Jump to content
NenadRAV4

NenadRAV4

Recommended Posts

Dosao je I taj dan :)

Posle 120000km zamenjene Yokohama Geolander ATS za Nokian Line suv. Nadam se da je dobra guma, pobednik je na ovogodišnjim auto bild I adac testovima letnjih suv guma, wet grip A, fuel efficiency C, noise level 71db (stara yokohama wet grip C, fuel efficiency F, noise level oko 75db).

Guma je ojacana nekim aramid vlaknima, pa ima dosta benefita od toga, od tezeg secenja na rupe, drzanja puta, do vece nosivosti (106 vs yokohama 102). Kako ce se to u praksi pokazati videcu :)

 

post-1948-0-27282000-1434632946.jpg

post-1948-0-60135200-1434633020.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

3e0bdd6a27a77ae8839fad42102db360.jpg

Dobre su ti bile i stare, što si menjao?

Podeli ovaj post


Link to post

Ma da odlicna guma, nego smorilo da furam iste toliko godina :) Da su se rodile kad sam ih prvi put montirao na jesen bi krenule u osnovnu skolu :D

Podeli ovaj post


Link to post

Ja video stare bas su bile extra...:)

Podeli ovaj post


Link to post

Bas steta za stare gume, imale su neku zivinu u sebi....:D :D  Nemoj da ih bacis

 

 

maxresdefault.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Prosto su pevale od srece :) Sto se tice bacanja to mi je bila prva rec koju sam rekao kad su uzeli da skidaju gume :) Onako sočno "u kantu", nisu ni trebali da me pitaju sta da rade sa njima ;)

Podeli ovaj post


Link to post

120.000km kažeš...ma nije to ništa, mogle su one još 20-tak hiljada ko od šale. ;)

Ali dobro :P,     nek te ova Nokian služi bolje nego Yokohama.

Podeli ovaj post


Link to post

Kupljen set kvacila (korpa, lamela, druk lager) i glavni cilindar kvacila. Da potvrdim jos jednom, za rav4 original korpa i lamela su LUK. Mozda sam malo pogresio jer sam uzeo bas original, a ne aftermarket, ali sta je tu je. Ako nista drugo receno mi je da je lamela unapredjena i stvarno jeste.

Levo je nova, desno jedna od starih lamela, ova je stavljena kada je u garanciji radjen menjac. Takodje luk. Na autu mi sad stoji lamela koja je na d-cat verziji bila u prvoj ugradnji pa cemo i to da vidimo da li je luk.

post-1948-0-13657400-1458662044.jpgpost-1948-0-38467700-1458662269.jpgpost-1948-0-58474200-1458662305.jpgpost-1948-0-80118000-1458662371.jpg

Korpa:

post-1948-0-77831600-1458662425.jpg

post-1948-0-28096300-1458662454.jpg

Ceo set, druk lager je inace made in japan, cilindar kvacila aisin

post-1948-0-14163400-1458662556.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Meni su u ovlašćenom Toyota servisu rekli da kao prva ugradnja idu Aisin,Luk i Valeo bez obzira na model kola.

Podeli ovaj post


Link to post

To je verovatno ok cim je prva ugradnja, mada ipak mi je malo bezveze sto je na kraju ovaj luk set sa toyota znakom 50e skuplji nego da je isti taj bez toyota znaka. Ali ajde, sad sam 100% siguran za sledeci put.

Zna li neko nesto o obradi (ravnanju) zamajca? To se koliko sam upucen lako radi za obicne zamajce, ali ovde je u pitanju plivajuci. Dakle ne remont vec samo obrada.

Podeli ovaj post


Link to post

Pilivajući zamajac vremenom dobije luft . I kada je taj luft van dozvoljenih vrednosti. Sto se vidi se kada se skine plivajući zamajac onda mora remont. Nema tu nikakve obrade odnosno ravnanja. 

Podeli ovaj post


Link to post

Samo i taj remont može da drži 500km pa do 50 000km. Niko ne daje garanciju na remontu. Najbolje i najsigurnije je kupiti novi. Pričao mi je drugar koji radi u Nemačkoj da i nemci žale pare za taj plivajući zamajac pa umesto njega stavljaju obični. Uradi se neka mala prepravka i stavi se obični i to izađe više nego duplo jeftijine. Nisam tačno skontao kako to uradi, nemam plivajući pa nisam previše pažljivo slušao. To bi trebalo malo pregledati na netu o čemu se tu radi. 

Podeli ovaj post


Link to post

Zavisi ko radi remont. Samo nije mala cifra. E sad stavljati fiksni umesto plivajućeg kod nekih modela može a kod nekih se ne bih usudio da uradim tako nešto. 

Podeli ovaj post


Link to post

Nije mi on rekao na kojim autima je to radio. Kroz neku priču se to provuklo, samo sam pitao jel to stvarno može. On reče da je lično to radio na nekoliko auta. 

Podeli ovaj post


Link to post

Meni ovaj zamajac ne pokazuje nikakve znake da je poceo da odlazi, ne lupa, pogledao ga je decko koji je menjao menjac pre nekih 65000km i rekao je da je ok. Ali me brine sto je vec 240000km presao i ovo ce biti treca lamela koja se menja. A povrh svega ova lamela je imala dosta klizanja pa me brine da se nije usijao (tj poplaveo) ili da se od tolikog broja lamela nisu pojavile neravnine po njemu.

Pa rekoh da se pripremim ako zateknem to kad skinem menjac da znam da li moze da se samo malo poravnja ta povrsina

Podeli ovaj post


Link to post

Znam ljude koji su u oblakovskoj u bg radili remont setova kvacila, nisu jeftini ali 50-60 hiljada bez problema ...sad dal rade plivajuci pojma ga neam

Podeli ovaj post


Link to post

×