Jump to content
TcS.Bot

TOYOTA DAKAR 2013

Recommended Posts

 

Dakar Rally 2013: Overdrive Toyota happy with 2nd position of Lucio Alvarez.

 

 

130106_alvarez_01.jpg

 

 

The Argentinean duo of Lucio Alvarez and Ronnie Graue led the way in a superb second position, as Overdrive Racing Toyotas held second, 14th, 16th, 22nd and 29th positions after the opening 13km special stage of the 2013 Dakar Rally at Pisco in Peru on Saturday. The two Toyota Imperial South Africa Team Hiluxes of Giniel de Villiers and Duncan Vos were classified in seventh and 10th in the overall standings.

 

First blood in the world’s most famous off-road race fell to Spaniard Carlos Sainz and German co-driver Timo Gottschalk who posted a stage winning time of 7min 40sec in their Buggy to lead by eight seconds. Sainz’s Qatari team mate Nasser Saleh Al-Attiyah holds joint third overall with Frenchman Guerlain Chicherit, two seconds adrift of Overdrive’s Alvarez.

 

One-hundred and eighty-three motorcycles, 38 quads, 153 cars and 75 trucks left the ceremonial start in Lima and drove down the Pacific Coast Highway to the opening special stage around the bivouac in Pisco. Competitors had spent the previous three days attending registration, documentation and scrutineering checks at the Magdalena site in Lima.

 

"We were able to carry out a shakedown before the start to give the cars a final check over," said second-placed Alvarez. "This test allowed us to adjust the shock absorbers and solve a small problem with the electrics."

 

The Polish duo of Adam Malysz and Szymon Ruta - partnered by their respective co-drivers Rafal Marton and Laurent Lichtleuchter - held 14th and 29th positions after the short opening stage. Dutchman Peter van Merksteijn and Belgian co-driver Eddy Chevallier were classified in 16th overall.

 

Australian Geoff Olholm and co-driver Jonathon Aston held 22nd overall in the Cairns Coconut Resort-supported Toyota, but Venezuela’s Nunzio Coffaro lost around 24 minutes with technical problems and was classified at the rear of the field at the wheel of the Team Azimut Toyota with co-driver Daniel Meneses.

 

Overdrive Racing has received additional valuable support from sponsors Toyota Belgium, Mistral, Donaldson Filtration and Michelin.

 

The Overdrive Racing Toyota chassis were built in Belgium in conjunction with Toyota Motorsport South Africa and Hallspeed and are powered by the 4.6-litre V8 engine that conforms to the latest FIA regulations. Overdrive is based at Villers-le-Bouillet, near Huy, in Belgium.

 

130106_alvarez_02.jpg

 

130106_alvarez_03.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Rally Dakar 2013. - Toyota

 

U Južnoj Africi od strane Toyota Motorsporta izrađeno je osam Toyota Hilux Double Cab pickupova pod vodstvom Glyn Halla. Svih osam će sudjelovati na gotovo 9 000 kilometara 15- dnevne utrke dakar 2013 kroz Peru, Argentinu i Čile. 35. reli Dakar 2013 izazov je za čak 471 vozilo; u ekstremno teškim uvjetima natjecati će se 195 motocikala, 160 automobila, 76 kamiona i 40 quada. Među natjecateljima su zastupljene 53 nacionalnosti.

 

dakar01.jpg

 

A, zbog čega se popularna utrka i dalje naziva Dakar reli, kada njeno odredište nije Dakar, niti se održava na Afričkom kontinentu? pitanje je koje se često postavlja, a odgovor je jednostavan, iako nije logičan… Najdulja i najteža auto-moto utrka na svijetu, koja je prvi put održana 1979. kao Pariz-Dakar, tradicionalno je završavala na prelijepom tzv ružičastom jezeru (obojenom brojnim primjercima flaminga, čiji je dom Dakar). U Dakru, glavnom gradu Senegala, na zapadnoj obali Afrike, tijekom vremena je ovaj sportski događaj postao kultni i tradicionalan.

 

dakar-2013-karta.jpg

 

Iako se lokacija promijenila, te je primjerice reli 1992. završio u Cape Townu i prozvan Pariz-Le Cap…naziv nije prihvaćen, utrka se najčešće i najradije spominje kao "Dakar". Dakarski Reli je jedan od najvećih svjetskih sportskih događaja, a kako je iz političkih razloga premješten iz Afrike, u Južnoj Americi je dobio novu svježinu, novu publiku i važnosti.

 

Ove godine, održava se 35.dakarski reli, te je događaj u Južnu Ameriku već privukao 4,5 milijuna gledatelja. Brojna publika reli prati sa starta u Limi, Peru, pa kroz Argentinu do finisha utrke u Santiago, Čile gdje će se 20. Siječnja 2013. održati završna svečanost. Očekuje se da će televizijsko gledateljstvo premašiti milijardu gledatelja tijekom 200 sati televizijskog prijenosa 70 televizija, u 190 zemalja. Procjenjuje se da će ekonomski rezultat za sve tri zemlje domaćina biti 271 milijuna dolara.

 

dakar02.jpg

 

Najveći i najbrojniji Toyota teamovi su Belgijski Overdrive sa 6 Hiluxa te Južnoafrički Imperial Toyota sa 2 Hiluxa 4x4, preostala dva Južnoafrička Hiluxa 4x4s su primljena u ruke ekipa iz Australije i Venezuele.

 

Belgijski team Overdrive, jedan je od najbrojnijih teamova Dakra čiji je menadžer južnoafrička zvijezda Scott Abraham. Overdtive team broji 6 Hiluxa od čega su 4 pripremljena u Toyota Motorsport, team čini 80 članova, 6 kamiona, 2 prikolice, 10 vozila za podršku. Iz overdrive teama startaju Argentinac Lucio Alvarez i Ronnie Graue, Nizozemac Peter van Merksteijn i Eddy Chevailleur, zatim bivši svjetski prvak u skijaškim skokovima, četverostruki olimpijski pobjednik Adam Malysz uz Rafala Martona te poljak Szymon Ruta i francuz Laurent Lichtleuchter.

 

Overdrivu se pridružuje i posebno atraktivan inženjerski team Imperial Toyota sa svoja 2 Hiluxa 4x4. Ovaj je Top of Form OvajOvajteam ujedno novookrunjeni Južnoafrički off road prvak, nakon čega se odmah prihvatio napornog zadatka u pakiranju šest tona rezervnih dijelova i opreme.

 

dakar03.jpg

 

U vozilu s brojem 301 nalazi se Dakarski pobjednik iz 2009 Giniel de Villiers sa svojim njemačkim suvozačem Dirk von Zitzewitz, proslavljeni prošle godine ostvarivši impresivnu 3.poziciju na postolju U drugom Hiluxu s brojem 312. natjecati će se nedavno potvrđeni off road pobjednici Južne Afrike Duncan Vos i Rob Howie, team je u svom prvom pokušaju na Dakru 2012 ostvario 10. rezultat.

 

dakar04.jpg

 

Fanovi Toyote mogu pratiti vijesti o napretku Toyota Imperial teama na Twitteru @ Imperial_Toyota i na Facebook-u www.facebook.com/imperialtoyota.

Overdrive team može se pratiti na http://www.facebook....verdrive.Racing

 

 

 

 

Izvor: Automotovision.hr

Podeli ovaj post


Link to post

Ima tu jos nesto.

 

Kralj Paris - Dakar relija je bio Mitsubishi Pajero

Vidite ovaj link (scroll down, bio je favorit).

 

http://en.wikipedia....iki/Dakar_Rally

 

To i jeste glavna odlika Mitsubishi Pajero, brza voznja po pesku. Samo ime dolazi od pustinje u Juznoj Australiji (Adelaide je prestonica, tamo je bila i Mitsubishi fabrika) gde je Pajero razvijen, testiran i proizvodjen. Ta se pustinja zove Pajero.

(U Americi Pajero, znaci na spanskom "wanker", drkadzija, pa su mu ime promenili u "Montanero").

 

U Australiji, Pajero se nije proslavio na off-road i off-road publika ga nije nesto prihvatila, iako tamo ima puno peska.

 

Mitsubishi nije ni imao neko rough vozilo kao Toyota FJ42 (osim kopije Jeep Willys) da udje pod kozu onima kojima treba 4WD.

 

Danasnji razlog je - short wheel travel nedovoljan za 4WD koji treba u Australiji gde ima i stena i kamenja.

Slike raskrechenih 4WD na kamenju, Pajero tu nije mogao da se takmici.

 

 

Ova vest kao da kaze da je Toyota resila da se dokaze i na tom, nekada neprikosnovenom Mitsubishijevom carstvu.

Podeli ovaj post


Link to post

Nekadasnjem....zaboravljamo prethodne godine VW-a gde niko od spomenutih nije ni bio blizu vremena koje je VW napravio

Podeli ovaj post


Link to post

Pajero je za ceo svet.

 

Montero je za ona trzista, gde postoji veci broj ljudi spanskog govornog podrucja, jer Pajero ili Pahero kako oni citaju, znaci pezorativno seljacina.

 

U Japanu i skoro svim RHD trzistima nosi ime Shogun.

Podeli ovaj post


Link to post

Nikad cuo za "Shogun". Na kolima u Japanu stoji "Pajero".

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da je u redu da prijavimo i da Mitsubishi uradi "product recall" da bi im stavio nove znacke, po svim vozilima u Japanu.

Jer je neko nesto izgooglao.

Podeli ovaj post


Link to post

To je samo nerazumevanje izgooglanog.

 

"Shogun" je ime za britansko trziste, zato nikakvo cudo da je volan na desnoj strani.

 

Da ga nazovu "shogun" u Japanu, bilo bi popularno kao da se auto u Srbiji zove "Dahija". Nikada se nije tako zvao u Japanu.

 

Wikipedia netacno kaze da je Pajero dobio ime po nekom pampasu u Argentini - nije, to je ime pustinje u Juznoj Australiji, u Adelaide je bila fabrika gde se Pajero razvio i proizvodio.

 

Pa Argentina je zemlja spanskog govornog podrucja, oni bi vec znali da je Pajero na spanskom "drkadzija" i sigurno bi to ime izbegli.

 

 

Kada se ne zna pa se googla a onda izgooglano ne razume, lako je napraviti gresku. Wikipedia kaze ovako: "...Mitsubishi Montero (meaning "mountain hunter"[4]) in Spain, India, and the Americas (excepting Brazil), and as the Mitsubishi Shogun in the United Kingdom. In Japan, it was sold at a specific "

 

Kada se na brzinu procita ovo crveno, spoji se i ispadne da se Pajero i u Japanu zove "Shogun". To nije tacno,

 

Nekoliko stotina izgooglanih fotografija u necijem ranijem postu me je podsetilo da sam bio vlasnik Pajera GLS u Australiji.

Podeli ovaj post


Link to post

Evo jednog "Shoguna" danas ispred mene. Dva dana ih trazim, ovo je prvi koji sam video. Sta mu ono kaze pozadi?

 

tcspajero01.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyotini vozači drugi na Dakar reliju

 

22 Jan, 2013

toyota%20dakar.jpg

 

Giniel de Villiers i Dirk von Zitzewitz, vozači Toyote Hilux 4x4 u Toyota Imperial timu, su osvojili drugo mesto u ukupnom poretku na Dakar reliju, koji je završen u subotu popodne u Santjagu, Čile.

 

Na podijum najduže i najteže trke na svetu su stali drugu godinu za redom - prošle godine su osvojili treće mesto. Takođe, drugu godinu za redom su pobedili u T1.1 klasi za „kros-kantri“ vozila sa benzinskim motorom i pogonom na 4 točka.

 

Posle 14 etapa u Peruu, Argentini i Čileu, pređenih više od 4,000 km i dva prelaska Anda na visinama preko 4,000 metara, pobednici Dakara iz 2009. su završili trku 42 minuta posle branilaca titule Francuza Stephanea Peterhansela i Jeana Paul Cottreta u Miniju. Treći u ukupnom poretku za automobile su bili Rusi Leonid Novitskiy i Konstantin Zhiltsov u još jednom Miniju, koji su stigli na cilj 46 minuta posle De Villiersa i Von Zitzewitza.

 

Subotnju finalnu etapu od 128 kilometara između La Serene i Santjaga su osvojili Španac Nani Roma i njegov suvozač Francuz Michel Perin u Miniju, Argentinac Orlando Terranova i Portugalac Paulo Fiuza u BMW-u X3 i Argentinci Lucio Alvarez i Roland Graue u još jednom Toyota Hiluxu južnoafričke izrade. De Villiers i Von Zitzewitz su bili četvrti.

 

Ostala tri Toyota Hiluxa 4x4 napravljena u Hallspeed-u za Toyota Motosport su bila među 92 automobila koja su stigla na cilj, od 153 koliko je započelo reli 5. januara u Limi, Peru. Alvarez i Graue su klasifikovani kao 10, australijsko-britanski dvojac Geoffrey Olholm i Jonathan Aston su bili 11, dok su Poljaci Adam Malysz i Rafal Marton bili 15.

 

„Ovo je sjajan rezultat za Toyota Motosport, kao i za južnoafrički Toyota Imperial Team“, rekao je vođa tima Glyn Hall. „Sve ovo je postignuto bez značajnijih mehaničkih problema, što je dokaz legendarne izdržljivosti i pouzdanosti najprodavanijeg južnoafričkog pikapa.“

 

„Ovo je neverovatan uspeh Giniela, našeg počasnog Južnoafrikanca Dirka, kao i svakog člana našeg tima, zbog čijeg zalaganja i posvećenosti je i postignut ovako dobar rezultat. Osećam se privilegovano što sam menadžer ovoj sjajnog tima.“

 

 

 

 

Izvor: PR Toyota

Podeli ovaj post


Link to post

×