Jump to content
novakno1

Avensis Liftback 1.8 VVT-i 2006 / novakno1

Recommended Posts

Cetkice su otisle 100%, to se sve menja nema potrebe za kupovinom novog alnasera.

Podeli ovaj post


Link to post

Ма наравно да иде одмах у сервис... Звао данас ЈШ радиће ремонт, али пре тога да утврде да ли је 100% анлсер. Ауто се иначе не пали до сервиса. Евентуално једна вожња ако нешто баш буде неопходно...

Podeli ovaj post


Link to post

У петак ремонтован анласер у ЈШ. Иначе петак јутро упалио, обавио неке ствари пре сервиса.. и имао једно гашење-паљење које је прошло глат...

Одем у ЈШ, тамо пробамо једно 5 пута и сваки пут пали без мучења... како је акубатерија добра (а и у гаранцији).. на мој захтев скину анласер и пошаљу на ремнот - алтернатива је била да оставим ауто да се охлади па да се онда уради тачна дијагноза квара (мислим да сам овако уштедо дан времена). Када је враћен анласер оставио сам ауто да преноћи код њих, да пробају јутарње паљење и све је прошло..

Ја данас могу да кажем да је звук верглања много бољи, континуалнији-равномернији, тиши... тако да итекако има ефекта ремонт... а нарочито када се узме у обзир, да није ни хтео да завергла, једном... ко зна.. можда би после радио, а можда би ускоро и зезао...

сад сам миран

Замењене четкице и носач четкица...

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

Mogao je on još da se startuje uz povremeno čukanje tupim predmetom. U principu to se ne radi tako već ovako kako si uradio . Dobro si prošao. Svaka čast na savesnom održavanju  :thumbup:

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Пре око 1000 км, негде у јануару одрађен мали сервис у ЈШ, мало сам каснио, ухватила ме зима, а ауто не стаје... па је одрађен на 11000 од претходног... уље сам чешће контролисао после 7-8000 и све је било ок, око половине мерача...

 

На овом сервису прешао сам на 5W30 Sustina, такође Eneos...  сипано 4л, на 3-4 мм до максимума... и још увек је ту... имам и фотке (негде), па пратим како се понаша...

Наравно када сам сео у ауто после сервиса видела се разлика, мирнији, тиши мотор.. али можда би тако било и са 5W40 ипак је прошло 11000 и 10так месеци... Ово би требало да је доста квалитетније од класике 5W40.... па је разлика већа.. нисам имао тај осећај раније...

Podeli ovaj post


Link to post

Verovatno ti se staro ulje razbilio, pa odatle i potiče razlika.

Podeli ovaj post


Link to post

Авенсис се вози свакодневно.. у међувремену још један мали сервис крајем августа неких 11300 км после претходног, опет Сустина 5W30... уз то и сервис климе (допуна/замена гаса и уља)...

Интересантно клима је кренула да "убија" како хлади после тог сервиса, пре тога је хладила али од паљења некако пријатно... мада је требало времена да охлади овогодишње врело лето... после сервиса, прва два минута "убија" - више не држим уперену вентилацију ка себи... све су на горе...

 

иначе извучено је око 270 грама гаса, а враћено 440 грама, колико пише на налепници климе... мој топли савет свима да освеже климе једном у две године, нисам ни сам веровао да има значаја...

после у причи са познаницима, сазнам да има оних који то први пут чују, а има доста људи који раде сервис климе сваке године.. и за разна возила, на разним местима се креће цена од 2000-3000 динара.

Конкретно у ЈШ је 2000 са попустом...

 

у наредним постовима (намерно раздвајам, а и неће бити све од једном) неке друге занимљивости - велики "статистички" тест половњака ;)

Podeli ovaj post


Link to post

обећах између прошла два сервиса да ћу да обавештавам о потрошњи Сустине, али нема ништа без слика...

у сервису је констатовано да је од максимума 0,7-0,8 л отишло за тих 11000 км... а није било баш на максимуму.. било је близу.. увек се сипа канта од 4л, провери и то је то...

од мин до макс је 1 литар.. кажу у сервису (проверићу у упутству ако има)

али ево сада од 30.августа (2 дана после сервиса - када је усуто 4л) до данас... иначе контролишем пред сваки пут од преко 200 км... али нажалост увек се заборави слика... за сад ово измерено...

 

post-1864-0-12035600-1508971497_thumb.jpg

  • Upvote 3

Podeli ovaj post


Link to post

Велики тест потрошње (ово је само сумарни ред веће табеле) за преко 60000 km. Могућа грешка до 2%, због изгубљених рачуна из иностранства, па је литража унета по сећању јединичне цене, док је укупан износ тачан - са извода картице.

 

 

Avensis-fuel.png

 

за неки дан биће сви сервиси за наведени период...

  • Upvote 2

Podeli ovaj post


Link to post

у међувремену опет проблем са струјом... само сада реглер... за мало да ме осави на путу...

враћао се из НС и на ауто путу блинкне лапмица за акумулатор... приметим ја... таман размишљам да ли да стајем, шта да радим... она се угасила...

 

сижем у БГ и семафор један, два... код Петрошевића нови семафор... пре тога се упалише све жуте лампице (ABS, TRC, ESP...) серво престаде да ради, прозор не може да се затвори... искључила се Тојота.. ја попнем на ивичњак и позовем прво ЈШ јер је било пола пет поподне... каже сачекаће неко ауто... позвао Europ Assistence (годинама их плаћам нисам користио услуге помоћи на путу)... стиже неки лик за 15 мин... натовари Авенсиса... а ја наставих кући пешке...

 

сутра већ све завршено.. нови реглер.. кажу да је пуњење са старим било 7 V... тако да због тога није палио можда лампицу... све скупа око 13000 дин (реглер, ремонт, руке)...

 

закључујем да Авенсис има проблема са струјом, бар овај мој (Срђан из ЈШ каже да генерало Бошови алтернатори имај тај проблем)... акумулатор шљака и даље... мада му је већ трећа година... и једно 3-4 пражњења за то време (деца и светло у кабини... зафрканицја ноћу)...

Podeli ovaj post


Link to post

Mozes da dobijes kaznu za upaljeno svetlo u kabini u toku voznje....a i akumulator 3 god to je to mora novi ako pregrmi ovu zimu dobro je mada tesko :=(

Podeli ovaj post


Link to post

@Imperatus Gde si naišao na taj podatak za kaznu za upaljeno svetlo u kabini u vožnji? Nisam uspeo da iskopam nigde.

Podeli ovaj post


Link to post

Реглер... код мене... стављен нов...

ако мислиш на део мог поста: "Срђан из ЈШ каже да генерало Бошови алтернатори имај тај проблем".. нисам питао који конкртетно проблем... све једно... мислим да је реглер део алтернатора... а не обрнуто...

 

исправи ме ако негде грешим...

 

@Imperatus Јел имаш неки извор за ово? Исто први пут чујем, али бих волео да знам и разлог зашто је то забрањено... мислим коме смета!

Podeli ovaj post


Link to post

Altermator proizvodi struju napon....regler "pegla" napon i stoji posle alternatora.

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

то знам... само не знам да ли Бош све прави и како изгледа склоп..

да ли кад се каже алтернатор мисли на цео склоп... а реглер је део тог склопа...

 

обично кажу (што не мора да је исправно): не пуни (не ради) ти алтернатор... без обзира на тип квара... онда се рецимо установи тачан део за замену/поправку....

Podeli ovaj post


Link to post

Cuo sam od pouzdanog izvora jer tako kao ometas vozilo iz suprotnog smera

Podeli ovaj post


Link to post

Haha....al zato duga svetla ne... Ma daj. Prvo kako dokazati od prednjih kratkih svetala koja su neuporedivo jaca i ne vidis unutrasnjost kola. Jer unutrasnje se primeti tek na metar dva od auta. Jedino oni sto idu iza vide sta radis u kolima....mada kakvih idiJota ima sa svetlima koja biju u vis i ne treba mi unutrasnje jer mi uvek lepo osvetle sve unutra

Podeli ovaj post


Link to post

Cuo sam od pouzdanog izvora jer tako kao ometas vozilo iz suprotnog smera

без љутње, али једини поуздани извор за ове ствари је закон...
  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

да завршимо започети тест... нисам баш био ажуран са фотографијама, неке и не могу да нађем, тако увек буде након разних миграција, овај пут је nextcloud главни окривљени и још увек траје истражни поступак ;)

 

Avensis-usage-b.jpg

 

због истог је и мало продужен интервал сервиса, али треба напоменути да је ауто добио у току теста цео литар свежег уља... по сликама се види... у фебруару сипао 0,7 литара, и пре 10 так дана 0,3 литра (ово одокативно према мери на амбалажи)...

ових дана мали сервис...

 

ауто се вози мало ређе.. нарочито по граду, за пут је ту.. али није било неких значајних километража од краја зиме...

 

како и у свету сви се деле, још више у Европи, а нарочито на Балкану.. па је изгледа и овде је дошло до неизбежног...

ја сам противник било каквих дељења, и очигледно ми данашња геополитичка дешавања не пријају... но и тамо и вамо има добрих људи, неке сам и лично упознао (да су се бар поделили на једну страну добри, а на другу лоши (ако има таквих)).. па ћу писати мало овде мало тамо...

 

линк моје Тојоте тамо је: https://bit.ly/2L6PXd3 или https://tinyurl.com/ybd68u5a

 

 

 

 

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Младеновац (од Нис пумпе на излазу) - Баново Брдо... гужва, викенд магистрала 50-60 онда узбрдо 100 низбрдо у четвртој без кочења ... аутопут 100-130 велика гужва у обе траке.... гориво НИС 95fc0fc4ad237753489c96e8fb82f5fe33.jpg5c61ef63bb18ba897051a7da3dc40e6c.jpg

  • Upvote 1

Podeli ovaj post


Link to post

Za taj režim vožnje i velicinu automobila, odlicna potrošnja!

 

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Podeli ovaj post


Link to post

×