Jump to content
Mr Nebojša

Toyota otkazala planove o GT86 Cabrio i GT86 Turbo modelima

Recommended Posts

Toyota otkazala planove o GT86 Cabrio i GT86 Turbo modelima

 

1 Avg, 2013

 

toyota%20ft%201.jpg

 

Toyotin model GT 86 sa zadnjim pogonom (razvijen u saradnji sa Subaruom) se prvo pojavio u Coupe verziji, a zatim su krenule i vesti da će Japanci kupcima ponuditi i njegovu Cabrio varijantu. Kao najava za to je poslužio FT-86 Open Concept koji je zvaničnu premijeru imao u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi. Međutim, od serijske Toyote GT86 Cabrio po svemu sudeći ipak neće biti ništa.

Po poslednjim vestima, Toyota je odlučila da otkaže serijski GT86 Cabrio kao i najavljeni GT86 Turbo, i to zbog procene da bi razvoj ovih verzija jednostavno bio preskup, imajući u vidu procene o njihovim ipak limitiranim prodajnim brojkama.

 

toyota%20ft%20111.jpg

 

Podsećanja radi, Toyota je u svom saopštenju FT-86 Open Concept (na slikama) opisala kao uzbudljivi nagoveštaj kabriolet verzije GT-a 86. U press saopštenju je takođe navedeno da je FT-86 Open Concept "stvoren da izazove reakciju posmatrača, ali i u isto vreme je prepun naprednih inženjerskih inovacija", kao i to da će nam ovaj koncept "pokazati kako užitak u vožnji može da se podigne na jedan novi nivo."

 

toyota%20ft%2011111.jpg

 

U svakom slučaju, FT-86 Open Concept je nešto teži i nešto sporiji od GT 86 Coupea, a ima automatski meki sklopivi krov. FT-86 Open Concept je dugačak 4,2 metra, širok 178 cm, visok 127 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 257 cm, dok je za pogon ovog 2+2 kabrioleta zadužen 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 147 kW/200KS.

 

 

 

 

Izvor: Autoblog.rs

Podeli ovaj post


Link to post

Glupost, Mini na taj fazon obrce pare, a GT86 je vec sad siguran zicer sa aspekta automobilske klasike..

 

Da su otkazali mali SUV na bazi njega, pa ajde, ali ovo su samo razrade teme..

Podeli ovaj post


Link to post

teska glupost, jedina veca glupost od ove su dva zadnja sedista koja su suvisna u GT86

Podeli ovaj post


Link to post

Odustajanje od ovakvog koncepta, jurnjava za 10 miliona automobila godišnje,... Toyota je definitivno otišla do...đavola! :angry:

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota GT86 Cabrio i dalje u igri

9 Avg, 2013

 

toyota%20ft%201.jpg

 

Toyotin model GT 86 sa zadnjim pogonom (razvijen u saradnji sa Subaruom) se prvo pojavio u Coupe verziji, a zatim su krenule i vesti da će Japanci kupcima ponuditi i njegovu Cabrio varijantu. Kao najava za to je poslužio FT-86 Open Concept koji je zvaničnu premijeru imao u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi.

Međutim, pre nekoliko dana se pojavila (nezvanična) informacija da od serijske Toyote GT86 Cabrio neće biti ništa. Ipak, tu glasinu su sada demantovali iz same Toyote, uz informaciju da još uvek procenjuju projekat, kao i to da će novi Cabrio concept biti predstavljen na ovogodišnjem Salonu automobila u Tokiju. Više detalja međutiom nije saopšteno.

 

toyota%20ft%20111.jpg

 

Podsećanja radi, Toyota je FT-86 Open Concept (na slikama) opisala kao uzbudljivi nagoveštaj kabriolet verzije GT-a 86. Takođe je navedeno da je FT-86 Open Concept "stvoren da izazove reakciju posmatrača, ali i u isto vreme je prepun naprednih inženjerskih inovacija", kao i to da će nam ovaj koncept "pokazati kako užitak u vožnji može da se podigne na jedan novi nivo."

 

toyota%20ft%2011111.jpg

 

U svakom slučaju, FT-86 Open Concept je nešto teži i nešto sporiji od GT 86 Coupea, a ima automatski meki sklopivi krov. FT-86 Open Concept je dugačak 4,2 metra, širok 178 cm, visok 127 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 257 cm, dok je za pogon ovog 2+2 kabrioleta zadužen 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 147 kW/200KS.

 

 

 

 

Izvor: AutoBlog

Podeli ovaj post


Link to post

×