Jump to content
barbarez

Pozdrav svim TOYOTA ljubiteljima!

Recommended Posts

Ćao svima!

Danas sam se prijavio na ovaj forum, i super je.

Trenutno ne posedujem TOYOTU, ali je u planu.

Razmišljam se za TOYOTU YARIS VERSO (prinova će uskoro, pa da ima mesta za sve), pa me interesuje dal 1.3 VVTi ili 1.4 D4D?

Šta mi vi predlažete?

Pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav i dobro nam došao!  8)

 

Ako si se već odlučio za Versa, a još dolazi i bebac, bolje uzmi benzinca, jeftinije održavanje + ako ubaciš sekvent (ja sam za Carinu E 1.6 platio oko 550e), ostane ti samo da sipaš i voziš!  :)

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno Nasud, imaću to u vidu.

Ja već godinama vozim benzinca i baš sam navikao na njega, a o plinu da ne govorim.

Pozdrav

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao! Što se tiče tvog budućeg ljubimca, informiši se na našem forumu, kao i uopšte o VVT-i ili D-4D motorima. Imaju svoje prednosti oba agregata. Benzinac je agresivniji, jeftiniji za održavanje, dok je dizel manji potrošač, štedljiviji, realno bilo šta da odlučiš nećeš pogrešiti, ipak je to Toyota. ;) Pogledaj performanse oba agregata pa pitaj i sve ostale članove da daju svoje objektivno, pa i subjektivno mišljenje, ipak oni to znaju iz prve ruke da kažu.  ;D

Podeli ovaj post


Link to post

Da dopunim post...

 

Problemi kod tih D-4D motora su što za razliku od japanskih dizela, imaju dosta mana koje se odnose na boš pumpu i malo teže paljenje zimi, a tu je uvek i prisutan problem turbine. Joše jedan problem je "plivajući" zamajac koji riknjava između 100-150.000km, a zamena u ovlašćenom servisu te izađe oko 1500-2000 eura! To ti je kad Toyota preuzme "inovaciju" od Audi VW-a! A da, verovao ili ne taj 1.4 troši više nego 2.0, pa čak i onaj od 2.2! Auris 1.4 npr. troši oko 7-7.5 lit u gradu dok 2.0 i 2.2 u Avensisima troše oko 6-6.5 (pričam iz iskustva nekoliko ljudi).

 

Kod benzinaca problemi se odnose na alu-blokove kojima se nešto ne sviđa domaći benzin (ništa čudno, zar ne?!), pa znaju da prolupaju posle 100-150.000 km i protokomer (nisam siguran za 1.3, ali jeste problem kod Yarisa 1.0), koji košta oko 10-12.000 din i nema pravila kod njega - riknjavaju između 30.000-100.000 km! Ono što sam načuo vezano za ugradnju plina kod novijih Toyota je plastični usis, tako da cena zna biti veća od one koju sam ti već naveo (550e).

 

Vlade - ma jeste to Toyota, ali evropska... na našu veliku žalost....  :'(

Podeli ovaj post


Link to post

  Veliko poboljsajne sto se tice dizela je Toyotin D-Cat, i on je pusten u prodaju tek od 2009god u Srbiji i to je stvarno besprekoran dizel koji je inace skuplji i svakako savremeniji i jedan od boljih u Toyotinih ponudi (jedan od uslova da uopste bude pusten u prodaju u nasoj zemlji je da ispuni regorozne kontrole goriva ). VVTi je provereni benzinac od Toyote i moja svakako preporuka ide njemu. Ukoliko ima jos nekih koji ne znaju kako radi taj sistem , moze pogledati na sledecem linku: http://www.toyotaclub.rs/forums/garaza/da-pojasnim-vvtl-i-sta-je/

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala puno ljudi na informacijama.

Pravi ste fanovi TOYOTE.

Čim kupim auto, kačim slike, pa da komentarišemo.

Pozdrav!

Podeli ovaj post


Link to post

×