Jump to content
Mr Nebojša

TcS i JAPAN SHOP Co

Recommended Posts

Evo i ja da napisem nesto iz iskustva sa JS-om. 

 

 

S ozirom da mi se priblizio redovan servis, malo sam se raspitivao gde bih mogao to da obavim, posto sam resio da vise ne idem u MAG Centar iz nekoliko, sada manje bitnih, razloga. Za Japan Shop sam saznao i dobio preporuku od jednog drugara. On ih je bog zna kako nahvalio. A onda sam video i da se ovde reklamiraju/daju popust, procitao komentare prethodnih klijenata i nije bilo dileme da li da im poverim svoj auto na servisiranje. 

 

 

Ovde cu navesti samo nekoliko stvari koje su me prijatno iznenadile, da ne kazem odusevile. Prvo, imao sam zakazano za 10:00, stigao sam u 10:02, i odmah su me postavili na dizalicu. ...bukvalno, kao da su samo mene cekali. ...mozda je ovo normalno, ustvari nije normalno, ali bi trebalo da bude, medjutim navodim to kao pozitivnu stvar jer posle silnog cekanja da me neko usluzi u Mag Centru uprkos tome sto sam imao zakazano, ovo je za mene impresivno. Drugo, kada sam pitao gde mogu da odem na pice u komsiluku, receno mi je da nema potrebe da idem, da je bolje da ostanem da vidim sta ce i kako c biti radjeno, i na kraju krajeva relativno brzo ce ceo posao biti gotov. Znaci ljudi nemaju sta da kriju, i ne zele da imam bilo kakvu sumnju u to sto ce biti uradjeno. Trece, vlasnik servisa, ime mu Ivica cini mi se, je sjajan. Da prosti na izrazu, zesca picajzla, sve je cisto, odmah se brice svaka kap koja padne na beton garaze... Prilikom ispustanja ulja par kapi je strcnulo na tocak/gumu, covek momentalno bukvalno OPRAO   tocak. Cetvrto, s obzirom da sam radio, da kazem, "prosiren mali servis" imao sam malo vremena i da popricam sa Ivicom. Sve sto me je interesovalo, po pitanju velicina felni za Yarisa, po pitanju spustanja automobila, po pitanju bilo cega sto mi je palo na pamet, coveku nije bilo tesko da mi objasni, pojasni i kaze svoje misljenje o tome. Nije od onih sto ce ti reci "ma sta ce ti to, vozi ovako, bacas pare..." Nego ce ti objasniti dobre i lose strane odredjene modifikacije pa ti biraj. I na kraju, bez bilo kakve provere mi je uracunao popust od 20% na sve radove. ...cak i na one koji su na akciji.

 

 

Sve u svemu, na skali od 1 do 10, cista 10ka za uslugu i jedno prijatno iskustvo.

Podeli ovaj post


Link to post

Mnogo hvala na lepim rečima, drago nam je da ste zadovoljni uslugom u našem servisu :) Iskreno se nadam da ćemo se viđati isključivo na redovnim servisima i pregledima :)

Podeli ovaj post


Link to post

Sve najgore što se tiče utisaka. I ne znam zašto piše da članovi TCS-a imaju popust od 20 % u Japan shopu kada nemaju. Jeftinije bi me izašla popravka u Švajcarskoj, Nemačkoj,Holandiji u servisu nego kod vas.

Još jednom sve najgore

Podeli ovaj post


Link to post

Nadam se da će ova moja opravdana rezigniranost i nezadavoljstvo radom datog servisa, imati barem malo odjeka da pojedini servisi shvate da oni zavise od mušterija a ne obrnuto 

Podeli ovaj post


Link to post

Poštovani Zorane (forumnick: Piske), 

 

Pre svega dobro veče.

 

Žao mi je što ste nezadovoljni uslugom u našem servisu, i što to iskazujte prvenstveno na ovom forumu u ove sitne sate.

 

Nažalost, niste precizirali čime ste konkretno nezadovoljni, pa ću pretpostaviti na osnovu Vaših komentara da je u pitanju iznos računa na kraju jučerašnjeg radnog dana.

Volela bih da ste prvo pokušali rešiti problem sa nama, lično, u trenutku preuzimanja vozila, ili nakon toga, telefonom, ali šta je tu je.

 

S obzirom da niste izneli podatke o Vašoj poseti juče, 20.08.2014.godine, detalje ću izneti ja:

 

- Ujutru ste pozvali servis, rekli ste da Vam curi gorivo i ponuđena su Vam polovne gumice, da ih namestite kako ne biste plaćali šlep službu, tražili ste gumice i rekli da ste nešto "budžili" ali da i dalje curi. Odbili ste.

- Dovezli ste auto u servis, uz pomoć šlep službe, juče, 20.08.2014. godine i istog trenutka primljeni. Auto ste ostavili u servisu, na dijagnostici.

- Nakon dijagnostike utvrđeno je da su u pitanju gumice dizni, nakon čega ste obavešteni od strane jednog od naših majstora, tačnije Srđana, šta je u pitanju, koliko će koštati i kada da dođete po vozilo. Dogovoreno je da po auto dođete do 17h, odnosno do kraja radnog vremena.

- U 17h ste došli po auto, potpisali saglasnost i preuzeli ispravno vozilo, takođe 20.08.2014.godine.

 

Naplaćeno je:

- 4x originalne gumice dizni, 409 din komad, po važećem cenovniku Toyota Srbija (original delovi)

- 1600 - 20% za demontažu dizni, zamenu gumica, i ponovnu montažu dizni, odnosno 1290 din. I tu je koleginica napravila grešku jer kada se od 1600 dinara oduzme 20% ispadne 1280 dinara. Izvinjavamo se zbog toga, i taj novac Vam se može refundirati.

 

Na sledećem linku http://japanshop.rs/index.php/cenovnik , postoji cena od 3200 dinara za čišćenje dizni sa montažom i demontažom, a s obzirom da dizne nisu čišćene, naplaćena se samo cena montaže i demontaže dizni.

Na fotografiji ispod možete videti naš primerak radnog naloga za Vaš auto koji je realizovan juče:

 

pvyBoy.jpg

 

Na ovom forumu se često pisalo o našem popustu, mnogi su ga realizovali, i da nisu registrovani članovi, već samo posetioci foruma.

 

U našem servisu se izlazi u susret svima, jedino što je potrebno je da kažete da ste član TCS kada auto dovezete u servis, i ništa više. Nikada nijedan dokaz tome nismo tražili, što će potvrditi ostali zadovoljni članovi.

 

Što se popusta tiče, naglašeno je da se odnosi isključivo na mehaničarske radove, ne i na delove. 

Za sumu od jedva 25 eura sa originalnim delovima, ne verujem da biste mogli dobiti bilo kakvu uslugu u zemljama EU i Švajcarskoj, kao što ste naveli.

Trebalo bi da se ljutite i budete nezadovoljni onima koji su Vam gumice uništili, a ne na nas koji smo Vam vratili sve u fabričko stanje.

 

Nama je jako žao što ste toliko nezadovoljni našim cenama, iako smo najjeftiniji u regionu, što će potvrditi osobe koje preko 20 godina sarađuju sa vlasnikom servisa, Ivicom, i 18 godina sa našim servisom.

 

Izvinjavam se članovima na predugom postu, imala sam potrebu da istražim slučaj i iznesem pravu istinu.

Ovo je javni forum, i informacije su javno dostupne, naši budući klijenti će ovo čitati.

 

Još jednom napominjem da mi je žao što ste nezadovoljni i ogorčeni nama, ali rad sa ljudima nije lak, i ne možemo svima udovoljiti na pravi način.

 

Srdačan pozdrav!

 

Japan Shop Co.

 

Podeli ovaj post


Link to post

Poštovana gospođo Jelena , dobro veče i vama. Da ste malo bolje pogledali videli bi čime sam nezadovoljan u temi štelovanje ventila. Kao prvo živo me interesuje koju ste vrstu dijagnostike primenili jer istu i prilikom pogrešne zamene protokomera koji sam kasnije morao da prodam. Tzv slušna metoda. Drugo Srđan uopšte nije izneo cenu kada sam došao u servis uz komentar ostavi broj mobilnog telefona javi ćemo ti naknadno . Na pitanje gde je vlasnik servisa gospodin Ivica odgovor je glasio ne znam. Razgovor preko telefona je tekao vrlo kratko cena je tolika hoćeš ili nećeš da prihvatiš. Što praktično znači ako nečeš šlepuj auto na drugo mesto. Zatim gumice nisu originalne Toyota nego mala privreda što sam ustanovio odmah kada sam podigao haubu i malo bolje pogledao.

Dizne su čišćene kod vas postoji naravno dokaz, račun i servisna knjižica. sa datumom tako da ako je neko uništio gumice kako kažete svojom nestručnošću onda je to Japan shop. Tako da poštovana gospođo Jelena nemojte da skačete sami sebi u usta

I na kraju došao sam da podignme auto u 16.40 a ne 17h kao što ste napisali u 17h sam napustio servis. 

Tako da na kraju mogu samo reći da iznosite gomilu neistina izuzev računa čiji ste primerak priložili. 

Posledica vašeg nestručnog osoblja da je potrošnja sada veća nego pre dolaska u servis. Ko zna šta je sada u pitanju i šta su vaši tzv stručnjaci sada napravili. 

Podeli ovaj post


Link to post

Nama je ugled jako bitan, samim tim stojim iza svega što sam u prethodnom postu napisala, kao zvanični predstavnik servisa. Gumice su originalne, sve je uradjeno po pravilima, i nama je obraz u potpunosti čist.

Čitajući temu na koju ste me upravo uputili mogu samo da zaključim da Vi pre odlaska u servis pokušate sami da otklonite kvar, pa ako ne uspete onda dolazite ne samo kod nas, već odlazite i u druge servise. Sve naše cene su na vidnom mestu, mogu se dobiti i pozivom na telefon i mail, i ispravno je bilo od Vas da svoje nezadovoljstvo pokusate da rešite prvenstveno sa nama. Mi nemamo šta da krijemo, uvek smo na istoj adresi, i prihvatamo sve pohvale i kritike od strane mušterija. Takodje, komentarisete cenu šlep službe kao da mi imamo uticaja na nju, što nije istina, postoji osoba koju preporučujemo za to, bez ikakvog ugradjivanja u cene, a Vaše je da odlučite da li ćete platiti ili ne. Nekoliko puta ste bili naš mušterija, i niste se žalili. Ovo sve izgleda kao da kod nas više niko nikada ne treba da dodje jer smo neprofesionalni i neljubazni i šta sve ne, što nije istina i što se vidi u prethodnim postovima. Trebali ste da iznesete konkretan problem.

 

Cena demontaže i montaže dizni je ta koja jeste, nema veze sa radnim satima, oni su tu za neke druge stvari. Dijagnostika traje 5 min, koliko da je naplatimo? Kao i zamena ulja? 100 dinara? Ako ćemo gledati po Vašoj logici.

 

Sa Vašim autom je sada sve u redu, iz našeg servisa je izašao u ispravnom stanju.

Zaista ne želim nikakav rat sa Vama, iznela sam činjenice, a onaj ko treba da proceni neka proceni šta je prava istina.

 

Ja mislim da je ovo što smo mi organizovali za članove TCS jedna odlična akcija. Kao i ono što planiramo da organizujemo od jeseni. Vaš je izbor gde ćete vozilo odvesti. I ničiji više.

Podeli ovaj post


Link to post

 S obzirom da sam došao u 16 40 h da bih porazgovarao o ceni i drugim stvarima koje me zanimaju oko Yarisa  naišao sam samo na ignorisanje i insistiranje od strane vaše poštovane majke da što pre platim i potpišem račun i što pre napustim servis. Osećao sam se veoma neprijatno. Drugo problem sa protokomerom i bespotrebnom njegovom zamenom rešen je bez iznošenja 'prljavog veša ' u javnost uz posredovanje mog prijatelja u servisu Japan shopa. Prešao sam preko toga uz konstataciju da se svima dešava da pogreše. Nisam ni prvi ni poslednji kome je majstor pogrešno zamenio deo i kao veoma tolerantan i strpljiv čovek odlučio da na tome ostane uprkos tome što sam morao kasnije da prodam dati protokomer za mnogo manju cenu nego što sam ga platio jer mi nije bio potreban. Za 15 minuta posla , nemoj te da zaboravite bio sam u servisu prisutan kada su čišćene dizne ( jedino sam otišao da zapalim cigaretu kada su vraćane ) od strane Srđana drugom prilikom ne ovom naplatiti 1600 din je previše . Ovde se već očigledno radi o manipulaciji jer cena za čišćenje dizni u iznosu od 3200din je više negp korektna , naravno ako se uradi kako treba i kako ste sami rekli nestručnom demontažom i montažom gumice ne oštete, što se ovde očigledno desilo, večeras ste mi sami to otkrili (ja sam naivno verovao da su gumice propale od starosti) . Zatim na moju konstataciju Srđanu  da se zamene i gumice za dizne na mozoru jer i laiku bi očigledno bilo da ne dihtuju kako valja dobio sam odgovor ma sve je to u redu. Na moju veliku žalost i razočarenje ništa nije u redu očigledno od samog početka servisiranja mog auta kod vas u servisu.

U svakom slučaju hvala vam na informaciji da su gumice od dizni oštećene nestručnom demontažom i naknadnom montažom, veruj te mi nisam  znao, barem za to sam bio ubeđen da je urađeno kako valja kod vas u servisu. 

I na kraju da se ponovim sa autom nije u redu i očigledno po ko zna koji put više, nije napustio vaš servis u ispravnom stanju jer je potrošnja goriva veća nego pre dolaska u servis 9litara po putnom računaru. 

P.S

Prvi put prilikom bespotrebne zamene protokomera poneo sam se kao džentlmen i prešao preko toga kao da se ništa nije desilo. Ali ove sve nabrojane greške su već prevršile svaku meru i nisam imao drugog izbora nego da se oglasim ovim putem javno preko foruma TCS-a 

Podeli ovaj post


Link to post

Naši argumenti su izneti, kao i Vaši. 

 

Rekli ste svoje, hvala Vam na kritikama, ja Vam želim sreću u pronalaženju servisa koji će zadovoljiti Vaše cenovne kriterijume!

 

Što se nas tiče, dobićete povrat novca od 1290 dinara koji ste platili za zamenu gumica, a koji možete preuzeti svakog radnog rada i subotom u radno vreme, pošto smatrate da ste prevareni i da ste uslugu preplatili, a mi nikoga ne želimo da oštetimo ni u kom smislu. Zvali smo Vas da Vam to saopštimo ali niste želeli da se javite.

 

Nama je obraz čist, sve je urađeno po propisima i važećem cenovniku. Imamo jako mnogo zadovoljnih mušterija, sa kojima profesionalno sarađujemo dugi niz godina i koji kod nas održavaju jedno ili više vozila.

 

Sve najbolje Vam želim!

 

Pozdrav!

 

Japan Shop Co.

Podeli ovaj post


Link to post

Draga Jelena ne može se na ovaj način komunicirati i rešavati nastali problem. Razgovarao sam preko telefona sa gospodinom Ivicom vlasnikom Japan shopa . Videćemo se u utorak, sredu sledeće nedelje i pokušati u direktnom razgovoru da probamo da prevaziđemo nastalu situaciju i da je što bezbolnije rešimo za obe strane ukoliko je to moguće.

Puno pozdrava 

Zoran Pišlar

Podeli ovaj post


Link to post

auuu sta se ovde sve desilo, iskreno malo ni je sve cudno al ajde   ;)  ja od danas servisiram tamo i peti auto  :)

p.s-@ piske, jedan radni sat bilo gde u ch, holandiji ili gde vec krece od minimum 90 e, cistacica koja sprema po kucama radi za 20 e na sat  :D

Podeli ovaj post


Link to post

problem kod svih nas je sledeći:

 

nećemo kao da se zameramo za sitnice

ali vremenom te sitnice predju u nešto mnogo krupnije:

 

evo primera koji sam preskočio i nisam pisao o tome

ali sam očigledno pogrešio:

 

tačnu sumu sam zaboravio ali ide ovako:

japan shop dobar dan

treba mi dizalica za toyoty

 

imamo , cena je 5 evra

 

ok dolazim

 

izvolite 7 evra

 

kako 7 kada je na telefonu bilo 5 ???

 

pa ovo je originalna dizalica, vidite ima i nalepnicu

 

ok. neću propasti za 2 evra, izvolite i zbogom

 

sitnice su ponekad vrlo važne.

 

primer 2 koji je drugačiji

crkla mi je sijalica u faru (hundai)

dobar dan prolazio sam pored servisa (severni bulevar)

pa ako možete da mi zamenite.

 

posle 5 minuta

gotovo izvolite.

koliko košta

ništa

kako?

ništa , dovidjenja

dodjite nam opet

 

i od tada servisiram auto kod njih.

 

sitnica???

ne , za mene je to velika stvar...

 

izgleda da sam ja iz nekog drugo vremena...priznajem

Podeli ovaj post


Link to post

Zelim samo da pohvalim, jos jednom, ovaj servis. U utorak sam bio radi menjanja kocionih plocica i obrade diskova. Dan ranije sam zakazao, sutra dan dosao u zakazano vreme, ljudi odmah poceli sa radom, sve na moje oci... Na svako moje pitanje ljubazno i strpljivo odgovorili, pokazali... Sve, ali bas sve, preporuke i pohvale za kompletno osoblje servisa. 

 

...i naravno, cena umanjena za obecan popust clanovima kluba.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na lepim rečima, drago nam je da ste zadovoljni uslugom u našem servisu :)

Samo bih htela da Vas zamolim da podelite svoje mišljenje i iskustvo sa obradom diskova, ako nije problem?

 

Možemo se pohvaliti novinom u servisu, a to je nova, savremenija mašina za obradu diskova, koja sa izuzetnom preciznoću obradi disk do savršenstva, sa minimalnim otpadom i 100% poravnanjem za maksimalno naleganje novih pločica.

Više nema potrebe za kupovinom novog seta, neki diskovi se mogu obraditi i do 5 puta u zavisnosti od kvaliteta i same vožnje.

 

Naravno, i na ovu uslugu 7možete ostvariti popust od 20%, kao članovi TCS! :)

 

Sve informacije možete dobiti na mail i dobro poznate telefone, kao i na našem web sajtu www.japanshop.rs gde možete pogledati postupak obrade diskova na samom vozilu, i slike PRE i POSLE :)

Podeli ovaj post


Link to post

Hocu, ali sam presao svega 15ak kilometara, od kada sam ih radio. Treba mi malo vise km da bih mogao da izvodim zakljucke.

Podeli ovaj post


Link to post

Poštovana Jelena/Japan Shop i drugari iz TcS,

 

kratki komentar i lični utisak nakon obrade prednjih i zadnjih diskova u japan Shopp-u(naravno, i ugradnja novih pločica):

 

Naime, moju Toyotu sam kupio polovinom aprila 2014. godine u viđenom stanju(kako to i ide za polovne automobile) i stanje automobila je bilo za ugovorenu cijenu korektno.No, od prve vožnje pažnju je privlačilo(htio ili ne) cviljenje pri svakom kočenju...prema prilikama, došao je red da se i to sredi i rješenje sam pronašao kod Japan Shop-a.

Prošli mjesec su uradili obradu zadnjih diskova i zamjena kočionih pločica...neprijatan zvuk cviljenja pri kočenju je odmah bio za ca 50% manji, tako da nije bilo dileme da je razlog bio u lošoj kvaliteti prethodnih pločica i zapuštenom disku.

Prethodne sedmice sam zakazao termin i za prednje diskove(sa zamjenom pločica,naravno...) i nakon toga je utisak više nego dobar...jednostavno, kočenje kao kod novog automobila...

 

Da napomenem i ukažem, a istovremeno se i zahvalim timu Japan Shop-a za profesionalnost, ljubaznost i kvalitet.Takođe, korektno svaki put se obračuna popust na radove za članove TcS.

 

Obradu diskova(onima kojima treba) svakako preporučujem da to urade kod Japan Shop i nećete se pokajati...

Podeli ovaj post


Link to post

Sve POHVALE za JAPAN SHOP  :thumbcool:  kao i uvek! :) Dosao u zakazano vreme, bez cekanja auto odmah na dizalicu. Uradjen mali servis, zamenjeni diskovi i paknovi (na koje je ukazano pre 4 meseca). Pre montiranja sve vrlo pedantno ocisceno. Proverene jos neke stvari na koje sam sumnjao i to je to (sve ok inace :) ).

Popust naravno uracunat (prijavljen prilikom zakazivanja i dolaska). Nemam reci.. sa Vama je lepse voziti Toyotu. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Moj rođeni stric je pre nekoliko dana pazario Yarisa 2. generacije. Na moju preporuku pregledao ga je Japan Shop servis u Beogradu.

Ovom prilikom prenosim ne svoje, već utiske svoga strica koji je oduševljen profesionalnošću, znanjem, iskustvom, tačnošću ljudi koji rade u Japan Shopu, ljudi koji su za njega pre svega ljudi.

Znam svog strica, jako je teško da neko ispuni njegove stroge kriterijume, ali ovaj servis (kao nijedan drugi do sada) je ostavio na njega snažan utisak do te mere da će svog Yarisa servisirati upravo u Japan Shopu koji je udaljen od njega nešto jače od 150km.

Još jedan pozitivan glas za Japan Shop koji će se jako brzo širiti i u udaljenom Čačku.

Samo tako nastavite, na pravom ste putu!

 

:japan4life:

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala, Nebojša :)

 

Kompletna ekipa u Japan Shop-u je, zaista, uvek na raspolaganju.

Ovde, na našoj temi, svi članovi mogu postaviti razna pitanja vezano za mehaniku i delove, na koja će biti odgovoreno u najkraćem roku.

 

Takođe, od sutra ću ja, kao predstavnik Japan Shop-a, dobiti pojačanje, i na sva pitanja postavljena u temi biće odgovoreno istog dana :)

Saradnja sa TcS je nedavno podignuta na jedan viši nivo, a povodom toga organizujemo akciju:

 

JAPAN SHOP POKLANJA ČLANOVIMA TcS BESPLATNU KONTROLU ISPRAVNOSTI VOZILA SA KOMPJUTERSKOM DIJAGNOSTIKOM I BESPLATNU ZAMENU ULJA I FILTERA ZA ULJE, U UKUPNOJ VREDNOSTI OD 1700 DINARA!

 

AKCIJA VAŽI DO 31.12.2014. GODINE UZ ČLANSKU KARTU TcS

Zakazivanje telefonom na broj 065/347-14-14!

Radno vreme: 09-17h

Subotom: 09-14h

 

Tc_S_JS.png

Podeli ovaj post


Link to post

Lepe vesti, nema shta ;-)

@nebojsa, sada ti je jasno posle iskustva tvog strica zashto servisiram tamo pet automobila

Podeli ovaj post


Link to post

×