Jump to content
Vlada83

Pumpa za gorivo ili ....

Recommended Posts

Repair manual moze da ti pomogne, skini ga cisto da imas na racunaru.

Koj sistem za plin imas Venturi (obican) ili Sekvent?

Da li si probao da uradis dijagnostiku (check engine), da li svetli check engine lampica?

 

 

Pogledaj 175/454 stranu repair manuala.

Podeli ovaj post


Link to post

zamenio pumpu ,i opet nista nece da upali??? gde se nalazi rele koji ukljucuje pumpu?? jel ima ko da zna ?! Kad sam merio prvi put na kablu koji ide u pumpu bilo 12V, zato sam i menjao pumpu-sad na tom kablu ispod zadnjeg sedista nema 12V???? nista mi nije jasno? Burazer mehanicar misli da smo obojica malo prolupali ili su usli mali zeleni u auto?? ili mali zuti?!

ima li ko da zna stogod o ovome ili da ja lepo prodam toyotu,kad me razocarala!

Podeli ovaj post


Link to post

@nikola

sto dizes frku toliku, svi ti postavljaju pitanja da ti pomognu ti nisi odgovorio na pola...

 

Procitaj par postova iznad i odgovori na svako pitanje :)

Ne mozemo da ti pomognemo ako samo kukas a ne odgovaras na pitanja.

 

Postavio sam ti repair manual ako hoces prouci ga malo, moze dosta da ti pomogne.

 

 

Mislim da je relej za pumpu iznad kutije za osigurace (kod vozaca), trebalo bi da kad das kontakt da se cuje pumpa za gorivo.

Ali bi trebao da imas jos jedan koji gasi dizne to ces morati sam da nadjes jer ko zna gde je majstor za plin stavio to... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Nikola je sebe ubedio da je pumpa problem i to je to. I stvarno malo citaj sta te pitaju ljudi, to sto ti ne umes da nadjes kvar nije ti Toyota kriva ;)

Podeli ovaj post


Link to post

@nikola

Da sam ja razmisljao kao ti posle prvog problema odavno bi prodao moj auto.

Ti auti jesu na dobrom glasu ali i ljudima posle 25 godina fali po nesto, tako da samo strpljivo i lagano.

Mi nismo na licu mesta tako da moras da nam pojasnis maksimalno kako bi mogli da ti damo adekvatno resenje (predlog).

PS: Mi nismo majstori nego ljudi kolji su imali slicna iskustva pa ih delimo medjusobno sa ciljem da pomognemo jedni drugima. ;-)

Podeli ovaj post


Link to post

To sto kaze Sebe, nista od onoga sto ti je bilo ko od nas predlagao nisi uradio.

 

Aj ovako da sumiramo pitanja:

Opisi koji imas sistem plina- sekvent ili obican(ubaci sliku motora)

Da li si probao da upalis na plin

Da li ima struje do pumpe, ako to ne umes...uradi ono sto ti je Dzigi Bau rekao(mada ovo mozes na povratnom crevu da vidis u motoru da li baca benzin do dizni)

Idi kod majstora proveri da li su dizne zacepljene

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bi prodo auto i log off...kakva crna toyota..

Misim....pumpa koja RADI, kad je zamenis "Novom" vise ne radi...

 

Ovaj nas za*ebava malo ja mislim..

Podeli ovaj post


Link to post

Nije da se brecam sto si pomenuo Toyotu i nepouzdanost, vec jednostavno ti izjava nema mnogo smisla. Nisi resio problem, pa da tako pricas, a problem moze biti vrlo glup i najcesce je u ovakvim situacjiama zapustanje benzinske instalacije zbog "uzivanja" na plinu...

 

1. Kada si pre peha vozio na benzin?

2. Da li auto palis na benzin ili uvek na plin?

pali uvek na benzin

Podeli ovaj post


Link to post

[quote name="mahatma" post="72882" timestamp="

Ovaj nas za*ebava malo ja mislim..

:)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja bi prodo auto i log off...kakva crna toyota..

Misim....pumpa koja RADI, kad je zamenis "Novom" vise ne radi...

 

Ovaj nas za*ebava malo ja mislim..

NE MISLIS DOBRO PRIJATELJU,samo sam se BAS namucio i to je to,ako sam nekoga uvredio sa razocarenjem u toyotu nije mi bila namera,ali su mi bar i odgovorili neki, ?!

Podeli ovaj post


Link to post

Drago mi je sto ne nas ne zaebavas, al onda lepo to potvrdi tako sto ces odgovoriti na svako postavljeno pitanje.

I od mene za kraj bonus pitanje:

Zasto si pumpu koja radi i za koju si reko da si se zezno sto si skidao sve, zamenio novom pumpom,.?",

Podeli ovaj post


Link to post

Istina momci ,napravio sam nekoliko gresaka a prva je sto nisam oterao auto kod nekog majstora,dobro ja sam daleko od civilizacije a nisam hteo da slepam auto.Sad je ovakvo stanje boca sa plinom je prazna,u momentu kad je stao auto u rezervoaru je bilo 2/3 goriva -uvek ima vise od pola i povremeno se vozi na benzin. 

Sto se tice zamene pumpe /nebi je menjao da je na konektoru u rezervaru-znaci poslednja tacka pre kacenja struje na pumpu ,tu je bilo 12V kada se vergla-logika kaze pumpa dobija struju i ne radi,zato sam skidao rezervoar,odsekao auspuh i patio se! Naravno da tu nije bilo struje ja bi isao linijom manjeg otpora i gledao kako da tu dobijem 12V,ALI sad je zamenjena pumpa filter goriva i SADA na tom mestu nema !2V- e to morate priznati vec nije logicno,sutra krecem redom da vidim sta je sa strujom!

Sto se tice uredjaja za plin-neznam bas o tome nesto i nemam predstavu jel SEKVENT ili nije ? ali mogu da opisem kako je radio/ kada je prebaceno na plin prilikom starta zuta lampica trepce i kada motor proradi ugasi se posle nekog vremena-mislio sam da auto pali na benzin i da tako treba tako je vozen od kad sam ga nabavio i od tada je zena presla nekih 5000km za godinu dana ,ja uglavnom nisam tu. Naravno prilikom skoro svake voznje je prebacivan rucno na benzin i vozen cesto  znaci na benzin!

Eto to je to,i nemojte da se ljutite zbog onoga o toyoti- ja znam jako dobro sta je TOYOTA,a ovo cu resiti koliko sutra jel imam sada gde da gledam! posle ide kod majstora za plin,pa ciscenje dizni ...


Drago mi je sto ne nas ne zaebavas, al onda lepo to potvrdi tako sto ces odgovoriti na svako postavljeno pitanje.
I od mene za kraj bonus pitanje:
Zasto si pumpu koja radi i za koju si reko da si se zezno sto si skidao sve, zamenio novom pumpom,.?",

Vec sam napisao -dobijala je struju a nije se oglasavala?! ovo zaista nije logicno-mozes li da zamislis moju facu kada sam je skinuo i zagnjurio u bebzin stavio direktno kablpve na akumulator A ONA BACA BENZIN KO LUDA!??? naravno pumpu mi je burazer nabavio u NS novu identicnu pa sam je stavio kad je vec rezervoar dole,danas je vec do 18 sati sve spakovano i vraceno ,dalje znas!

Podeli ovaj post


Link to post

Meni je par stvari nejasno. Probao si pumpu i rekao da baca kao luda? A na konektoru si nasao 12v ? A zakljucio si da ne radi pumpa i zamenio je? :) Ja i dalje stojim iza toga, ako mozes da se snadjes da sipas plin i da palis direkt na plinu. Majstor koji iole nesto zna to mora umeti. Naravno ako nije sekvent, a verujem da nije.

Mislim da palis na plinu da bi video jel radi na plinu, ne mislim da stalno tako palis.

Podeli ovaj post


Link to post

Niko se ne ljuti "zbog onoga o toyoti" vec zbog toga sto trazis odgovore, a ne dajes informacije. Sad si vec napisao neke stvari..neko ce ti vec odgovoriti, ja ne znam..

Podeli ovaj post


Link to post

Istina momci ,napravio sam nekoliko gresaka a prva je sto nisam oterao auto kod nekog majstora,dobro ja sam daleko od civilizacije a nisam hteo da slepam auto.Sad je ovakvo stanje boca sa plinom je prazna,u momentu kad je stao auto u rezervoaru je bilo 2/3 goriva -uvek ima vise od pola i povremeno se vozi na benzin. 

Sto se tice zamene pumpe /nebi je menjao da je na konektoru u rezervaru-znaci poslednja tacka pre kacenja struje na pumpu ,tu je bilo 12V kada se vergla-logika kaze pumpa dobija struju i ne radi,zato sam skidao rezervoar,odsekao auspuh i patio se! Naravno da tu nije bilo struje ja bi isao linijom manjeg otpora i gledao kako da tu dobijem 12V,ALI sad je zamenjena pumpa filter goriva i SADA na tom mestu nema !2V- e to morate priznati vec nije logicno,sutra krecem redom da vidim sta je sa strujom!

Sto se tice uredjaja za plin-neznam bas o tome nesto i nemam predstavu jel SEKVENT ili nije ? ali mogu da opisem kako je radio/ kada je prebaceno na plin prilikom starta zuta lampica trepce i kada motor proradi ugasi se posle nekog vremena-mislio sam da auto pali na benzin i da tako treba tako je vozen od kad sam ga nabavio i od tada je zena presla nekih 5000km za godinu dana ,ja uglavnom nisam tu. Naravno prilikom skoro svake voznje je prebacivan rucno na benzin i vozen cesto  znaci na benzin!

Eto to je to,i nemojte da se ljutite zbog onoga o toyoti- ja znam jako dobro sta je TOYOTA,a ovo cu resiti koliko sutra jel imam sada gde da gledam! posle ide kod majstora za plin,pa ciscenje dizni ...

Vec sam napisao -dobijala je struju a nije se oglasavala?! ovo zaista nije logicno-mozes li da zamislis moju facu kada sam je skinuo i zagnjurio u bebzin stavio direktno kablpve na akumulator A ONA BACA BENZIN KO LUDA!??? naravno pumpu mi je burazer nabavio u NS novu identicnu pa sam je stavio kad je vec rezervoar dole,danas je vec do 18 sati sve spakovano i vraceno ,dalje znas!

 

Ajd ovako

Slikaj motorni prostor, slikaj prekidac za plin!

 

Kada si prvi put merio napon na pumpi da li si dao kontakt?

Trebalo bi da ukoliko kljuc nije na ACC tj. nije na kontaktu napon na pumpi mora da bude 0V, kada je na ACC mora da bude 12V.

 

Proveri osigurace kod vozacevih nogu.

Cela struja za auto ide od vozacevih nogu(osiguraca) pored vozaca, ispod zadnjeg sedista ( dva puta sam rasturao celu struju :) )...

 

I poslednje ali najbitnije proveri da li ima nekih gresaka na kompu imas u repair manualu kako se radi :)

Podeli ovaj post


Link to post

pumpu probao/staru /kad je vec bila dole i radila je u kanti van auta?? a struje na konektoru iznad rezervara je bilo pre nego sto sam skinuo tu staru pumpu,zato sam je i skinuo,sad kad sam stavio novu na tom mestu nema struje kao da sam neki rele ili nesto iskljucio- zeznuo? mora da ima rele?prekidac? koji iskljuci pumpu kad je auto na plinu-mozda je on zalepio pa sad ne ukljucije ni kad je prebaceno na benzin.

Sad imam nesto drugo da uradim , ali po podne uzimam Rep.manual- knjige u sake pa da vidimo sta se moze? E da ,nabavicu i  pumpu za pretakanje gasa pa cu pretociti iz koleginog auta posto sam prazan,da ga startuje m nekako da mogu otici u servis ... 


cekaj kakvi osiguraci kod vozacevih nogu??? ima kutija u motornom prostoru ispod haube sa osiguracima ?! Inace kad sam prvi put merio imalo 0V kada dam kontakt i 12V kad verglam

Podeli ovaj post


Link to post

ljudi sad moram da idem,popodne cu oko auta i ukljucicu se ponovo ,slikacu sve pa davidimo sta mozemo da uradimo! Upalice njega Nikola....

Pozdrav i HVALA na dosadasnjoj pomoci,jos cete me i nauciti svasta,a najvaznije strpljenju sto kaze moj burazer!

Podeli ovaj post


Link to post

Imas tri kutije za osigurace na EFI corollama

1. dve kutije u motornom prostoru (mala za farove i poziciju i veću za EFI sistem, trubu...)

2. pored vozačeve leve noge, ispod poluge za otvaranje haube, na stubu tu su ti osiguraci i relej za kontakt

 

Mislim da bi trebalo da pumpa kada das kontakt tj. kad stavis kljuc u polozaj 2 (pred verglanje), da nabije pritisak i da kad zaverglas dizne puste gorivo.

 

Proveri da li si dobro vezao pumpu kada si je skinuo da nisi obrnuo raspored zica...


ljudi sad moram da idem,popodne cu oko auta i ukljucicu se ponovo ,slikacu sve pa davidimo sta mozemo da uradimo! Upalice njega Nikola....

Pozdrav i HVALA na dosadasnjoj pomoci,jos cete me i nauciti svasta,a najvaznije strpljenju sto kaze moj burazer!

 

Upalicemo ga!

:)

Nije to nista komplikovano, ja sam corollu sa karburatora prepravljao na EFI, vukao struju za pumpu i jos jednu zicu za plovak. :)
 

 

E da imas u repair manualu da proveris da li pumpa ima dobar pritisak u motornom delu, da li pre ili posle filtera nisam siguran.

Dao sam ti repair manual u kojem možes da radis search termina koji ti treba. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Kad sam stavio novu pumpu zvuk iste sam izgubio.Sa starom sam imao zvuk kad dam kontakt sam novom cujem samo cak i to je to.

Pumpa radi non stop nebitno da li vozis na plin ili na benzin.Tako bi bar moralo da bude...

Podeli ovaj post


Link to post

Kada das kontakt i krenes da verglas, ima li 12V na pumpi ili nema, znaci u toku verglanja?
Svecice, da li su suve ili mokre?
Ako sada prikljucis direktno 12V na pumpu(sprovedes sa akumulatora) da li se desava nesto? 
Jel si uopste gledao da li ti baca varnicu ?

Podeli ovaj post


Link to post

Kada das kontakt i krenes da verglas, ima li 12V na pumpi ili nema, znaci u toku verglanja?

Svecice, da li su suve ili mokre?

Ako sada prikljucis direktno 12V na pumpu(sprovedes sa akumulatora) da li se desava nesto? 

Jel si uopste gledao da li ti baca varnicu ?

nema u toku verglanja 12v na pumpi,prikljucim direktno i dobijem gorivo na ulaznoj cevi u motor iza filtera na glavnoj magistrai brizgaljki,pogledam svecice -PONOVO danas po treci put i sada vise nema varnice ,a bilo??? cak je nema ni kada se prebaci na gas-sta sam spalio nemam pojma??

Nije mi jasno sta je SST izgleda kao kratkospojnik za chek conektor, ali u definisanju pojmova u repair manual-u pise nesto kao spec oprema ili specialni alat?!tako da nisam smeo da spajam pojedine uticnice na tom konektoru kao sto pise u manual-u ! Imam samo obican instrument /Unimer/ tako da bas nisam opremljen za neku ozbiljniju proveru,eto to je trenutno tako ,jos nisam nabavio pumpu za pretakanje gasa ,tako da mi je rez.gasa prazan,ali kako sad nemam na svecicama varnicu ni gas mi ne vredi?! E da svecice su mokre sto znaci da dobije benzin kada prikljucim pumpu direktno na akumulator? Napominjem da imam skoro sve releje,jos po nesto, jer sam rasturio jedan takav slupan auto,sad neznam sta dalje?  

Podeli ovaj post


Link to post

Sad dalje kod krstenog mehanicara, elektricara itd, nemoj da shvatis pogresno, ali ne pipaj nista vise, nesto si zeznuo.
Jer prvo imalo 12V za pumpu sada nema, nema ni varnicu, bolje kod nekog strucnijeg vozi da resava to. 

Ko zna sta je bio prvobitni kvar, a i sta se sve izdesavalo. Mozda je recimo stradao komutator, a ti cackao pa spalio jos nesto. Moze biti dosta stvari, ali osnovno je ako nece da pali proveriti dovod goriva i varnicu za pocetak, skines kabal (ima varnica,nema varnica), skines crevo pre dizni, zaverglas ( ima gorvio,nema gorivo). 

Ja znam dobrog majstora u Pancevu i u Progaru, za ostale ne znam, neko ce ti vec preporuciti nekog i obavezno javi sta je bilo, bas me zanima. 

Podeli ovaj post


Link to post

Ako mislis na ovaj SST

sst.jpg

Slobodno uzmi parce zice i stavi u ova dva konektora, nakon toga kljuc u bravu i daj kontakt "check engine" lampica bi trebalo da krene da treperi... ako treperi ujednaceno nema gresaka ako se brzina paljenja/gasenja menja ima neka greska i samo je potrebno procitati :)

 

Auto na shep i pravac Trio Servis

Podeli ovaj post


Link to post

×