Jump to content
doorsy

Corolla 1.3 XL E90 - automatski sauh

Recommended Posts

E drugari 'vako, vec sam pomenuo u nekoj drugoj temi, dakle zeza me (verovatno jel sve drugo je ok) automatski sauh...

simptomi - prvo jutarnje paljenje kad je malko hladnije, naravno na benzin, motor upali iz prve ali potom pocinje da trese i trokira kao da radi na 3 klipa, pri tom obrtaji stalno padaju i tezi da se ugasi...moje kratkotrajno resenje - drzim nogu na gasu na nekih 2/2500rpm, on dimi ko lud i trokira dok odjednom posle minut dva kao da probije tu knedlu i upali sauh, tada ga prebacujem na plin i dalje sljaka normalno. Ako odmah prebacujem na plin ili ga palim na plinu taj problem izostaje.

Sta je radjeno - pomenuti majstor Gavra (stvarno dobar majstor) ocistio komplet karb letos i menjao neke delove (ne znam sta sve, nadao sam se da cu se resiti karburatora ranije pa nisam ni slusao hahah), radio ko lood, zamenjeni nedavno svi filteri, nastelovan na benzinu a zatim i na plinu i radio extra do ovog zaheba, stavljene Denso svecice (pri tom stare imale odlicno i ravnomerno sagorevanje), pregledani kapa, ruka i kablovi, sve ok...

Onda sam primetio da ona zelena poluga ispod same pecurke karburatora ne vraca uvek u isti polozaj kad odradi, (a to je valjda automatski sauh?) pa mislim da to pravi muku...i logicno mi je jer kad ne sljaka motor nema dobru smesu vazduha i benzina pa dimi i trokira, ili gresim?Klapna spricana wd-om, nista, pa dok ne odem kod Gavre, da li je neko imao slican problem i kako ga je resio?

Podeli ovaj post


Link to post

Meni su za servis automatskog sauha na 4A motoru trazili 120€...

...samo sam rekao FALA! :)

 

Ionako propisno grejes motor dok ne krenes (?), pa igraj se malo gasom... ;)

Podeli ovaj post


Link to post

dimitreye ti bas znas da utesis coveka :P

Ma fora je u tome sto hocu da sve lepo radi, takav sam, ako nesto zeza odma se nerviram jbg...a nije bas ni zdravo da na ladan motor drzim papucu na pola gasa a ona mukica ne zna kud ce heh :P:(

Podeli ovaj post


Link to post

@Dimitrije Mislim da nov nije mnogo skuplji

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav!!

citao sam dosta o elektronskom sauhu,zatim onom vakumu sa suprotne strane,pokusao sam da zavrnem sraf jer nije bio u dodiru sa osovinicom iz vakuma,primetio sam da se ne vraca kada se ugreje auto,konstantno je izbacena spolja,,

sad nisam siguran ni da li mi sauh uopste radi.. ne pali mi lepo ni na benzin ni na plin.. sve je stavljeno novo,kablovi,svecice,kapa,ruka,filter goriva,vazduha,plina,zamenjene gumice ventila,stelovano paljenje,nov zupcasti kais spaner,roler,semerinzi bregaste,radilice,nova uljna pumpa,ulje,filter ulja.. kompresija 10 na sva cetri..

jedino nisam nikada servisirao karburator i isparivac.. neznam vise sta da radim.. isprskao sam vd sprej na osovinicu vakuma,isprskao ono plasticno koleno kod el.sauha ceo taj sklop.. kada ga palim treba malo da zavergla,nekad na prvo kratko verglanje upali,nekad na duze,nekad na kokavac,kada upali obrtaji mi ostaju na 700-800 pa moram da drzim nogu na gasu...,

moze neki savet sta bih trebao jos da uradim..

Podeli ovaj post


Link to post

I ovako nam je lose gorivo, a dok su bile sankcije... Tu se svasta natalozilo i ometa normalan rad.

Ultrazvucno ciscenje je 60 evra u Velikoj Plani, mozda ima negde za manje. U svakom slucaju remont karburatora bi trebalo uradtiti.

Cim nadjem vremena planiram da odradim to, pa cu javiti kakvi su rezultati.

Na isparivacu mozes da promenis membrane, ali to ne utice na lose paljenje na benzinu.

Meni je na prosla korola posle remonta karburatora na velikom minusu palila na pola kljuca, odmah ukljucuje sauh... Jedino sto ciscenje nije resilo problem knedle.

Sada planiram da idem kod drugog majstora, videcemo sta ce uraditi.

 

Pozdrav :)

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav Laci86

slazem se u potpunosti.. raspitacu se u mojoj okolini ko koliko naplacuje pa cu videti.. membrane cu ovih dana zameniti.. nego da li mozda znas zbog cega se ne uvlaci osovinica iz vakuma kada se zagreje motor.. cistio sam je vd-om i rukom ide malo teze,ali ne zapinje od prljavstine.. a taj problem knedle imam i ja .. jedan od majstora mi rece da je to samo membrana za naglo udrizgavanje u pitanju,jer kada se postepeno dodaje gas knedle nema..

Podeli ovaj post


Link to post

2E je pun vakuma, ako ti je otkaceno crevo ili probuseno ovo mogu biti simptomi. Ne znam zaista, samo pretpostavljam.

Zamenu membrana mozes sam da odradis. Ako ti bude trebala pomoc vici, objasnicu ti kako i sta. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala u svakom slucaju... vec sam menjao drugaru pre nekih godinu dana,tako da otprilike znam kako i sta.. videcu vec da servisiram karburator kod nekog ko se stvarno razume ..

Pozdrav druze!!

Podeli ovaj post


Link to post

U Zajecaru je oko 2000din(bilo na prolece).

S' tim sto bi morao da ostavis auto tamo.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav

Nema veze,ostavio bih auto,samo da ga odrade kako treba.. da li mozes da mi obijasnis gde je ,ili mozda neki kontakt..

Podeli ovaj post


Link to post

Poslao sam ti njihov broj, nalaze se na ulazu u Zajecar(iz pravca Rgotine) kod OMV pumpe.

Ako nisi siguran gde je javi se i odvescu te...

Podeli ovaj post


Link to post

E hvala ti puno,nazvacu ovih dana da pitam,i odradim sta vec treba.. znam gde su..

hvala jos jednom!!

Pozdrav!!

Podeli ovaj post


Link to post

Izvinjavam se što dižem temu iz pepela, ali video sam da gomila ljudi po internetu ima isti problem.

Ovde je problem karburator, oteraš kod Gavre da našteluje. Moraš da ostaviš auto prenoći, bilo bi idealno da bude što hladnije ujutro.

Imao sam isti problem, radio mi je karburator leti na 35c+ i kad je došla zima (5c ili manje) auto je radio kao traktor.

Saug radi, problem je izgleda smesa goriva/vazduha koja guši motor bukvalno ga tera da presisa tih prvih par minuta.

Nove NGK svećice (Gavra ih stavio) su mi potpuno pocrnele od avgusta do decembra.

Nije hteo ni dinar da mi uzme, naštelovao je bez problema.

 

Meni je na prosla korola posle remonta karburatora na velikom minusu palila na pola kljuca, odmah ukljucuje sauh... Jedino sto ciscenje nije resilo problem knedle.
Sada planiram da idem kod drugog majstora, videcemo sta ce uraditi.

Pozdrav smile.png

Meni su godinama razni majstori govorili kako treba ceo motor da menjam zbog knedle.

Pretpostavke su išle od filtera vazduha, bobine/komutatora, alternatora, karburatora, ulja, svećica do krize na bliskom istoku.

Na višim obrtajima 2500+ nije gutao knedle. Ali zato ispod 2500...stisnem jače gas, auto malo razmisli šta treba da radi, proguta knedlu, pa krene da ubrzava.

Problem sam sasvim slučajno rešio stavljanjem novog seta zupčastog kaiša.

Sad pritiskom na gas auto momentalno "vuče", odziv je trenutan.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

×