Jump to content
Liftman

Zanimljivi linkovi i dešavanja na Internetu

Recommended Posts

Zbog 3 Euro-NCAP zvezdice Citana šef Daimlera na udaru žestokih kritika

 

2 Maj, 2013

daimler.jpg

 

Zetsche je znao za manjkavosti monovolumena na bazi Kangooa, ali nije želeo da uloži 100 miliona evra

Mercedes-Benz, marka koja se reklamira sloganom 'Najbolji ili ništa', prilično se osramotila lošim rezultatom Citana na Euro-NCAP testu. Kompaktni monovolumen na bazi Renault Kangooa je osvojio samo tri zvezdice za bezbednost, što narušava ugled kultne marke iz Štutgarta. Zbog toga je Dieter Zetsche, šef koncerna Daimler, na udaru žestokih kritika. Prema pisanju nemačkog magazina Spiegel već 2011. su bile poznate manjkavosti tog modela, koji je na tržište stigao prošle jeseni, kao konkurent Volkswagena Caddy. Zetsche, navodno, nije želeo da odobri 100 miliona evra za neophodna poboljšanja i da odloži početak isporuka za godinu dana. Time sigurno nije napravio dobar potez, jer će to loše uticati na prodaju Citana i ugled Mercedesa.

 

 

 

 

 

Izvor: Autoportal.hr

Podeli ovaj post


Link to post

Cudi me da je ova vest zavrsila ovde? Bez obzira na sve, Kangu se prodaje vec duze i to ne smeta prodaji. Problem je sto se Mecka uzela sa Renooma a i raskidaju sa VW na LT/Sprinter kombiju. Tj mecka je unapred propala po pitanju malih komercijalnih vozila

Podeli ovaj post


Link to post

Cudi me da je ova "vest" zavrsila bilo gde nego na smetlistu. I stvarno, sta ce ovde, sta ima sa Toyotom? Kao da im neko (uopste ih pominjuci) daje na relevantnosti.

 

Nije mi jasno ko daje prostor (bilo gde, ne ovde) tim kriminalcima koji reketiraju celu autoindustriju. Da se proizvodjaci automobila udruze, uzmu advokate ostrih zuba (kao Apple) i poteraju tu bagru na sud, verujem da bi se branili jedino "pravom na izrazavanje" a ne nekom tehnikom, naukom ili znanjem.

 

Mercedes je gubio pare na A seriji malih automobila od dana 1, ovi kriminalci dosli da kazu kako oni imaju neke veze sa time.

Podeli ovaj post


Link to post

Bas mi je zao da nije bilo vise ucesnika da razbucamo ovu glupost, moguce da je "vest" generisana nekim softverom, bez ljudske intervencije.

Podeli ovaj post


Link to post

Moguće da si u pravu vezano za rad tih agencija koje sprovode nekakva istraživanja vezana za kvalitet, bezbednost automobila (siguran sam da oni koji proizvode znaju daleko više o tome nego oni koji sprovode istraživanja).

 

Ali čudno je to da svi proizvođači od istih tih agencija štrecaju i ćute. Ako je već sve tako kao što jeste zar ne bi bilo logično da oni pokrenu rat protiv "Mickey mouse" organizacija?

 

Kada se na istom tom EURO NCAP testu dobije 5 zvezdica, tada se Toyota ili bilo koji drugi brend hvali tim istim zvezdicama.

Podeli ovaj post


Link to post

A kad dobiju manje zvezdica, cute i ne napadaju doticne "miseve" :)/> Ipak nije bas sve tako kao sto izgleda, tj mi obicni smrtnici verovatno ne znamo i nikada necemo saznati pravu pozadinu. Ne bi me cudilo da su upravo velike firme (proizvodjaci automobila) i osnivaci te "mis" organizacije.

Izmenjeno od Nessa

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim da ulazimo u pricu Vlada cuva u Batajnici leteci tanjir i prisluskuje nam razgovore na mobilni(iako je sve ovo tacno) nemojmo prenagljivati. Ne obazirem se na te testove jer vozim auto koji bi imao 0.5 zvezdica. Niti je Tosetu znacio Touareg sa 5*.

Podeli ovaj post


Link to post

U pravu si, ne znam ni sta mi bi da pisem o "teoriji zavere" :D

Podeli ovaj post


Link to post

Zetsche je znao za manjkavosti monovolumena na bazi Kangooa, ali nije želeo da uloži 100 miliona evra

Mercedes-Benz, marka koja se reklamira sloganom 'Najbolji ili ništa', prilično se osramotila lošim rezultatom Citana na Euro-NCAP testu. Kompaktni monovolumen na bazi Renault Kangooa je osvojio samo tri zvezdice za bezbednost, što narušava ugled kultne marke iz Štutgarta.

 

Juce je bila vest na B92 da su u Americi osudili bracni par Kineza (americkih drzavljana) na 1-3 godine zatvora jer su ukrali na radnom mestu u GM, sa namerom da prodaju kineskoj fabrici, kompletan razvoj hibridnog vozila vrednog 40 miliona dolara. Kompletan razvoj, ne poboljsanje.

 

Autor citiranog napisa je kao Papuanac koji unesto novca koristi ljusture skoljki: njemu je svejedno 100 ili 100 miliona dolara, bez predstave o reprezentaciji vrednosti. Jos kao "nije zeleo da ulozi" kao da se radi o sitnini.

 

 

Zbog toga je Dieter Zetsche, šef koncerna Daimler, na udaru žestokih kritika. Prema pisanju nemačkog magazina Spiegel već 2011. su bile poznate manjkavosti tog modela, koji je na tržište stigao prošle jeseni, kao konkurent Volkswagena Caddy. Zetsche, navodno, nije želeo da odobri 100 miliona evra za neophodna poboljšanja i da odloži početak isporuka za godinu dana. Time sigurno nije napravio dobar potez, jer će to loše uticati na prodaju Citana i ugled Mercedesa.

 

Ma idi begaj. Ta kola kupuju firme i mali biznisi i njih ne zanima nikakav test, samo da je vozilo odobreno da se prodaje na trzistu. Da ih kupuje opsta javnost, domacice, gledaoci spanskih serija i Velikog Brata, onda bi napisi u medijima i rezultati miki maus testova imali uticaj.

 

Koga na primer brine "bezbednost" kombi vozila gde izmedju vozaca i svega ispred ima 2mm lima ili cak plastike? Ta su kola start/stop, radne masine, kao i Kangoo.

 

Neko je na vaznom mestu u Mercedesu bio bez osecaja za realnost.

 

Kada biznisu treba vozilo za razvozenje, oni bi najradije ako mogu gradjevinska kolica za malter, bez motora. Onda idu navise, bicikli, motocikli, dok ne nadju minimum prihvatljiv. Kome bi palo da razvozacima kupuje Mercedese? Neka dostavljac ide kod tate da mu kupi Mercedes, na poslu ima da vozi sta mu daju.

 

Cak i da Daimlerova verzija Kangoo bude jeftinia od originala, javnost bi odmah pocela da komentarise kao "kifle te pekare su skupe jer ih dovoze Mercedesima, ko drzavnike".

 

Pre ce biti da je to razlog slabe prodaje a ne fantomi.

Sta se desilo: ta ekipa je prisljamcila svoje ime uz Daimler pa na Googlu dolaze uz njega, kao i oni imaju nesto sa time, neki uticaj na bilo sta, kao kada trce slon i mis a mis kaze slonu "Ala tutnjimo nas dvojica".

 

Javnost, koja ovlas predje preko prvog ili prva 2-3 Google rezultata lako naseda na bilo sta, stalno vidja ime te bande uz svetska imena, pa pomisli da tu ima nesto.

Podeli ovaj post


Link to post

Najzanimljivije je da ti neko da misljenje, sasvim logicno a neko dovuce nesto sa neta i ne kaze nista. Ni rec.

 

Naravno, ne klikujem na linkove niti me zanima, i sam mogu da ih nadjem.

Podeli ovaj post


Link to post

Opet zanimljiva vest!

Bila "mickey mouse" organizacija ili ne strah u kostima od njihovih report-a i kod jednog Mercedesa.

 

Mercedes opozvao Citan nakon lošeg rezultata na EuroNCAP testu bezbednosti

 

8 Maj, 2013

!

Mercedes će pozvati vlasnike novog modela Citan u servis zbog zamene bočnih vazdušnih jastuka, nakon lošeg rezultata koje je ovo vozilo ostvarilo na EuroNCAP testu bezbednosti.

Razočaravajući skor od samo tri zvezdice koje je Citan dobio na ovom testu, značajno je uticao na njegovu prodaju.

Da bi spasao šta se spasti može, Mercedes je objavio opoziv za ovaj model, pa će oko 3.500 automobila morati da bude vraćeno dilerima zbog određenih problema sa bočnim erbegovima.

 

Izvor: Autoblog.rs

 

Bilo kako bilo, da li su EuroNCAP i slične organizacije ozbiljna ili ne, da li su "kriminalci auto industrije" ili ne, to ne znamo, jedno je sigurno a to je da svi proizvođači u autoindustiji poklanjaju veliku pažnju njihovim ocenama. Dokaz za to imamo u obliku Mercedes opoziva.

Podeli ovaj post


Link to post

Progard ima jedan Citan..uzeli kao predprodaju posle sajma...bas me zanima da li ce da dobiju poziv za vracanje???

 

I koliko ce da ih kosta to vracanje na servis i da li je vracanje za novi airbag jeftinije od 100mil gde je trebalo da se ulozi za bolju sasiju...i...da li je to opet samo reklama da se ime Citan vrti po novinama jer je prvi meckin ovakav model..jer sada mercedes moze da kaze imamo 4 zvezdice na NCAP testu....

 

A sta je jos zanimljivo...ja bar ne mogu da nadjem nigde rezultate Renault Kangoo 2 od 2008-present...

 

samo prvi model koji je imao 4*

Podeli ovaj post


Link to post

Mislim, to je kada ti eksterne i marginalne snage postanu prijatelj.

 

Kao na primer, napravis neku stetu (svojom nesmotrenoscu) i uspes da nadjes dokaz da je neko drugi to uradio. Tako je Mercedes napravio blunder ulazeci u mala komercijalna vozila i da se izvuce moze da koristi te tipove koji kao nesto testiraju i povuce se iz toga.

 

Sto nije Renault pozvao na servis Kangoo? Sta mu fali, prodaje se dobro, cak i u Japanu (to je Nissan kuca).

Podeli ovaj post


Link to post

×