Jump to content
Vladimir Korać

Spark plug wire

Recommended Posts

Vlado čini mi se da sam na jednoj slici video da si MR-ku počastio SEIWA kablovima, pa me zanima kako su se pokazali. Prosle godine sam vozio celicu po nekom pljusku i uspeo sam da pokvasim kablove,spržili su se u narednih 3 dana i na svakih 2 minuta blinkala ček lampica i to sve neki bezveze kodovi.

Nudili su mi tada ovde u Nišu SEIWA kablove, ali mi burazer iz Japan auta u Beogradu poslao TESLA valjda čekoslovčka marka, zasad rade dobro ali čisto da čujem mišljenje i za SEIWU.

Za bosh-ove kablove mi tražili ovde 12.500(dvanaesthiljadapetstodinarai00/100) prepadoše me.

Podeli ovaj post


Link to post

SEIWA....ma cao

 

meni posle mesec dana konektori matirali na 3cem kablu sa obe strane, za ostala tri kabla za sad sljakaju ali nemam bas poverenje u njih

Podeli ovaj post


Link to post

Takođe se zajebah sa ovim kablovima. U principu rade, ali su užasno plastični i deluju mi jeftino.

Podeli ovaj post


Link to post

Po jeftinoći i kvalitetu - polovni u dobrom stanju, NGK, pa onda iz ličnog iskustva Bougicord (OEM za Carinu E, britanca) i vidim da ljudi hvale Beru, koji je OEM kod većeg broja proizvođača (Volvo, Ford,...). Drugi ja par čarapa što ljudi nemaju para, a pomenuti kablovi koštaju i pritom ih nije baš jednostavno nabaviti. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja sam 2008 godine SEIWA kablove platio 8600 dianra.

 

Za tu cenu svakako je moglo dosta bolje da se prodje, mogao sam naruciti sa ebay-a neke bolje kablove.

 

Ali ne mogu da kazem da su SEIWA losi, ne za cenu za koju sada mogu da se nabave...

 

Meni jos uvek sluze, cak imaju manju otpornost po jedinici duzine od OEM kablova.

 

 

Kod mene je novi tip kablova, koji pored kevlarskog provodnika imaju spiralnu NIT, spoljna debljina kablova 5mm.

Podeli ovaj post


Link to post

×