pozadi.

 

 

TRD_Toyota_86_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

TOMS Toyota 86

13 Feb, 2012

 

 

 

 

tomstoyota86.jpg

 

 

 

 

 

Japanski tjuneri nastavljaju sa doradama nove Toyote 86 (u Evropi kao Toyota GT), a poslednji koji je najavio modifikovanu verziju ovog kupea je TOMS.

 

TOMS Toyota 86 se ističe izmenjenim prednjim delom sa spojlerom od ugljeničnih vlakana, pragovima, novim zadnjim branikom, kompletom novih točkova, novim oprugama i sportskim izduvnim sistemom.

 

Eventualno pojačanje motora se u vesti ne pominje.

 

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Stiže i Toyota GT86 Cabrio

 

Toyota%20GT86%20Cabrio.jpg

 

Dugo najavljivani Toyotin sportski kupe GT 86 sa zadnjim pogonom (razvijen u saradnji sa Subaruom) je konačno predstavljen krajem prošle godine na Salonu u Tokiju, a videće ga i posetioci predstojećeg Salona u Ženevi.

Sem kao kupe, GT 86 će se pojaviti i u kabrio verziji, što su iz Toyote i potvrdili za nemački Auto Bild. Ipak, za sada nije poznato kada će tačno GT 86 kabrio stići na tržište. Do tada, evo i jednog rendera mogućeg izgleda ovog automobila.

Podsećanja radi, GT 86 je dugačak 4240 mm, širina iznosi 1775 mm, međuosovinsko rastojanje je 2570 mm, trag točkova 1520 mm (napred) i 1540 mm (pozadi), točkovi su od 17 ili 18 inča, dok je za pogon zadužen 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 147 kW/200KS i 205 Nm obrtnog momenta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

 

Render: Autobild.de

Podeli ovaj post


Link to post

Wald International Toyota GT 86

 

24 Jul, 2012

wald%20gt%2086%201.jpg

 

Japanski tjuner Wald International je objavio nekoliko slika svog novog paketa za Toyotu 86 (u Evropi Toyota GT 86, u Severnoj Americi Scion FR-S).

Paket podrazumeva aero body kit (izmenjeni prednji branik, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), set novih točkova, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i modifikovano ogibljenje.

 

wald%20gt%2086%2011.jpg

 

Više detalja (i cena) će biti saopšteno naknadno.

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota priprema GT86 za nekoliko takmičenja

 

24 Avg, 2012

 

 

Toyota%20GT86%20CS%20V3%201.jpg

 

 

Toyota Motorsport predstavlja trkačku verziju GT86 modela, koji nosi ime CS-V3 i pripremljen je za VLN seriju trka izdržljivosti.

Automobil je pripremljen kako bi timovima omogućio jednostavno i jeftino takmičenje sa malim troškovima održavanja. Trkački model je baziran na drumskom modelu, koji je zahvaljujući vrhunskim kočnicama, sportskom ogibljenju i izduvnom sistemu, kao i manjoj masi postao prava zabavna jurilica.

 

 

Toyota%20GT86%20CS%20V3%2011.jpg

 

 

Motor u trkačkom modelu nije menjan u odnosu na drumsku verziju, što znači da 2,0 litarski motor razvija 200 konjskih snaga. Osim ovog modela namenjenog VLN seriji, Toyota razmišlja da pripremi automobil i za kup takmičenja.

Narudžbine za CS-V3 su otvorene, a cena pripremljenog modela iznosi 38.500 evra bez poreza.

 

 

 

 

 

 

Izvor: Automoto-portal.hr

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota GT 86 TRD u Parizu

 

18 Sep, 2012

 

 

 

toyota%20gt86%204.jpg

 

Još jedan zanimljiv Toyotin automobil na Salonu u Parizu biće i kupe GT 86 TRD (Toyota Racing Development).

 

toyota%20gt86%20401.jpg

 

toyota%20gt%2086%20trd.jpg

 

Ovaj GT 86 je Toyota već predstavila početkom ove godine u Japanu, a radi se u stvari o paketu za modifikaciju koji između ostalog sadrži novi aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), set crnih alu točkova od 18 inča, sportska sedišta, modifikovano ogibljenje, crvena kočiona klešta, kao i novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi.

 

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota GT 86 Cabrio na proleće sledeće godine

 

26 Nov, 2012

 

 

90449-toyota%20gt86%20cabrio.jpg

 

Kako tvrde pojedini izvori, cabrio verzija Toyote GT 86 biće gotova veoma brzo. Navodno bi premijeru trebalo da ima već na Salonu automobila u Ženevi sledećeg proleća.

 

Inženjeri su se navodno odlučili za meki sklopivi krov kako bi sveli težinu vozila na minimum. GT 86 Cabrio neće imati ni zadnja sedišta koja bi ionako bila nepraktična.

 

Snaga motora će najverovatnije ostati ista pa će 2,0 litarski boxer agregat i dalje razvijati 200KS. Znaimljivo je napomenuti da su Toyota GT 86 i Subaru BRZ od početka dizajnirani kako bi bili pretvoreni u cabrio verzije. Izmene u konstrukciji zato neće biti velike, a oba modela će proizvoditi isto postrojenje u Japanu.

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: Index.hr

Podeli ovaj post


Link to post

Barracuda Toyota GT 86

 

29 Nov, 2012

 

Barracuda%20Toyota%20GT%2086%201.jpg

 

Švajcarski Barracuda Racing Wheels je za Toyotu GT 86 ponudio nekoliko kompleta alu točkova od 18, 19 ili 20 inča.

 

20-inčni točkovi (8x20 napred i 9x20 pozadi) dolaze sa gumama 225/30R20, a tu su i Tzunamee točkovi od 18 i 19 inča (u pet boja).

 

Barracuda%20Toyota%20GT%2086%2011.jpg

 

Sem novih točkova, Barracuda Racing Wheels za Toyotu GT 86 nudi i veliki zadnji spojler, ali se cena u vesti ne pominje.

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

O boze koje ruzne felne strasno, ne treba GT86 stajling nego tuning vise konja izgleda dobro ovako

Podeli ovaj post


Link to post

Felge ko felge mu ne stoje loše čak ali onda serijski diskovi nutra ko neke buhice su mi katastrofa :-X Ako su ovo 20cola, 18 bi možda bolje sjelo 8) Spojler je priča za sebe. Djeluje ko ručka za guranje kolica ali ne napravljen za GT86 već uzet s nekog drugog modela pa je dorađen samo ovaj donji dio za dosjed jer je pre širok ;D A i što kolega mahatma kaže, druge (tamne) zadnje lampe bi mu bolje sjele IMHO.

Podeli ovaj post


Link to post

ovaj je i spusten 100% ali zbog performansi koje mu fale je pozeljno da se auto samo sputsi, a da ostane na 17" ;)

Da naravno tamnije stopke, pored ovih felni nisam ni primetio njih :D

Podeli ovaj post


Link to post

TMG GT86 kup za VLN seriju

 

10 Dec, 2012 - 07:25 Sport Komentari (0) comm.jpg English

Toyota%20GT86%20CS-V3.jpg

 

TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) sa velikim uzbuđenjem najavljuje novo takmičenje u motosportu za 2013, bazirano na TMG GT86 CS-V3 trkačkom automobilu.

TMG GT86 kup će se održati u okviru popularne VLN serije na Nirburgringu, a ekskluzivno je rezervisan za takmičare sa GT86 CS-V3 automobilom. On nudi atraktivne novčane nagrade, kao i uzbuđenje takmičenja na legendarnoj „Nordschleife“ stazi.

GT86 CS-V3 je već dokazani pobednik na VLN takmičenjima, a ovogodišnji prototip je prešao više od 7,000 km na stazi, savršeno pouzdano i uz minimalan utrošak rezervnih delova.

VLN trke obično privuku više od 200 učesnika, a TMG GT86 kup će imati status zasebne kategorije u okviru postojeće strukture šampionata, što je dobro jer je deo dobro ustanovljene organizacije.

Zajedno sa svojim partnerom IKmedia, TMG će na licu mesta obezbediti servis sa rezervnim delovima, uz posebne uslove za učesnike. Takođe, organizacioni deo TMG GT86 kupa će se nalaziti u Nirburgringu.

Atraktivne novčane nagrade i dobri prethodni rezultati, uz GT86 CS-V3 automobil koji je dostupan već za 38,500 € bez poreza (45,815 € uključujući nemački PDV), omogućavaju učestvovanje na jednom od vodećih evropskih takmičenja sa veoma malim troškovima.

Bez obzira što to nije deo kalendara TMG GT86 kupa, ovaj automobil može da se takmiči na trci 24 časa Nirburginga u V3 klasi, gde je prototip GT86 CS-V3 i pobedio prošle godine.

Yoshiaki Kinoshita, predsednik TMG: „Ovo je uzbudljiva vest za TMG i sve zaljubljenike u trke izdržljivosti. Zahvaljujem se VLN organizaciji, Toyoti Motor Europe i IK Media na njihovoj podršci i pomoći na stvaraju novog TMG GT86 kupa. Biće fantastično gledati nekoliko GT86 CS-V3 trkačkih automobila kako se takmiče jedan protiv drugog na ovako renomiranom šampionatu i na stazi kao što je Nirburgring. Veoma smo ponosni na GT86 CS-V3 kao pouzdan i brz trkački automobil, pa očekujem oštru borbu i odličnu trkačku atmosferu sledeće sezone.“

VLN kalendar za 2013. će tek biti objavljen, mada tradicionalno ova serija ima 10 trka i traje od marta do oktobra.

TMG GT86 CS-V3 specifikacije:

Dimenzije

4.240 mm x 1.775 mm x 1.275 mm (dužina x širina x visina)

Međuosovinsko rastojanje 2.570 m

Cena

38.500 € bez poreza (45.815 € uključujući nemački PDV)

Motor

Serijski 2.0 litarski bokser

Četiri cilindra, direktno ubrizgavanje

Maks. snaga

200 KS / ~ 7.000 o/min

Maks. obrtni moment

205 Nm

Menjač

Serijski ručni menjač sa šest brzina

Pogon na zadnje točkove

Ogibljenje

Motorsport set ogibljenja

Kočnice

Prednje disk kočnice (ventilisane), zadnje disk kočnice

Trkački paknovi

Opleteni (širmovani) kočioni vodovi

Dodatno hlađenje kočnica

Gume/naplaci

Trkačke slik gume 17 inča

Aluminijumski naplaci; 17 inča

Bezbednost

Sertifikovani kavez

Trkačka sedišta

Sigurnosni pojas sa vezivanjem u šest tačaka

Elektronski sistem za gašenje požara

Elektronski glavni prekidač sistema

Ostalo

Optimizovana težina

Trkački upravljač

Trkačko odmorište za nogu

Bezbednosna mreža na prozoru

Brzo otvaranje haube, napred i pozadi

PR Toyota

Podeli ovaj post


Link to post

Wald International paket za Toyotu GT86

 

17 Dec, 2012

 

wald%20gt86%201.jpg

 

Japanski Wald International je u julu ove godine već predstavio svoj tjuning paket za Toyotu 86 (u Evropi Toyota GT 86, u Severnoj Americi Scion FR-S), a sada je najavio još agresivniji kit koji će promovisati sledećeg meseca na Tokyo Auto Salonu tjunera.

 

wald%20gt86%2011.jpg

 

Paket podrazumeva aero body kit (izmenjeni prednji branik, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler, nova hauba, proširenja zadnjih blatobrana), set novih petokrakih točkova, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i modifikovano ogibljenje.

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

TMG GT86 CS-V3

 

Evo i detaljnih fotografija.

 

TMG GT86 CS-V3 trkački automobil, dostupan od €45,815 uključujući nemački VAT.

 

 

46155_521835797849708_1702833221_n.jpg

 

63606_521835767849711_64376930_n.jpg

 

543455_521835774516377_1020753224_n.jpg

 

385316_521835791183042_998738639_n.jpg

 

407804_521835801183041_88706333_n.jpg

 

385330_521835824516372_1679848356_n.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Pa da, za trkacki. "Normalan" je jeftiniji, postovali smo ranije. Direktno iz Toyota Head Office, Toyota City:

 

tcsgt8601.jpg

 

tcsgt8602.jpg

 

Seo sam u njega:

 

tcsgt8604.jpg

 

tcsgt8605.jpg

 

Cena je na panou. 29,000EUR za ovakav:

 

tcsgt8603.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

×