Jump to content
Liftman

TOYOTA - vesti i dešavanja

Recommended Posts

Toyota concept Camatte57s

 

15934039141081582139.jpg

 

Koncept vozilo sastavljeno iz 57 delova koje i deca mogu da voze na ne javnim putevima. Sediasta i pedale su podesive tako da je ne bitno ko sedi na mestu vozaca. zanimljiva stvar je da odrasli, koji sede pozadi mogu da pomazu mladim vozacima koceci odpozadi.

Koncept je napravljen za ovogodisnji sajam automobila u Tokiju

 

1244394173130949372.jpg

 

125138504988344700.jpg

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Danas je pusten video sa novom Toyota Corollom za evropsko trziste koje je u odnosu na SAD trziste model malo razlicit. Prednji deo vise je preuzeo sa Aurisa hatchback-a ali sa vecim prednjim svetlima i maskom hladnjaka. Zadnji deo je isti kao i kod americkog brata. Jedina izmena unutra je oko jedinice za klima uredjaj i instrument panela. I pozicija sata je drugacija

Trenutno nisu pustene nikakve informacije oko motora i opreme koje ce se stavljati u evropski model, ali nece biti nista drugacije od trenutnog Aurisa. Prodaja Corolle pocinje vec od jesen na evropskom trzistu.

Podeli ovaj post


Link to post

Instrument tabla daleko bolja nego na evropskoj.

Podeli ovaj post


Link to post

I prednji branik je mnogo lepsi na americkom, ali ruzniji farovi i nema dnevna svetla. Vise podseca na koncept Furia

Podeli ovaj post


Link to post

mislim da je to stara vest

Podeli ovaj post


Link to post

Hocu GT86 Shooting Brake...odvajacu od usta za njega!

Podeli ovaj post


Link to post

@Milos

 

Ne, ovo je pomak, jer sada i glavni dasa hoce to, jer do sada je bilo da bude hibridni sportista sa BMW, a ovo je vec naslednik Supre

Podeli ovaj post


Link to post

I ja mislim da je stara vest. Pretraži forum mislim da je objavljeno na forumu da šef želi Supru. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

znam ja sam tu vest i stavio...ali sad cu da podvucem....hoce model koji nece biti sportski hibrid kao sto se planira sa BMW vec rasni oktanski - na BENZIN

Podeli ovaj post


Link to post

Trojka je oduvek bila sexy, i sestica... sve generacije... samo veci tocak i patos...

Podeli ovaj post


Link to post

Leksus se priprema za Frankfurtski sajam sa NF-NX konceptom i Yaris Hybrid -R, dok je GS-F uhvacen na Nirgburgringu kako se testira pred pocetak sajma

 

6083442591772846972.jpg

947939833126119392.jpg

 

12750373542108632924.jpg

 

Yaris ce imati kombinovanih 420KS gde 300 razvija iz 1.6 litarskog motora dok ce elektricni motor davati snagu od preostalih 60 samo na zadnje tockove. Drugi elektricni motor sa isto 60KS ce sluziti kao kontrola proklizavanja. Model ce biti veoma atraktivno uradjen sa mnogo detalja gde su najzanimljivije gume od 18 inca

 

1874937926763230025.jpg

 

315848396165032449.jpg

 

11963826851061422327.jpg

 

10170350931087582555.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota 4Runner cenovnik za americko trziste

 

1466561150696312262.jpg

 

 

Toyota has disclosed pricing information for the 2014 4Runner which kicks off at 32,820 USD without the 860 USD destination charges.

The base SR5 model comes as standard with 17-inch alloy wheels, Entune infotainment system and fabric seats, but for an extra 1,875 USD it can have auto-dimming mirrors, sunroof, navigation, SofTex faux leather seats and power passenger seat. Four-wheel drive is an optional 2,920 USD.

4Runner Trail has received a 1,430 USD price cut for the 2014MY so now it begins at 35,725 USD. It has just about the same standard goodies as the SR5 but with a multi-terrain response system, hill-start assist and the company's crawl control system. More money can be spent to order the Kinetic Dynamic Suspension System that can automatically disconnect the sway bars.

The Limited trim kicks off at 41,365 USD and comes with four-wheel drive with a locking center differential, 15-speaker Entune Premium JBL sound system and a more refined X-REAS suspension.

Regardless of the chosen version, power comes exclusively from a V6 4.0-liter engine delivering 270 bhp (201 kW) and 376 Nm (278 lb-ft) of torque mated to a five-speed ECT-i automatic transmission and a transfer case.

 

Source: Toyota

Podeli ovaj post


Link to post

Sve mi je zanimljivo, a narocito Lexus sa pocetka. Kao da ga je nas "flugtag" tim projektovao-pljunuti 'stealth' 117-ahaha, bez krila, i vecim 'kotacima' :D

Podeli ovaj post


Link to post

mahatma objasni molim te zasto

Podeli ovaj post


Link to post

A ****(auto recenzija)ga...zashto..subjektivno misljenje. Nije kao da sam vozio hibrida pa sad. Vise kenjam.. Al il si nindza il nisi, mojne tu sad skoro sam nindza. Iliti Hibrid.

Ali:

- zvuk motora - znam da moze da se nabudzi, ali nije to to. Pogodio si Marx

- drkanje sa punjenjem baterije i autonomijom. Za 10 godina auto ti vredi kao baterija koju moras da menjas.

- odrzavanje dva motora, tj sistema

- cena...uvek je skuplji nego benzin. Za tu razliku se vozis ko choek na benzin..

 

eto prvo sto mi je palo na pamet

Podeli ovaj post


Link to post

×