Jump to content
Yikwo

Pozdrav Celica GTI

Recommended Posts

A jeeeeste svi toyotashi tamo potekli :D

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam ja tamo nikad ziveo ...nego eto slika je nekako tamo nastala :D

Podeli ovaj post


Link to post

A jeeeeste svi toyotashi tamo potekli :D

 

majkemi, isao u Zmaj prvi razred... uciteljica mi bila Nada Mihailovic :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ishao u Zmaj 1. i 2. razred samo, uchiteljica Ljiljana Peshic :)

Podeli ovaj post


Link to post

Trosi ulje kad se gazi ...kaze majstor da pusta na dihtungu glave sa obe strane i covek rece da bi trebali ti tefloni da se urade...sad toliko se ne razumem sto to i kako :)

Menjaš dihtung glave i kad već skidaš glavu trebaš je ravnati. Dodaš još malo novca i uradiš odma komplet obradu u koju spada i menjanje gumica na ventilima. to što troši ulje obično su razlog baš te gumice pa zašto to ne uraditi kada već skidaš glavu. Te gumice vremenom otvrdnu od temperature motora i ne dihtuju dobro pa propuštaju ulje. Ne skudaš glavu malo,malo, to sada radiš pa si miran zavisno od vožnje,verovatno sledećih 100000 km. Samo ti to uradi,nemoj da razmišljaš uopšte.

Podeli ovaj post


Link to post

Druze ovo se jos letos menjalo...elem menjani su i "tefloni" odnosno gumice ventila ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Jbg ,onda ne znam :)! Znaš šta, desi se da se ne uradi dobro,al ajd znaj. Sad nešto razmišljam ,ako si radio glavu letos kako onda i da ti pušta ulje na dihtungu glave? Nešto tu nije dobro urađeno! Iskreno, ako je već dobio dihtung,onda glava nije dobro ravnana i ja bi je komplet ponovo uradio! Nisam pametan šta reći,a i šta ti kaže čovek što ju je letos radio!?

Podeli ovaj post


Link to post

pozz

extra slika (mislim na auto hahaha :lol: ) ako ti ode celica kupi korolu (kao sa slike) 90-92 1,3 12V sa boljom opremom i imaces pouzdan i dovoljno brz auto

Podeli ovaj post


Link to post

@matori , ma pricao je nesto covek oko drugog cilindra ali sam ja stvarno zaboravio sta je rekao , videcu da pitam caleta on se sigurno seca...

@kosevic , pozz i tebi , videcemo jos sa celicom sta i kako tamo posle zime na prolece ...najvise bih voleo da ostane u mom vlasnistvu pa sad videcemo ...

elem hvala na predlogu ali ne verujem da bih ja uzeo korolu , ipak vise volim sportske automobile odnosno coupe ...tako da ako budem morao da menjam celicu , ciljacu na neki yaris TS ili eventualno nekog japanca tipa mazdu rx-8 koja moze da se nadje vani za 3-4 hiljade eura ...samo me plasi onaj vankelov motor...

Podeli ovaj post


Link to post

RX-8 je prelepa, ali tako niska cena je verovatno sa razlogom. A da jesu jeftine, jesu! (gledao I sam), potrosnja goriva I ulja, kazu da ih kolje, prostor necu da pominjem, jer ko uzima taj auto, itekako je spreman da se toga lisi. E sad, mogu samo da zamislim, koliko nezaposlenih obuceih strucnjaka za Vankela u Srbiji, sedi bez posla, il vozi tramvaj (chast izuzecima...ako postoje). :mellow:

Podeli ovaj post


Link to post

Problem je i sto , kako kazu ti motori ne prelaze vise od 180 - 200 k

Ali je zato auto prelep ...pa sad ko voli nek izvoli...

Sto bi rekao jedan momak na jednom forumu "Styling ide brze od tuninga"

:D

Podeli ovaj post


Link to post

Za te pare ne postoji ni jedan ni priblizno dobar Rx-8,dok nemas 10 soma u dzepu ne razmisljaj o tom autu,jer posledice mogu biti jako skupe i ne resive...za vankel motor ovde servisa nema najblize je u Austriji,mada moj mehanicar trenutno radi jednu RX-8-cu,pa ako doktorira bice exrta :)

Evo malo slika vankela....

post-778-0-41867500-1386111078.jpg

post-778-0-51142300-1386111095.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Za te pare ne postoji ni jedan ni priblizno dobar Rx-8,dok nemas 10 soma u dzepu ne razmisljaj o tom autu,jer posledice mogu biti jako skupe i ne resive...

Vec sam odustao ... :D

Podeli ovaj post


Link to post

Evo da se javim sa dve vesti ...jedna dobra , druga losa :)

 

Dobra vest je da je cale kupio Hondu Accord 2.4 Executive i resio da meni ostavi celicu ...

 

A losa vest je da je celici puko hladnjak i najverovatnije otisla glava motora i to na preko 300km od Beograda , tako da trenutno muku mucim gde da nadjem hladnjak i kako da je doslepam do Beograda

Podeli ovaj post


Link to post

Eeeeee jbg............ :( pa kako bre to da ti se desi?

Podeli ovaj post


Link to post

Au... plastika hladnjaka hoće da pukne od starosti, ali glava na tim motorima neće baš tako lako... morao si da ga ozbiljno oteraš u crveno (mislim na temperaturu). Javi šta si uradio.

Podeli ovaj post


Link to post

Hm.....

Ne bas od starosti koliko od temperature, ali plastika na tim modelima itekako strada.

To se moze primetiti, obicno oko gornjeg velikog creva i oko cepa pozuti i dobije brazde.

 

Za glavu je dovoljno jednom da pridje crvenom i kraj...

 

Zaboravih..... obicno je uzrok pucanja plastike zaglavljen termostat...a usput preporuka da se promeni i cep hladnjaka, obavezno OEM, nista kopije...

Podeli ovaj post


Link to post

Nije se meni desilo :D

Pa bilo je vec manjih problema sa hladnjakom na jesen ...poceo je da propusta negde ,medjutim sipali smo mu neku tecnost koja zapusi te rupe i to je tada sredilo posao , ali verovatno da je to ,sada, popustilo i otislo dodjavola ...

 

Videcemo sta ce da se radi,lakse bi bilo da se to desilo u Beogradu negde ...a ovako me slep sluzba kosta najmanje 300-400 eura , tako da gledam ako postoji drugaciji nacin dovucem auto do Beograda ...Jedan majstor je dao predlog da se izvadi jedna svecica i da radi na 3 klipa , pa da se tako doveze do ovde , pa cemo da vidimo sta nam je ciniti ...

 

Edit:

Sad videh i ovu trecu stranu ...

Sto je najgore , na tabli nije pokazivalo nikakvo povecanje temperature ...sve je bilo normalno , samo je on odjednom poceo da se dimi kao lud ..

Podeli ovaj post


Link to post

Zar nije malo mucenje slepati se celu ibarsku magistralu , pomocu rucne i plus je kod celice dok je ugasena veoma veoma tezak volan ...ko je ima znace o cemu pricam ...

 

Edit:Ne daj boze da onaj koji me slepa naglo zakoci , odoh ja u njega sto posto ...

Podeli ovaj post


Link to post

Iznajmiš prikolicu. Barem danas imaš takvu mogućnost , na svakom koraku. Šlepovanje iz Italije košta 300e, iz Nemačke 400-500e ( u zavisnosti od udaljenosti) itd. Taj baš hoće da te odere. A za ovu ideju da ti auto radi na 3 cilindra i da tako voziš . Prosto nemam reči, šta taj hoće da ti radi generalnu

Podeli ovaj post


Link to post

Normalno da nece pokazati temperaturu na slaki...

Voda izasla, senzor temperature ostao "suv"...

 

Zato svi noviji auti imaju senzor nivoa rashladne tecnosti...

 

Ne razumem zasto je tesko slepati auto ibarskom???

Kocnica i dalje radi, zasto rucnom kociti???? Samo malo jaci pritisak na noznu. Zamisli da vozis juga 45-icu, mislim da je to jedini model bez vakumskog pojacivaca...

Podeli ovaj post


Link to post

Sigurno je lakse doneti ga nego doslepati al sam video da trazis jeftinije resenje a ne lakse. Kruta veza umesto sajle pa manje problema oko kocenja

Podeli ovaj post


Link to post

Nece posle nekog vremena nozna da radi , pa mora na rucnu ...a sto se krute veze tice to i nije losa ideja ...videcemo , cim imamo slobodnog vremena probacemo nesto

Podeli ovaj post


Link to post

Uzmi nov/polovan hladnjak skokni namontiraj, sipaj vodu i polako nazad :)

Podeli ovaj post


Link to post

×