vidor 0 Napisano Mart 28, 2013 Pozdrav svima, Ja sam Vidor, iz Bečeja i drago mi je da sam nasao ovaj forum. Trenutno jos vozim Daewoo-a , ali vrlo brzo se nadam da ce je zameniti jedna Toyota. Podeli ovaj post Link to post
Mr Nebojša 532 Napisano Mart 28, 2013 Dobro nam došao. Srećno u potrazi i da što pre uskočiš u Toyotu. Podeli ovaj post Link to post
Yikwo 0 Napisano Mart 28, 2013 :smileTcS: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila-26.php?category=26&tags=&showold_pt=false&shownew_pt=false&brand=205&model=0&price_to=&tag_218_from=0&tag_218_to=0&showoldnew=all Kreni odmah u potragu Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano Mart 28, 2013 Jao gde bas na prvom mestu da bude ONA cuvena Celica iz 2004 a model 2002 :roller1: Dobrodosao!!! Podeli ovaj post Link to post
Milos CTS 359 Napisano Mart 28, 2013 Dobro Nam Dosao ! ! ! @Liftman zato sto je najskorije objavljen tj. danas je verovatno ponovo postavljen :D Podeli ovaj post Link to post
vidor 0 Napisano Mart 28, 2013 Lovi se na Auris, 2010 god.... 2.0 dizel Nesto po mom a nesto po zeninom ukusu pa ispao Auris kao jedini moguc auto :D Podeli ovaj post Link to post
Yikwo 0 Napisano Mart 28, 2013 Izvini za off na tvojoj temi @Liftman bio sam da gledam tu celicu i za taj auto ne bih dao ni 3 soma a ne ove pare ... zadnje sediste ubudjalo,tabla i skoro cela unutrasnjost izgrebana i to bas onako dobro,farba na felni skroz popucala i pocela da rdja , znaci auto je u nikakvom stanju ... Sto se teme tice, jel si razmisljao o Coroli verso ? Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano Mart 29, 2013 :smileTcS: Ako ćeš prijateljski savet - Auris 1.4 D-4D! Jeftiniji za održavanje, a uz kvalitetan čip dobiješ i više od 2.0... Podeli ovaj post Link to post
vidor 0 Napisano April 1, 2013 Ako ćeš prijateljski savet - Auris 1.4 D-4D! Jeftiniji za održavanje, a uz kvalitetan čip dobiješ i više od 2.0... Vozio sam u firmi 2.0 i 1.4 Corole , 2005 god . I razlika je velika ali ipak je 2.0 za moj stil voznje , 1.4 mi je previse na obrtaje i "ponestaje" mu snage ponekad u odnosu na 2.0 kojem je svejedno u kojoj si brzini ako nagazis leti... a potrosnja mislim da je skoro ista ... Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano April 1, 2013 @ vidor - ja sam ti dao prijateljski savet (proćitaj ga još jednom), na tebi je da odlučiš šta ćeš... Podeli ovaj post Link to post
vidor 0 Napisano April 1, 2013 Priljateljski sam i shvatio, i moram da priznam da nisam cuo da se i Toyote dizeli chip tuniraju A sto se tice odrzavanja , to jel to zbog plivajuceg kvacila ili ima jos stvari koje treba uzeti u obzir ? Jako puno nalazim 1.33 benzince ali to mora biti preslabo, vozio sam 1.6 benzinca u navaku i moram da priznam da taj obrtni momenat kod dizela nadoknadjuje ostale "falinke" pa sam ostao pri dizelu. Nadam se da ne zamerate , ali sam pregledao forum i Auris forum je relativno prazan sa iskustvima. Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano April 1, 2013 Pa zato sto svi i dalje voze Corolle E90 :D :D :D :D :lol: Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano April 1, 2013 To što su Toyote (ne)opravdano zapostavljene kod nas u Srbiji, ne znači i da su u svetu. Inače ima još stvari na koje treba obratiti pažnju kod 2.0, dok se 1.4 pokazao kao veoma pouzdan. E sad, taj motor (1ND) jeste odličan u normalnoj ekspolataciji, ali nisam sreo nijednog koji je vožen žustrije. 1.33 je spor i uglavnom troši više od 1.6, ali uvek postoji opcija "turbina"... :D Za chip i karakteristike baci pogled: http://rschiptuning.com/automobili-toyota/332-automobili-toyota-auris http://www.smchiptuning.com/2297/toyota-auris-1.4-d4d-90 http://chiptuning-beograd.com/chiptuning-toyota.html http://www.smarttuning.rs/index.php/proizvodi/index.php?option=com_jumi&fileid=3 Podeli ovaj post Link to post
mahatma 340 Napisano April 1, 2013 A jel ima chiptuning neku cenu koja nije izrazena u dinarima? Jel skracuje vek motora? Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano April 2, 2013 U dinarima?! Gledamo iste sajtove?! A zašto bi čip skratio radni vek motora?! Koja je osnovna funkcija istog? E sad, što mi u Srbiji imamo problem u glavi, a i rezervoarima, to je drugi par čarapa. Podeli ovaj post Link to post
mahatma 340 Napisano April 2, 2013 A bre al si bukvalista. Dinari evri dolari pezosi... Mislio sam na cenu koju placa auto, tj motor u eksploataciji.. Ne znam...nekako mi nije jasno to...jaci auto, motor isporuchuje vise snage, a nije mu nista..pa zasto nije od starta takav? Ne znam koja je funkcija istog pa zato i pitam..jebaga Podeli ovaj post Link to post
Našud 3 Napisano April 2, 2013 Ne vredi da piskaram, može neko pogrešno da protumači određen deo rečenice i posle sam ja "grbav"... Vidimo se na Velikom skupu pa da se ispričamo uz roštilj, piv...će i tako to. Podeli ovaj post Link to post
Liftman 151 Napisano April 2, 2013 Eto vidis ...sad si napisao piv i ja te odmah lose protumacio...zamisli da si poceo da pises to o chip trt mrt....ma ja bih te sve pogresno razumeo :D :D :ph34r: :ph34r: El em, sto se tice pitanja zasto nije odmah tako...ja cu laicki...zato sto je fabrika kada je experimentisala koju krivu motora da da, trazila je najbolji odnos snage i nacina explatisanja da motor moze da izdrzi razne budale za volanom a i da bi sledeci model kad dodje imao i on mesta za vecu snagu itd...zato se i ostavlja mesta za fabricku preporuku krive tog chipa...ali ako naletis na neke koji daju vise od 50KS po chipu za male pare...zaobidji u sirokom luku Da su svi motori sa snagom kao i onaj 2.0 D4D...sto bi onda pravili 2.0 motore???? Pravi primer je VW sta je uradio sa svojim motorima. Ima tu jos mnogo razloga ali neki ce malo strucnije na skupu...tj ovo je samo bio preview Podeli ovaj post Link to post