Jump to content
Sign in to follow this  
Mr Nebojša

Hibridna Toyota GT86 čeka samo na zeleno svetlo

Recommended Posts

Hibridna Toyota GT86 čeka samo na zeleno svetlo

 

13 Sep, 2013

toyota%20gt%2086%2011.jpg

 

To što još uvek ne vidimo turbo ili kompresor varijantu Toyote GT86 ne znači da su Japanci odustali od doterivanja svog sportskog kupea. Najbliži dolasku na tržište je za sada hibridni primerak koji je trenutno u poodmakloj fazi razvoja, a sve što se trenutno čeka je zeleno svetlo iz vrha Toyote.

Toyota GT86 bi uskoro naime trebalo da dobije i hibridnu verziju. Tako bar tvrdi Koei Saga, Toyotin čovek zadužen za razvoj pogonskih sistema. Hibridni sklop koji bi trebalo da pokreće takav automobil je već gotovo završen, a on bi lako mogao da bude onaj koji je Toyota ugurala u Yaris Hybrid R dopremljen u Frankfurt, naravno sa jednom očiglednom razlikom, bokser motorom umesto klasičnog benzinca iz studije Yarisa.

Problem bi i dalje mogla da bude težina koju donosi hibridni sistem, ali Toyota je sa tim odlučila da se uhvati u koštac na drugačiji način. Planski pozicionirane baterije bi mogle dodatno da spuste težište vozila i tako ga učine upravljivijim i zabavnijim uprkos dodatnoj masi. Toyoti na ruku idu i sve kompaktniji hibridni sistemi kao i pad njihove cene, pa bi GT86 hibrid vrlo lako mogao da postane stvarnost i pre nego što se nadamo.

 

 

 

Izvor: Automotoportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota

Podeli ovaj post


Link to post

Toyota je odustala od lansiranja hibridne verzije GT 86 modela jer je procenjeno da ne postoji dovoljno velika tržišna potražnja za takvim automobilom.

Popularni GT 86 tako neće dobiti dodatnu snagu u hibridnoj varijanti, a Toyotin direktor marketinga, Fabio Capano, izjavio je da takvo vozilo ne bi bilo ‘privlačno većini’. Osim male potražnje, visoki troškovi proizvodnje su još jedan razlog zbog koga je japanski proizvođač odustao od hibrida.

 

S druge strane, turbo verzija GT 86 bi definitivno naišla na veće odobravanje ali Toyota i dalje ćuti o ugradnji turbo punjača uz 2.0 litarski 4-cilindrični boxer motor. Ipak, kruže glasine o mogućnosti pojavljivanja modela opremljenog Subaruovim DIT (Direct Injection Turbo) boxer motorom od 295KS uparenim sa 8-stepenim automatskim menjačem.

 

Izvor

Podeli ovaj post


Link to post
Sign in to follow this  

×