Mr Nebojša 532 Napisano Januar 14, 2013 TcS i TOYOTA Čačal (TECHNO MK AUTO d.o.o.) Poštovani članovi kluba,Kao što ste i navikli, vaš klub omiljenog auto brenda nastavlja da vas iznenađuje popustima i pogodnostima.Ovo ga puta na red su došli ovlašćeni Toyota servisi.Od sada možete sa važećom TcS ID članskom karticom ostvarivati popuste u ovlašćenom dileru i seviseru Toyota vozila u Čačku.Popust koji je ugovoren odnosi se na tojotine originalne delove koje iznosi 10%. - (od 21.06.2016)Besplatan pregled kompletne ispravnosti vozila članova kluba.Ukoliko želite najbolje za svoju Toyotu, originalni deo, "genuine parts", sada imate gde da kupite i u centralnoj Srbiji i to sa popustom.Već sada vam možemo reći da su u planu i ostali ovlašćeni dileri i serviseri Toyota automobila u Srbiji sa kojima planiramo da realizujemo saradnju. Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Novembar 1, 2013 SPECIJALNA PONUDA Akcijske cene delova, ulja, potrosnog materijala i usluga! Techno MK Auto doo - Toyota Čačak je ovlašćeni Toyota servis za područje zapadne Srbije. Servis je opremljen po Toyota standardima, poseduje najmodernije Toyota dijagnostičke uređaje, specijalne alate i opremu. Kod nas mozete odrzavati ili popraviti Vasu Toyotu, kako u garantnom, tako i van garantnog roka. Posebne pogodnosti za vozila starija od 5 godina. Garancija na originalne delove i izvršene radove/usluge servisa. U mogućnosti smo da zakažemo Vaš servis već u danu poziva za zakazivanje. Radno vreme servisa 08-16 h radnim danima i 09-14 h subotom. Posetite nas! Iskoristite najpovoljnijie cene originalnih rezervnih delova, usluga i dodatne opreme. Uz svaku zamenu ulja dijagnostika i pregled vozila besplatno! Podeli ovaj post Link to post
crayons 3 Napisano Novembar 19, 2014 Evo mog iskustva: Postao sam i ja drug član TcS-a i rešio da odem do Toyota predstavništva u Čačku na pregled auta (koji je besplatan za članove), nisam se prethodno najavio ali su imali slobodan termin baš tad i odmah su se bacili na posao. Pregledali kompletan auto sa takvom pažnjom, popravili sitne nedostatke (prednju masku koja se olabavila od nekog ivičnjaka), proverili kočnice, akumulator, motor, antifriz, klimu, dijagnostiku sa takvom ljubaznošću da sam ja prosto zatečen, stvarno nisam očekivao takvu ljubaznost... Dogovorili smo servis za sledeću nedelju, napravili predračun pa sad razmatram opcije, uglavnom, svaka preporuka za servisiranje Toyota vozila (naravno, ukoliko niste blizu ili u mogućnosti da posetite Japan Shop). Podeli ovaj post Link to post
pex77 555 Napisano Novembar 20, 2014 Moje iskustvo: Veoma pozitivno. Rukovodilac servisa Nebojša Minić, pregledao je auto, pogledao njegovu servisnu istoriju(održavan u ovlašćenom servisu), i dao mi preporuku šta je sve potrebno zameniti. Zamenjeni su svi filteri, ulje i antifriz. Proveren je kompletno ceo auto. Sve je bilo ok, osim zaprljanih dizni i trebao je da se reglira trap. Servis sam radio subotom, a čišćenje dizni rade od ponedeljka do petka. Reglažu trapa ne rade. Koštalo jeste više, ali godinu dana garancije ili 15000km, trebalo bi nešto da znače, a antifriz se menja tek za 5 godina ili 150000km. Na kraju isto što i na početku: pozitivno iskustvo sa Toyotinim servisom i serviserima iz Čačka. Ljubazno su odgovorili na pitanja i nedoumice koje sam imao. Nadam se da pozitivno iskustvo koje sam stekao i ukazano poverenje koje sam im dao, traje što duže. Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Novembar 20, 2014 Evo jedne vesti iz juna 2014.god. a odnosi se na rukovodioca servisa Toyote Čačak (TEHNO MK Auto d.o.o). Takođe, moj lični utisak da Nebojša (rukovodilac servisa), Saša (savetnik za rezervne delove), Danko (rukovodilac prodaje i marketinga) su jedan sjajni, perspektivni pre svega stručni tim i ovom prilikom vam Toyotu Čačak toplo preporučujem za servisiranje vaše Toyote ukoliko se nađete ili pak živite u centralnoj Srbiji. Čačanin najbolji servisni savetnik Tojote u regionu ČAČAK - Rukovodilac servisa "Tojota Čačak", Tehno MK auto, Nebojša Minić proglašen je Tojotinim servisnim savetnikom godine u regionu, prilikom sertifikacije koju je za službenike u servisima japanskog proizvodjača automobila organizovala Tojota adria, filijala Tojota motor Evrope za područje bivše Jugoslavije. U regionu ima oko 100 Tojotinih servisnih savetnika, od kojih je u ovom krugu sertifikate dobilo njih 75. Obuka se sastojala iz tri dela, sa testovima, vežbama i praktičnim zadacima, koju su prošli svi polaznici, a pravo da učestvuju na završnom Skils gran priju izborili su oni koji su postigli najbolje rezultate.Bilo je ukupno devet finalista, medju kojima i Čačanin Nebojša Minić. "Završnica je održana u Efel motorsu u Podgorici, krajem maja, Srbija, BiH i Slovenija su imale po dva predstavnika, a Hrvatska tri. Serviseri iz BiH su bili sprečeni da učestvuju zbog poplava, pa je nastupilo ukupno sedam finalista", kazao je Minić za Tanjug, i dodao da mu ovo priznanje veoma znači.Pobednici po zemljama su Nebojša Minić za Srbiju, Tilen Jančič za Sloveniju i Marina Mitrečić za Hrvatsku. Servisni savetnici su službenici koji u ovlašćenim servisima Tojote rade na poslovima prijema, komunikacije sa strankama, i bave se reklamacijama, garancijama, servisnim marketingom i drugim dužnostima.A Nebojša je odvojio i malo vremena za nas pa nam je odgovorio pitanja koja smo mu uputili: -Kako se osećate kao najbolji servisni savetnik u regionu? Osećam se isto, posao i dalje radim isto - najbolje što mogu; a prija mi to što nakon skoro decenije rada u ovlašćenim servisima (od toga već sestu godinu sa Toyotom) konačno postoji priznanje za ulozeni trud.-Kako biste posavetovali buduće servisere koji žele da se bave tim poslom i postignu rezultate koje ste vi postigli? Što se mlađih tiče, potrebno je imati dovoljno strpljenja da se prođu svi aspekti postprodaje - od osnovnih poslova (pomoć u servisu, magacin, pomoćno osoblje...) preko zahtevnijih (prijem vozila, zakazivanje...) do najslozenijih ( garancije, tehnička pitanja, zadovoljstvo stranaka, upravljanje vremenom servisa, ovladavanje tehnikama komunikacije, prodaje...).Sa dovoljno strpljenja izdržaće se teskoće koje svakodnevni rad donosi, jer svakoga dana bićete stavljeni pred novi izazov; bilo da je to novo radno mesto, nova stranka, novi tehnički problem ili novi plan prometa. Uz školovanja, obuke, iskustvo, vestine, napredjuje se u poslu. Toyota ima dobar metod - Kaizen, to je filozofija stalnog napredovanja, dakle da svakog dana nesto po malo promenite na bolje. Izvor: MojAuto Podeli ovaj post Link to post
Mello87 762 Napisano Septembar 4, 2015 Red bi bio napisati još koju reč hvale za ove divne ljude.Zakazan je besplatan pregled vozila koji kao član TcS-a ostvarujemo zahvaljujući uzajamnoj saradnji.U dogovoreno vreme sam primljen i smešten udobno da posmatram kako se vrši detaljan pregled auta, od tablice do tablice. Kako po prirodi sam veoma radoznao ljubazno su odgovorili na sva moja pitanja i udelili korisne savete, za to vreme krajnje profesionalno i detaljno vršeći pregled.Na kraju veoma srdačno ispraćen, čak spremljen auto za polazak, pravo zadovoljstvo i lepo iskustvo je bilo posetiti servis. Podeli ovaj post Link to post
Spig 0 Napisano Septembar 5, 2015 Da se priključim pohvalama za pomenute ljude. Naš Auris smo kupili u Čačku, pregovore je vodio Danko. Supruga i ja smo u aprilu prošle godine iz NSa otišli u Čačak da vidimo Auris. Bila je subota, Danko je došao u Salon i ako je to za njega bio neradni dan. U ponudi je bio crni Auris u Terra opremi sa alu felnama i hrom paketom kao dodatnom opremom i bronzani sa Style opremom, hrom paketom, gumenim patosnicama.. Sve je bilo uračunato u osnovnu cenu. Dočekani smo kulturno, ljudski poslovno, predstavljeni su nam automobili, Danko je rekao da prvo pogledamo crni Terra jer ako sednemo u Style ovaj nećemo ni pogledati.. Tako je i bilo.. Dobili smo i besplatnu silicijumsku zaštitu karoserije. Platili smo auto i za par dana su ga doneli u NS kako je i bilo dogovoreno. Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Maj 26, 2016 Ovakav tretman imaju vozila TcS članova posle odradjenih servisa u Toyoti Čačak. Sent from my iPhone using Tapatalk Podeli ovaj post Link to post
MikSa 394 Napisano Maj 27, 2016 Mr Nebojsa>> :D kraljevski tretman,nema dalje Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Jun 20, 2016 Obaveštenje: Od danas za sve TcS članove koji poručuju originalne TOYOTA delove ili pak servisiraju svoje TOYOTE u ovlašćenom servisu TOYOTA Čačak, popust za članove je povećan sa 8% na 10% i stupa na snagu odmah. Jedino što je neophodno kako bi ostvarili navedeni popust i ostale ugovorene pogodnosti je važeća TcS članska kartica. Podeli ovaj post Link to post