Jump to content
novakno1

Avensis Liftback 1.8 VVT-i 2006 / novakno1

Recommended Posts

Није да немам искуства, возио сам аутомобиле са "баш клизавим" ламелама и спржио коју... али сада покушавам да осетим проклизавање "из предустрожности" јер ипак је 218ккм... па да не зеза сад кад креће сезона путовања ;)

И по обртомеру се види да нема наглих скокова... а нема ни мириса ламеле...

 

ево... провере клизања... друга и трећа брзина...

 

https://youtu.be/Apy-m3iDgLo

 

што се тиче уља... вероватно следећи пут иде 5W30, на препоруку Сртучњака... а вероватно остаје Енеос, осим ако у сервис не понуди нешто друго... безвезе ми да купујем друго и носим... ипак поред цене за руке сервис има и маржу на уље... а како поштено раде, најгоре је обарати тако неком цену... мада могу и да частим више ако већ не купујем њихово уље ;)

 

Звук по мени те опруге сам хтео да снимим, али га нема... отишла зима, влага и отишао звук.... не знам како се чује друк лагер.. али мени је звук долазио из правца папучице?

 

kvacilo_pedala.png

 

Ако је она у питању, предпостављам да не иде у сету, веће се за 2 евра купује посебно?

Podeli ovaj post


Link to post

:) Tebe baš pati to kvačilo. Ti ćeš se navozati i kad ti krene kvačilo odlaziti. O tome ne razmišljam, kad osetim da mi počinje proklizavati , o tome ću početi razmišljati. Ne ode to preko noći. Što se tiče te opruge , ako misliš da je ona, ili zameni ili prvo probaj WD-40 ili neki silikonski sprej ;) .

Podeli ovaj post


Link to post

@Novak probaj i u četvrtoj da li kliza

Podeli ovaj post


Link to post

Пробао Милоше... пре око месец дана колико су услови дозвољавали... али узбрдо (Бегаљичко брдо)... од 3 до 5к обртаја иде добро...

ретки су услови да се у четвртој дигну обртаји... прва, друга, излаз на аутопут и трећа, четврта до 4-5к...

иначе ја сам истриповао што Матори каже, највише због километара.. а и овај звук ме навео на замену...

 

ево почело опет вечерас (значи да је због влаге, хладноће...) па направих снимак да се чује... да ли је опруга, друк или нешто треће?

 

https://youtu.be/WgKG-sYsxLg

Podeli ovaj post


Link to post

Žrtvuj ta 2 eura, zameni to i piči :);)

Podeli ovaj post


Link to post

Novace ja sam zbog tog zvuka menjao ceo set kvacila. Podmazivao sam ga vise puta i nista. Korpa vremenom postane kruta i to se sve odrazi na pedalu. Mozes voziti jos dugo dugo, ali prvo sta ce ti otici je klip... Kad je zkinut menjac, i zamajac bio los pa je zamenjen fiksnim. Sad sljaka ko leptir, kvacilo je mekano u fulu

Podeli ovaj post


Link to post

Ne bih da offujemo u Novakovoj temi, ali bih volio da čujem iskustva sa fiksnim zamajcem.  Bojane, jel može koja riječ o tome?

Podeli ovaj post


Link to post

Imao sam identicno krckanje pedale kao kod novaka, podmazivao je vise puta, podmazivao oprugu pedale tamo gde klizi i posle par dana isti zvuk. U Japan Shop-u su mi odmah rekli sta je problem, jer je to mana kod avensisa, pa smo se odlucili na zamnu seta. Medjutim kad je sve rasklopljeno videlo se da zamajac vise nije za vratiti nazad na novi set, pa je preporuka da stavimo fiksni da ne bacamo pare na plivajuci. I tako smo uradili. Presli smo oko 10.000 km od zamene i razlike plivajuci-fiksni nisam primetio. Mozda ce neko naci manu, meni ne pada na pamet da je trazim jer cena "normalnog" plivajuceg je za mene velika.

 

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Коначно мало времена и за  одмор...

Пред лето урађен мали сервис (уље и сви филетри), поред тога замењене свећице, након тога пред "летња" дужа путовања замењено и виосоко квачило.

Стављен сет Aјсин, комплат све Ајсин... то све на цирка 221к ккм. Све одрађено у ЈШ, ауто прегледан и кренуло се са прво краћим путвањима по Србији, па и на дужи пут...

 

Пошто смо код замене квачила приметили да је корпа била Валео, а кажу да то није прва уградња, распитао сам се код бившег власника (власник фирме у којој радим) и каже овако (нисам тражио папире али није то проблем)... њему је на негде на око 20к км на Крфу (узбрдо) отишло квачило, цео сет замењен у Грчкој у овлашћеном сервису, чекало се на уградњу 3 дана... није призната гаранција јер је то потрошан део... како је отишло на 20к км фабричко квачило нико не зна... у Грчкој дакле уграђено Валео квачило (корпа сигурно, на ламели се не види ознака)... и такво је прешло још 200к км (наравно углавном на отвореном путу, аутопуту)...

 

Сад је ново, и како сам пратио форум као што Стана рече, пуно је мекши Ајсин, ниско хвата, опруга подмазана за сад не шкрипи, видећемо кад дођу влажни дани...

 

Још једна похвала за ЈШ, пошто сам био у журби нисам ни гледао рачун, платио, узео ауто.. После два дана ме зову, кажу нису обрачунали попуст (наравно грешка је и моја јер тад нисам напоменуо да сам члан ТКС), при следећем сервису ће умањити за толико...

 

Цена замене сета и уља у мењачу изашла око 25000 (-1400 колико је попуст)

 

Авенсис прешао од тад неких 2000 км... идемо даљееееее

Podeli ovaj post


Link to post

Još jedan TOYOTA klub Srbija član kome je se isplatila članarina. Jako me raduje taj podatak.

Želim ti još punoo predjenih kilometara i osmeha na licu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

Поводом теме http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/4603-toyota-once-again/?p=109111 (@Лаки72)

 

да напишем моје искуство (наравно у мојој теми)...

 

Зимус на путу ка једном скијалишту, на аутопуто се чуо трасссссс... ништа се није примећивало све до повратка.. пукотина се проширила...

 

2016_03_20_14_50_06.jpg

 

па сам наравно пре следећег "дужег" путовања одрадио замену.. процедура је следећа (обзиром да су стакла посебно осигурана у оквиру Каско осигурања - хвала агенту који ми је пре 3 године стакла и фарове "посебно увалио" уз Каско)

 

посета осигурању.... 30 мин. (пријава, сликање, израда записника)

позив неколико севиса и заказивање...

посета сервису и замена... 2,5 сата

 

наравно стакло је "као" фабричко, чак сам добио и неки сертификат... обрни окрени није ни битно, сакло је добро, тзв. зелено, са сензором за кишу и све ради и лепо је легла замена...

 

2016_07_19_23_29_31.jpg

 

цена за Авенсис са сензором за кишу - 24600 дин. (обзиром да је осигурањем покривено до 35000, све је покрило осигурање стакла, тако да Каско није диран и добио касније нови попуст на исти)...

Podeli ovaj post


Link to post

To dodatno osiguranje je vise nego pametno uzeti. Znas li mozda sta se desava ako je skuplja soferka od 35000? Da li se osiguranje vise placa ili samo da doplatis na to sto ti isplate za stetu?

Podeli ovaj post


Link to post

A zašto ne bi otvorili novu temu vezano za osiguranje šoferke, siguran sam da te korisne informacije bi želeli i ostali da pročitaju da se ne jure po temama u Parking sobi. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

@Ненад

 

Колико је мени речено у осигурању (ово су ми потврдили и у сервису), ако је више од осигуране суме ти доплаћујеш, ако је мање онда остатак можеш да користиш за следећу штету у осигураној години...

 

рецимо ја сам имао 35000-25000 = 10000 динара преостало за текућу осигурану годину, рецимо ако би опет отила шоферка морао бих да доплатим 15000 дин...

по обнављану осигурања враћа се на почетну суму, и колико видим нема никаквих малуса и бонуса, што се тиче осигурања аутостакала...

док код каска има... да је рецимо стакло коштало 100000 дин. морао бих да повучем каско, и онда бих изгубио попуст који сам већ имао 15% (отприлике, не знам тачно) и увећање попуста на 25% обзиром да нисам ни овое године користио каско...

 

@Небојша

може нова тама... па копирање тамо или пребацивање или само линкови (како одлучите)... мислим да треба да остане и у паркинг темама везано за поједине аутомобиле.. а тамо да се настави са искуствима и препорукама, јер као што рекох због све већег коришћења каменчића зими ово ће бити готово обавезно осигурање...

Podeli ovaj post


Link to post

Otvori novu temu i prekopiraj tamo postove vezano za osiguranje šoferke

Podeli ovaj post


Link to post

Другари пробелмчић један.. незгодан..

 

Јутрос нормално кренем на посао колима, малог у вртић.. и кад сам кренуо назад... дам контакт, све нормално.. старт.. и оно ништа... погасе се се све лампице и ништа... чује се само клик...

наравно проверим акумулатор (Ексајд - стар око 2 године) има неко око за проверу... треба да је зелено и јесте...

Мало пре скокнем до аута паркираног испред фирме... погледам осугураче испод хаубе на два места (за која знам) сви су ок... оне у кабини нисам вадио понаособ.. али према упутству ту су неки мали, па их нисам скидао.

Пробам поново... са отвореном хаубом и вратима.. и чије се јако тихо, слабо и висико.. Пииии...... кад задржима мало старт... измерио акумулатор волтметром показује 12.5 (требало би  да је ок)

 

Ако неко има идеју шта би могло да буде...

Ујутру бих га упалио на гурку, низбрдицу (ако хоће - и ако то одобравате) па у сервис...

 

Е сад шта је узрок... да није... јутрос када сам оставио клинца у вртићу, почем да окрећем ауто, напред, назад.. угаси се.. окренем кључ, упали се... и то је било последње паљење данас...  иначе није ово први пут да ми се угасио ауто... до сад 3-4 пута сигурно за 3-4 године... нежно га газим ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Jel hoce da zavergla?

 

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Не... само цак и пииии... што се чује тек када се отвори хауба и врата... иначе се не чује ништа... односно само цак у кабини... ништа више...

Podeli ovaj post


Link to post

Jedan moj prijatelj je imao identican problem. U pitanju je mecka ML. Bili mi u madjarskoj nesto i kad smo bavili to sto treba j nameri da krenemo kljuc u bravu i isto se dogodi kao kod tebe,pogase se lampice i muk. I sad jbg aj zvacemo nekog majstora sta bi drugo...Ja reko daj meni da probam da ga upalim i samo sam izvadio kljuc i sacekao par sekundi i upalio auto. E sad,kasnije mi on rece da je problem je bio u samom kljucu. Nestoo od elekronike u kljucu ili neki kod nije bio u redu. Mozda se i kod tebe desava slicna stvar.

 

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Podeli ovaj post


Link to post

Klasican problem sa anlaserom. Treba otici kod elektricara da pogleda da li je mozda samo los kontakt negde na njemu ili je crkao. Probaj eventualno da otvoris haubu i malo prodrmas kablove koji idu na isti.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Jeste anlaser. Pored ovoga što je Nenad napisao, čukni malo anlaser tupim predmetom. Četkice su se istrošile i zalepile najverovatnije. Možeš da ga remontuješ. 

Podeli ovaj post


Link to post

Usput proveri i kleme na akumulatoru, da li imaju dobar spoj, jer velika struja ide od akumulatora ka alnaseru.

Podeli ovaj post


Link to post

@@frank @@NenadRAV4 @Piske

Људи хвала на саветима нарочитно Ненаду на тачној дијагнози и Пишкету на рецепту... нисам издржао до јутра.. скокнуо до аута.. чвркно га мало.. и упалио...

зрео је анласер за ремонт или нови.. видећемо однос цене...

добро је да ујутру не морам да јурим због других обавеза... па ће наредних дана у сервис...

 

Хвала још једном

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Idi što pre jer to čvrkanje anlasera pomaže samo u početku. Može se desiti da ti više ni to ne pomogne :)

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

To je za prvu pomoć, da se izbegne šlepovanje do majstora

Podeli ovaj post


Link to post

×