Jump to content
TcS.Bot

Toyota GT 86 varijacije

Recommended Posts

Uhhh, odlicno izgleda u ovoj boji a i svidja mi se manuelni menjac :) .Ti seo a mi ga svi izvozali ovde i to odavno, verziju sa automatskim menjacem. :wub:

Ova prva "klot" verzija motora, na zalost, ide slabije od moje Celice TS (2003).

Podeli ovaj post


Link to post

Ako sledeca verzija GT86 bude jacha koliko je i Celica TS (192ks) jacha od "obichne" sa 143ks...bice to cool :)

Podeli ovaj post


Link to post

Neki su podigli snagu GT86 na mnogo više od toga.

 

Za sada to nije iz Toyote.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Ti seo a mi ga svi izvozali ovde i to odavno, verziju sa automatskim menjacem.

Ova prva "klot" verzija motora, na zalost, ide slabije od moje Celice TS (2003).

 

Dobro, vi izvozali, ja nisam. Da mi treba, on je 40% cene LC, vec bi mi stajao pred vratima. Ovako, samo ga gledam kada postujete slike.

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam to napisao da bi te uvredio, vec samo kao info. A internih finansijskih mogucnosti se u principu ovde ne doticemo. Svako prema svom dzepu, ukusu i potrebama. Cenim i postujem svakog, bez obzira da li poseduje LC poslednje generacije ili Corollu E10 iz '66-te.

Podeli ovaj post


Link to post

Ocigledno ne razumemo taj balpanski mentalitet...

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam to napisao da bi te uvredio, vec samo kao info. A internih finansijskih mogucnosti se u principu ovde ne doticemo. Svako prema svom dzepu, ukusu i potrebama. Cenim i postujem svakog, bez obzira da li poseduje LC poslednje generacije ili Corollu E10 iz '66-te.

 

Slazem se...

Podeli ovaj post


Link to post

Takođe saglasan.

 

TcS do sada nije niti će u buduće ljude deliti prema tome šta voze.

Samo se niste razumeli, zato i jesu neuporedivo bolja druženja uživo na skupovima nego piskaranje putem foruma (uvek se desi da neko nekoga pogrešno protumači).

 

Evo nas na stazi, malo smo se družili sa Lexusom IS250, novim Lexusom GS450h i 3xGT86.

 

ps: Neki su imali prilike da voze i manuelca (jedan od tri GT86 je bio sa manuelnim menjačem). Vladimir i ja bacasmo novčić sa kolegama za manuelni GT86 ali bi "pismo" i mi onda dobismo GT86 automatik. :(

 

http://www.youtube.com/watch?v=ij4jL_UXFzw

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota 86 TRD Griffon, TOM’S N086V i Modellista Toyota 86

 

 

 

trd%2086%201.jpg

 

Sem već pomenutih verzija Toyote 86 (GRMN Sports FR Concept Platinum i Toyota Original Accessory 86xStyle Cb), na 2013 Tokyo Auto Salonu tjunera pažnju privlači još nekoliko modifikovanih verzija Toyote 86 (u Evropi kao GT86).

 

To su Toyota 86 TRD Griffon Concept, TOM’S N086V Concept i Modellista Toyota 86 Concept.

 

TRD (Toyota Racing Development) 86 Griffon Concept se pre svega ističe delovima od ugljeničnih vlakana (branici, hauba, vrata, poklopac prtljažnika, zadnji spojler) pa je težina automobila smanjena na 1034 kg (što je 227 kg manje od standardnog modela).

 

trd%2086%2011.jpg

 

To naravno nije sve, a deo paketa čine i proširenja blatobrana, točkovi od 18 inča, Brembo kočnice, nove opruge i amortizeri, TRD mehanički LSD, TRD sportska sedišta, Momo volan, dok 2,0 litarski motor ima 200KS i 205 Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem).

 

TOM’S N086V Concept i Modellista Toyota 86 Concept su još dve modifikovane verzije Toyote 86, a odlikuju se aero body kit-om, novim alu točkovima, doteranim enterijerom, sportski podešenim ogibljenjem i novim izduvnim sistemom.

 

toms%20n086v%20concept.jpg

 

toms%2086%2011.jpg

 

TOM’S N086V Concept je umesto 2,0 litarskog agregata dobio 3,5 litarski V6 motor koji je za ovu priliku pojačan na 400kS i 450 Nm.

modellista%20toyota%2086%20concept.jpg

 

modellista%2086%2011.jpg

 

 

 

 

modellista%20toyota%2086%20concept.jpg

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam to napisao da bi te uvredio, vec samo kao info. A internih finansijskih mogucnosti se u principu ovde ne doticemo. Svako prema svom dzepu, ukusu i potrebama. Cenim i postujem svakog, bez obzira da li poseduje LC poslednje generacije ili Corollu E10 iz '66-te.

 

Info smo videli, ima post o tome, da je neko dao da se auto provoza i testira.

 

Meni je bilo receno "Ti seo a mi ga svi izvozali ovde i to odavno..."

 

kao da sam ja drkadzija koji skupi 5kg prospekata na sajmu (i pita za rok isporuke) za kola koja nema nameru da kupi.

 

Mozda me jezik izdaje ili je bilo nespretno sa tvoje strane ili mozda obe stvari odjednom.

 

Pa i da moje dete vidi tvoj post, pitalo bi - ako mu se svidja, sto nije auto odvezao kuci?

Podeli ovaj post


Link to post

"Stani malo na loptu" opusti se nema potrebe za tenzijom i nervozom

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota GT86, u svakodnevnici. Na parkingu u banji,danas:

 

tcsgt86onsen01.jpg

 

tcsgt86onsen02.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota GT86 TRD

 

9 Feb, 2013

 

 

toyota%20gt86%203.jpg

 

Toyota će u Velikoj Britaniji od 1. marta početi sa prodajom TRD verzije kupea GT86.

Na britanskom tržištu će se naći ograničena serija od 250 primeraka ove Toyote, a biće na raspolaganju sa 6-stepenim manuelnim ili automatskim menjačima, dok se izbor boja svodi na Pearl White ili GT86 Black boje.

 

93350-toyota%20gt86%2011.jpg

 

U TRD paketu su između ostalog 18-inčni TF6 alu točkovi, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku) i TRD ručica menjača.

 

93351-toyota%20gt86%20111.jpg

 

Verzija sa manuelnim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,7 sekundi i postiže najveću brzinu od 225 km/h, a sa automatikom do stotke stiže za 8,4 sekunde i može do maksimalnih 209 km/h.

Model sa manuelnim menjačem na britanskom tržištu košta 31.495 funti, dok sa automatikom ima cenu od 32.995 funti.

 

 

 

 

Izvor:Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Najtuzniji TRD upgrade nekog modela :(

Podeli ovaj post


Link to post

Zabraniti belu boju i bele shtopaljke zakonom!

Osim ako nije dostavno vozilo ;D

Podeli ovaj post


Link to post

Meni se svidja bas!!

 

Jbg, vi ste ocekivali da nije sminka, vec da TRD donosi snagu, sacekajte onda Subaru BRZ STI, on ce imati ovaj motor u turbo verziji sa 280 ks, isti kao u Foresteru novom i Imprezi novoj...

Podeli ovaj post


Link to post

naravno, ako Toyota Racing Development znaci stajling i mali aerodynamic paket onda skidam sve na cemu imam oznaku TRD, ocekivao sam bar hibrid od 250ks, al vidim da od toga nema nista :(

Podeli ovaj post


Link to post

Nadam sde da neces dugo ostati razocaran. Na tome se radi vec godinama. Postovao sam ranije, ne mogu da nadjem gde.

 

Toyota ERA-EV trkacki auto, potpuno elektricni:

 

tcsev01.jpg

 

Ovaj model je imao 165ks, verovatno znaju da li im treba vise. Sta su ovde nasli, ici ce i u nove modele:

 

tcsev02.jpg

 

Izgleda, hm, onako, dobro:

 

tcsev03.jpg

 

tcsev06.jpg

 

Unutrasnjost:

 

tcsev04.jpg

 

tcsev05.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

ne znam da li je do mene, ali ne vidim nijednu slicicu u tvom postu

Podeli ovaj post


Link to post

Pa dobro, shvatam, samo sam hteo da kazem da oni eksperimentisu pa i naprave vozilo i da to ide u pravcu koji javnost ocekuje. Cisto, ne verujem da ce rezultate da proguta neka fioka ili mrak.

Podeli ovaj post


Link to post

Subaru BRZ Spec-S

Litchfield%201.jpg

Britanski Litchfield se svojim tjuning paketom pobrinuo za pojačanje Subaruovog BRZ kupea koji u standardnoj, fabričkoj verziji raspolaže sa 200KS i 205 Nm obrtnog momenta.

 

Tačnije, Litchfield paket (Rotrex kompresor, interkuler...) podrazumeva pojačanje 2,0 litarskog motora za 84KS i 81 Nm (na 284KS i 286 Nm), po ceni od 3.495 funti.

 

Litchfield%20111.jpg

Rezultat je ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) smanjeno na samo 4,9 sekunde.

 

Litchfield%2011.jpg

Takođe, Litchfield za svoj Subaru BRZ Spec-S nudi i nove sportske opruge, sportski izduvni sistem, kao i jače kočnice i komplet novih TSW točkova.

Podeli ovaj post


Link to post

Subaru BRZ Premium Sport Edition

 

29 Okt, 2013

 

104873-subaru%20brz%201111.jpg

 

Subaru je ovih dana u Japanu promovisao BRZ Premium Sport Edition koji je u stvari serijska specijalna edicija nastala iz modela BRZ Premium Sport Package prikazanog početkom ove godine.

 

104870-subaru%20brz%201.jpg

 

Ukratko, novi Subaru BRZ Premium Sport Edition je dobio set crnih STI alu točkova od 17 inča, crne retrovizore, dvobojna kožna sedišta i volan, kožnu ručicu menjača i ručne kočnice, kao i aluminijumske pedale, srebrne akcente, alkantaru i detalje od ugljeničnih vlakana u enterijeru.

 

104872-subaru%20brz%20111.jpg

 

Ovaj BRZ će se prodavati samo u Japanu, i to od kraja ove godine po ceni od oko (preračunato) 22.600 evra.

 

104871-subaru%20brz%2011.jpg

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

WRC - Toyota razvija reli verziju GT86 sposobnu za takmičenje u WRC-u!

11 Nov, 2013

 

 

tmg_logo_color_complete.jpg

 

 

Automobil, poznatiji kao TMG GT86 CS-R3, biće razvijan prema R3 karakteristikama, sa bokser motorom od 2000 kubika, šestostepenim sekvencijalnim minjačem. Biće dostupan „privatnim timovima“ i pojedincima, a prve isporuke se očekuju 2015 godine.

 

Automobil će se praviti u nemačkom delu Toyote Motorsporta. Nico Ehlert, TMG-ov vođa tima je izjavio:

- Reli nikada nije izašao iz Toyote. To je naša „krv“ i iako nemamo svoj tim, veoma smo uzbuđeni što možemo objaviti razvoj našeg reli programa. Ovaj model obećava krajnje uzbudljiv automobil koji će biti vožen na reli stazama. Definitivno mogu reći da će biti „dramatičnih“ vožnji i biće to pravo uzbuđenje za sve vozače i vlasnike ovog modela...

 

Prošle godine Toyota je lansirala Yaris R1A, „uvodni“ automobil koji je na relijima u Japanu vozio čak i Toyotin predsednik, Akio Toyoda.

 

Sa novim TMG-om, Toyota ide korak dalje, verujemo i do konačnog povratka na reli staze kroz vlastiti tim.

 

 

 

 

Izvor: Automototrend.com.hr

Podeli ovaj post


Link to post

×