Jump to content
Piske

Motor trese u leru

Recommended Posts

Motor trese u leru. Ne pali se check engine lampica, yaris dobro vuče. Stavljen drugi protokomer, nema razlike. Motor radi na oko 600 obrtaja.

U čemu može da bude problem ?

Podeli ovaj post


Link to post

tipujem na struju ili nosace motora... daleko od toga da imam licnog iskustva (pu, pu, daleko bilo)

Podeli ovaj post


Link to post

Može biti svašta, od najbanalnije stvari do malo (više) ozbiljnije, sumnjam da se problem može dijagnostikovati na ovaj način... Drugi protokomer? Nov, polovan?!

Podeli ovaj post


Link to post

Ja znam sta je.....MOTUL umesto Enenos...ne mosh ti zeznuti japanca :D

Podeli ovaj post


Link to post

Može biti svašta, od najbanalnije stvari do malo (više) ozbiljnije, sumnjam da se problem može dijagnostikovati na ovaj način... Drugi protokomer? Nov, polovan?!

Imam od ranije nov protokomer. Nisam pametan šta može da bude i ranije se dešavalo da povremeno malo trese u leru ništa dramatično. Od pre pet dana otprilike čim postigne radnu temperaturu motor dosta trese u leru.

Podeli ovaj post


Link to post

Protokomer . Stari originalni je izgleda odslužio svoje. Povećana je potrošnja goriva a drugi stavljen 19.06. prošle godine u Japan Shopu je neodgovarajući motor nepravilno radi a i po broju se vidi da nije za Yaris 1.0 vvt-i već 1.3 vvt-i i druge modele Toyote.

Kako su se pokazali Mapco protokomeri (maf senzori) kod Toyota ?

Podeli ovaj post


Link to post

Izvinjavam se svima za dezinformaciju. Na kraju su na autu očišćene dizne. Ne trese, vuče kao zmaj, potrošnja goriva minimalna :)

Podeli ovaj post


Link to post

Izvinjavam se svima za dezinformaciju. Na kraju su na autu očišćene dizne. Ne trese, vuče kao zmaj, potrošnja goriva minimalna :)

Zahvaljujem ti se na resenju. Od pre godinu-dve dana i ja imam ovaj problem koji pocinje da me nervira u poslednje vreme. U servisu su me ubedjivali da su u pitanju nosaci motora. Menjao sam i protokomer. Niko nije ni pomislio na zapusene dizne.

Podeli ovaj post


Link to post

Kada auto pocne da trese,kao u opisu na pocetku teme,t.j obrtaji padnu ispod 780rpm,prvo probati sa aditivom za dizne  i ventile "LIQUI-MOLY",provereno cisti najbolje od svih aditiva.I sipati na max.15-20lit. benzina 98 oktana,jer u tom odnosu najbolje rastvara necistoce od rezervoara i filtera goriva,preko cele instalacije do dizni,gde rastvara i cisti oksidaciju u rupicama dizi.Tretman ponoviti dva puta za redom i auto se vraca u normalan rad,sa 500-600rpm na optimalnih 750-780rpm. na leru kada postigne radnu temp.

Naravno pod uslovom da su protokomer,filter za vazduh i lambda sonda uredu.Ako ne pomogne ciscenje aditivom,onda mora ultra zvucno ciscenje.

Ja koristim taj "Liqui Moly" aditiv vec 7-8god.na svakih 2000km.i nikada problem sa diznama i ler gasom. 

Podeli ovaj post


Link to post

×