Jump to content
Mr Nebojša

TcS i TOYOTA Centar Beograd

Recommended Posts

ни трага ни гласа од ТЦБ... бар да су ми рекли, написали да: не важи попуст, нема попуста за чланове...

него су ми после телефонског разговора послали предрачун на пуну цену у року од 2 минута, а 4 дана већ нема одговора када сам тражио попуст... у најмању руку није коректно од ТЦБ... шта је проблем да се изјасне... 

сад и да се јаве нећу ;) тражим алтернативу...

Podeli ovaj post


Link to post

@milano83 Kada si probao da ostvariš popust i na šta konkretno? Popusti se odnose na orginalne rezervne delove i na servis, kao što je napisano u prvom postu ove teme.

 

@novakno1 slažemo se da je veoma nekorektno sa njihove strane što se ne izjašnjavaju, na to već ne možemo da utičemo. A što se tiče upita prilično smo sigurni da se popust ne odnosi na dodatnu opremu.

Podeli ovaj post


Link to post

Dakle, ne mogu da ne reagujem iako izbegavam pisanje u zadnje vreme.

Pa po cenu kazne, a ako treba i udaljavanja sa foruma, reagujem na pretgodna dva posta.

 

Dakle, nekoliki puta se potenciralo kako je TCS 'deo' Toyote, kako imamo (klub) odlicnu saradnju sa njima.

Pominjani su popusti, briga o vlasnicima i sl.

 

A onda dolazimo do toga da nije prvi put da se popust ne uspeva ostvariti.

Ok, ja ne sporim da je 'ekskluzivno pravo' toyote i njenih dilera da odlucuju o cenovnoj politici, kako vozila, tako i delova i opreme.

Samo se to onda tako i kaze.

Ostaje gorcina kada vam neko nesto obeca, pa slaze, zar ne?

A ovde se radi upravo o tome.

Dakle, To NIJE DOBRA SARADNJA.

 

I kako se moze praviti selektivnost izmedju rezernog dela i DODATNE OPREME?

 

Dal su aluminijumske felne dodatna oprema na osnovnim paketima? Da jesu. No dal su te iste felne DODATNA OPREMA na SOL paketu? Naravno da nisu.

E sad, po toj logici, ja da odem sa clanskom kartom i trazim ponudu za alu felne dobicu ponudu sa punom cenom, dok neko ko poseduje AURIS sa SOL paketom opreme MORA dobiti ponudu sa obracunatim popustom!

Jer njemu su te (alu) felne JEDINE, zar ne? Ne mogu se tretirati kao dodatna oprema kada je taj model u tom paketu isporucivan samo sa alu felnama.

 

Dakle, po nekom logicno razmisljanju, ako se ostvaruje popust, on bi se trebao odnositi na SVE proizvode za nase limene ljubimce marke toyota.

 

 

Takodje, mogu da garantujem da apsolutna vecina clanova svoju clanarinu nije uplatila zbog obecanog popusta (bilo gde) vec zbog zelje da time omoguci funcionisanje kluba.

 

I upravo zato, bilo bi lepo da su pravila, prava i obaveze jasna i transparentna. Dakle, rukovodstvo kluba ima 'dogovor' sa 'Toyota Srbija' o popustima.

Taj dogovor (apsolutno sam siguran) ima neki elektroski pisani trag gde je precizno definisano sta i kako.

Ili tacnije NA STA (na koju robu) i KOLIKO (koji procenat) je popust clanovima TCS.

 

Zato mislim da bi bilo jako dobro da neko iz kluba kontaktira firmu Toyota Srbija, i u dogovoru sa njima otkloni sve nedoumice, a da se odgovor u kome ce biti jasno navedeno koji proizvodi (ili gruppe proizvoda) i usluge i u kom procentu podlezu popustu.

Takav "memorandum" bi trebalo staviti kao sticky na temu o popustima.

I svi srecni i svi zadovoljni, a niko ne bi imao razlog da se oseca prevarenim i izigranim.

 

Toliko od mene

 

 

 

 

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

  • Upvote 5

Podeli ovaj post


Link to post

Apslolutno ste u pravu. Zbog predhodnih problema je g-din Tošović i kontaktirao TCB pre mesec dana i jače i razrešili sve nedoumice kao i obnovili predhodni dogovor i on je aktuelan. Zato i postavljamo pitanje kada se desilo ponovo da ne odobre popust da vidimo da li je u pitanju individualni nemar zaposlenih ili nešto drugo.

Što se tiče podele delova i opreme i šta kojoj gripi pripada tu ne možemo uticati na njihovu politiku i shvatanje poslovanja, rezervni deo im je rezervni deo a oprema nešto sasvim drugo iako delomo Vaše mišljenje.

Podeli ovaj post


Link to post

 Evo da napišem malo opširnije o mom slučaju.Dakle trebalo je da se izvrši zamena semeringa i zamena ullja u menjaču,a ujedno sam hteo i da izvršim kompletan pregled vozila.Napravljen mi je predračun i uplatio sam unapred dogovoren iznos.Na semering sam čekao nekih 10 dana ,a za ulje menjača još 5.U početku mi je rečeno da se čeka nekih 7 dana,ali je posle bila priča da je zastoj na granici i da roba nije stigla-OK.Kada sam otišao u Toyota Centar i kada je to sve završeno dobio sam fakturu i naravno pitao sam da li imam neki popust.Servisni savetnik mi je rekao da popusti više ne važe otprilike nekih 3 do 3 i po godine-OK.Platio sam i to je to.Samo da dodam da me radni čas izneo 2580 dinara(a ne 2860 kao što sam prethodno napisao).Semering je 2793 dinara.Za ulje da ne pišem jer to nije pokriveno popustom.

 E sad kakve sam ja povoljnosti trebao da imam na sve to?

 Na njihovom sajtu piše

Toyota 5+ ponuda, za vozila starija od 5 godina

Želimo da Vaša bezbednost bude uvek na prvom mestu!

Jesen je vreme kada se pripremamo za predstojeću zimu. Bez obzira na vremenske uslove ima toliko stvari u kojima možete uživati zbog čega treba obezbediti da Vaš automobil bude u savršenom stanju tako da svako putovanje bilo deo tog užitka.

Zbog toga smo u Toyoti pripremili posebne popuste ( 10% na originalne rezervne delove i 30% na cenu radnog sata) za redovno održavanje vozila starih 5 i više godina, koja nisu pokrivena fabričkom garancijom.

 

  Ja sam dobio popust na radni sat i rezervni deo,a iskreno ne verujem da bi sa karticom imao i dodatni popust ,jer to je ona fora kao  u prodavnicama kada pišu da imate popust na to i to,a takođe piše i da popusti ne važe za proizvode koji su već na akciji.Ako neko ima tačno i razumno objašnjenje neka napiše-ja sam na licu mesta video kako stoje stvari.

 Drago mi je što sam vlasnik Toyote i član TCS kluba i slažem se sa Lakijem72 da smo ovde zbog informacija o našim vozilima i funkcionisanju kluba.A popust ako ima ima.Pozdrav za sve i daj bože da svi jednog dana budemo vlasnici C-HR-a koji izgleda SAVRŠENO.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Napišite nam samo datum kada ste imali opisani problem kako bi mogli da kontaktiramo dotični servis i vidimo u čemu je bio problem. Hvala.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Datum je 27.10.Hvala na interesovanju,ali bilo pa prošlo.Ne verujem da nešto može da se promeni u mom slučaju,ali bilo bi dobro za ostale članove koji idu tamo da znaju na čemu su.Pozdrav.

Podeli ovaj post


Link to post

хвала на одговору...

нисам ни мислио да нешто додатно утичете на њих... само сам поделио овде какав однос имају према клијентима... то говори о њима - ТЦБ...

питао сам јер овде (на форуму) стоји да се ради о оригиналним деловима, па да видим да ли ту спада и "додатна" опрема...

ето предлога за клуб -----

што се тиче попуста, корисно би било преговарати о попустима на додатну опрему... јер ево има све више нових Тојота на форуму, и њима не требају делови... али треба увек нека опрема..

патоснице, кадице, кровни носачи... Тојота има те сезонске акције... али што не би за клуб који и сама подржава могла да има редован попуст на опрему (додатну)...

 

ево сад је акција за те гумене патоснице, али само када се узима и кадица за гепек и завесице... ок ко има нов ауто, па нема ништа од тога...

ја имам оригинал и кадицу и мрежицу за гепек.... али само патоснице дотрајале и то мени сада дође ко резервни део :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Druga stvar je i kad se tamo pita za popust. Pa nastane neprijatna tisina. Dal oni sto ne znaju sta da odgovore i dal zato sto si ti pitao za popust. Po meni ako vec postoji Dobra saradnja je da i sami pitaju coveka koji udje u servis...Dobar dan. Dosao sam na servis auta. Zanima ne cena usluga. Da pogledacemo vas auto, recite mi da li ste clan Toyota klub Srbija?

Izmenjeno od Liftman
  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

U slučaju eventualnog problema u vezi popusta koji imaju članovi TCS-a tražite da razgovarate sa direktorom postprodaje gospodinom Zoranom Jovićem. 

Podeli ovaj post


Link to post

Razgovarao sam sa g-dinom Zoranom Jovicem (TCB), ako se ne varam, 5 % popusta na oem delove.

Podeli ovaj post


Link to post

×