Jump to content
stef

Svez japanac :)

Recommended Posts

Hajduk Veljkova, ispred Poliklinike, zar ne? Za neupucene: tu postoji pesacki semafor jer je sa leve strane Decija klinika a sa desne Poliklinika.

Guzva je stravicna od rane zore do poslepodne jer ljudi koji dodju sa strane stanu u desnu traku i ukopaju se. A jos gori su taksisti koji tu stanu,

cekaju musterije....trista cuda. A semafor je za mnoge vozace "nelogican" jer svi gledaju sto metara ispred da im se ne zatvori glavna raskrsnica.

 

Zao mi je zaista. Tvoja steta moze da bude kao vrednost celog automobila koji te udario. Ne znam kako to sad ide ali mislim da ce da predloze krpanje i farbanje.

Savetuj se sa nekim advokatom ako vec nisi. Novo je novo. Neka oni lepo uzmu taj polupani pa neka ga krpe. Ima tu jos caka....ali. sto rece salezli, sreca u nesreci!

Podeli ovaj post


Link to post

Posle 5 godina druzenja prodao ovog Avensisa i uzeo novog :) Dodao 200 kubika i odlucio se za CVT :)

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Neka je sa srećom i da te dugo i verno služi! 

Podeli ovaj post


Link to post

:thumbup:

Podeli ovaj post


Link to post

Divota......Ja sam vozio neke starije varijante tog menjaca to je bio uzas koliko je sve bilo tromo i sporo, za moje navike cak i opasno - ovaj koji sam ja dobio je uzivancija. Po gradu ako vozis do 60-70, vrti se na 1000 obrtaja :))))) Auto put 140 - 2200 do 2500 obrtaja :) Kada hoces da obidjes - stisnes gas i to je to. Cim dostignes stabilnu brzinu on sam obara obrtaje. Treba samo navike da kocenjem osta kasnije pocinje u odnosu na manuelni menjac i na ostale klsaicne automatike. Ili mozes da prebacis u M mode pa sam spustas u nize brzine....

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

sta mu dodje to m, ja to nemam na cvtu

imam D,R,N  i B koje je za voznju nizbrdo gde motorno koci

P mi je na dugme i neje u sklopu menjaca

Podeli ovaj post


Link to post

Iz D ga pomeris levo ili desno ( kako kod koga ) u deo gde imas samo + i - i tako ga manuelno menjas, tiptronik menjac, cvt to nema. Okacicu fotku kasnije, imam i neki klip kako to lepo radi.

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Da, upravo tako. Ja imam P, R, N D i onda iz D mogu da prebacim na `manuelno` saltanje. A imam i sport mod :) 

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Imaju sad novi cvt menjači koji imaju zaključane odnose kada se menja na + i -.

Podeli ovaj post


Link to post

Iz "D" levo si u manuelnom modu, ima i kod mene sport mod 1c3c98b269b2e97ef683ec3085050f73.jpg

 

Gesendet von meinem VTR-L29 mit tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

@stef

 

Nisi nam rekao koji je tacno motor, dodao 200 kubika, na stari, koji ne znam(o) koji je bio.

 

1000rpm...wow...

I kolika tije potrosnja po NSu ?

 

 

poz

Podeli ovaj post


Link to post

1.8 benzinac je sada. Da, drzi 1000 obrtaja po gradu:)  Tek preko 70 digne za par stotina. Trenutno na 900km po bordu stoji 7.6l. Radnim danima samo grad, vikendom van grada. Prethodni 1.6, sa manuelnim sestostepenim je prodat sa okruglo 8.0l po bordu. Prosek je meren na nekih 30k kilometara. 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

×